Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    R
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2
    • Best 0
    • Groups 0

    rainbowalker

    @rainbowalker

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    2
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    rainbowalker Unfollow Follow

    Latest posts made by rainbowalker

    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Ο χρήστης leonp έγραψε:
      Όταν δουλεύει ο κλιματισμός δουλεύει συνεχώς το βεντιλατέρ και το ψυγείο του κινητήρα μπορεί να είναι πιο κρύο.

      Αυτό νομίζω είναι και το πιο σωστό γιατί όταν κλείνω τον κλιματισμό από 90 βαθμούς ανεβαίνουν πάλι στους 105 σταθερά. Όταν τον ξανά ανοίγω αμέσως πέφτουν κοντά στους 90 και λάδι και ψυκτικό. Αλλά γιατί ο κατασκευαστής ενώ έχει κανονική λειτουργία στους 105, όταν ανοίγω τον κλιματισμό ρίχνει τη θερμοκρασία 15 βαθμούς; Πρώτα πέφτει το ψυκτικό και μετά από λίγο το λάδι.

      Αν ο ίδιος κινητήρας είναι turbo και κινείται με ταχύτητες και φορτία που απασχολούν αρκετά την τουρμπίνα ανεβάζοντας την θερμοκρασία της η θερμοκρασία νερού / λαδιού θα ήταν υψηλότερη λόγω της πολύ μεγαλύτερης θερμοκρασίας του λαδιού από το πέρασμα του μέσα από την τουρμπίνα, η θερμοκρασία του λαδιού θα παρέσυρε προς τα επάνω και την θερμοκρασία του νερού.

      Turbo είναι 1.5 με 102 άλογα. Σε συνθήκες κίνησης με συνεχή σταμάτα ξεκίνα, γωνίες, αναστροφές και παρκαρίσματα με 39 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και κλιματισμό το λάδι ήταν περίπου 90-93. Το βγάζω σε ανοιχτό δρόμο με δευτέρα και 5000 στροφές και η θερμοκρασία λαδιού κατέβηκε στους 87. Τι γίνεται; Αντί να ανεβαίνει πέφτει;

      Και ολα τα θεματα με ψυγειο και λαδι θα φανουν σε μεγαλο ταξιδι.....εκει θα τεντωσουν ολα και θα φανει ποσο φροντιζεις η οχι το αυτοκινητο.
      Για αυτο φωναζουμε μην πιεζετε το αμαξι μεσα στην πολη με ασκοπα αποτομα φρεναρισματα- ξεκινηματα κλπ.

      Το αυτοκίνητο εκπαιδευτικό είναι άρα θα καταπονηθεί με συνεχή ξεκίνα σταμάτα. Έχει 14000 χλμ, πρώτη αλλαγή λαδιών στις 4000 χλμ και δεύτερη στις 13 μαζί με βαλβολίνες.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      R
      rainbowalker
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Έχω μια απορία. Η εξωτερική θερμοκρασία επηρεάζει την θερμοκρασία λαδιού και ψυκτικού; Παρατήρησα το εξής.
      Σε Mini one 1.5 βενζίνη όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι 15, 20, 25 και 30 βαθμούς, η θερμοκρασία λαδιού και ψυκτικού είναι 102-106. Και στα δυο. Με εξωτερική θερμοκρασία 39 βαθμούς το λάδι και το ψυκτικό παίζουν 87 έως 93 και τα δυο. Συνθήκες κίνησης εκπαιδευτικό όχημα με πολύ ρελαντί και ξεκίνα σταμάτα. Το λάδι καινούργιο. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι με 39 βαθμούς έξω, η θερμοκρασία λαδιού και ψυκτικού ήταν περίπου 87 με 93 και δεν ανέβαινε. Το αυτοκίνητο δούλευε ρελαντί πολύ ώρα κάνοντας γωνίες και παρκαρίσματα με φουλ κλιματισμό. Το ρελαντί αντί για 850 στροφές περίπου ήταν μόνιμα 1200. Μετά το άνοιξα και ανέβασα στροφές κοντά στις 5000 να δω αν θα ανέβει η θερμοκρασία αλλά αυτή κατέβηκε λίγο ακόμα στους 86. Τι γίνεται; Όταν έξω έχει κρύο ο κινητήρας δουλεύει ζεστός και όταν έχει καύσωνα τη ρίχνει στους 90; Μήπως έχει να κάνει με ρύπους ή καυσαέρια;
      Το έχει παρατηρήσει κανείς;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      R
      rainbowalker
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr