Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift A2L (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift A2L (2017)
    • 1
    • 2
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 184
    • 185
    • 46 / 185
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    3681
    80551
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Δεν ξερω ουτε εγω πως ανεβαζει κανεις φωτο

      Και εμενα κου φαινεται παρα πολυ καλα μονωμενο για ταξιδι και ο μονος θορυβος που ερχεται και να γινεται αντιληπτός ειναι απο τους τροχους. Δεν ξερω ομως ποσο θα μειωθεί με αλλα λαστιχα...
      Μακαρι δηλαδη.

      Οντως εχει πολυ δυνατο κλιματισμο. Επισης οι στρογγυλοι αερογωγοι στο κεντρο ειναι πολυ καλοι. Τους γυριζεις 180 μοιρες να σημαδευουν προς τα επανω στο παρμπριζ και δημιουργουν ενα απαλο ρευμα ππυ φτανει ως πισω. Χωρις να παγωνεις. Επισης κρατας ετσι κρυο το συστημα αυτοματου φρεναρισματος παρα τους 40 βαθμους απο τον ηλιο που πεφτει πανω του. Εγω το εχω ειτε 22 ειτε 23 στο auto.

      Επισης ο αισθητηρας του ηλιου πολυ ευαισθητος. Καθε φορα που περιμενω στο φαναρι με ηλιο μετα απο λιγο δυναμωνει το κλιμα ανεμιστήρα μονο του παρα του οτι δεν ζεαταθηκε ο χωρος.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Μιλησα τωρα με τον φιλαρακι, σε ταξιδι με το υβριδικο και καρφωμενο το adaptive στα 110 βγαζει 4,5 λ/100χλμ με ενα ατομο μεσα και γεματο ρεζβουαρ

        Σε ντιζελακια ποσο βλεπετε σε αντιατοιχες ταχυτητες ;

        Το τουρμπακι γραφει περισσοτερα

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          masterauto last edited by

          ΙΣΧΥΕΙ.Με κλιμά και 2παιδιά πίσω.

          Masterauto

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ο χρήστης swiftglx19 έγραψε:

            1. Το λέω ξανά έχει γκάζι. Όταν βυθίζεις το πόδι στο γκάζι , με υστέρηση 2 sec , έρχεται ένα smooth boost

            Το λες και 'μια αιωνιότητα και μια μέρα'.
            Σε σχέση με ποιο αυτοκίνητο?

            στη ζέστη γίνεται σκληρό πλαστικό

            Στην ζέστη γίνεται ακριβώς το αντίθετο, μαλακώνουν. Δες τις πιέσεις των ελαστικών. Επίσης τι μοντέλο είναι;
            Δεν μαλακώνουν σκληραίνουν και κοπανάνε. Εγώ έχω βάλει 34 μπροστά και 30 πίσω.

            Κανείς δει διαβάζει οδηγίες...;
            https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 11&t=22303

            Μην το κάνετε αυτό, το να γράφετε μέσα στο quote, δεν βγαίνει καμία άκρη!!! Γράψτε από κάτω!!!

            1. Σε σχέση με όλα τα αυτοκίνητα. Δεν γίνεται να πατάς και να θυμάται μετά από 2'' να ανταποκριθεί. Αν ήταν τούρμπο, θα ήταν της δεκαετίας του 1970...

            2. Μάλλον την αύξηση της πίεσης του αέρα νιώθεις. Η σκλήρυνση του καουτσούκ συμβαίνει σε υψηλές θερμοκρασίες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by

              Τα οικολογικα ελαστικα νομιζω εχουν στο μειγμα τους καουτσουκ. Τα καλα εχουν γόμα 100%

              Οχι το δειχνει στη οθονη οταν δινει η μπαταρια.
              Πατας ξεκινα να τραβα το μοτερ και μετα οταν κρινει απαραιτητο οτι χρειαζεσαι ροπη δινει απο το ηλεκτρικο μοτερ. Οχι παντα και οχι με το ιδιο βαθμο. Δηλαδη οταν ειναι φουλαρισμενη η μπαταρια απο μια κατηφορα επειτα οταν πατησεις θα δωσει πολυ ροπη και αρκετα δευτερολεπτα (εκει νιωθεις πιο εντονο αυτο το μικρο kers). Οταν εχει τρεις μπαρες λιγοτερο, οταν εχει δυο νομιζω καθολου κτλ

              Εκεινη τη στιγμη το αυτοκινητο νομιζεις οτι ελαφραινει περισσοτερο ή οτι ο κινητηρας ειναι ας πουμε 1,6 λιτρα. Σε καμια περιπτωση δεν δινει το ξεσπασμα μιας τουρμπινας, αλλα κατι διαφορετικο. Δεν το ειχα συναντησει ξανα. Σαν να σε σμπρωχνει κατι αλλα οχι πολυ δυνατα που να ειναι σπορτιφ απλα φευγει πολυ αερινα και απαλα.

              Επισης εχω καταλαβει γενικα οτι το αυτοκινητο εχει μια καθυστηερηση στο τι δειχνει στις οθονες του. Δηλαδη νιωθεις ελαφρα οτι μπαινει το ηλεκτρικο μοτερ και ενα δευτερο αργοτερα το δειχνει η οθονη. Γενικα ολο το αμαξι εχει ενα δευτερο καθυστερηση στις ενδειξεις εκτος απο εκεινο της στιγμιαιας καταναλώσης οπου ειναι ταχυτατο.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harisma23 last edited by

                Ο χρήστης Lap έγραψε:
                Μιλησα τωρα με τον φιλαρακι, σε ταξιδι με το υβριδικο και καρφωμενο το adaptive στα 110 βγαζει 4,5 λ/100χλμ με ενα ατομο μεσα και γεματο ρεζβουαρ

                Σε ντιζελακια ποσο βλεπετε σε αντιατοιχες ταχυτητες ;

                Σουπερμίνι diesel σε αντίστοιχες συνθήκες πρέπει να έχουν λίγο πιο κάτω από 4,5 lt/100Km. Ίσως και κοντά στα 4,0 lt/100Km. Τα μικρομεσαία έχουν 4,5 στα 110Km/h...

                Και 15-20% χαμηλότερη τιμή λίτρου. Μην ξεχνιόμαστε...

                Δεν παύει βεβαίως να είναι εξαιρετική επίδοση από το Swift.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by

                  Ωχ ωχ ωχ.....πρωτη παραδοχη των σουτζουκιων....επερχεται και αλλη.

                  Νεα πνοη στην ελλαδα

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης Lap έγραψε:
                    Τα οικολογικα ελαστικα νομιζω εχουν στο μειγμα τους καουτσουκ. Τα καλα εχουν γόμα 100%

                    Τα έχεις μπερδέψει. Όλα τα ελαστικά έχουν καουτσούκ μέσα και διάφορα άλλα πολυμερή. Υπάρχουν έρευνες για τεχνητό καουτσούκ, αλλά έχουμε χρόνια ακόμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      masterauto last edited by

                      Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

                      Μιλησα τωρα με τον φιλαρακι, σε ταξιδι με το υβριδικο και καρφωμενο το adaptive στα 110 βγαζει 4,5 λ/100χλμ με ενα ατομο μεσα και γεματο ρεζβουαρ

                      Σε ντιζελακια ποσο βλεπετε σε αντιατοιχες ταχυτητες ;

                      Σουπερμίνι diesel σε αντίστοιχες συνθήκες πρέπει να έχουν λίγο πιο κάτω από 4,5 lt/100Km. Ίσως και κοντά στα 4,0 lt/100Km. Τα μικρομεσαία έχουν 4,5 στα 110Km/h...

                      Και 15-20% χαμηλότερη τιμή λίτρου. Μην ξεχνιόμαστε...

                      Δεν παύει βεβαίως να είναι εξαιρετική επίδοση από το Swift.

                      Λοιπόν: 4,4 στα 110 με φουλ κλιμά και 4 άτομα
                      4,1 στα 80 με φουλ κλιμά και 4 άτομα
                      5,4 το μέγιστο ,ότι και να κάνεις
                      και όλα αυτά με ένα smooth κινητήρα ,χωρίς dpf και διάφορες άλλες παπαριές, χωρίς έννοιες για καλό πετρέλαιο κλπ
                      με ιαπωνική αξιοπιστία και κόστος σέρβις.
                      Νομίζω ότι στην κατηγορία καταργήθηκε το ντίζελ.....

                      Masterauto

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Ναι οχι καουτσουκ, λαθος. Κατι εχουν διαφορετικο απο τα κανονικα και των επιδοσεων στο μειγμα τους.

                        Αραγε τι καναλωση θα επιανε με αυτο;

                        Youtube Video

                        Εδω site για τον θόρυβο κύλισης

                        https://www.lesschwab.com/article/want- ... tures.html

                        Εδω αν βαζαμε εμεις τετοια μονωτικα κολλημενα με κολλα στο εσωτερικο των ελαστικων; δεν θα εκαναν την ιδια δουλεια; ειναι και σχετικα φθηνα αυτα τα μονωτικα
                        https://www.tirerack.com/tires/tiretech ... techid=336

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alejandro last edited by

                          Χθές μέσα στο μεσημέρι Αλιμος/Μαγουλα/Αλιμος με κλιματισμό φουλ φυσικά, κατανάλωση 4,5 (οχι υβριδικό) αλλά στη πραγματικότητα θα έλεγα κατι προς 5 μιας και το κομπιουτερ της Σουζουκι ειναι πολύ αισιόδοξο. Ωστόσο καλή κατανάλωση. Παντως swiftglx19, οι επισκέψεις σε βενζινάδικα είναι συχνες μιας και το ρεζερβουαρ ειναι καπου 37λ.... μάλλον ο Χιρόσι, ζήτησε από τον Νταϊσουκε από το τμήμα μοτοσυκλετών κανα ντεπόζιτο από μοτοσακό αν τους είχε ξεμείνει 🙂
                          Οντως, το κλιματιστικό του Σουιφτ ειναι κορυφαίο. Πηρα το αυτοκίνητο μετα από 3 ώρες κατω από τον ήλιο μεσημεροαπογευμα και σε λιγότερο από λεπτό μέσα ήμουν πολύ άνετα. Ανώτερο και από Λεξους RX που του βάζω και το ποποκλιματιστικό 🙂

                          Α, Λαπ, διαβασα το σχόλιό σου για το κεντρικό καθρέφτη βρε συ και πρέπει να έχεις πολύ δίκιο!!! Οντως πιανει στην οροφή και οχι στο τζαμι. Μάλλον πιο φτηνη η βίδα παρά η κόλλα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Τι ειναια αυτα τα χιροσι; σαν τον μπαρμπα μητσο εδω;
                            Αλεχαντρο γνωριζεις ιαπωνεζικα;;;
                            Ισχυει οτι εχουν πολλα επιπεδα ευγενειας στη γλωσσα τους και το ανωτερο για τον αυτοκρατορα;

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Ο χρήστης alejandro έγραψε:

                              Α, Λαπ, διαβασα το σχόλιό σου για το κεντρικό καθρέφτη βρε συ και πρέπει να έχεις πολύ δίκιο!!! Οντως πιανει στην οροφή και οχι στο τζαμι. Μάλλον πιο φτηνη η βίδα παρά η κόλλα.

                              Δεν νομιζω να ναι θεμα κοστους, παρα σχεδιασης του εμπροσθιου παρμπριζ. Δηλαδη το μικροτερο και πιο καθετο παρμπριζ, μαζι με τα μεγαλα σε όγκο συστηματα αυτοματου φρεναρισματος, οδηγησε εν τελη τον καθρέφτη στο να στερεωθει στο καθετο δοκαρι και οχι πανω στο γυαλλι.

                              Εδω, ενα τυχαιο παραδειγμα ενος εσωτερικου με αρμονικες και προσεγμενες γραμμες. Η κλιση του παρμπριζ και η έλλειψη των συστυματων του φρεναρισματος τοποθετημενων πανω στο παρμπριζ, εδωσε την ευκολια του να στερεωθεί πανω στο παρμπριζ ο καθρεφτης.

                              Εδω και στο swift. Ο χωρος ειναι περιορισμενος πανω στο παρμπριζ

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panormus772 last edited by

                                Ο χρήστης Lap έγραψε:

                                Εδω, ενα τυχαιο παραδειγμα ενος εσωτερικου με αρμονικες και προσεγμενες γραμμες.

                                Eντελώς τυχαίο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tsaltinho last edited by

                                  Μου ηρθε χθες γραμμα απο Σφακιανακη για ανακληση.
                                  Εχει ερθει και σε κανεναω αλλο?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Για τους αεροσακους;;;; ειναι μια ενημερωση του λογισμικου μονο.
                                    Το δικο μου τη γλυτωσε.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Ο χρήστης panormus772 έγραψε:

                                      Εδω, ενα τυχαιο παραδειγμα ενος εσωτερικου με αρμονικες και προσεγμενες γραμμες.

                                      Eντελώς τυχαίο

                                      Αχ, δεν το προσεξα. Πατηαα στην τυχη ατο google: 'τελειο εσωτερικο αυτοκινητου' και βγηκε.....

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        harisma23 last edited by

                                        Ο χρήστης Lap έγραψε:
                                        Ωχ ωχ ωχ.....πρωτη παραδοχη των σουτζουκιων....επερχεται και αλλη.

                                        Νεα πνοη στην ελλαδα

                                        Εμένα πάντα μου άρεσε το Swift (απο τις παλιότερες γενιές του). Το λιβανιστήρι δεν αντέχω...

                                        Λοιπόν: 4,4 στα 110 με φουλ κλιμά και 4 άτομα
                                        4,1 στα 80 με φουλ κλιμά και 4 άτομα
                                        5,4 το μέγιστο ,ότι και να κάνεις
                                        και όλα αυτά με ένα smooth κινητήρα ,χωρίς dpf και διάφορες άλλες παπαριές, χωρίς έννοιες για καλό πετρέλαιο κλπ
                                        με ιαπωνική αξιοπιστία και κόστος σέρβις.
                                        Νομίζω ότι στην κατηγορία καταργήθηκε το ντίζελ.....

                                        Ο ενθουσιασμός σου σε παρασύρει και τα βλεπεις μονόπαντα...

                                        Πέρα από την κατανάλωση, όπου η χρηματική διαφορά των diesel είναι περί το 25% (10% κάτω η κατανάλωση και 15-20% κάτω η τιμή του λίτρου diesel), ξεχνάς και διάφορα άλλα.
                                        Όλα τα diesel supermini έχουν πολύ μεγαλύτερη ροπή και συνήθως και ιπποδύναμη, οπότε στις συνθήκες που περιγράφεις (4 άτομα και clima) έχουν και σαφώς καλύτερες επιδόσεις (ειδικά ρεπρίζ δεν έχουν σχέση).

                                        Προφανώς όλα αυτά δεν μετράνε για σένα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Ισχυει, ατο swift θες ενα κατεβασμα ταχυτητας και εχεις ιδιες επιδοσεις. Ευτυχως εχει πουπουλο λεβιε με μικρες διαδρομες. Χλατς αλλαζεις πανευκολα και στροφαρει, δινει και το κατι τις το ηλ μοτερ και φευγει μπροστα.

                                          Δηλαδη στη ζυγαρια εχεις απο την μια το κατεβασμα μια σχεσης ταχυτητας αν θελεις πολυ γρηγορη προαπεραση, και απο την αλλη ολα τα αλλα θεματα των diesel.

                                          Ελα, το επιχειρημα ειναι δυνατο....

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harisma23 last edited by

                                            Ο χρήστης Lap έγραψε:
                                            Ισχυει, ατο swift θες ενα κατεβασμα ταχυτητας και εχεις ιδιες επιδοσεις. Ευτυχως εχει πουπουλο λεβιε με μικρες διαδρομες. Χλατς αλλαζεις πανευκολα και στροφαρει, δινει και το κατι τις το ηλ μοτερ και φευγει μπροστα.

                                            Δηλαδη στη ζυγαρια εχεις απο την μια το κατεβασμα μια σχεσης ταχυτητας αν θελεις πολυ γρηγορη προαπεραση, και απο την αλλη ολα τα αλλα θεματα των diesel.

                                            Ελα, το επιχειρημα ειναι δυνατο....

                                            @@ επιχείρημα! Αν κατεβάσει και ο ντιζελάτος, πάλι θα έχει καλύτερες επιδόσεις και οικονομία από σένα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 184
                                            • 185
                                            • 46 / 185
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr