-
Και καλό είναι να διαβάσει ο Μανώλης το θέμα 'Μετά το Χ3 τι' όπου πέραν των τεράστιων προβλημάτων , θα δει τι μεταπώληση έχει το Χ3 που έκανε γύρω στα 55000 καινούργιο...
Αυτά τα περί μεταπώλησης είναι μύθοι των πωλητών προς τους αφελείς που τους πιστεύουν ...
Γιατί άμα πάρεις ένα αμάξι που τάχα έχει μεταπώληση 50000 και το δώσεις στα 10 χρόνια για παράδειγμα 8000 και πάρεις ένα που δεν έχει μεταπώληση στις 30000 και το δώσεις 5000 , ποιος έχασε τα πιο πολλά ?
Είναι προφανής η απάντηση .
Οσο για την τιμή πράγματι τα λεφτά είναι αρκετά . Αλλά αυτό ισχύει για όποιον δεν τα έχει ή δεν του περισσεύουν . Και γενικά είναι λάθος τρόπος να βλέπουμε κάτι με το πόσο κάνει . Το σωστό είναι να το βλέπουμε πόσο κάνει σε σχέση με τον ανταγωνισμό του .
Δηλαδή κάποιος μπορεί να δώσει τόσα για το ΧC 40 , άλλος να πάρει τζάγκουαρ με χειροκίνητα παράθυρα αν έβγαινε απλά για να έχει το σήμα .
Η ουσία λοιπόν είναι τι πακέτο πήρε ο φίλος στα λεφτά αυτά και τι πακέτο δίνει ο ανταγωνισμός . Και στο πακέτο μετράνε όλα . Εμφάνιση , αισθητική , μούρη , κινητήρες , κιβώτιο , εξοπλισμός , επιδόσεις , ασφάλεια κλπ...
Πάντως θα με ενδιέφερε η άποψη του Μανώλη , για το τι πακέτο θα αγόραζε ο ίδιος στα 44500 .
-
Να ευχηθώ και εγώ καλοτάξιδο στον φίλο το Βυζαντινό του...
-
Ευχαριστώ παιδιά για την υποστήριξη! Η τιμή μεταπώλησης δε με ενδιαφερει και τόσο στην τελική γιατί είναι το πρώτο και μάλλον και το τελευταίο αυτοκίνητο που αγοράζω. Ελπίζω να το κρατήσω πολλά πολλά χρόνια αν αποδειχθεί αξιόπιστο.
Πήγα σήμερα σε Βουλκανιζατέρ και μου έβαλαν την τάπα της βαλβίδας.
Η μέση κατανάλωση κατέβηκε κι άλλο γύρω στα 14.3 έφθασε μετά και από οικονομική σημερινή οδήγηση.
Αααα και είμαι κοπέλα οπότε μπορείτε να απευθύνεστε ανάλογα χεχεΣτάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Παντρεμενη ή ελευθερη? Facebook?
-
Ελεύθερη με παιδάκι, κυριε αδιακριτε!!!
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
αλλά (χωρίς να μού πέφτει λόγος βέβαια ) 44.500 ευρώ για citroen εστω για το ds7 που λογικά ειναι ενα πολύ καλό αυτοκίνητο ...( ο χρόνος βέβαια θα το δείξει απο μηχανικά ηλεκτρονικά κ ηλεκτρικά θέματα ...)
πάντως σε αυτα τα χρήματα επαιρνες κορυφαία αμάξια με πολύ ανώτερη τουλάχιστον τιμή μεταπώλησης ...Σε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχει ανταγωνισμός που να έχει αυτό το επίπεδο άνεσης, πολυτέλειας, ποιότητας και εξοπλισμού. Σίγουρα μπορείς να πάρεις Jaguar, αλλά για να φτάσει στον εξοπλισμό του DS7 της φίλης μας, θέλει περί τα €65-70.000.
Η τιμή μεταπώλησης δεν έχει καμία σχέση με την αξία (και το πόσο καλό είναι) ενός αυτοκινήτου και δεν έχει κανένα νόημα να μπαίνει ώς κριτήριο. Επίσης σιγά την τιμή μεταπώλησης που κρατάνε τα άλλα αυτοκίνητα....για γέλια είναι γενικά οι τιμές μεταπώλησης, γιατι το αυτοκίνητο είναι καταναλωτικό αγαθό όχι επενδυτικό.
-
Δεν ειμαστε στα καλα μας . Μπραβο κοπελα μου.
Μεγα ρισπεκτ για την αγορα. Και την επιλογη. Εισαι μαγκας. -
Ο χρήστης snowdrop έγραψε:
Ευχαριστώ παιδιά για την υποστήριξη! Η τιμή μεταπώλησης δε με ενδιαφερει και τόσο στην τελική γιατί είναι το πρώτο και μάλλον και το τελευταίο αυτοκίνητο που αγοράζω. Ελπίζω να το κρατήσω πολλά πολλά χρόνια αν αποδειχθεί αξιόπιστο.
Πήγα σήμερα σε Βουλκανιζατέρ και μου έβαλαν την τάπα της βαλβίδας.
Η μέση κατανάλωση κατέβηκε κι άλλο γύρω στα 14.3 έφθασε μετά και από οικονομική σημερινή οδήγηση.
Αααα και είμαι κοπέλα οπότε μπορείτε να απευθύνεστε ανάλογα χεχεΣτάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στη φωτό του καντράν είδα να γράφει D1 οπότε φαντάζομαι ότι έχεις αυτόματο.
Η κατανάλωση που βλέπεις είναι αρκετά μεγάλη και θα πέσει όταν μάθεις το αυτοκίνητο και κυρίως το αυτόματο κιβώτιο. Δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το eat των PSA αλλά πχ το Tiguan μου έχει διαφορά τρικ για να κρατάει χαμηλή την κατανάλωση (coasting, απενεργοποίηση κυλίνδρων) τα οποία όταν μάθεις πως δουλεύουν πιστεύω θα την ρίξεις αρκετά. Γενικά έχω την εντύπωση ότι χρειάζεται μαλακό πόδι στο γκάζι (έχεις άλλωστε αρκετή δύναμη) και να το αφήνεις όταν πιάνεις την ταχύτητα που θέλεις.
Εγώ πάντως βρίσκομαι στα 4000χλμ και δεν έχω δει σοβαρή μείωση της κατανάλωσης από όταν είχα πρώτο πάρει το αμάξι. -
Σήμερα οδήγησα πολύ πιο μαλακά ειδικά στο ξεκίνημα από τα φανάρια το πατούσα ίσα ίσα να φυγει. Όποιος ξέρει κανένα tip για οικονομική οδήγηση ας το πει. Παίζει ρόλο και το φρένο πόσο μαλακά το πατας;
Α επισης βάζω το drive mode στο Eco. Η βλακεία είναι ότι πρέπει να το βάζεις κάθε φορά γιατί ξαναξεκιναει πάντα από νορμάλ. Επίσης οι μεταφράσεις τους στα ελληνικά είναι λίγο για τα μπάζα. Την επιλογή σπορ οδήγησης, την έχουν μεταφράσει ως ' αθληση', lol
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
DS7 so chic και κοπέλα , τους έστειλες όλους...
Να το χαρείς το αμάξι . Η γαλλική σχολή συνήθως δημιουργεί ορκισμένους φίλους και λίγους ορκισμένους εχθρούς .
Λογικό γιατί έχει άποψη και καινοτομία και όχι αισθητική του 1980 μέσα-έξω σε αμάξια του 2020 .
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Στη φωτό του καντράν είδα να γράφει D1 οπότε φαντάζομαι ότι έχεις αυτόματο.Μόνο αυτόματο βγαίνει με τον 1.6, είτε με τα 180 είτε με τα 225.
ΥΓ: Θυμόμουνα ότι κάποια στιγμή είχε γράψει η snowdrop ότι ειναι κοπέλα.
-
Ο χρήστης snowdrop έγραψε:
Σήμερα οδήγησα πολύ πιο μαλακά ειδικά στο ξεκίνημα από τα φανάρια το πατούσα ίσα ίσα να φυγει. Όποιος ξέρει κανένα tip για οικονομική οδήγηση ας το πει. Παίζει ρόλο και το φρένο πόσο μαλακά το πατας;Α επισης βάζω το drive mode στο Eco. Η βλακεία είναι ότι πρέπει να το βάζεις κάθε φορά γιατί ξαναξεκιναει πάντα από νορμάλ. Επίσης οι μεταφράσεις τους στα ελληνικά είναι λίγο για τα μπάζα. Την επιλογή σπορ οδήγησης, την έχουν μεταφράσει ως ' αθληση', lol
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
δες και το νημα του 3008 οπου σιγουρα ειναι πιο ενεργο και μετα δες ξενα fora και (αν υπαρχει) νημα στο reddit για τα αυτοκινητα αυτα. Βεβαιως, το καλυτερο ειναι να δωσει καποιος απαντηση εδω. Το manual δεν γραφει τιποτα για συμβουλες σχετικα με οικονομικη οδηγηση;
-
Ο χρήστης snowdrop έγραψε:
Σήμερα οδήγησα πολύ πιο μαλακά ειδικά στο ξεκίνημα από τα φανάρια το πατούσα ίσα ίσα να φυγει. Όποιος ξέρει κανένα tip για οικονομική οδήγηση ας το πει. Παίζει ρόλο και το φρένο πόσο μαλακά το πατας;Α επισης βάζω το drive mode στο Eco. Η βλακεία είναι ότι πρέπει να το βάζεις κάθε φορά γιατί ξαναξεκιναει πάντα από νορμάλ. Επίσης οι μεταφράσεις τους στα ελληνικά είναι λίγο για τα μπάζα. Την επιλογή σπορ οδήγησης, την έχουν μεταφράσει ως ' αθληση', lol
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ θα σου πω να χαλαρώσεις και να απολαύσεις το αμάξι σου και η βενζίνη θα έρθει εκεί που πρέπει .
Εδώ θα πρέπει να κατανοήσεις ότι έχεις ένα αμάξι βαρύ , ψηλό , με μεγάλο για την εποχή κινητήρα και με πολλά άλογα .
Αυτό σημαίνει ότι μέσα στην πόλη η κατανάλωση θα είναι μεγάλη . Πάνω από 10 . Αν κάνεις διαδρομές σε κίνηση με φανάρια για 4-5-6 χλμ και σταματάς , τότε θα πας πάνω από 11 .
Αντίθετα αν πας ταξίδι σε επαρχακό με μωτ τα 50-70 ανάλογα με τις στροφές και την κίνηση του δρόμου , θα δεις εύκολα κάτω από 7 λίτρα . Στον αυτοκινητόδρομο αν χρησιμοποιείς το κρούζ κοντρολ , θα είσαι ανάλογα με τις ταχύτητες ανάμεσα στο 7 με το 8 . Αν πηγαίνεις με την λογική όρια + 20 ώστε να μην έχεις άγχος με τις κάμερες και το κρουζ παίζει χωρίς μεγάλο αριθμό επιβατών να δεις και κάτω από 7 .
Οπωσδήποτε όμως η κατανάλωση στα πρώτα χλμ είναι αυξημένη και μετά πέφτει . Καλό είναι να βάζεις καύσιμα από συγκεκριμένα πρατήρια που εμπιστεύεσαι . Αν βάζεις σούπερ αμόλυβδη , οι φήμες λένε ότι εκεί γίνεται και το μεγαλύτερο πάρτυ .
Σε αυτό το θέμα θα σου πουν τα άλλα παιδιά τι πρακτικές ακολουθούν .
Εμένα τα δικά μου είναι ατμοσφαιρικά τα αμάξια και βάζω πάντα απλή αμόλυβδη . -
Εχεις παρει ένα πολύ ωραιο αυτοκινητο , εχει πολλές χαρες αλλα η ελαχιστη καταναλωση δεν είναι μια από αυτές
Δε νομιζω να σε εκπλήσσει αυτό , αλλιως θα κοιταγες αλλα αυτοκινητα
Η δικη μου συμβουλή είναι να μην ξανα ασχοληθεις με την καταναλωση, θα καψει οσο καψει και δεν μπορεις να κανεις κατι για αυτό
Οποτε μην ασχολεισαι και απολαυσε το -
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Εχεις παρει ένα πολύ ωραιο αυτοκινητο , εχει πολλές χαρες αλλα η ελαχιστη καταναλωση δεν είναι μια από αυτές
Δε νομιζω να σε εκπλήσσει αυτό , αλλιως θα κοιταγες αλλα αυτοκινητα
Η δικη μου συμβουλή είναι να μην ξανα ασχοληθεις με την καταναλωση, θα καψει οσο καψει και δεν μπορεις να κανεις κατι για αυτό
Οποτε μην ασχολεισαι και απολαυσε τοπρακτικα εχεις απολυτο δικιο, αλλα οταν βλεπω νουμερακια να ανεβοκατεβαινουν κατι με πιανει. Ξυπναει ο πιτσιρικας μεσα μου που θελει να πετυχει high score (ή μαλλον εδω, low score). Το ξερω οτι θα φρικαρουν οι petrolheads εδω μεσα, αλλα προσπαθω στις συγκεκριμενες διαδρομες που κανω καθημερινα, να κανω οσο το δυνατον πιο χαμηλα νουμερα καταναλωσης. Οταν βλεπω να αναβει το coasting/eco/2cylinder mode νιωθω την απελευθερωση των ενδορφινων.
Ειμαι βλαμμενος, το ξερω
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Εχεις παρει ένα πολύ ωραιο αυτοκινητο , εχει πολλές χαρες αλλα η ελαχιστη καταναλωση δεν είναι μια από αυτές
Δε νομιζω να σε εκπλήσσει αυτό , αλλιως θα κοιταγες αλλα αυτοκινητα
Η δικη μου συμβουλή είναι να μην ξανα ασχοληθεις με την καταναλωση, θα καψει οσο καψει και δεν μπορεις να κανεις κατι για αυτό
Οποτε μην ασχολεισαι και απολαυσε το+1000
-
Ο χρήστης snowdrop έγραψε:
Σήμερα οδήγησα πολύ πιο μαλακά ειδικά στο ξεκίνημα από τα φανάρια το πατούσα ίσα ίσα να φυγει. Όποιος ξέρει κανένα tip για οικονομική οδήγηση ας το πει. Παίζει ρόλο και το φρένο πόσο μαλακά το πατας;Α επισης βάζω το drive mode στο Eco. Η βλακεία είναι ότι πρέπει να το βάζεις κάθε φορά γιατί ξαναξεκιναει πάντα από νορμάλ. Επίσης οι μεταφράσεις τους στα ελληνικά είναι λίγο για τα μπάζα. Την επιλογή σπορ οδήγησης, την έχουν μεταφράσει ως ' αθληση', lol
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τώρα στο ροντάρισμα να το βάζεις στο σπορ για να κρατάει ψηλά τις στροφές.
Εσύ θα συνεχίσεις να οδηγάς σιγά.Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
Για να αποφυγεο το μεγαλο φορτιο;
-
Ναι, με λίγο γκάζι και περισσότερες στροφές δουλεύει πιο ξεκούραστα ο κινητήρας.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
Ο χρήστης iraklis1 έγραψε:
Για του λόγου το αληθές για την καταναλωσηΣτάλθηκε από το JSN-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Diesel?
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
DS7 CROSSBACK