-
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
Δεν ξέρω ρε συ LAP τι συμβαίνει. Πολύ μίρλα πάντως και πολλά μαζεμένα θέματα για προβλήματα.
μπορείς να αναφέρεις ενδεικτικά κάποια?
Λοιπόν, επειδή δεν μου αρέσει να βγάζω συμπεράσματα από αυτά που διαβάζω σε φόρουμς, ειδικά με θέματα ποιότητας κατασκευής, πήγα σήμερα σε SUZUKI και έψαξα (με το δικό μου μοναδικό τρόπο) το Vitara.
Καταρχήν θεωρώ ότι όσο αφορά την γενικότερη αίσθηση νομίζω ότι πολλά μέλη στο Vitara Club μάλλον υπερβάλλουν. Πάντως 'τσίγκινο' αυτοκίνητο δεν είναι, ούτε φαίνεται ότι στην 5ετία θα τα φτύσει, ούτε είναι ψευτοκατασκευή όπως διάβαζα στο Vitara Club.
Το αυτοκίνητο έχει τα θετικά του, έχει και τα αρνητικά του έτσι όπως το είδα εγώ και το ψαχούλεψα λιγάκι.
Τα σημείωσα σε χαρτί.
Το ερώτημα είναι το εξής:'Ο Storm θα το αγόραζε;' Αυτό είναι το ερώτημα. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Το ερώτημα είναι το εξής:'Ο Storm θα το αγόραζε;' Αυτό είναι το ερώτημα.Εγώ λέω: Άνετα!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Το ερώτημα είναι το εξής:'Ο Storm θα το αγόραζε;' Αυτό είναι το ερώτημα. [emoji38]
Εγώ λέω: Άνετα!! [emoji38]
Εγώ πάλι λεω:
Πολύ καλό ερώτημα που ούτε ο Storm δεν έχει την απάντηση. Αν την είχε, θα το είχε αγοράσει ήδηSent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Μωρέ εγώ την απάντηση την έχω, αλλά αφορά τις δικές μου παραξενιές.
Πάντως το Vitara και γενικά τα καινούρια SUZUKI δεν είναι για μένα.Ειδικά το Vitara δεν με ενθουσίασε ούτε στην αίσθηση στη θέση του οδηγού. Δεν αποκόμισα καθόλου την αίσθηση Crossover/SUV. Το αντίθετο. Σαν να ήμουν σε hatchback και μάλιστα βυθισμένος χαμηλά στο κάθισμα.
Ακριβώς την ίδια αίσθηση είχα αποκομίσει και με το Arona.Δίνω ιδιαίτερη αξία στην αίσθηση στη θέση οδήγησης. Βασική προϋπόθεση η θέση οδήγησης να είναι ψηλά.
Τα 'σαυρίδια' απορρίπτονται. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Δίνω ιδιαίτερη αξία στην αίσθηση στη θέση οδήγησης. Βασική προϋπόθεση η θέση οδήγησης να είναι ψηλά.
Τα 'σαυρίδια' απορρίπτονται.Καταλαβαίνω γιατί σου άρεσε το EcoSport τότε! Πάντως και εμένα μου άρεσε σαν αυτοκίνητο και το βρήκα από τα ιδανικά SUV πόλης. Με χάλασε πάρα πολύ ο χώρος αποσκευών και ο τρόπος που ανοίγει η πόρτα. Θές πάρα πολύ χώρο πίσω για να μπορέσει να την ανοίξεις και ειλικρινά δεν έχω καταλάβει σε τι εξυπηρετει.
-
Το Ecosport έχει ως εξτρά και ρεζέρβα εξωτερική στην πίσω πόρτα. Οπότε υποχρεωτικά θα πρέπει να ανοίγει στα πλάγια η πόρτα. Προς το πάνω είναι αδύνατο να ανέβει. Θα μπορούσαν ωστόσο για την Ευρωπαϊκή αγορά να υπήρχε μία διαφοροποίηση.
Από εκεί και πέρα, πράγματι το άνοιγμα στα πλάγια είναι ένα θέμα, αλλά εμένα λίγο με απασχολεί, έως καθόλου.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Το Ecosport έχει ως εξτρά και ρεζέρβα εξωτερική στην πίσω πόρτα.Έχει την ρεζέρβα εξωτερικά επειδή ανοίγει έτσι η πόρτα (άρα μπορεί) ή ανοίγει έτσι η πόρτα επειδή έχει ρεζέρβα εξωτερική!?!? Εγώ λέω το 1ο. Αφου έκαναν την μ@λακία, λένε τουλάχιστον ας βάλουμε μια ρεζέρβα εξωτερική!
-
Οχι ηταν ετσι απο το ινδικο οπου και στηρίζεται.
-
Και στην Νότιο Αμερική που πρωτοεμφανίστηκε είχε και έχει την ρεζέρβα πάνω στην πόρτα.
Εμένα προσωπικά μου αρέσει αυτό γιατί μου θυμίζει παλιότερες εποχές. Άλλωστε και το Pajero που είχα, είχε την 16άρα ρεζέρβα πάνω στην πόρτα. Εμένα ποτέ δεν μου δημιούργησε πρόβλημα.
Νομίζω ότι πλέον μόνο το Jimny έχει ξεμείνει με την ρεζέρβα στην πόρτα.α! και κάτι σχετικά με το Vitara. Δεν ξέρω τι έχουν πάθει εκεί στην Suzuki αλλά θα πρέπει να βρουν ένα τρόπο να στερεώνουν καλύτερα τις κεντρικές κονσόλες και τα τούνελ που καταλήγουν στο υποβραχιόνιο. Όπως και στο Baleno, έτσι και στο Vitara το τούνελ και το υποβραχιόνιο ήταν έτοιμα να διαλυθούν.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Το Ecosport έχει ως εξτρά και ρεζέρβα εξωτερική στην πίσω πόρτα.
Έχει την ρεζέρβα εξωτερικά επειδή ανοίγει έτσι η πόρτα (άρα μπορεί) ή ανοίγει έτσι η πόρτα επειδή έχει ρεζέρβα εξωτερική!?!? Εγώ λέω το 1ο. Αφου έκαναν την μ@λακία, λένε τουλάχιστον ας βάλουμε μια ρεζέρβα εξωτερική!
Είπαν αφού θα ανοίγει έτσι η πόρτα προς το πεζοδρόμιο αν την φάει κανένας περαστικός στο κεφάλι , τουλάχιστον ας τον χτυπήσει το λάστιχο που θα είναι μαλακό...
Από την άλλη επειδή οι Ινδοί έχουν μία μανία να ταξιδεύουν έξω στα οχήματα , τρένα κλπ , η ρεζέρβα έξω μπορεί να σε βοηθήσει να κρατιέσαι...
-
Και από την άλλη στην Ελλάδα όταν βλέπεις μπροστά σου αυτοκίνητο με εξωτερική ρεζέρβα όσο να'ναι κρατάς και αποστάσεις και δεν πας κολλημένος στους προφυλακτήρες. Γιατί αν γίνει κάτι θα φας την ρεζέρβα στη μάπα.
Το ίδιο και το αυτό και στο παρκάρισμα. Η εξωτερική ρεζέρβα ψυχολογικά αποτρέπει τα κολλητιλίκια.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Είχα να μπω στο Vitara Club από το 2015 που ψαχνόμουν να πάρω μεταχειρισμένο Grand Vitara.Τις τελευταίες μέρες μόνιμος θαμώνας διαβάζω τους κατόχους του νέου Vitara.
Απλά διαβάζω, δεν μπορώ να γράψω γιατί μου έχουν κλειδώσει το λογαριασμό.Τέλος πάντων, μου κάνει εντύπωση που τα αρνητικά σχόλια είναι πολλά.
Πολλά θέματα με αρνητικά σχόλια για διάφορα στοιχεία του αυτοκινήτου.
Και πολλοί αναπολούν τις εποχές του Grand Vitara.
Γιατί ρε παιδιά τόσα πολλά αρνητικά στοιχεία το νέο Vitara;Μπαίνω κι εγώ που και που,επειδή έχω scross,μήπως μάθω κανένα νέο για αξεσουάρ,infotainment,ανταλλακτικά κ.τ.λ.
Όπως λέει ο fiverg κι ο γάτος,κάποια παράπονα υπάρχουν για μικροτριγμούς σε μερικούς και βασικά ότι δεν είναι full offroad όπως τα παλιά.Εγώ πάντως αδελφέ τρομοκρατήθηκα με αυτά που διάβασα...
Εκείνο που φαίνεται πολύ σοβαρό κι έχει τρομοκρατήσει τελευταία, είναι η κλοπή ενός σημαντικού εξαρτήματος από μερικά NV.
-
Ποιο εξάρτημα δηλαδή;
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
...
Μπαίνω κι εγώ που και που,επειδή έχω scross,μήπως μάθω κανένα νέο για αξεσουάρ,infotainment,ανταλλακτικά κ.τ.λ.
Όπως λέει ο fiverg κι ο γάτος,κάποια παράπονα υπάρχουν για μικροτριγμούς σε μερικούς και βασικά ότι δεν είναι full offroad όπως τα παλιά.
....Στο Vitara Club νομίζω ότι υπερβάλλουν κάποια μέλη. Το είδα από κοντά το Vitara και έβγαλα τα συμπεράσματά μου. Μου θύμισε έντονα το Baleno, οπότε με χάλασε λίγο η γενικότερη αίσθηση ποιότητας στο εσωτερικό. Επίσης όπως είπα και στο άλλο θέμα και στο Vitara υπάρχει πρόβλημα με την στερέωση του κεντρικού τούνελ και το υποβραχιόνιο. Και το τούνελ και το υποβραχιόνιο σε κατάσταση διάλυσης. Με τι τα στερεώνουν πάνω στο σασί; Είναι τα πλαστικά τόσο μαλακά που δεν μπορούν να στερεωθούν καλά; Δεν ξέρω.
Ωστόσο από χώρους είναι περίφημο και επίσης είναι φανερό ότι έχει πολύ καλό εξοπλισμό. Επιπλέον στα θετικά η ποιότητα του εξωτερικού τμήματος του αυτοκινήτου. Δεν διαπίστωσα 'τσίγκινη' αίσθηση πουθενά και κυρίως στους προφυλακτήρες. Πολύ καλό σε αυτό το τομέα.
Από εκεί και πέρα, εμένα δεν μου άρεσε καθόλου η αίσθηση στη θέση οδήγησης. Δεν μου άφησε την αίσθηση ότι κάθομαι ψηλά, όπως π.χ. στο Grand Vitara.
Και αυτή ήταν η αιτία που γρήγορα το άφησα και δεν συνέχισα να το κοιτώ. Το επόμενό μου αυτοκίνητο (όποτε και όταν έρθει εκείνη η στιγμή) θα πρέπει απαραιτήτως να έχει ψηλή θέση οδήγησης.Στην ίδια εμπορία είδα και το Captur και το Duster.
Και έκανα βλακεία γιατί έπρεπε να δω και το Ignis και το ξέχασα εντελώς...
Μικρό το Ignis αλλά φαίνεται να είναι 'ελβετικός σουγιάς'. -
Το Ignis 'ελβετικός σουγιάς';
Για ελβετικός, λίγο τραβηγμένο το βρίσκω.
Σουγιάς πάντως δεν είναι σίγουρα!
Νυχοκόπτης, ίσως! -
Βρε αϊντεεεεε
-
Εντάξει, ανάλογα πως το βλέπει ο καθένας.
Για μένα νυχοκόπτες είναι άλλα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας, τα οποία και ποτέ δεν θα αγόραζα. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εντάξει, ανάλογα πως το βλέπει ο καθένας.
Για μένα νυχοκόπτες είναι άλλα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας, τα οποία και ποτέ δεν θα αγόραζα.Κατ' αρχάς Νίκο, λέγεται χιούμορ! Μήπως έχασες την αίσθηση του χιούμορ σου, εν μέσω κρίσης;
Βεβαίως, πίσω από το χιούμορ, υπάρχει και μια αλήθεια. Οι ελβετικοί σουγιάδες χαρακτηρίζονται από δύο πράγματα: την ποιότητα τους και την πολυχρηστικότητα τους. Πιστεύεις ότι κάποιο από τα δύο παραπάνω χαρακτηριστικά ταιριάζει κατ' εξοχήν στο Ignis;
Θα περιέγραφες ποτέ το Ignis ως 'ποιοτικό πολυεργαλείο' ή μήπως όταν άκουγες αυτόν τον χαρακτηρισμό ένα από τα πρώτα ονόματα που θα σου ερχόταν στο νου, θα ήταν το Ignis;
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Εντάξει, ανάλογα πως το βλέπει ο καθένας.
Για μένα νυχοκόπτες είναι άλλα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας, τα οποία και ποτέ δεν θα αγόραζα.Κατ' αρχάς Νίκο, λέγεται χιούμορ! Μήπως έχασες την αίσθηση του χιούμορ σου, εν μέσω κρίσης;
Βεβαίως, πίσω από το χιούμορ, υπάρχει και μια αλήθεια. Οι ελβετικοί σουγιάδες χαρακτηρίζονται από δύο πράγματα: την ποιότητα τους και την πολυχρηστικότητα τους. Πιστεύεις ότι κάποιο από τα δύο παραπάνω χαρακτηριστικά ταιριάζει κατ' εξοχήν στο Ignis;
Θα περιέγραφες ποτέ το Ignis ως 'ποιοτικό πολυεργαλείο' ή μήπως όταν άκουγες αυτόν τον χαρακτηρισμό ένα από τα πρώτα ονόματα που θα σου ερχόταν στο νου, θα ήταν το Ignis;
Εννοείται ρε συ ότι αντιλήφθηκα το χιούμορ.
Απλά εγώ βλέπω τα πράγματα διαφορετικά. Βλέπω την κατηγορία των μικρών SUV/Crossover. Και στην κατηγορία υπάρχει ένα αυτοκίνητο μόλις στα 3.7 μέτρα που με 14000euro σου δίνει τετρακίνηση, 18 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, πολύ καλό εξοπλισμό, 5 χρόνια εγγύηση, αξιοπιστία μηχανικά/ηλεκτρονικά, κινητήρα ατμοσφαιρικό αξιοπρεπέστατο και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες εντός και εκτός αστικού ιστού.
Θα μπορούσα να φανταστώ ως ανταγωνιστές το Panda 4χ4 και το Jimny. Το 1ο είναι πανάκριβο και παρωχημένο και το δεύτερο έχει μειονεκτήματα αφού είναι όχημα ειδικού σκοπού και μάλιστα 3θυρο.
Μάλιστα το Ignis με το πακέτο Adventure τονίζεται περισσότερο ο χαρακτήρας του
-
Εχει νομιζω 7 ετη εγγυηση, εχει πολυ μεγαλους χωρους και συρρομενα πισω καθισματα, και η πισω αναρτηση του ειναι απο το jimny, οπως και η ηλεκτρονική του τετρακινηση. Δηλαδη ενα πακετο με υψηλοτερα ελατηρια το αυτοκινητο γινεται πολυ καλο offroader, ειναι 5ατερο στο κραςτεστ και η καταναλωση του ειναι στα 5 με 5,5 λιτρα.
Μηκος 3,70μΑν και κατα τη γνωμη μου για να τα εχεις ολα μα ολα πας εδω
Και κρατημα πολυ πανω απο τον μεσο ορο με awd, και εξοπλισμο φουλ εξτρα με adaptive cruise control και αρκετα ομορφο.
Suzuki Vitara 2015