-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Καλησπέρα σας,
Έχουμε ενα hyundai i30 του 2008 και το Σάββατο που μας πέρασε επιστρέφοντας από την παραλία όλοι η οικογένεια σταμάτησε εν κίνηση να δουλεύει το τιμόνι. Οδηγούσε ο σύζυγος μου και ξαφνικά μου λέει δεν έχω τιμόνι. Για καλή μας τύχη βρισκόμασταν σε έναν επαρχιακό δρόμο και επειδή μπροστά μας υπήρχαν αρκετές λακούβες πηγαίναμε με πολύ χαμηλή ταχύτητα και ευτυχώς μπόρεσε και το σταμάτησε εγκαίρως.
Σημειωτέον ότι βρισκομασταν 20μ. πριν στρίψουμε και βγούμε σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.
Θα μπορούσαμε να είχαμε σκοτωθεί αλλά και να έχουμε σκοτώσει καθώς το αυτοκίνητο πήγαινε μόνο ευθεία!Στο πατάκι του οδηγού βρήκαμε και μια βίδα μήκους 5εκ. περίπου.
Ειχε κάποιος από εσάς παρόμοια εμπειρία;
Εμπιστευόμαστε ξανά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ακόμα και αν επισκευαστεί;
Μπορούμε να κυνηγήσουμε νομικά την hyundai για κατασκευαστικο θέμα;Θα ήθελα τη γνώμη σας
-
Εγινε πολυ βαρυ ή γυρναγε αλλά χωρις ανταποκριση ?
-
Κατασκευαστικο σφαλμα μετα απο 11 χρονια; Αν μη τι αλλο, θα γελασουν πολυ.
Μηπως εχασε απλα την υποβοηθηση και βαρυνε κ δεν εβαζε την απαιτουμενη δυναμη; Εκει παει το μυαλο μου και στην ελλειψη εμπειριας (αν ειναι αυτο).
-
Δεν ήταν βαρύ το τιμόνι. Γυρνούσε χωρίς καμία ανταπόκριση, σαν παιδικό παιχνίδι.
-
Σοβαρο. Θα θελαμε πολυ να μαθουμε τη συνεχεια
-
Μήπως η συγκεκριμένη βιδα έχει ξεβιδωθει στο παρελθόν? Σίγουρα φαίνεται αν ξεβιδωθηκε κάποτε.
-
Πιθανολογω οτι αυτη η βιδα εχει καποια σχεση. Μεταχειρισμενο το ειχατε παρει ?
-
Παρόμοια περίπτωση είναι σπάνια ως και ανύπαρκτη. Η βίδα μάλλον έφυγε από την ηλεκτρική-(υδραυλική) τροχαλια η οποία συνδέεται με κάποιο γρανάζι στο τιμόνι.
Αν στο παρελθόν κάποιος αποσυναρμολογησε το συγκεκριμένο σημείο για να φτιάξει κάτι άλλο είναι πιθανό να έκανε κάποια πατάτα, αλλιώς μιλάμε για κάποια αστοχία υλικού από το εργοστάσιο που είπε να κάνει μετά από 11 χρόνια την εμφάνιση της.
Λογικά αν η ηλεκτρική τροχαλια δεν έχει πάθει ζημιά τότε το κόστος δεν πρέπει να είναι ιδιαιτερα ακριβό και μελλοντικά δεν προημειται άλλο προβλημα.
Προτείνω να πας σε ένα εξωτερικό συνεργείο για την διάγνωση μιας και η αντιπροσωπεία για να έχει το κεφάλι της υσηχο μπορεί να σου πει να αντικατασταθεί όλη η κρέμαγιερα και το κόστος θα σου κάτσει στο λαιμό.Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης xanthis έγραψε:
Δεν ήταν βαρύ το τιμόνι. Γυρνούσε χωρίς καμία ανταπόκριση, σαν παιδικό παιχνίδι.Μάλλον η βίδα που αναφέρεις, ήταν πείρος που έφυγε από κάποιο σταυρό μετάδοσης της περιστροφής! Δεν μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα,με γνώμονα ότι το τιμόνι γυρνούσε χαλαρά χωρίς να περιστρέφει τις ροδες.
Το αυτοκίνητο το πήρατε καινούργιο;;;;
Έγινε παλιότερα κάποια επισκευή στο τιμόνι;;; -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Κατασκευαστικο σφαλμα μετα απο 11 χρονια; Αν μη τι αλλο, θα γελασουν πολυΚαμία σχέση. Πως νομίζεις γίνονται οι ανακλήσεις;
Φίλε θα σου πρότεινα να πάρεις τηλέφωνο στον συνήγορο του καταναλωτή να ενημερωθείς για το τι δικαιώματα έχεις
-
Σας ζητώ συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά είχα πρόβλημα με την σύνδεση μου στο forum.
Το αμάξι το πήραμε τον Αύγουστο του 2014 από ιδιώτη ο οποίο δεν ανέφερε κάτι για επισκευή στο τιμόνι (είτε γιατί δεν πείραξε κάτι ο άνθρωπος είτε για ευνόητους λόγους...).
Αυτή τη στιγμή περιμένουμε να έρθει ανταλλακτικό σταυρός του τιμονιού σύμφωνα με εκτίμηση επίσημης αντιπροσωπείας.Ανάκληση έχει στο συγκεκριμένο μοντέλο έχει γίνει το 2014 με ημερομηνίες πρώτης άδειας και αριθμό πλαισίου κοντά στο δικό μας αλλά εμείς δεν είμαστε μέσα σε αυτήν.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.protothema.gr/greece/article/421676/anakaloudai-2893-autokinita-hyundai-fd-i30/AMP/&ved=2ahUKEwjT1NP8o7HjAhUKy6YKHVasCpMQFjAHegQIChAB&usg=AOvVaw1DBH-k8j8eOZvhDNF0dpG7&cf=1&cshid=1562999865795Το 2015 έκανε και άλλη ανάκληση hyundai για τον ίδιο λόγο.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.kathimerini.gr/838532/article/epikairothta/ellada/anaklhsh-1704--hyundai-i30&ved=2ahUKEwjM743ppLHjAhVL1qYKHXaKATkQFjAAegQIBBAB&usg=AOvVaw2E4LWOdt9zs-KvK6u6PI6g&cshid=1563000030492Απλά εμείς δεν είμαστε μέσα στα χρονικά πλαίσια.
-
Αν υπάρχει ανάκληση στον άρ πλαισίου σου δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός. Το πας στην αντιπροσωπεία και στο επισκευάζουν δωρεάν ανεξάρτητα ηλικίας οχήματος η ποτέ το κατάλαβες ότι υπάρχει ανάκληση. Αν υπάρχει ανάκληση για το ίδιο ακριβώς πρόβλημα αλλά δεν είσαι στο εύρος των αρ πλαισίου εγώ θα τους πίεζα για δωρεάν επισκευή και θα έκανα και καταγγελία για ανασφαλές προϊον.
-
Ενημερωσε μας για το αποτελεσμα (αν υπαρξει).
-
Ακαριαία βλάβη στο σύστημα διεύθυνσης εν κινήσει (!) νομικά τσούζει την εταιρεία ανεξάρτητα από την ηλικία του οχήματος. Αστοχία σε ζωτικά συστήματα που έψουν λάβει την προβλεπόμενη συντήρηση δεν δικαιολογείται. Ασφαλώς το θέτεις υπόψη της εταιρείας αν και λόγω μεταχειρισμένου ο νους μου πάει σε αμέλεια μηχανικού σε παλιότερη επισκευή.
-
Εφόσον φυσικά δεν έχει μπει χέρι σε εκείνο το σημείο για τον οποίον δηποτε λογο, ακόμα και επισκευή μετά από ατύχημα.
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Ακαριαία βλάβη στο σύστημα διεύθυνσης εν κινήσει (!) νομικά τσούζει την εταιρεία ανεξάρτητα από την ηλικία του οχήματος. Αστοχία σε ζωτικά συστήματα που έψουν λάβει την προβλεπόμενη συντήρηση δεν δικαιολογείται. Ασφαλώς το θέτεις υπόψη της εταιρείας αν και λόγω μεταχειρισμένου ο νους μου πάει σε αμέλεια μηχανικού σε παλιότερη επισκευή.Δηλαδή αν μετά από μια 15ετια χαλάσουν τα φρένα ενός αυτοκινήτου εν κινήσει φταίει η κατασκευαστρια εταιρία? Το λέω γιατί σε auris φίλου σε εθνική τα φρένα δεν ανταποκρινονταν σχεδόν καθόλου παρότι τα τακάκια είχαν πολύ ψωμί. Ευτηχως φρέναρε με ασφάλεια με χειρόφρενο και επειδή ο δρόμος ήταν ανοιχτός και άδειος λίγο πριν τα διόδια. Τελικά διαπιστώθηκε βλάβη στο υδραυλικό σύστημα και διαρροή που δεν είχε γίνει αντιληπτή. Αλλά η αντιπροσωπεία το ζητησε το 300αρακι της για επισκευή!
Νομικά μετά από τόσα χρόνια δε καλύπτεται τίποτα εκτός και αν παρουσιαστεί ανάκληση αλλά μέχρι να γίνει και αυτό ο κυνδηνος είναι παντού.
Φρενα, τιμόνι, διαφορικό. Μηχανήματα είναι!
Στη καλύτερη η εταιρία να διαπιστώσει εργοστασιακό ελλατωμα και να ζυτησει ελάχιστα για επισκευή.Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Ακαριαία βλάβη στο σύστημα διεύθυνσης εν κινήσει (!) νομικά τσούζει την εταιρεία ανεξάρτητα από την ηλικία του οχήματος. Αστοχία σε ζωτικά συστήματα που έψουν λάβει την προβλεπόμενη συντήρηση δεν δικαιολογείται. Ασφαλώς το θέτεις υπόψη της εταιρείας αν και λόγω μεταχειρισμένου ο νους μου πάει σε αμέλεια μηχανικού σε παλιότερη επισκευή.
Δηλαδή αν μετά από μια 15ετια χαλάσουν τα φρένα ενός αυτοκινήτου εν κινήσει φταίει η κατασκευαστρια εταιρία? Το λέω γιατί σε auris φίλου σε εθνική τα φρένα δεν ανταποκρινονταν σχεδόν καθόλου παρότι τα τακάκια είχαν πολύ ψωμί. Ευτηχως φρέναρε με ασφάλεια με χειρόφρενο και επειδή ο δρόμος ήταν ανοιχτός και άδειος λίγο πριν τα διόδια. Τελικά διαπιστώθηκε βλάβη στο υδραυλικό σύστημα και διαρροή που δεν είχε γίνει αντιληπτή. Αλλά η αντιπροσωπεία το ζητησε το 300αρακι της για επισκευή!
Νομικά μετά από τόσα χρόνια δε καλύπτεται τίποτα εκτός και αν παρουσιαστεί ανάκληση αλλά μέχρι να γίνει και αυτό ο κυνδηνος είναι παντού.
Φρενα, τιμόνι, διαφορικό. Μηχανήματα είναι!
Στη καλύτερη η εταιρία να διαπιστώσει εργοστασιακό ελλατωμα και να ζυτησει ελάχιστα για επισκευή.Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το σύστημα διεύθυνσης ανεξάρτητα αστοχιας στην υποβοηθηση του πρέπει να παραμείνει λειτουργικό οτι και να γίνει. Στην Αμερική σε ατυχήματα κτλ. με τέτοιες αστοχιες ναι ριχνουν αποζημιώσεις. Άλλο κατι που φθειρεται και αλλο κατι που ξεβιδωθηκε.
Πριν χροοοονια το μερκ ήθελε αλλαγή το σινεμπλοκ του ζητα του τιμονιου. Η μερκ έδινε ολόκληρο το ζητα και όχι μονο το σινεμπλοκ. Δεν ειχαν κανένα θέμα να αφησουν το αμαξι να φύγει από την αντιπροσωπία, μόνο μετά από υπογραφή οτι είχαμε γνώση της κατάστασης και των πιθανόν συνεπειων. Κοινώς με το σύστημα διεύθυνσης δεν παίζουν γιατί ολική αχρηστευση του δεν προκαλείται από φθορά.
Για την ιστορία το σινεμπλοκ αυτό δεν γίνεται να αστοχησει και αλλαχτηκε απλά σε εξωτερικό συνεργείο. -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Στην Αμερική σε ατυχήματα κτλ. με τέτοιες αστοχιες ναι ριχνουν αποζημιώσεις.Στην Αμερική επίσης σε αφήνουν να ψοφήσεις αν δεν έχεις ασφάλιση. Δεν είναι παράδειγμα οι κωλο-ΗΠΑ!!!
Σταμάτησε να λειτουργεί το τιμόνι εν κινήσει