-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Βρε σεις απορια, το ντηζελ δεν θα επρεπε να 'τραβαει' απο χαμηλα; Τα 1600-1700rpm θεωρουνται χαμηλα; Πιστευα οτι θα επρεπε να ηταν απο το ρελαντι. Αυριο το πρωι που θα παρω το αυτοκινητο μου θα δω ποσο ανεβαινουν οι στροφες για να ξεκινησει.Εάν δεν είναι τρίλιτρος, θα πρέπει να τουρμπίσει για να τραβήξει, άρα 1700 περίπου είναι οι ελάχιστες στροφές που νοιώθεις το τράβηγμα (συνήθως, δεν συζητάμε για 2πλα, 3πλα τούρμπο κλπ). Στην αίσθηση τραβήγματος παίζει ρόλο και το αμάξωμα. Γενικά τα μεσαία ψηλά τύπου tiguan με τον 1,6 λόγω βάρους φαίνονται λίγο ράθυμα, ο ίδιος κινητήρας σε up! θα τραβάει από το μηδέν
-
Ίσως παρεξήγησα εγώ. Κόλλησα στο 'από το ξεκίνημα' το οποίο ερμήνευσα ως ότι θέλει ο ντήζελ 2000rpm για να ξεκινήσει το αμάξι από στάση, κάτι που προφανώς δεν ισχύει.
-
Εξαρτάται το μοτέρ και παίζει ρόλο και η κλιμάκωση του κιβωτίου φυσικά. Το kuga 1.5 tdci που έχω τώρα έχει καλή ελαστικότητα στις πολύ χαμηλές στροφές. Τουρμπίζει κανονικά γύρω στις 1500 στροφές αλλά ακούει καλά από πιο χαμηλά, λίγο πάνω από το ρελαντί. Έχει κοντές τις 3 πρώτες ταχύτητες. Πρακτικά δεν μου έχει σβήσει ποτέ ούτε σκορτσάρει με μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο και χαμηλές στροφές. Βέβαια αν έχεις τρίτη και 1200 στροφές και σανιδώσεις θα περιμένεις. Ο κάθε οδηγός οφείλει να γνωρίζει τη λειτουργία του κινητήρα του και να προσαρμόζεται αναλόγως. Η 116d που είχα στις πολύ χαμηλές ήταν πιο κούφια και το τούρμπισμα σαφώς πιο ήπιο. Όμως είχε και θεόμακρο κιβώτιο.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο 1.5 TDCi είναι σαφώς καλύτερος κινητήρας από τον 1.6 TDi, από κάθε πλευρά. Ανάμεσα στα άλλα έχει πολύ καλύτερη ελαστικότητα και τράβηγμα στις 1000-1500 στροφές.
-
Είναι και πολύ ήσυχος. Τολμώ να πω ότι ακούγεται ελάχιστα παραπάνω στο ρελαντί από το civic diesel του γείτονα. Που τον θεωρώ τον πιο smooth της αγοράς σε αυτά τα κυβικά.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Νίκο θύμησε μου, dsg?Όχι. Έχει το 1.6TDi, το οποίο βγάινει μόνο χειροκίνητο.
-
Στο tiguan o 1.6 TDI κάτω από τις 1500 είναι τάφος - θέλει προσοχή στις διασταυρώσεις. Όπως έχω γράψει πολλές φορές με πρόγραμμα λύνεται το θέμα και γενικά έχεις άλλο αμάξι !
-
Μπορείς να πεις λίγα πράγματα για το πρόγραμμα που έβαλες;
Πως επηρέασε γενικά το αμάξι, και τον κινητήρα,συμπεριφορά,κατανάλωση, αξιοπιστία, κτλ. -
Πλέον έχει δύναμη από 1500 μέχρι 4500 στροφές σίγουρα ενώ το μαμά από 1800 μέχρι 3300 max , δεν έχω δει διαφορά στη κατανάλωση αλλά γενικά οδηγώ νορμάλ..
Η δύναμη είναι πολύ γραμμική δεν έγινε δύσκολο στην οδήγηση αν αυτό εννοείς.
-
φυσικα ξεχνας την εργοστασιακη εγγυηση με αυτα τα προγράμματα.
-
Συνήθως έτσι είναι, η εγγύηση πάει περίπατο. Βέβαια υπάρχουν και περιπτώσεις που το remap γίνεται εντός εγγύησης. Αν είναι σοβαρή η εταιρεία βελτίωσης και ο tuner, δεν ξεπερνάνε τις εργοστασιακές δικλείδες ασφαλείας. Και τα περισσότερα σύγχρονα μοτέρ σηκώνουν για πλάκα 30 και 40 άλογα χωρίς προβλήματα. Είχα κάνει με forester turbo πάνω από 80.000 χλμ με βελτίωση τρίτου σταδίου (άλλο turbo, εξάτμιση, intercooler κλπ) που ήταν σχεδόν 100 άλογα πάνω από το εργοστασιακό και με σχεδόν διπλάσια ροπή. Δεν έκανε κιχ μέχρι που το έδωσα. Συντήρηση ευλαβική, όχι κάτι το υπερβολικό.
Στο kuga το σκέφτομαι σοβαρά το remap, υπάρχει και αντιπρόσωπος που το κάνει (σε συνεργασία με ξένο βελτιωτικό οίκο) χωρίς να χάνεις την εγγύηση (ή τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται). Πολύ δύσκολα τα 23 παραπάνω άλογα και τα 6-7 κιλά ροπή που υπόσχεται να 'χαλάσουν' το μοτέρ. Ειδικά με συνετή χρήση και συντήρηση. Και θα ζωντανέψει το αυτοκίνητο και θα βελτιωθεί η ενεργητική ασφάλεια. -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Στο kuga το σκέφτομαι σοβαρά το remap, υπάρχει και αντιπρόσωπος που το κάνει (σε συνεργασία με ξένο βελτιωτικό οίκο) χωρίς να χάνεις την εγγύηση (ή τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται). Πολύ δύσκολα τα 23 παραπάνω άλογα και τα 6-7 κιλά ροπή που υπόσχεται να 'χαλάσουν' το μοτέρ. Ειδικά με συνετή χρήση και συντήρηση. Και θα ζωντανέψει το αυτοκίνητο και θα βελτιωθεί η ενεργητική ασφάλεια.Δεν είναι ακριβώς έτσι... Στην ουσία συνεχίζει να σε καλύπτει ο ίδιος. Όσο για την FMH, see nobody, hear nobody, talk nobody!
Κι εγώ το σκέφτομαι, πάντως.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Στο kuga το σκέφτομαι σοβαρά το remap, υπάρχει και αντιπρόσωπος που το κάνει (σε συνεργασία με ξένο βελτιωτικό οίκο) χωρίς να χάνεις την εγγύηση (ή τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται).Όπως είπε και ο Χάρης, την εγγύηση την χάνεις. Έχω ποστάρει πρίν πολύ καιρό την επίσημη απάντηση της FMH στο συγκεκριμένο ερώτημα (ανέφεραα επίσημο έμπορο και η ερώτηση ήταν συγκεκριμένη) που ήταν ξεκάθαρη ότι η εγγύηση χάνεται. Απλά ο έμπορος ώς εξουσιοδοτημένος, αναλαμβάνει να σε καλύψει με τους γνωστούς τρόπους, όπως κάνουν πολλοί επίσημοι έμποροι που είναι και βελτιωτές.
Από όσο θυμάμαι η μόνη επίσημη βελτίωση ήταν το '80-'90 επί Powerteam (Καρέντα δηλαδή) που αντιπροσώπευε τον βελτιωτικό οίκο ΑΒΤ για VW και ίσχυε κανονικά η εγγύηση της Κοσμοκάρ.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Από όσο θυμάμαι η μόνη επίσημη βελτίωση ήταν το '80-'90 επί Powerteam (Καρέντα δηλαδή) που αντιπροσώπευε τον βελτιωτικό οίκο ΑΒΤ για VW και ίσχυε κανονικά η εγγύηση της Κοσμοκάρ.Και η Hirsch για τα Saab.
-
Και η polestar για τα volvo
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Και ο Schnitzer για BMW/Mini, αλλά η εισαγωγική στην Ελλάδα δεν τον καλύπτει. Polestar ξέρω όντως ότι καλύπτεται από την μητρική. Και Hirsch το ίδιο?
-
Η Polestar δίνει +5hp. Λογικό να καλύπτει την εγγύηση μετά η Volvo!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Και Hirsch το ίδιο?Ναι.
-
Αν μπορείς να μας πεις το κόστος και τη παρέμβαση έγινε στον κινητήρα σε ιπποδύναμη και ροπή
-
Έφτασα αισίως τα 15.000 χλμ και είπα να κάνω ενα service μιας και τα 30.000 που είπαν να κάνω το πρώτο μου φάνηκαν αρκετά μεγάλο διάστημα.
Το αυτοκίνητο ευτυχως δεν μου έχει βγάλει κατι μεχρι τωρα και ελπίζω να συνεχίσει έτσι απροβληματιστο. Κινητήρας 1.6 TDI
Κόστος 120 ευρω λάδια φίλτρο
VW Tiguan 2016