Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όταν δουλεύει ο κλιματισμός δουλεύει συνεχώς το βεντιλατέρ και το ψυγείο του κινητήρα μπορεί να είναι πιο κρύο.
Αυτό νομίζω είναι και το πιο σωστό γιατί όταν κλείνω τον κλιματισμό από 90 βαθμούς ανεβαίνουν πάλι στους 105 σταθερά. Όταν τον ξανά ανοίγω αμέσως πέφτουν κοντά στους 90 και λάδι και ψυκτικό. Αλλά γιατί ο κατασκευαστής ενώ έχει κανονική λειτουργία στους 105, όταν ανοίγω τον κλιματισμό ρίχνει τη θερμοκρασία 15 βαθμούς; Πρώτα πέφτει το ψυκτικό και μετά από λίγο το λάδι.
Αν ο ίδιος κινητήρας είναι turbo και κινείται με ταχύτητες και φορτία που απασχολούν αρκετά την τουρμπίνα ανεβάζοντας την θερμοκρασία της η θερμοκρασία νερού / λαδιού θα ήταν υψηλότερη λόγω της πολύ μεγαλύτερης θερμοκρασίας του λαδιού από το πέρασμα του μέσα από την τουρμπίνα, η θερμοκρασία του λαδιού θα παρέσυρε προς τα επάνω και την θερμοκρασία του νερού.
Turbo είναι 1.5 με 102 άλογα. Σε συνθήκες κίνησης με συνεχή σταμάτα ξεκίνα, γωνίες, αναστροφές και παρκαρίσματα με 39 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και κλιματισμό το λάδι ήταν περίπου 90-93. Το βγάζω σε ανοιχτό δρόμο με δευτέρα και 5000 στροφές και η θερμοκρασία λαδιού κατέβηκε στους 87. Τι γίνεται; Αντί να ανεβαίνει πέφτει;
Και ολα τα θεματα με ψυγειο και λαδι θα φανουν σε μεγαλο ταξιδι.....εκει θα τεντωσουν ολα και θα φανει ποσο φροντιζεις η οχι το αυτοκινητο.
Για αυτο φωναζουμε μην πιεζετε το αμαξι μεσα στην πολη με ασκοπα αποτομα φρεναρισματα- ξεκινηματα κλπ.
Το αυτοκίνητο εκπαιδευτικό είναι άρα θα καταπονηθεί με συνεχή ξεκίνα σταμάτα. Έχει 14000 χλμ, πρώτη αλλαγή λαδιών στις 4000 χλμ και δεύτερη στις 13 μαζί με βαλβολίνες.