Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MERCEDES-BENZ FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MERCEDES-BENZ FORUM
    • 1
    • 2
    • 300
    • 301
    • 302
    • 303
    • 304
    • 316
    • 317
    • 302 / 317
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    6327
    125633
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
      Δεν με νοιαζει τι οδηγησες... Η επιδειξη σου, σου αφερει ποντους, δεν σου προσθετει, να ξερεις
      Εγω λεω οτι αλλο κοστος εχουν οι ferrari και άλλο τα honda
      Κινητηρες ξερουν να φτιαχουν ολοι , κι αν δεν ξερουν πληρωνουν και μπορουν να μαθουν

      Που την είδες την επίδειξη; Σε αυτοκίνητα αναφερόμαστε, είναι κακό να πούμε ότι έχουμε κάποια εμπειρία και δεν μιλάμε στον αέρα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Το εχεις αναφερει 100 φορες ρε Αλεξ , ενταξει το εμπεδώσαμε

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
          Αν δεν κανω λαθος καποια στιγμη τα μοτερ ηταν 4,000 κυβικα και στροφαριζαν πανω απο 15,000 στρ

          Μέχρι το 1993 ήταν 3500 κυβικά, από το 1994 ως το 2005 ήταν 3000 κυβικά. Βέβαια τότε έπαιζαν V12 και V10. O 054 της Ferrari (V10 3000 cc) απέδιδε σε ρυθμίσεις δοκιμών 1000+ άλογα και έφτανε σχεδόν 22.000 ΣΑΛ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ενταξει , δεν θυμαμαι ακριβως τους αριθμους
            Σημασια εχει οτι και οι μεγαλοι κινητηρες γυρνανε ψηλα και εχουν και μεγαλη αποδοση/λιτρο
            Το μονο προβλημα ειναι το κοστος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ένας V10 3000 κυβικών έχει σχετικά μικρές κινούμενες μάζες. Αν ήταν τετρακύλινδρος θα ήταν μόλις 1200 κυβικά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Αρα το ιδιο λεμε . Οτι και τα μεγαλα μοτερ μπορουν να εχουν μεγαλη ειδικη αποδοση
                Γιατι αρχικα ειπες οτι στα μεγαλα ειναι δυσκολο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Πιο δύσκολο από ότι στα μικρότερα.
                  Η πιο καλή σύγκριση είναι μεταξύ των 600αριών και των 1000αριών μοτοσυκλετών της ίδιας εταιρείας. Τα 600άρια ανεβάζουν 16000+ ΣΑΛ, τα 1000άρια, παρόλο που είναι πολύ ακριβότερα, ανεβάζουν 3000-4000 ΣΑΛ λιγότερες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Αν ομως και τα 1000αρια ειχανε 2 κυλινδρους παραπανω? Πανω κατω θα εφταναν το ιδιο στροφαρισμα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      super-t last edited by

                      Mean piston speed λέγεται αυτό που ψάχνετε για το στροφάρισμα.
                      Του νέου AMG στον κόφτη (7200) είναι σχεδόν ίδιο με της R1 στις 13500 στροφές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Λογικα γιατι η AMG εχει πολυ μεγαλυτερη διαδρομη πιστονιου σε σχεση με την R1

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Youtube Video

                          Ο τυπος αγορασε την g63 amg πηγε στο εργοστασιο σε πρόγραμμα οπου βοηθας στην παραγωγη του δικου σου αυτοκινητου αλλα μετα σε πηγαινουν μια βολτα με τη νεα g class.

                          Απο το 10:30 η βολτα. Πρεπει να τη δειτε μεχρι το τελος.
                          Δεν υπαρχει το αυτοκινητο. Απιστευτο.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            Χρόνια τώρα η G Class (G Wagen το πρόλαβα εγώ) είναι κορυφή στην κατηγορία (σε δυνατότητες και τιμή!!). Από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα ever....πάντα ήθελα μια!

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              johnkarak last edited by

                              Κτήνος η G Class, δεν υπάρχει το αυτοκίνητο... Αλλά δυστυχώς για λίγους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kouladi last edited by

                                W169 vs W176 γνώμες; (μεταχειρισμένη πάντα)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Καμία σχέση τα 2 αυτοκίνητα μεταξύ τους...μόνο το όνομα είναι ίδιο!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kouladi last edited by

                                    Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                                    Καμία σχέση τα 2 αυτοκίνητα μεταξύ τους...μόνο το όνομα είναι ίδιο!

                                    Δηλαδή; Έχεις οδηγήσει και τα 2;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      Ο χρήστης kouladi έγραψε:
                                      Δηλαδή; Έχεις οδηγήσει και τα 2;

                                      Ναι, αλλά σε μικρή απόσταση. Πολύ καλύτερη η 176, η 169 είναι μέτριο αυτοκίνητο σε ποιότητα, άνεση και κυρίως οδική συμπεριφορά. Αλλά είναι πολλή καλή σε εκμετάλλευση χώρων, θυμίζει MPV ενώ η 176 είναι κλασσικό hatchback. Επίσης έχει και καλύτερους κινητήρες και πιο σύγχρονους.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • H
                                        harisma23 last edited by

                                        Ακριβώς όπως τα λέει ο Φάνης ειναι (με τη διαφορά ότι μια χαρά ποιότητα έχει και η W169, αλλά κατώτερη της 176).
                                        Ειδικά σε οδηγική αισθηση η 169 βρίσκεται πολύ κοντά στο μηδέν! Το τιμόνι της δε, ήταν τόσο αδιάφορο και αποστειρωμένο, που θα αδικούσε ακόμη και τις τιμονιέρες των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Εξαιρετική εκμετάλλευση χώρων όμως για το μήκος της!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • sargus
                                          sargus last edited by

                                          Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
                                          Το τιμόνι της δε, ήταν τόσο αδιάφορο και αποστειρωμένο, που θα αδικούσε ακόμη και τις τιμονιέρες των ηλεκτρονικών παιχνιδιών.

                                          χαχα φοβερή περιγραφή!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harisma23 last edited by

                                            Είχαμε μια Α150 W169 για 3+ χρόνια και μπορώ να την περιγράψω απόλυτα αντικειμενικά. Την πρώτη φορά που την οδήγησα με 15άρια λάστιχα, σοκαρίστηκα από το πόσο αποστειρωμένο και άνευρο μπορεί να είναι το τομόνι ενός σύγχρονου αυτοκινήτου. Όταν άλλαξα ζαντολάστιχα και πέρασα σε 16άρια, απέκτησε μια υποψία αίσθησης, αλλά μιλάμε για σταγόνα στον ωκεανό της αναισθησίας...

                                            Κατά τ' άλλα η δικιά μας Α150 (αγορασμένη μεταχειρισμένη από την αδελφή μου) μέχρι τα 7 χρόνια της αποδείχθηκε αξιόπιστη και οικονομική στη συντήρηση, η οποία γινόταν σε έναι εξαιρετικό εξειδικευμένο συνεργείο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 300
                                            • 301
                                            • 302
                                            • 303
                                            • 304
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 302 / 317
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr