Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σταμάτησε να λειτουργεί το τιμόνι εν κινήσει
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σταμάτησε να λειτουργεί το τιμόνι εν κινήσει
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    27
    278
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xanthis last edited by

      10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xanthis last edited by

        10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xanthis last edited by

          Καλησπέρα σας,
          Έχουμε ενα hyundai i30 του 2008 και το Σάββατο που μας πέρασε επιστρέφοντας από την παραλία όλοι η οικογένεια σταμάτησε εν κίνηση να δουλεύει το τιμόνι. Οδηγούσε ο σύζυγος μου και ξαφνικά μου λέει δεν έχω τιμόνι. Για καλή μας τύχη βρισκόμασταν σε έναν επαρχιακό δρόμο και επειδή μπροστά μας υπήρχαν αρκετές λακούβες πηγαίναμε με πολύ χαμηλή ταχύτητα και ευτυχώς μπόρεσε και το σταμάτησε εγκαίρως.
          Σημειωτέον ότι βρισκομασταν 20μ. πριν στρίψουμε και βγούμε σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.
          Θα μπορούσαμε να είχαμε σκοτωθεί αλλά και να έχουμε σκοτώσει καθώς το αυτοκίνητο πήγαινε μόνο ευθεία!

          Στο πατάκι του οδηγού βρήκαμε και μια βίδα μήκους 5εκ. περίπου.

          Ειχε κάποιος από εσάς παρόμοια εμπειρία;
          Εμπιστευόμαστε ξανά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ακόμα και αν επισκευαστεί;
          Μπορούμε να κυνηγήσουμε νομικά την hyundai για κατασκευαστικο θέμα;

          Θα ήθελα τη γνώμη σας

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • ?
            A Former User last edited by

            Εγινε πολυ βαρυ ή γυρναγε αλλά χωρις ανταποκριση ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • xenos
              xenos last edited by

              Κατασκευαστικο σφαλμα μετα απο 11 χρονια; Αν μη τι αλλο, θα γελασουν πολυ.

              Μηπως εχασε απλα την υποβοηθηση και βαρυνε κ δεν εβαζε την απαιτουμενη δυναμη; Εκει παει το μυαλο μου και στην ελλειψη εμπειριας (αν ειναι αυτο).

              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • X
                xanthis last edited by

                Δεν ήταν βαρύ το τιμόνι. Γυρνούσε χωρίς καμία ανταπόκριση, σαν παιδικό παιχνίδι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • N
                  nikos-golf last edited by

                  Σοβαρο. Θα θελαμε πολυ να μαθουμε τη συνεχεια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • W
                    w202-amg last edited by

                    Μήπως η συγκεκριμένη βιδα έχει ξεβιδωθει στο παρελθόν? Σίγουρα φαίνεται αν ξεβιδωθηκε κάποτε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Πιθανολογω οτι αυτη η βιδα εχει καποια σχεση. Μεταχειρισμενο το ειχατε παρει ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dj-mitsos last edited by

                        Παρόμοια περίπτωση είναι σπάνια ως και ανύπαρκτη. Η βίδα μάλλον έφυγε από την ηλεκτρική-(υδραυλική) τροχαλια η οποία συνδέεται με κάποιο γρανάζι στο τιμόνι.
                        Αν στο παρελθόν κάποιος αποσυναρμολογησε το συγκεκριμένο σημείο για να φτιάξει κάτι άλλο είναι πιθανό να έκανε κάποια πατάτα, αλλιώς μιλάμε για κάποια αστοχία υλικού από το εργοστάσιο που είπε να κάνει μετά από 11 χρόνια την εμφάνιση της.
                        Λογικά αν η ηλεκτρική τροχαλια δεν έχει πάθει ζημιά τότε το κόστος δεν πρέπει να είναι ιδιαιτερα ακριβό και μελλοντικά δεν προημειται άλλο προβλημα.
                        Προτείνω να πας σε ένα εξωτερικό συνεργείο για την διάγνωση μιας και η αντιπροσωπεία για να έχει το κεφάλι της υσηχο μπορεί να σου πει να αντικατασταθεί όλη η κρέμαγιερα και το κόστος θα σου κάτσει στο λαιμό.

                        Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • G
                          ggab last edited by

                          Ο χρήστης xanthis έγραψε:
                          Δεν ήταν βαρύ το τιμόνι. Γυρνούσε χωρίς καμία ανταπόκριση, σαν παιδικό παιχνίδι.

                          Μάλλον η βίδα που αναφέρεις, ήταν πείρος που έφυγε από κάποιο σταυρό μετάδοσης της περιστροφής! Δεν μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα,με γνώμονα ότι το τιμόνι γυρνούσε χαλαρά χωρίς να περιστρέφει τις ροδες.
                          Το αυτοκίνητο το πήρατε καινούργιο;;;;
                          Έγινε παλιότερα κάποια επισκευή στο τιμόνι;;;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • G
                            gakost last edited by

                            Ο χρήστης xenos έγραψε:
                            Κατασκευαστικο σφαλμα μετα απο 11 χρονια; Αν μη τι αλλο, θα γελασουν πολυ

                            Καμία σχέση. Πως νομίζεις γίνονται οι ανακλήσεις;

                            Φίλε θα σου πρότεινα να πάρεις τηλέφωνο στον συνήγορο του καταναλωτή να ενημερωθείς για το τι δικαιώματα έχεις

                            http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • X
                              xanthis last edited by

                              Σας ζητώ συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά είχα πρόβλημα με την σύνδεση μου στο forum.
                              Το αμάξι το πήραμε τον Αύγουστο του 2014 από ιδιώτη ο οποίο δεν ανέφερε κάτι για επισκευή στο τιμόνι (είτε γιατί δεν πείραξε κάτι ο άνθρωπος είτε για ευνόητους λόγους...).
                              Αυτή τη στιγμή περιμένουμε να έρθει ανταλλακτικό σταυρός του τιμονιού σύμφωνα με εκτίμηση επίσημης αντιπροσωπείας.

                              Ανάκληση έχει στο συγκεκριμένο μοντέλο έχει γίνει το 2014 με ημερομηνίες πρώτης άδειας και αριθμό πλαισίου κοντά στο δικό μας αλλά εμείς δεν είμαστε μέσα σε αυτήν.
                              https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.protothema.gr/greece/article/421676/anakaloudai-2893-autokinita-hyundai-fd-i30/AMP/&ved=2ahUKEwjT1NP8o7HjAhUKy6YKHVasCpMQFjAHegQIChAB&usg=AOvVaw1DBH-k8j8eOZvhDNF0dpG7&ampcf=1&cshid=1562999865795

                              Το 2015 έκανε και άλλη ανάκληση hyundai για τον ίδιο λόγο.
                              https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.kathimerini.gr/838532/article/epikairothta/ellada/anaklhsh-1704--hyundai-i30&ved=2ahUKEwjM743ppLHjAhVL1qYKHXaKATkQFjAAegQIBBAB&usg=AOvVaw2E4LWOdt9zs-KvK6u6PI6g&cshid=1563000030492

                              Απλά εμείς δεν είμαστε μέσα στα χρονικά πλαίσια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • G
                                gakost last edited by

                                Αν υπάρχει ανάκληση στον άρ πλαισίου σου δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός. Το πας στην αντιπροσωπεία και στο επισκευάζουν δωρεάν ανεξάρτητα ηλικίας οχήματος η ποτέ το κατάλαβες ότι υπάρχει ανάκληση. Αν υπάρχει ανάκληση για το ίδιο ακριβώς πρόβλημα αλλά δεν είσαι στο εύρος των αρ πλαισίου εγώ θα τους πίεζα για δωρεάν επισκευή και θα έκανα και καταγγελία για ανασφαλές προϊον.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • xenos
                                  xenos last edited by

                                  Ενημερωσε μας για το αποτελεσμα (αν υπαρξει).

                                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • A
                                    astra_n last edited by

                                    Ακαριαία βλάβη στο σύστημα διεύθυνσης εν κινήσει (!) νομικά τσούζει την εταιρεία ανεξάρτητα από την ηλικία του οχήματος. Αστοχία σε ζωτικά συστήματα που έψουν λάβει την προβλεπόμενη συντήρηση δεν δικαιολογείται. Ασφαλώς το θέτεις υπόψη της εταιρείας αν και λόγω μεταχειρισμένου ο νους μου πάει σε αμέλεια μηχανικού σε παλιότερη επισκευή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • panos2171
                                      panos2171 last edited by

                                      Εφόσον φυσικά δεν έχει μπει χέρι σε εκείνο το σημείο για τον οποίον δηποτε λογο, ακόμα και επισκευή μετά από ατύχημα.

                                      Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • D
                                        dj-mitsos last edited by

                                        Ο χρήστης astra_n έγραψε:
                                        Ακαριαία βλάβη στο σύστημα διεύθυνσης εν κινήσει (!) νομικά τσούζει την εταιρεία ανεξάρτητα από την ηλικία του οχήματος. Αστοχία σε ζωτικά συστήματα που έψουν λάβει την προβλεπόμενη συντήρηση δεν δικαιολογείται. Ασφαλώς το θέτεις υπόψη της εταιρείας αν και λόγω μεταχειρισμένου ο νους μου πάει σε αμέλεια μηχανικού σε παλιότερη επισκευή.

                                        Δηλαδή αν μετά από μια 15ετια χαλάσουν τα φρένα ενός αυτοκινήτου εν κινήσει φταίει η κατασκευαστρια εταιρία? Το λέω γιατί σε auris φίλου σε εθνική τα φρένα δεν ανταποκρινονταν σχεδόν καθόλου παρότι τα τακάκια είχαν πολύ ψωμί. Ευτηχως φρέναρε με ασφάλεια με χειρόφρενο και επειδή ο δρόμος ήταν ανοιχτός και άδειος λίγο πριν τα διόδια. Τελικά διαπιστώθηκε βλάβη στο υδραυλικό σύστημα και διαρροή που δεν είχε γίνει αντιληπτή. Αλλά η αντιπροσωπεία το ζητησε το 300αρακι της για επισκευή!
                                        Νομικά μετά από τόσα χρόνια δε καλύπτεται τίποτα εκτός και αν παρουσιαστεί ανάκληση αλλά μέχρι να γίνει και αυτό ο κυνδηνος είναι παντού.
                                        Φρενα, τιμόνι, διαφορικό. Μηχανήματα είναι!
                                        Στη καλύτερη η εταιρία να διαπιστώσει εργοστασιακό ελλατωμα και να ζυτησει ελάχιστα για επισκευή.

                                        Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • W
                                          w202-amg last edited by

                                          Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:

                                          Ακαριαία βλάβη στο σύστημα διεύθυνσης εν κινήσει (!) νομικά τσούζει την εταιρεία ανεξάρτητα από την ηλικία του οχήματος. Αστοχία σε ζωτικά συστήματα που έψουν λάβει την προβλεπόμενη συντήρηση δεν δικαιολογείται. Ασφαλώς το θέτεις υπόψη της εταιρείας αν και λόγω μεταχειρισμένου ο νους μου πάει σε αμέλεια μηχανικού σε παλιότερη επισκευή.

                                          Δηλαδή αν μετά από μια 15ετια χαλάσουν τα φρένα ενός αυτοκινήτου εν κινήσει φταίει η κατασκευαστρια εταιρία? Το λέω γιατί σε auris φίλου σε εθνική τα φρένα δεν ανταποκρινονταν σχεδόν καθόλου παρότι τα τακάκια είχαν πολύ ψωμί. Ευτηχως φρέναρε με ασφάλεια με χειρόφρενο και επειδή ο δρόμος ήταν ανοιχτός και άδειος λίγο πριν τα διόδια. Τελικά διαπιστώθηκε βλάβη στο υδραυλικό σύστημα και διαρροή που δεν είχε γίνει αντιληπτή. Αλλά η αντιπροσωπεία το ζητησε το 300αρακι της για επισκευή!
                                          Νομικά μετά από τόσα χρόνια δε καλύπτεται τίποτα εκτός και αν παρουσιαστεί ανάκληση αλλά μέχρι να γίνει και αυτό ο κυνδηνος είναι παντού.
                                          Φρενα, τιμόνι, διαφορικό. Μηχανήματα είναι!
                                          Στη καλύτερη η εταιρία να διαπιστώσει εργοστασιακό ελλατωμα και να ζυτησει ελάχιστα για επισκευή.

                                          Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                          Το σύστημα διεύθυνσης ανεξάρτητα αστοχιας στην υποβοηθηση του πρέπει να παραμείνει λειτουργικό οτι και να γίνει. Στην Αμερική σε ατυχήματα κτλ. με τέτοιες αστοχιες ναι ριχνουν αποζημιώσεις. Άλλο κατι που φθειρεται και αλλο κατι που ξεβιδωθηκε.
                                          Πριν χροοοονια το μερκ ήθελε αλλαγή το σινεμπλοκ του ζητα του τιμονιου. Η μερκ έδινε ολόκληρο το ζητα και όχι μονο το σινεμπλοκ. Δεν ειχαν κανένα θέμα να αφησουν το αμαξι να φύγει από την αντιπροσωπία, μόνο μετά από υπογραφή οτι είχαμε γνώση της κατάστασης και των πιθανόν συνεπειων. Κοινώς με το σύστημα διεύθυνσης δεν παίζουν γιατί ολική αχρηστευση του δεν προκαλείται από φθορά.
                                          Για την ιστορία το σινεμπλοκ αυτό δεν γίνεται να αστοχησει και αλλαχτηκε απλά σε εξωτερικό συνεργείο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                                            Στην Αμερική σε ατυχήματα κτλ. με τέτοιες αστοχιες ναι ριχνουν αποζημιώσεις.

                                            Στην Αμερική επίσης σε αφήνουν να ψοφήσεις αν δεν έχεις ασφάλιση. Δεν είναι παράδειγμα οι κωλο-ΗΠΑ!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr