-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Θα επιμείνουμε στην αστεία αντιπαράθεση του 100% με το υπεραπλουστευτικό και εν τέλει λανθασμένο 50%;Να συμφωνήσουμε ότι
Α. Το leasing δεν συμφέρει πάντα-ολους
Β. Ότι είναι σχετικά ακριβό στη Ελλάδα; Δεν θα υπερβάλλω με 'ληστρικές τιμές' κτλπ, αλλά ας πούμε απλά ακριβότερο από όσο θα έπρεπε να είναι. -
Α. Εννοείται! Κανένας τρόπος κτήσης ή χρήσης αυτοκινήτου δεν συμφέρει τους πάντες.
Β. Δεν είναι τόσο ακριβό όσο φαίνεται με την λανθασμένη προσέγγιση του (50 - 100%). Επίσης, ανάλογα με το μοντέλο (και κυρίως με την υπολειμματική αξία που υπολογίζουν οι εταιρίες) μπορεί να είναι από πολύ ακριβό ως και φθηνό (για μοντέλα που πληρώνεις 70-75% της αξίας τους). Συγκρίσεις με την Αμερική είναι αστείες να γίνονται, όταν μιλάμε για άλλο κόσμο με τελείως διαφορετικές καταναλωτικές συνήθειες και γενικά πολύ φθηνότερες τιμές σε πολλά είδη. Συγκρίσεις με Ευρώπη έχουμε; -
Εγώ πάντως το πάω πέρα από το οικονομικό.
Είναι αλλιώς να πεις στο τέλος της 4ετιας πάρτε το πίσω και αντε γειά χωρίς να στα ζαλίζει ο κάθε γύφτος υποψήφιος αγοραστής....
Εγώ αυτό εκτιμώ.
Το δίνω και πάω στο επόμενο
Αξία ανεκτίμητη.
Καθαρα προσωπική γνώμη. Δεν πάω να πείσω κανένα. -
Θα τρελάθούμε εντελώς δηλ μια πληρωμή ενός 70-75% για το leasing, μπορεί να θεωρηθεί φθηνή για ιδιώτη; Η δε σύγκριση με αμερική εάν γίνει στις τιμές όντως είναι ανεδαφική αλλά εάν εξεταστεί ο τρόπος με τον οποίο γίνεται, μια χαρά παράδειγμα είναι. Δεν σου αρέσει η σύγκριση με αμερική και μας ζήτησες και παράδειγμα απο ευρώπη. Αυτό μήπως σε εξυπηρετεί καλύτερα;
https://www.sixt-neuwagen.de/leasing-to ... ngangeboteavis ελλαδος
https://configurator.myavis.gr/el/car/c ... -feel-eat8
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εγώ πάντως το πάω πέρα από το οικονομικό.
Είναι αλλιώς να πεις στο τέλος της 4ετιας πάρτε το πίσω και αντε γειά χωρίς να στα ζαλίζει ο κάθε γύφτος υποψήφιος αγοραστής....
Εγώ αυτό εκτιμώ.
Το δίνω και πάω στο επόμενο
Αξία ανεκτίμητη.
Καθαρα προσωπική γνώμη. Δεν πάω να πείσω κανένα.Σε αυτά συμφωνούμε αλλά το οικονομικό είναι το θέμα στην ελλάδα. Και για τον ιδιώτη απλά δεν συμφέρει δυστυχώς
-
Ο χρήστης grimm23 έγραψε:
Θα τρελάθούμε εντελώς δηλ μια πληρωμή ενός 70-75% για το leasing, μπορεί να θεωρηθεί φθηνή για ιδιώτη; Η δε σύγκριση με αμερική εάν γίνει στις τιμές όντως είναι ανεδαφική αλλά εάν εξεταστεί ο τρόπος με τον οποίο γίνεται, μια χαρά παράδειγμα είναι.Τι δεν κατάλαβες από την ανάλυση που έγραψα πιο πάνω για το πόσο σου κοστίζει πραγματικά σε μια τετραετία ένα αυτοκίνητο που θα αγοράσεις με μηδενική προκαταβολή;
Όσο για το παράδειγμα που έφερες από Γερμανία, όντως οι τιμές είναι εντυπωσιακά χαμηλές, αλλά δυστυχώς τα γερμανικά μου δεν με βοηθάνε να δω τους όρους του leasing. Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι πληρώνεις το 40-50% της αξίας μόνο, καθώς μετά βίας καλύπτει το κόστος της απαξίωσης. Χωρίς να υπολογίσουμε κόστος τελών, συντήρησης, ελαστικών, μικτής ασφάλισης και πιθανών επισκευών εκτός εγγύησης.
Υ.Γ.: Θέλω να διευκρινίσω ότι δεν έχω αγοράσει ποτέ αυτοκίνητο με leasing λόγω του ότι εμένα δεν με συμφέρει για δύο λόγους: αγοράζω πάντα μετρητοίς και τα τελευταία χρόνια που σαν ελεύθερος επαγγελματίας μου επιτρέπεται να αγοράσω leasing, τα κέρδη μου έχουν εκμηδενιστεί.
-
Η ανάλυση σου καλοδεχούμενη και μπράβο σου για αυτή, προσωπικά όμως παραμένω στην θέση μου οτι στην ελλάδα σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο το leasing για ιδιώτη είναι υπερβολικά υψηλό και νομοτελειακά μη συμφέρον.
-
Ο χρήστης grimm23 έγραψε:
Θα τρελάθούμε εντελώς δηλ μια πληρωμή ενός 70-75% για το leasing, μπορεί να θεωρηθεί φθηνή για ιδιώτη; Η δε σύγκριση με αμερική εάν γίνει στις τιμές όντως είναι ανεδαφική αλλά εάν εξεταστεί ο τρόπος με τον οποίο γίνεται, μια χαρά παράδειγμα είναι. Δεν σου αρέσει η σύγκριση με αμερική και μας ζήτησες και παράδειγμα απο ευρώπη. Αυτό μήπως σε εξυπηρετεί καλύτερα;
https://www.sixt-neuwagen.de/leasing-to ... ngangeboteavis ελλαδος
https://configurator.myavis.gr/el/car/c ... -feel-eat8
338 το αυτόματο φιλ στην Γερμανία 650 στην Ελλάδα!
Ο Γερμανός πληρώνει το 50% του αμαξιού ο Έλληνας το 100% σε 4 χρόνια....και ότι ...κακοί όροι να υπάρχουν βρε παιδιά το 50 δεν γίνεται 100....και ας είναι τελείως φθηνό το χρήμα στην Γερμανία αυτή η διαφορά δεν δικαιολογείται. Απλά εδώ οι εταιρείες είναι κλέφτες....Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Απο περιεργεια πανω στο ολο θεμα του leasing, μιλησα με εναν φιλο γερμανο, ο οποιος ειναι γενικα 'ψειρας' σε οικονομικα θεματα και τα ψαχνει διεξοδικα. Μου εξηγησε οτι μπορεις να πετυχεις διαφορες τιμες αναλογα του τι προσφερει το καθε πακετο leasing. Στην ελλαδα, απο οτι εχω δει, γενικα εχουν μικτη ασφαλεια, σερβις, νομιζω καποια αλλαγη ελαστικων (δεν ειμαι σιγουρος για αυτο) και απαλλαγη εως 400-500 ευρω (αυτο το υψος ειχα ακουσει εγω, δηλαδη αν τους πας ζημια πανω απο τοσο, αυτοι θα σε χρεωσουν τοσο, στο τελος του συμβολαιου). Αυτα τα πακετα παιζουν και στη γερμανια αλλα προσφερονται και πιο γυμνά (πχ χωρις σερβις), επομενως βγαινουν και πιο φτηνα. Παντως, πριν αγορασει αυτοκινητο, το ειχα ψαξει για leasing και ειχε καταληξει οτι δεν ηταν επιλογη που τον συνεφερε σε σχεση με το να αγορασει καποιο καινουριο αυτοκινητο.
Επισης μου ανεφερε οτι ειχε γινει θεμα το οποιο ειχε φτασει μεχρι και στις τηλεοπτικες ειδησεις απο ανθρωπους που ειχαν κανει συμβολαιο leasing με λιγοτερο γνωστες εταιρειες και τους 'εξαπατησαν' με ορους στα 'μικρα γραμματα' και τους πηραν περισσοτερα χρηματα απο οσο αρχικα πιστευαν οτι θα δωσουν. -
Εντάξει στην Γερμανία που το επιτόκιο δανεισμού είναι 1-1.5% μπορεί και να συμφέρει η αγορά στην Ελλάδα του 8.5% πάλι συμφέρει μόνο να δώσεις το 100% κασέρι μπας και βρεις κανενα αντιπρόσωπο σε σφιξη και σου κοψει κάνα χιλιάρικο και γλιτώσεις. Οτιδήποτε άλλο είναι ληστεία....
Όσο για τα κόστη που καλύπτουν τα λιζιγκ και αναφερθηκε ένα ποσοστό 20-25% καμιά σχέση.
Ασφάλεια μικτή 4500=2000
Τέλη 4150= 600
Λάστιχα 1500=500
Σέρβις 4150=600 ( ας πούμε τόσα γιατί πολλοί τα κάνουν με τον μπαρμπαμητσο στο κόστος)
Αλλά έξοδα ας πούμε 500
Συνολο 4200. Σε ένα αμάξι 35000 δλδ μιλάμε για κάτω από 12%. Ποια 20-25%?Εμένα αν μου δίνανε το 5αιρκρος των 32000 προς 350Χ48= 16800 έστω και χωρίς πακέτο σέρβις , που στάνταρ έχει, το λινκ που ανέβηκε πιο πάνω, θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια στην 4ετια πάρτο πίσω και φέρε το επόμενο!
Kαι για να μην ακυρώσουμε εντελώς το λιζιγκ το μόνο που συμφέρει είναι αν σου κάνει κάποιο από τα μοντέλα που βγάζουν οι εταιρείες σε προσφορά κατά καιρούς πως είναι χωρίς να προσθέσεις τπτ με συγκεκριμένη προκαταβολή μεγάλη 25% της αξίας. Αυτά τα μοντέλα βγάζουν ένα κόστος από 70 ως 80% σε 48 μήνες και είναι τα μόνα που 'συμφέρουν' . Τα υπόλοιπα απλά δεν τα πλησιάζεις.
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Το οδήγησα σήμερα...
-
Πηγες με την 5αρα να το οδηγησεις. Εχεις αμεση συγκριση. Ξεκινα σεντονι
-
Θέλουμε αντικειμενικοτητα ξεκινα να γράφεις ! Παίρνω πατατάκια κόκα κόλα και περιμένω!
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Θέλουμε αντικειμενικοτητα ξεκινα να γράφεις !Από τον ταξιδευτή περιμένεις αντικειμενικότητα στην κριτική μιας Citroen;
Πες την αλήθεια. Πιστεύεις ακόμη στον Άι Βασίλη, ε; -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Εντάξει στην Γερμανία που το επιτόκιο δανεισμού είναι 1-1.5% μπορεί και να συμφέρει η αγορά στην Ελλάδα του 8.5% πάλι συμφέρει μόνο να δώσεις το 100% κασέρι μπας και βρεις κανενα αντιπρόσωπο σε σφιξη και σου κοψει κάνα χιλιάρικο και γλιτώσεις. Οτιδήποτε άλλο είναι ληστεία....
Όσο για τα κόστη που καλύπτουν τα λιζιγκ και αναφερθηκε ένα ποσοστό 20-25% καμιά σχέση.
Ασφάλεια μικτή 4500=2000
Τέλη 4150= 600
Λάστιχα 1500=500
Σέρβις 4150=600 ( ας πούμε τόσα γιατί πολλοί τα κάνουν με τον μπαρμπαμητσο στο κόστος)
Αλλά έξοδα ας πούμε 500
Συνολο 4200. Σε ένα αμάξι 35000 δλδ μιλάμε για κάτω από 12%. Ποια 20-25%?Εγώ πήρα ως αφετηρία ένα αυτοκίνητο των 20.000 Ευρώ, που θεωρώ ότι είναι ο μέσος όρος των leasing (μην σου πω και πιο πάνω από το μέσο όρο, αν υπολογίσουμε όλα τα αυτοκίνητα των πωλητών που είναι η πλειονότητα των leasing). Σε αυτή την κατηγορία λοιπόν, είμαστε στο 20-25%!
Κατά τ' άλλα, το να προσπαθείτε να συνάγετε συμπεράσματα για το κόστος του leasing στη Γερμανία, χωρίς να ξέρετε τους όρους, είναι απλώς αστείο! Δεν λέω ότι δεν είναι πιθανό να είναι φθηνότερο, αλλά δεν το ξέρετε πραγματικά αν δεν δειτε τους όρους. Απλά πράγματα...
-
Εννοείται ότι είναι πολύ φθηνότερο σε μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες το leasing , μιλάμε για τεράστιες αγορές με πάρα πολλές εταιρείες , οι κατασκευαστές δίνουν τα αυτοκίνητα σε αυτές με πολύ ευνοϊκούς όρους καθώς οι αριθμοί παίζουν σε εκατοντάδες χιλιάδες πωλήσεις , τα επιτόκια δανεισμού είναι πολύ χαμηλότερα και τα τελικά ποσοστά κέρδους είναι το πολύ μέχρι 10% με την μεταπώληση του στόλου μέσα σε αυτό.
Εδώ αν δεν παίζουν στο 40% κέρδος προ φόρων απλα δεν επιβιώνουν.
Φυσικά δεν γνωρίζουμε την φορολογική αντιμετώπιση έξω από την πλευρά του πελάτη (επιχειρήσεις και ιδιώτες) αλλά μόνο και η χρηματοοικονομική μόχλευση που προσφέρουν λόγω χαμηλού μισθώματος είναι υπεραρκετή.Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εγώ πάντως το πάω πέρα από το οικονομικό.
Είναι αλλιώς να πεις στο τέλος της 4ετιας πάρτε το πίσω και αντε γειά χωρίς να στα ζαλίζει ο κάθε γύφτος υποψήφιος αγοραστής....
Εγώ αυτό εκτιμώ.
Το δίνω και πάω στο επόμενο
Αξία ανεκτίμητη.
Καθαρα προσωπική γνώμη. Δεν πάω να πείσω κανένα.Δεν είναι αντε γεια στο τελος γιατι πρεπει να διορθωσεις μικροζημιες αλλοιως σε χρεωνουν.
-
Υπάρχει εγχειρίδιο αποδεκτών ζημιών και εχεις δώσει εγγύηση.
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Εννοείται ότι είναι πολύ φθηνότερο σε μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες το leasing , μιλάμε για τεράστιες αγορές με πάρα πολλές εταιρείες , οι κατασκευαστές δίνουν τα αυτοκίνητα σε αυτές με πολύ ευνοϊκούς όρους καθώς οι αριθμοί παίζουν σε εκατοντάδες χιλιάδες πωλήσεις , τα επιτόκια δανεισμού είναι πολύ χαμηλότερα και τα τελικά ποσοστά κέρδους είναι το πολύ μέχρι 10% με την μεταπώληση του στόλου μέσα σε αυτό.
Εδώ αν δεν παίζουν στο 40% κέρδος προ φόρων απλα δεν επιβιώνουν.
Φυσικά δεν γνωρίζουμε την φορολογική αντιμετώπιση έξω από την πλευρά του πελάτη (επιχειρήσεις και ιδιώτες) αλλά μόνο και η χρηματοοικονομική μόχλευση που προσφέρουν λόγω χαμηλού μισθώματος είναι υπεραρκετή.Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
Γερμανια ληζινγκ αναλογα με την δουλεια ΕΕ μπαινει στα εξοδα με αρκετα μεγαλα φορολογικα πλεονεκτήματα.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Εγώ πάντως το πάω πέρα από το οικονομικό.
Είναι αλλιώς να πεις στο τέλος της 4ετιας πάρτε το πίσω και αντε γειά χωρίς να στα ζαλίζει ο κάθε γύφτος υποψήφιος αγοραστής....
Εγώ αυτό εκτιμώ.
Το δίνω και πάω στο επόμενο
Αξία ανεκτίμητη.
Καθαρα προσωπική γνώμη. Δεν πάω να πείσω κανένα.Δεν είναι αντε γεια στο τελος γιατι πρεπει να διορθωσεις μικροζημιες αλλοιως σε χρεωνουν.
Αυτά είναι δλδ και σου κοστίζει το 100% και στο τέλος πρέπει να το παραδόσεις πένα για να μπορέσουν να το δώσουν στον επόμενο χωρίς να βάλουν ούτε ένα ευρώ!
Η κλασική λογική Έλληνα επιχειρηματία. Προσπαθούμε από μικρό κύκλο εργασιών να βγάλουμε μεγάλο κέρδος καθώς ο μεγάλος τζίρος με μικρή κερδοφορία απαιτεί περισσότερο προσωπικό και συχνά υψηλή φορολογία.Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
NEO CITROEN C5 AIRCROSS