-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Όποιος παρατάει το αμάξι του στο Γενικό συνεργείο και λεει κανε μου ένα σέρβις (δεν λέω να μιζεριαζει με την τιμή κιολας) τι λάδι περιμένετε να του βάλει το συνεργείο?
Όλα τα συνεργεία είναι γεμάτα από τελευταία λάδια και παραφλου και υγρά φρένων και βαλβολινες. Όταν δεν δίνετε καμιά σημασία στο αμάξι σας μη περιμενετε να ενδιαφερθεί κανεις. Και εαν δεν έχετε ιδέα αλλά θέλετε να μπει κάτι σωστό στο αμάξι σας τοτε να συζητήσετε από πριν με το μηχανικό σας τι να βάλει . Δεν είναι ντροπή.Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν νομίζω ότι ξέρεις αν παρατάω το αμάξι ή όχι και Του λέω κάνε ότι θες. Γιαυτό ψάχνομαι και ρωτάω. Τι μάρκα προτιμάς εσύ; Castrol πχ επειδή αυτήν έβαζα μέχρι πρότινος όταν χρειάζεται να συμπληρώσω αν χρειάζεται. Αν δεν έχεις δικό σου ανθρώπο κάπου την πατάς, παντού ισχύει αυτό. Δυστυχώς δεν έχω δικό μου μηχανικό από γνωστούς φίλους και ίντερνετ μαζεύω πληροφορίες και καταλήγω κάπου
Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Grimstar έγραψε:
Όποιος παρατάει το αμάξι του στο Γενικό συνεργείο και λεει κανε μου ένα σέρβις (δεν λέω να μιζεριαζει με την τιμή κιολας) τι λάδι περιμένετε να του βάλει το συνεργείο?
Όλα τα συνεργεία είναι γεμάτα από τελευταία λάδια και παραφλου και υγρά φρένων και βαλβολινες. Όταν δεν δίνετε καμιά σημασία στο αμάξι σας μη περιμενετε να ενδιαφερθεί κανεις. Και εαν δεν έχετε ιδέα αλλά θέλετε να μπει κάτι σωστό στο αμάξι σας τοτε να συζητήσετε από πριν με το μηχανικό σας τι να βάλει . Δεν είναι ντροπή.Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν νομίζω ότι ξέρεις αν παρατάω το αμάξι ή όχι και Του λέω κάνε ότι θες. Γιαυτό ψάχνομαι και ρωτάω. Τι μάρκα προτιμάς εσύ; Castrol πχ επειδή αυτήν έβαζα μέχρι πρότινος όταν χρειάζεται να συμπληρώσω αν χρειάζεται. Αν δεν έχεις δικό σου ανθρώπο κάπου την πατάς, παντού ισχύει αυτό. Δυστυχώς δεν έχω δικό μου μηχανικό από γνωστούς φίλους και ίντερνετ μαζεύω πληροφορίες και καταλήγω κάπου
Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν ξέρω φυσικά, απλά το ποσοστό είναι τεράστιο και δεν θα ήταν περίεργο να εισαι και συ ανάμεσα σε αυτούς.
Εγώ προσωπικά βάζω eneos και divinol δεν έχει να λέει η μάρκα όμως. Επίσης δεν παίζει ρόλο αν είναι δικό σου άτομο. Μπορεί να είναι αδερφός σου αλλά να ειναι ασχετος. Το δικό σου άτομο δεν σημαίνει αυτόματα ότι είναι και γνώστης και καλός μηχανικός και καλός σε όλα.
Αφού λοιπόν ψαχνεσαι, πρέπει πριν το σέρβις να κάνεις μια έρευνα αγοράς , να ρωτάς τι θα μπει και μάρκα λαδιού και μάρκα φίλτρων( εκεί να δεις τι κινεζικές υπάρχουν) να ρωτάς τον κύκλο σου και εδώ και να σε κατευθύνουμε. Επίσης καλό θα είναι να κάθεσαι στο συνεργείο χωρίς να ενοχλείς και να κοιτάς τι κάνει και τι αναλώσιμα βάζει ο μάστορας.Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Γιατί να εμπορεύεται ενας μάστορας αυτά τα λιπαντικα και οχι τα οπελολαδα που θεωρούνται και οκ στο κατω κατω........μακριά εκτός αν υπάρχει παρεξηγηση με την εταιρεία.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Γιατί να εμπορεύεται ενας μάστορας αυτά τα λιπαντικα και οχι τα οπελολαδα που θεωρούνται και οκ στο κατω κατω........μακριά εκτός αν υπάρχει παρεξηγηση με την εταιρεία.Πολλοί έχουν τέτοιες μάρκες , queen , ampoil και άλλες τέτοιες ονομασίες που ακούγονται ωραίες. Εκεί έχουν καταληξει οι συνεργειαδες διότι τους έχουν πείσει οι πωλητές που έρχονται στα συνεργεία για προώθηση προιοντων και πραγματικά τους εξυπηρετούν πληρως ως προς την παραγγελία και διάθεση των προϊόντων τους και φυσικά στις τιμές. Τα χρησιμοποιούν παρά πολλοί χρόνια τώρα χωρίς να έχουν αντιμετωπίσει άμεσα προβλήματα (εντάξει είναι χαμηλών προδιαγραφών φτηνό λάδι ,δεν είναι και νερό) και για αυτό τα έχουν ακόμη, όμως πολλές φορές γίνεται χρήση σε λάθος οχήματα απλά στη προκειμένη περίπτωση έπαθα πλάκα με το ιξώδες. 15-50 ρε αδερφέ? Που το ξέθαψε αυτό? Δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση αν του βάζε 10-40 που βάζουν από παπάκια μέχρι Φερράρι (που λέει ο λογος ) οι Έλληνες μαστορατζες.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Όποιος παρατάει το αμάξι του στο Γενικό συνεργείο και λεει κανε μου ένα σέρβις (δεν λέω να μιζεριαζει με την τιμή κιολας) τι λάδι περιμένετε να του βάλει το συνεργείο?
Όλα τα συνεργεία είναι γεμάτα από τελευταία λάδια και παραφλου και υγρά φρένων και βαλβολινες. Όταν δεν δίνετε καμιά σημασία στο αμάξι σας μη περιμενετε να ενδιαφερθεί κανεις. Και εαν δεν έχετε ιδέα αλλά θέλετε να μπει κάτι σωστό στο αμάξι σας τοτε να συζητήσετε από πριν με το μηχανικό σας τι να βάλει . Δεν είναι ντροπή.Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δε χρειάζεται να το παρατήσεις.Μπροστά ήμουν όταν πήγα να αλλάξω λάδια και χωρίς να με ρωτήσει κανείς ο βοηθός έφερε κάτι μάρκα μ'έκαψες.Τα είδα πριν τ'ανοίξει και του είπα ότι θέλω μόνο total quartz 7000 10w40 και τα έφερε.Όσο για το παραφλού όντως βάζουν κάτι ψιλοάγνωστα με μικρό εύρος θερμοκρασιών.Στις αρχές του χειμώνα θα πάω να βάλω γνήσιο της Peugeot διότι μου έχει βάλει κάτι που δεν ξέρω τι διάολο είναι...
Βαλβολίνες και υγρά φρένων παίρνω δικά μου.Βάζουν ότι τους αποφέρει μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους.Αν η εταιρεία Α τους δίνει κέρδος 30% και η Β τους δίνει 40% θα προτιμήσουν τη Β και αδιαφορούν για όλα.
-
Η άλλη λύση είναι να το πάω κατευθείαν στην Toyota που εκεί θα κοστίσει το λάδι κακ φίλτρο ένα μηνιάτικο [emoji23]
Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Grimstar έγραψε:
Η άλλη λύση είναι να το πάω κατευθείαν στην Toyota που εκεί θα κοστίσει το λάδι κακ φίλτρο ένα μηνιάτικο [emoji23]Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Υπάρχουν μαγαζιά που πουλάνε λιπαντικά φίλτρα κλπ και τα αλλάζουν δωρεάν.Ψάξε να βρεις κάποιο να έχει τα λάδια που θέλεις.Εγώ παλιότερα αυτό έκανα αλλά δυστυχώς το μαγαζί αυτό έκλεισε και αναγκάζομαι να πηγαίνω στο μηχανικό μου.
-
Ο χρήστης Grimstar έγραψε:
Η άλλη λύση είναι να το πάω κατευθείαν στην Toyota που εκεί θα κοστίσει το λάδι κακ φίλτρο ένα μηνιάτικο [emoji23]Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στα παλια αυτοκινητα εχει εκπτωση η τογιοτα και μια αλλαγη λαδιων φιλτεου δε θα κοστισει ενα μηνιατικο
-
Έχω μια απορία. Η εξωτερική θερμοκρασία επηρεάζει την θερμοκρασία λαδιού και ψυκτικού; Παρατήρησα το εξής.
Σε Mini one 1.5 βενζίνη όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι 15, 20, 25 και 30 βαθμούς, η θερμοκρασία λαδιού και ψυκτικού είναι 102-106. Και στα δυο. Με εξωτερική θερμοκρασία 39 βαθμούς το λάδι και το ψυκτικό παίζουν 87 έως 93 και τα δυο. Συνθήκες κίνησης εκπαιδευτικό όχημα με πολύ ρελαντί και ξεκίνα σταμάτα. Το λάδι καινούργιο. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι με 39 βαθμούς έξω, η θερμοκρασία λαδιού και ψυκτικού ήταν περίπου 87 με 93 και δεν ανέβαινε. Το αυτοκίνητο δούλευε ρελαντί πολύ ώρα κάνοντας γωνίες και παρκαρίσματα με φουλ κλιματισμό. Το ρελαντί αντί για 850 στροφές περίπου ήταν μόνιμα 1200. Μετά το άνοιξα και ανέβασα στροφές κοντά στις 5000 να δω αν θα ανέβει η θερμοκρασία αλλά αυτή κατέβηκε λίγο ακόμα στους 86. Τι γίνεται; Όταν έξω έχει κρύο ο κινητήρας δουλεύει ζεστός και όταν έχει καύσωνα τη ρίχνει στους 90; Μήπως έχει να κάνει με ρύπους ή καυσαέρια;
Το έχει παρατηρήσει κανείς; -
Ότι μπορεί να δουλεύει το βεντιλατέρ πιο συχνά το καλοκαίρι;
-
Όταν δουλεύει ο κλιματισμός δουλεύει συνεχώς το βεντιλατέρ και το ψυγείο του κινητήρα μπορεί να είναι πιο κρύο.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
Δεν με παραξενευει τόσο η θερμοκρασία του ψυκτικού όσο η θερμοκρασία του λαδιού. Γιατί να υπάρχει τόση διαφορά στη θερμοκρασία λαδιού?
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δεν με παραξενευει τόσο η θερμοκρασία του ψυκτικού όσο η θερμοκρασία του λαδιού. Γιατί να υπάρχει τόση διαφορά στη θερμοκρασία λαδιού?Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιατί το λάδι ψύχεται από τα νερά του κινητήρα μέσω του oil cooler στο φίλτρο λαδιού, έτσι όταν δουλεύει ο κλιματισμός και δουλεύουν φούλ τα 2 βεντιλατέρ το νερό έχει χαμηλή θερμοκρασία η οποία παρασύρει προς τα κάτω και το λάδι, ειδικά όταν ο κινητήρας λειτουργεί χωρίς φορτίο όπως στο ρελαντί.
Αν ο ίδιος κινητήρας είναι turbo και κινείται με ταχύτητες και φορτία που απασχολούν αρκετά την τουρμπίνα ανεβάζοντας την θερμοκρασία της η θερμοκρασία νερού / λαδιού θα ήταν υψηλότερη λόγω της πολύ μεγαλύτερης θερμοκρασίας του λαδιού από το πέρασμα του μέσα από την τουρμπίνα, η θερμοκρασία του λαδιού θα παρέσυρε προς τα επάνω και την θερμοκρασία του νερού.
Όλα αυτά βέβαια είναι υπολογισμένα και δεν υπάρχει πρόβλημα, πρόβλημα θα υπάρξει με ένα παλιό ψυγείο νερού το οποίο δεν θα μπορεί να ρίξει τις θερμοκρασίες τους νερού και μέσω αυτού του λαδιού, γιατί το αλουμίνιο της ποιότητας των ψυγείων έχει περισσότερο πορώδη υφή από ότι τα σκληρά κραματικά αλουμίνια και με τα χρόνια δημιουργείται μια γλίτσα η οποία λειτουργεί μονωτικά ανάμεσα στο νερό και το αλουμίνιο εμποδίζοντας την επαγωγή της θερμοκρασίας από το νερό στον βαθμό ενός καινούργιου ψυγείου, βέβαια αυτό έχει να κάνει και με την ποιότητα του ψυκτικού υγρού που χρησιμοποιείται, αν είναι σκέτο νερό το οποίο επιτρέπει την δημιουργία ιζημάτων ανθρακικού ασβεστίου ή είναι ένα σύγχρονο ποιοτικό αντιψυκτικό.
-
Και ολα τα θεματα με ψυγειο και λαδι θα φανουν σε μεγαλο ταξιδι.....εκει θα τεντωσουν ολα και θα φανει ποσο φροντιζεις η οχι το αυτοκινητο.
Για αυτο φωναζουμε μην πιεζετε το αμαξι μεσα στην πολη με ασκοπα αποτομα φρεναρισματα- ξεκινηματα κλπ. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όταν δουλεύει ο κλιματισμός δουλεύει συνεχώς το βεντιλατέρ και το ψυγείο του κινητήρα μπορεί να είναι πιο κρύο.Αυτό νομίζω είναι και το πιο σωστό γιατί όταν κλείνω τον κλιματισμό από 90 βαθμούς ανεβαίνουν πάλι στους 105 σταθερά. Όταν τον ξανά ανοίγω αμέσως πέφτουν κοντά στους 90 και λάδι και ψυκτικό. Αλλά γιατί ο κατασκευαστής ενώ έχει κανονική λειτουργία στους 105, όταν ανοίγω τον κλιματισμό ρίχνει τη θερμοκρασία 15 βαθμούς; Πρώτα πέφτει το ψυκτικό και μετά από λίγο το λάδι.
Αν ο ίδιος κινητήρας είναι turbo και κινείται με ταχύτητες και φορτία που απασχολούν αρκετά την τουρμπίνα ανεβάζοντας την θερμοκρασία της η θερμοκρασία νερού / λαδιού θα ήταν υψηλότερη λόγω της πολύ μεγαλύτερης θερμοκρασίας του λαδιού από το πέρασμα του μέσα από την τουρμπίνα, η θερμοκρασία του λαδιού θα παρέσυρε προς τα επάνω και την θερμοκρασία του νερού.
Turbo είναι 1.5 με 102 άλογα. Σε συνθήκες κίνησης με συνεχή σταμάτα ξεκίνα, γωνίες, αναστροφές και παρκαρίσματα με 39 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και κλιματισμό το λάδι ήταν περίπου 90-93. Το βγάζω σε ανοιχτό δρόμο με δευτέρα και 5000 στροφές και η θερμοκρασία λαδιού κατέβηκε στους 87. Τι γίνεται; Αντί να ανεβαίνει πέφτει;
Και ολα τα θεματα με ψυγειο και λαδι θα φανουν σε μεγαλο ταξιδι.....εκει θα τεντωσουν ολα και θα φανει ποσο φροντιζεις η οχι το αυτοκινητο.
Για αυτο φωναζουμε μην πιεζετε το αμαξι μεσα στην πολη με ασκοπα αποτομα φρεναρισματα- ξεκινηματα κλπ.Το αυτοκίνητο εκπαιδευτικό είναι άρα θα καταπονηθεί με συνεχή ξεκίνα σταμάτα. Έχει 14000 χλμ, πρώτη αλλαγή λαδιών στις 4000 χλμ και δεύτερη στις 13 μαζί με βαλβολίνες.
-
Ζητάω τη βοήθεια του κοινού για να καταλήξω λίγο στο θέμα λαδιού.
Θέλουμε στην ίδια θερμοκρασία το λάδι να έχει υψηλή ή χαμηλή πίεση?
Εδώ η πίεση με το 300v
Κι εδώ με το mobil 1:
Sent from my H9436 using Tapatalk
-
Να υποθέσω και οι δύο φώτο είναι με ίδιες στροφές (ρελαντί?)
Τα λάδια σου στους 54C είναι κρύα.
Όλα τα λάδια κρύα (ακόμα και ένα 0W20 ή...0W08) είναι χοντρά, πιο χοντρά από ότι έχει σχεδιαστεί το μοτέρ και βέβαια όσο χαμηλότερη η πίεση το καλύτερο (μιας και δείχνει πιο λεπτόρευστο λιπαντικό).Εννοείται όμως ότι το λάδι ζεστό πρέπει να έχει τη ρευστότητα για την οποία σχεδιάστηκε το μοτέρ.
Οπότε δεν υπάρχει καλό και κακό. Υπάρχει αυτό που λέει ο κατασκευαστής.edit βλέπω είσαι ρελαντί αλλά όχι ίδιες στροφές. Οπότε οι τιμές δεν είναι συγκρίσιμες.
Αν θες να κάνεις το τεστ δες σε ποιες στροφές αποκτάς μέγιστη πίεση λαδιού οπότε ανοίγει η βαλβίδα ανακούφισης. Αυτό θα σου δείξει το πιο λεπτόρευστο λάδι (υψηλότερες στροφές, πιο λεπτόρευστο). -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Να υποθέσω και οι δύο φώτο είναι με ίδιες στροφές (ρελαντί?)
Τα λάδια σου στους 54C είναι κρύα.
Όλα τα λάδια κρύα (ακόμα και ένα 0W20 ή...0W08) είναι χοντρά, πιο χοντρά από ότι έχει σχεδιαστεί το μοτέρ και βέβαια όσο χαμηλότερη η πίεση το καλύτερο (μιας και δείχνει πιο λεπτόρευστο λιπαντικό).Εννοείται όμως ότι το λάδι ζεστό πρέπει να έχει τη ρευστότητα για την οποία σχεδιάστηκε το μοτέρ.
Οπότε δεν υπάρχει καλό και κακό. Υπάρχει αυτό που λέει ο κατασκευαστής.edit βλέπω είσαι ρελαντί αλλά όχι ίδιες στροφές. Οπότε οι τιμές δεν είναι συγκρίσιμες.
Αν θες να κάνεις το τεστ δες σε ποιες στροφές αποκτάς μέγιστη πίεση λαδιού οπότε ανοίγει η βαλβίδα ανακούφισης. Αυτό θα σου δείξει το πιο λεπτόρευστο λάδι (υψηλότερες στροφές, πιο λεπτόρευστο).Ευχαριστώ για την απάντηση.
Ζεστό (~100c) έχω λογκς, αλλά πρέπει να φτάσω κι αυτό το λάδι στο ίδιο σημείο.
Το μοναδικό που είχα στις ίδιες συνθήκες θερμοκρασίας λαδιού για να το δω σχετικά κρύο ήταν αυτό.
Η βαλβίδα ανοίγει από τις 800 στροφές και πάνω και γιαυτό στο πρόγραμμα έχουμε ανεβάσει το ρελαντί από 750 που είναι κανονικά στις 800. Η διαφορά στις στροφές είναι γιατί στη πρώτη φωτό έχει 1η στο σασμάν ενώ στην άλλη είναι με νεκρά. Το είδα μετά ρε γμτ.
Θα το δω με λίγες στροφές παραπάνω.
Αλλά νομίζω απάντησες, οπότε ευχριστώ.
-
15,3 AFR ;
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
15,3 AFR ;Ναι. Γιατί το λες?
Sent from my H9436 using Tapatalk
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]