-
Ο χρήστης futurist έγραψε:
Ξέρουμε πότε έρχεται Ελλάδα;Σύμφωνα με αυτό το δημοσίευμα , έρχεται τέλη Μαΐου με βασική τιμή κάτω από 16 χιλιάρικα.
-
Αυτό που έχει αναφερθεί παραπάνω με τη »διάλυση» του δικτύου Skoda στην Ελλάδα, δεν γνωρίζω λεπτομέρειες.
Υπάρχει πρόβλημα σε εξουσιοδοτημένα για service;
-
Μέχρι και το 2015 η Skoda είχε γενικό αντιπρόσωπο την γνωστή BIAMAΡ.
Από το 2016 πέρασε στην KOΣΜΟΚΑΡ/ΚΑΡΕΝΤΑ , δηλ. VW-AUDI.
Τα τελευταία δύο χρόνια έχει ξεκινήσει αναδιοργάνωση στο δίκτυο. Η KOΣΜΟΚΑΡ/ΚΑΡΕΝΤΑ επιβάλλει νέους κανόνες και μορφή για να είναι κάποια εμπορία/συνεργείο εξουσιοδοτημένη.Δίνει περισσότερο σημασία στην βιτρίνα του συνεργάτη εξουσιοδοτημένου εμπόρου, στο 'φαίνεσθαι', παρά στην ποιότητα. Για αυτό και σταματά συνεργασίες αν δεν καλύπτονται αυτά που θέλει.
Πάνω κάτω θέλει όλοι οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι/συνεργεία να είναι σαν τις δικές της εμπορίες/συνεργεία (ΚΑΡΕΝΤΑ).
Οι αναδιοργάνωση ακόμη δεν έχει τελειώσει.
-
Ναι, κατάλαβα.
Πέρα από το θέμα της βιτρίνας, κάτοχοι Skoda έχουν συναντήσει προβλήματα σε θέματα service;
-
Παιδια νομιζω το εχω γραψει ξανα, με αυτες τις τιμές το scala ειναι το baleno της κατηγορίας των μικρομεσαίων.
Ωραιότατο για την ελληνική πρςγματικότητα και τις αναγκες της οικογενειας. Βεβαια μπροστα στο focus αν οι τιμές είναι κοντα στις πιο πανω εκδοσεις του, θα το σώζει μόνο ο χώρος αποσκευών που διαθέτει.
-
Παιδια νομιζω το εχω γραψει ξανα, με αυτες τις τιμές το scala ειναι το baleno της κατηγορίας των μικρομεσαίων.
Ωραιότατο για την ελληνική πρςγματικότητα και τις αναγκες της οικογενειας. Βεβαια μπροστα στο focus αν οι τιμές είναι κοντα στις πιο πανω εκδοσεις του, θα το σώζει μόνο ο χώρος αποσκευών που διαθέτει.
-
Εννοείς από πλευράς εμφάνισης ως το Μπαλένο της κατηγορίας ?
Γιατί από πλευράς τιμών , στις τιμές των άλλων είναι .
-
Δεν το βρίσκω καθόλου άσχημο το Scala.
Και το εσωτερικό του επίσης μου φαίνεται νόστιμο.Από αισθητική άποψη είναι έτη φωτός μπροστά από το Baleno! Sorry, Lap.
-
Ε ναι ενταξει ειναι πιο ωραιο το scala το καταλαβαινω και εγω. Ιδιαιτερα σε αυτα τα μεταλλικα γκριζα που φαινονται ολες οι γωνιες του και με τα λεντ φωτα.
Με τον 1,5 και ολη η οροφη απο γυαλί και με τους τεραστιους χωρους. Θα είναι σοβαρη προταση για οικογενειακό
-
Αυτό θα είναι το golf της Σκόντα. Έτσι όπως το βλέπω δεν είναι στο mentality value for money και φουλ οικονομία κλίμακας όπως ένα baleno π.χ. Είναι πριμιουμ δηλαδή στα μέτρα της Σκόντα. Τώρα πόσο φτωχές θα είναι οι βασικές εκδόσεις για να δούμε το ποσο χαμηλά θα πέσει σε τιμή θα το δούμε. Τιμές μπαλένο λαπ δεν παίζει να έχει πάντως. Το baleno παίζει σε τιμές σουπερμινι. Προσωπικά το βλέπω να είναι κάνα 1000αρικο κατω από γκολφ. Ωραίο φαίνεται και μακριά από τα copy paste του group.
-
Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:
Αυτό θα είναι το golf της Σκόντα. Έτσι όπως το βλέπω δεν είναι στο mentality value for money και φουλ οικονομία κλίμακας όπως ένα baleno π.χ. Είναι πριμιουμ δηλαδή στα μέτρα της Σκόντα. Τώρα πόσο φτωχές θα είναι οι βασικές εκδόσεις για να δούμε το ποσο χαμηλά θα πέσει σε τιμή θα το δούμε. Τιμές μπαλένο λαπ δεν παίζει να έχει πάντως. Το baleno παίζει σε τιμές σουπερμινι. Προσωπικά το βλέπω να είναι κάνα 1000αρικο κατω από γκολφ. Ωραίο φαίνεται και μακριά από τα copy paste του group.Το baleno ειναι supermini, οποτε θα ηταν εντελως παραλογο να εχουν ιδιες/κοντινες τιμες. Το οτι ξεκιναει κατω απο τα 16.000 ειναι ενθαρρυντικο, ποσο φτωχη πια να ειναι η βασικη εκδοση ενος μοντελου που λανσαρεται το 2019; Χτυπαει λογικα στα ισια i30 και Ceed τιμολογιακα, οποτε ειναι ο ορισμος του vfm.
Ενα μετρια εξοπλισμενο tgi στα 17 χιλιαρικα να βγει και θα ειμαστε τζετ.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Νομίζω ότι οι τιμές του θα είναι στα επίπεδα του ανταγωνισμού και ότι vfm θα είναι μόνο υπό την οπτική με τα ίδια λεφτά περισσότεροι χώροι.
Θα δούμε. -
Και το Scala, όπως και τα υπόλοιπα της Skoda στην Ελλάδα έχουν ελλείψεις στον εξοπλισμό τους ακόμη και στις ακριβές εκδόσεις. Επίσης είναι γνωστό ότι οι Ελληνικές εκδόσεις διαφοροποιούνται σε σύγκριση με τις αντίστοιχες άλλων χωρών.
Που σημαίνει π.χ. ότι το 'φτηνό' Ambition θα έχει απλά τα βασικά.
Αλλά δεν θα μου κάνει εντύπωση αν και η ποιο ακριβή έκδοση έχει ένα απλό AC και μία μικρή οθόνη 6 ιντσών...
Μπορεί όμως να σου δίνει ομπρέλα SKODA...
Κάτι τέτοιες μαϊμουδιές η SKODA τις προσφέρει απλόχερα. -
Έχω την εντύπωση ότι στην προσπάθεια να γλιτώσουν τον εσωτερικό ανταγωνισμό, κάνουν μη ανταγωνιστικά τα Skoda, με αποτέλεσμα στο τέλος να χάνει όλο το group μιας και στην αγορά υπάρχουν πιο vfm προτάσεις από άλλους κατασκευαστές. Πολύ κρίμα...
-
Αν όλα τα νέα Skoda παίξουν μόνο 1000 ευρώ κάτω από τα «αδέρφια» στη VW, δεν βλέπω να έχουν και πολλή τύχη.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι στην προσπάθεια να γλιτώσουν τον εσωτερικό ανταγωνισμό, κάνουν μη ανταγωνιστικά τα Skoda, με αποτέλεσμα στο τέλος να χάνει όλο το group μιας και στην αγορά υπάρχουν πιο vfm προτάσεις από άλλους κατασκευαστές. Πολύ κρίμα...Πολύ σωστά, χάνουν έτσι προς Hyundai και Kia , δεν σπρώχνουν τους υποψηφίους αγοραστές στην VW.
Μόνο η Seat στις μικρές κατηγορίες έχει εδώ στην Ελλάδα πολύ ανταγωνιστικές τιμές αλλά με κάποιες μικροελλειψεις εξοπλισμού αυτή χάνει κυρίως από τον εσωτερικό ανταγωνισμό.
Το Scala πχ θα έπρεπε μέχρι τα 22.500 να δίνει τα πάντα σχεδόν (DSG , 1.5 150, το καλύτερο infotainment , κλιματισμό , καλά καθίσματα και χρώμα ) και να σβήνει τους κορεάτες , το Golf με αντίστοιχο εξοπλισμό στα 25.500 να σβήνει εντελώς τα focus , 308.Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Έχουμε εικόνα πότε έρχεται στις εκθέσεις;
-
Μπήκα στο ελληνικό configurator. Μιλάμε για πολύ κλάμα.
Το 1.5 dsg με πολύ καλό εξοπλισμό μου βγήκε 31.060 ευρω. Ποιοι νομίζουν ότι είναι? Το Focus vignale με καλύτερο εξοπλισμό βγαίνει πιο φτηνό. Και βάζω αυτό το παράδειγμα μιας και θεωρείται μια ακριβή επιλογή για μαζικος κατασκευαστης.Μάλλον ο δάκτυλος kosmocar τα έχει φέρει έτσι που value for money skoda να θεωρείται μονο το βασικό μοντέλο. Αν κάνεις το λάθος και το χτίσεις με όλα αυτά που του λείπουν φτάνεις και ξεπερνάς τις τιμές των αντίστοιχων vw οπότε μετα πας προς τα εκεί. Πολύ κρίμα.
-
Καλά τι πηγές και έβαλες?
-
Πωλητής εκτός VAG που τον έχω σε υπόληψη, μου είχε πει πέρυσι πως η Skoda τα επόμενα 10 χρόνια θα γίνει η Audi του group. Ρε λες?
Skoda Scala