Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Vitara 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Vitara 2015
    • 1
    • 2
    • 74
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 250
    • 251
    • 76 / 251
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    116
    5018
    178964
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fsword last edited by

      Φοβερός κινητήρας και προσωπικά θα προτιμούσα το αυτόματο (αν και το χειροκίνητο έχει επίσης πολύ ωραίο επιλογέα). Φυσικά συνοδεύεται απ' το ανάλογο τίμημα. Βασικά είναι θέμα προτίμησης, απλά αν σου αρέσουν τα αυτόματα κιβώτια του Vitara είναι πολύ καλό (κλασικό αυτόματο της Aisin με πλανητικό σύστημα μετάδοσης και μετατροπέα ροπής). Δεν είναι ίσως το πιο γρήγορο (σε καμία περίπτωση όμως ενοχλητικά αργό) αλλά ταιριάζει μια χαρά στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

      Για το Grip τι εννοείς, αν βγαίνει με τετρακίνηση; Βγαίνει, αλλά επίσης με άλλη τιμή (προφανώς). Βασικά κατέβασε τον τιμοκατάλογο απ' το site, τα λέει αρκετά αναλυτικά. Το τετρακίνητο να ξέρεις έχει κι επιλογή sport που κάνει remap στον κινητήρα για περισσότερη δύναμη (κάτι το οποίο φαίνεται στην πράξη, δεν είναι μόνο στα χαρτιά). Απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει σχετική επιλογή στο δικίνητο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thodorism96 last edited by

        Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά νομίζω το 2κίνητο που δεν έχει τον επιλογέα auto-sport-κλπ είναι μόνιμα στην αντίστοιχη sport χαρτογράφηση με του τετρακίνητου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fsword last edited by

          Δεν το γνωρίζω αλλά δε θα ήταν παράλογο. Αν ισχύει κάτι τέτοιο (αν) το σωστό για το τετρακίνητο θα ήταν να λέγαμε ότι στην εύλογη Auto κάνει remap τον κινητήρα για λιγότερη δύναμη και με το Sport έρχεται στα ίσια του 🙂

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            evanpap3 last edited by

            Χτες πήγα σε έκθεση και είδα το Vitara GL+
            Αρκετά πλούσιος εξοπλισμός σε αυτή την έκδοση που για μένα τουλάχιστον δεν αξίζει να πας στην GLX. Ο χώρος στα πίσω καθίσματα μου φάνηκε λίγο μικρός. Νομίζω ότι είναι γιά δύο ενήλικες και βέβαια μικρό μου φάνηκε και το πορτμπαγκάζ.
            Όμως θα πρέπει να κάνω κάποιες παραχωρήσεις γιατί αν πάρω το Tuscon για περάδειγμα που είναι το έτερο υποψήφιο στα ίδια χρήματα θα έχω πρόβλημα μετακίνησης στο κέντρο (παρκάρισμα κτλ).
            Λοιπόν το GL+ αυτόματο στα 22860 ενώ το απλό στα 20300. Αξίζει η διαφορά?
            Επίση έμαθα ότι στις νέες εισαγωγές το σήμα ανεβαίνει στα 300€ στο Tuscon στα 400€
            Κάποια άλλη εναλλακτική μεταβάνι τα 23000€? (σκέφτομαι και το Toyota corolla touring.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by

              Παρε το αυτοματο αν καταληξεις σε vitara. Μη το σκεφτεις δευτερη φορα.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lemouz75 last edited by

                Ο χρήστης Thodorism96 έγραψε:
                Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά νομίζω το 2κίνητο που δεν έχει τον επιλογέα auto-sport-κλπ είναι μόνιμα στην αντίστοιχη sport χαρτογράφηση με του τετρακίνητου.

                Λογικά όχι πιο πιθανό στην Auto να είναι....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panormus772 last edited by

                  Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:

                  Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά νομίζω το 2κίνητο που δεν έχει τον επιλογέα auto-sport-κλπ είναι μόνιμα στην αντίστοιχη sport χαρτογράφηση με του τετρακίνητου.

                  Λογικά όχι πιο πιθανό στην Auto να είναι....

                  Ίσως είναι μια ενδιάμεση ρύθμιση στο 2κίνητο.
                  Η sport στο 4κινητο δίνει 20% συμμετοχή παραπάνω στον πίσω άξονα (κάτι που δεν μπορεί να γίνει στο 2κίνητο),αλλά αυξάνει και την απόκριση του γκαζιού (κάτι που μπορεί να έχει ρυθμιστεί εργοστασιακά ήδη στο 2κίνητο).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • ektoras
                    ektoras last edited by

                    Ο χρήστης Thodorism96 έγραψε:
                    Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά νομίζω το 2κίνητο που δεν έχει τον επιλογέα auto-sport-κλπ είναι μόνιμα στην αντίστοιχη sport χαρτογράφηση με του τετρακίνητου.

                    Όσοι έχετε το τετρακίνητο έχετε δοκιμάσει την αίσθηση με το πρόγραμμα sport στην επιτάχυνση με τέρμα γκάζι
                    (να ακουμπήσει μοκέτα) και την επιτάχυνση στο auto πάλι με τέρμα γκάζι ?

                    Έχω την σιγουριά πλέον, στο δικό μου (SX4-SCROSS DIESEL 130.000 km), ότι η επιτάχυνση
                    είναι ταυτόσημη με τέρμα γκάζι και στις 3 παραμετροποιήσεις.
                    Μόνο στο χαλαρό πάτημα το SPORT δείχνει ποιο ζωηρό.

                    Η επιτάχυνση με τέρμα γκάζι είναι ίδια με την επιτάχυνση που το αυτοκίνητο έχει,
                    όταν κάνεις στο CRUISE την επαναφορά στην τελευταία ταχύτητα που έχεις επιλέξει,
                    από τις χαμηλότερες ταχύτητες.

                    Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • gatoz
                      gatoz last edited by

                      ουχί νεε μου...
                      στο ζμπορ τελικιαζει με 217 (μια βελονα πανω απο 220) κοντερ, 208 τζι και πι και ες, στο άουτο μολις 205 και 197.
                      επισης στο ζμπορ στο τετρα, ανεβαζει 1η μεχρι 5900 και κοφτης ενω στο άουτο μεχρι 5700 και μετα κοφτης
                      συμφωνοι οτι με άουτο δεν ανεβαινει πλατεια πετρουπολης με 3η και 30 κου μου, ενω με ζμπορ ανετα.
                      τελος σε στροφουλαι, με άουτο μουριαζει αρκετα, ενω με ζμπου φευγει με τα 4 και ανεβαινει το ουρικο

                      ΑρΕς
                      αλλαξον τα λαστιχα με τα μανισια κοντι που ειχα καβα για το καλοκαιρι....
                      απο 8.7 μεση, 7.8... ουάου...
                      σπασιμον το ίδιον. παντου και παντα.

                      #milf-a-man

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Γάτε, για GV πεντάθυρο του 2004, δώσε ενδεικτικές τιμές για ψήλωμα ανάρτησης και χωμάτινο λάστιχο. Όχι να γίνει το θηρίο της ερήμου, απλώς να ξυπνήσει λίγο.
                        Τη σκαπουλάρω με χιλιάρικο;

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Αντε τα χιλιαρικα να φευγουν. Δεν βαζεις λεω εγω κανεναν ταχυφορτιστη να παρεις και κανενα zoe μεταχειρα

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            harisma23 last edited by

                            Ο χρήστης Lap έγραψε:
                            Παρε το αυτοματο αν καταληξεις σε vitara. Μη το σκεφτεις δευτερη φορα.

                            Πολύ απλαδούρας είσαι ρε φίλε... με τα λεφτά των άλλων!

                            Ε όχι και 2,5 χιλιάρικα καπέλο σε ένα αυτοκίνητο των 20 χιλιάρικων1 +12% είναι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Μα, βρε πολυτεχνιτη για να ρωταει ο ανθρπωπος σημαινει οτι το εχει σκεφτεί.

                              Για αυτο ειπα ΑΝ τελικα καταληξει σε vitara (και εξυπακούεται αν μπορει) φυσικα το αυτοματο.

                              Αλλο τα δερματα και οι ηλιοροφες και αλλο ενα αυτοματο κιβωτιο. Αλλαζει ολη την εμπειρια της οδηγησης.

                              Ελα πες, ειχα καλα επιχειρηματα. Παραδέξου το

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • H
                                harisma23 last edited by

                                @@ επιχειρήματα είχες!

                                Το ερώτημα δεν είναι αν είναι καλύτερο το αυτόματο , γιατί όντως είναι!
                                Το μοναδικό πραγματικό ερώτημα είναι αν είναι λογικά τιμολογημένο! Και η απάντηση είναι ΟΧΙ, στα 2,5 χιλιάρικα! Άσχετο αν είναι θέμα τιμολόγησης από τη μαμά εταιρία ή αλλαγής φορολογική κλίμακας. Είναι πολλά τα λεφτά για ένα μάλλον φθηνό και VFM αυτοκίνητο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Καλοκαιρι του 15 μου θυμησε αυτο το ΟΧΙ. Κοκκινακι

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ektoras
                                    ektoras last edited by

                                    Ο χρήστης gatoz έγραψε:
                                    ουχί νεε μου...
                                    στο ζμπορ τελικιαζει με 217 (μια βελονα πανω απο 220) κοντερ, 208 τζι και πι και ες, στο άουτο μολις 205 και 197.
                                    επισης στο ζμπορ στο τετρα, ανεβαζει 1η μεχρι 5900 και κοφτης ενω στο άουτο μεχρι 5700 και μετα κοφτης
                                    συμφωνοι οτι με άουτο δεν ανεβαινει πλατεια πετρουπολης με 3η και 30 κου μου, ενω με ζμπορ ανετα.
                                    τελος σε στροφουλαι, με άουτο μουριαζει αρκετα, ενω με ζμπου φευγει με τα 4 και ανεβαινει το ουρικο

                                    ΑρΕς
                                    αλλαξον τα λαστιχα με τα μανισια κοντι που ειχα καβα για το καλοκαιρι....
                                    απο 8.7 μεση, 7.8... ουάου...
                                    σπασιμον το ίδιον. παντου και παντα.

                                    Αν γνωρίζεις ότι στο sport έχει άλλη ιπποδύναμη και ροπή ενημέρωσε μας, πέρα από την εμπλοκή σε ποσοστό του πίσω άξονα.
                                    Επίσημα η Suzuki δεν αναφέρει κάτι, (όπως έκανε η Alfa Romeo για τον diesel), ούτε για τη βενζίνη ούτε για το diesel

                                    Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      evanpap3 last edited by

                                      Αν συμφωνείτε ότι είναι καλύτερο το αυτόματο νομίζω ότι θα κάνω την υπερβαση. Αλλωστ προτειμώ το GL+ σε αυτόματο παρά το GLX στανταρ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        stormold last edited by

                                        Ενημερωτικά και μόνο το GL+ δεν έχει ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Ο χρήστης Lap έγραψε:
                                          Αντε τα χιλιαρικα να φευγουν. Δεν βαζεις λεω εγω κανεναν ταχυφορτιστη να παρεις και κανενα zoe μεταχειρα

                                          Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν υποστηρίζει τη Ζωή. Οπότε μόνο ηλεκτρικό Up θα μου έκανε, αλλά τα πουλούν ακριβά. Αν βρω με τετραψήφια τιμή και τριψήφια πραγματική αυτονομία, το συζητάμε.

                                          Ταχυφορτιστή δε χρειάζομαι. Πρίζα συνεχώς κι είμαστε μια χαρά.

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • gatoz
                                            gatoz last edited by

                                            Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:

                                            ουχί νεε μου...
                                            στο ζμπορ τελικιαζει με 217 (μια βελονα πανω απο 220) κοντερ, 208 τζι και πι και ες, στο άουτο μολις 205 και 197.
                                            επισης στο ζμπορ στο τετρα, ανεβαζει 1η μεχρι 5900 και κοφτης ενω στο άουτο μεχρι 5700 και μετα κοφτης
                                            συμφωνοι οτι με άουτο δεν ανεβαινει πλατεια πετρουπολης με 3η και 30 κου μου, ενω με ζμπορ ανετα.
                                            τελος σε στροφουλαι, με άουτο μουριαζει αρκετα, ενω με ζμπου φευγει με τα 4 και ανεβαινει το ουρικο

                                            ΑρΕς
                                            αλλαξον τα λαστιχα με τα μανισια κοντι που ειχα καβα για το καλοκαιρι....
                                            απο 8.7 μεση, 7.8... ουάου...
                                            σπασιμον το ίδιον. παντου και παντα.

                                            Αν γνωρίζεις ότι στο sport έχει άλλη ιπποδύναμη και ροπή ενημέρωσε μας, πέρα από την εμπλοκή σε ποσοστό του πίσω άξονα.
                                            Επίσημα η Suzuki δεν αναφέρει κάτι, (όπως έκανε η Alfa Romeo για τον diesel), ούτε για τη βενζίνη ούτε για το diesel

                                            Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                            φακτ: δεν υπαρχει πληροφορια μπάι σουζ
                                            φακτ: δοκιμασε με το μαζουτοκινητο τελικες με ζμπορ και άουτο. θα δεις διαφορα αμεσα.

                                            #milf-a-man

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 250
                                            • 251
                                            • 76 / 251
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr