-
Alfisti team στο Γέρακα. Η Ιουλιέττα πονάει στο multiair, η 147 στην ακριβότερη από τα συνηθισμένα συντήρηση (πρέπει να προσέχεις ιμάντες, ψαλίδια, μεταβλητό). Αλλά εντάξει αφού είσαι κοντά στο Alfisti θα τα αλλάζεις αυτά φθηνά. Το σημαντικότερο βέβαια να μην έχει φάει στούκα το αμάξι, τα υπόλοιπα φτιάχνονται.
Από εκεί και πέρα δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση τα 2 αυτοκίνητα. Η Ιουλέττα είναι ένα σύγχρονο αμάξι με όλες τις ανέσεις που αυτό συνεπάγεται. 147 εάν θες παλαιάς κοπής Alfa Romeo.
-
Ο χρήστης vinny έγραψε:
Καλησπερα στο forum,παρακολουθω με πολυ ενδιαφερον τις συζητησεις εδω και καιρο.
γραφω πρωτη φορα με αφορμη την αναζητηση μεταχειρισμενης Αλφα. 147 ή guiletta με κατω απο 100k χλμ.
Θα ηθελα να ρωτησω για:- τυχον προβληματα, και σημεια που πρεπει να προσεξω στα αυτοκινητα (πχ για το Multair 1.4 kati εχω διαβασει εδω μεσα, αλλα δεν ξερω λεπτομερειες).
- Για την 147 κοιταω την 1.6 120hp με τιμες στα 5000ευρω.
- Για την guiletta κοιταω στα 1.4 170hp ή 1.6 diesel. Τη βενζινη τη βρισκω στα 10,000-12,000 ευρω. Diesel ειναι ψηλα οι τιμες γενικα, φτανει κοντα σε τιμες καινουργιας.
- Επισης αν εχετε να μου προτεινετε συνεργειο ειτε εξουσιοδοτημενο ειτε μικρο για να παω για ελεγχο τις υποψηφιες κυριες...(περιοχη ΒορειοΑνατολικα προαστεια αττικης)
Ευχαριστω εκ των προτερων
Καλησπέρα,
θα σου μιλήσω για την 147,εξαιρετικό αυτοκίνητο με πολύ καλή οδική συμπεριφορά,απίστευτο τιμόνι,καλά φρένα,λίγο κακή αίσθηση και κούμπωμα κιβωτίου.Πολύ ρυθμίσιμο και ευχάριστο στο δρόμο. Ο κινητήρας τραβάει από χαμηλά και βοηθούμενος του κοντού κιβωτίου έχει ικανοποιητικές ρεπρίζ και ωραίο ήχο αλλά αυξημένη κατανάλωση. Υπολόγιζε ~10-11λτ/100χλμ. Καλοί χώροι στο εσωτερικό αλλά μικρό προτ-μπαγκάζ. Πολύ καλός εξοπλισμός στις πλούσιες εκδόσεις.
Προσέχεις μεταβλητό (ακούγεται τακ-τακ αν έχει θέμα),ιμάντες,ψαλίδια,αισθητήρα στροφών. Ο κινητήρας μπορεί να τσιμπάει λίγο λαδάκι αν δεν αλλάζεται τακτικά (~ κάθε 7.000χλμ) αλλά είναι σκυλί. Συμπερασματικά νομίζω αποτελεί εξαιρετική αγορά στην κατηγορία της την οποία την βρίσκεις και σε πολύ καλές τιμές. Δεν θα κοιτούσα να αγοράσω από έμπορο αλλά από μερακλή ιδιώτη. Το συνεργείο που αναφέρθηκε (αν θυμάμαι καλά και είναι πίσω από το Σκλαβενίτη στο Γέρακα) μου είχε φανεί υπερβολικά ακριβό για ένα αισθητήρα Maf που ρώτησα ενδεικτικά κόστος, οπότε το απέρριψα. Ανταλλακτικά γνήσια (καινούρια/μτχ) βρίσκεις σε πολύ καλές τιμές από net.
Αυτά, ότι άλλο χρειαστείς μη διστάσεις να ρωτήσεις. -
Συμφωνώ με tsour_ee, αν και η κατανάλωση που αναφέρεις είναι κάπως τσιμπημένη.
Οι ελαφροπόδαροι πάνε και με 8-9.
Μεγάλη προσοχή στα ψαλίδια. Δεν απαιτούν αλλαγές ΑΛΛΑ θα σου κάνει σε κάθε λακούβα σαν να γυρνάς σε κρεβάτι με ελατήρια. Θα σκούζει κοινώς.
Άλλους δεν τους νοιάζει αλλά σε κάποιους είναι αρκετά ενοχλητικό. -
Ο χρήστης Antonis55 έγραψε:
Οι ελαφροπόδαροι πάνε και με 8-9.Σωστός! τα τελυταία 145.000χλμ τα είχα κάνει με lpg οπότε ξέχασα την ακριβή κατανάλωση
Επίσης να συμπληρώσω ότι τα ψαλίδια τα βρίσκεις σε πολύ καλές τιμές στο net, αν σε ενδιαφέρει να τα αλλάξεις. -
Ναι ισχύει. Υπάρχουν πακέτα πάμφθηνα απο άγνωστους προμηθευτές μέχρι και καλές προσφορές επώνυμων προϊόντων.
Επίσης ο κινητήρας είναι πολύ lpg-friendly, έχει γίνει άπειρες φορές μετατροπή και είναι κλασσική πορεία προς την οικονομία και την διατήρηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Η ομορφιά θέλει θυσίες για να διατηρηθεί. -
Επίσης συστήνεται και o Top Technician για έλεγχο και συντήρηση Alfa Romeo. Βέβαια η 147 λόγω ηλικίας είναι πασίγνωστο το που πονάει και κάθε καλός μηχανικός μπορεί να την αναλάβει. Ανταλλακτικά σε αφθονία πλέον και σε λογικές τιμές...όχι αυτά τα τρελά που πληρώναμε στην FCA πριν 12-15 χρόνια.
5Κ βέβαια είναι ΠΟΛΛΑ για 147. Θα πρέπει να μιλάμε για αυτοκίνητο σε εντελώς άψογη κατάσταση, σίγουρα FL και ίσως και Ti ή έστω Exclusive. Για την ιστορία η δική μου άψογη προ-fl Distinctive με κάποια έξτρα πουλήθηκε με 130Κ χλμ στα 3.800€ αν θυμάμαι καλά το 2013.
-
Το προ ή μετά fl είναι σχετικό.
Σίγουρα το λες λόγω παλαιότητας αν και υπάρχουν πολλοί που προτιμούν τα φωτιστικά της προ fl.Όντως θα έπρεπε να είναι στο χρώμα που θέλουμε, άψογη συγκριτικά με τα χρόνια της, Ti καλοδεχούμενη αλλά όχι απαραίτητα, μιας και αλλάζει το ελατήριο (-1,5 εκ.) και οι ζάντες, που όντως είναι ελαφριές και παίζουν ρόλο.
Αν δε έχει αρκετά έξτρα τα πιάνει τα 5κ αρκεί να έχει λογικά χιλιόμετρα.
Αλλά αυτά δεν μπορείς να τα ξέρεις (για τα χιλιόμετρα) οπότε ρισκάρεις και αναλόγως αποζημιώνεσαι ή κλαις. -
To fl πήγαινε στο ποσό της αγοράς. Μόνο μία τέτοια θα μπορούσε, και υπό συνθήκες, να δικαιολογεί τα 5Κ. Επίσης επειδή είχα και προ αλλά και fl, η απλή fl (progressive, distinctive, exclusive και καμιά άλλη έκδοση που μου διαφεύγει) έχει θέμα με την ανάρτηση. Είναι υπερβολικά μαλακή και με 2 άτομα πίσω, βρίσκουν πανεύκολα οι πίσω τροχοί στους θόλους. Οπότε κατ' εμέ εάν fl τότε Ti ή έστω κάτι με sport ανάρτηση, είτε μαμίσια είτε aftermarket. Βέβαια ακόμα και με αυτή την ανάρτηση στρίβει σα διάολος αρκεί να έχει έως 2 άτομα μέσα.
-
5Κ σε προ fl Τi με τα παραπάνω χαρακτηριστικά που έγραψα θα τα έδινα.
Σε fl δύσκολα μιας και δεν μου αρέσει.
Αλλά σίγουρα άλλο μια του 03-04 και άλλο μια του 08-09.
Όπως και να έχει πολύ όμορφο αυτοκίνητο που αν δούμε την άγρια έκδοση (GTA) απλά δεν υπάρχει.
Για Ελλάδα επίσης δεν υπάρχει λόγω κυβισμού...πρέπει να κυκλοφορούν 10 με το ζόρι στην Ελλάδα. -
Ευχαριστω παιδια για το feedback.
Ειμαι πολυ κοντα στο Γερακα, οποτε Alfisti Team μαλλον βοηθαει οπως λετε.Γενικα εχω μια αδυναμια στην 147, περα απ'το οτι ειναι πολυ προσιτη
147 fl κοιταω, μονο απο ιδιωτες. Εχει στο car, λιγες ειναι η αληθεια. Αν το αμαξι ειναι σωστο με τα σερβις του και προσεγμενο, πιστευω αξιζει η υπερβαση για 500-1000ευρω, θα τα γλιτωσεις και απο μαζεματα κτλ. Ειδα μια ενος ιδωτη, φαινοταν καθαρη.Θυμαμαι μια εκδοση Ιμολα που εβγαζε. Αυτες που κυκλοφορουν παντως ειναι απλες εκδοσεις μεχρι distinctive απ'ο,τι καταλαβαινω.
Επισης θα προτιμουσα 5θ για πρακτικους λογους, που και αυτες ειναι λιγες...Οποτε, για τα ευαισθητα, εχω κατα νου ιμαντα (ιμαντα καθε 6 χρονια αλλαγη? αν δεν εχει πιασει χλμ?, χρονισμο (τακ τακ θορυβο), ψαλιδια, και το συνεργειο φανταζομαι θα παει κατευθειαν να δει αυτα που πονανε γεινικα
-
Κάθε 3 χρόνια ή 60 χιλιάδες χιλιόμετρα.
-
Εδώ ο φίλος από την Πάτρα, άραγε λέει αλήθεια για τα χλμ?
https://www.car.gr/21470116-alfa-romeo-alfa-147-ti
Έχει βάλει τόσο γυαλιστικό μέσα που δε μπορώ να καταλάβω την ακριβή κατάσταση. Ιμολα θα τις απέφευγα πάντως. Πολύ φτωχές. Ούτε κλίμα, ούτε χειριστήρια τιμόνι...
https://www.car.gr/21151889-alfa-romeo-alfa-147-distictive-120-hp-16v-twin-spark
https://www.car.gr/13227609-alfa-romeo-alfa-147-twin-spark-16v-1-6-120ps -
Εγώ πάντως ώς κάτοχος prefl & fl μπορώ να πώ ότι μου αρέσει εμφανισιακά πιο πολύ το prefl. Ειδικά το εσωτερικό με τα ξεχωριστά όργανα,εξωτερικά οι λεπτομέρειες στη κάτω μπροστά σίτα και τα φλάς, αλλά πρόκειται για τελέιως υποκειμενικό. Και τα δύο αυτοκίνητα είναι πολύ όμορφα. Επίσης το fl σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πιο δεμένο,πιο στιβαρό.
-
Κι όμως έχεις δίκιο. Οι πρώτες Α 147 όπως και 156 αιθητικά ήταν πολύ καλύτερες ως προς το εξωτερικό και κυρίως στην 'μούρη'. Η πινελιά του Φαρίνα στις facelift ξένισε πολύ κόσμο τότε.
-
Ο χρήστης vinny έγραψε:
Καλησπερα στο forum,παρακολουθω με πολυ ενδιαφερον τις συζητησεις εδω και καιρο.
γραφω πρωτη φορα με αφορμη την αναζητηση μεταχειρισμενης Αλφα. 147 ή guiletta με κατω απο 100k χλμ.
Θα ηθελα να ρωτησω για:- τυχον προβληματα, και σημεια που πρεπει να προσεξω στα αυτοκινητα (πχ για το Multair 1.4 kati εχω διαβασει εδω μεσα, αλλα δεν ξερω λεπτομερειες).
- Για την 147 κοιταω την 1.6 120hp με τιμες στα 5000ευρω.
- Για την guiletta κοιταω στα 1.4 170hp ή 1.6 diesel. Τη βενζινη τη βρισκω στα 10,000-12,000 ευρω. Diesel ειναι ψηλα οι τιμες γενικα, φτανει κοντα σε τιμες καινουργιας.
- Επισης αν εχετε να μου προτεινετε συνεργειο ειτε εξουσιοδοτημενο ειτε μικρο για να παω για ελεγχο τις υποψηφιες κυριες...(περιοχη ΒορειοΑνατολικα προαστεια αττικης)
Ευχαριστω εκ των προτερων
Εγώ θα σου μιλήσω για την ιουλιεττα με την οποια συμβίωνω καθημερινά 4,5 χρόνια τώρα. Πέρα από το αισθητικό κομμάτι (προσωπικά τη βρίσκω υπέροχη, κι αυτό είναι σημαντικό όταν ξυπνάς κάθε πρωί και την πλησιαζεις), το αυτοκίνητο μηχανικά είναι πλέον αξιοπιστο (τουλάχιστον το ντίζελ από το οποίο έχω εμπειρια). Καμία σχέση με τα φαντάσματα του παρελθόντος.
Μόνο ένα κολλάρο ψυγείου μπορώ να θυμηθώ που είχε λασκαρει και χρειάστηκε αλλαγή με κόστος γύρω στα 130 ευρώ.
Οι πιο παλιές βενζίνες έβγαζαν οντως το ΜΑ και ήθελε αλλαγή , στις καινούριες δεν ξέρω τι έχει γίνει. Επίσης , σε κάποιους έχει σπάσει το χερούλι της πόρτας του οδηγού και διαμαρτύρονται για τριγμούς. Φτου φτου εγώ δεν έχω αντιμετωπίσει τπτ από αυτά.
Επίσης, ο ντίζελ είναι σημαντικά πιο οικονομικός από τον ΜΑ, με τίμημα βέβαια τις χειρότερες επιδόσεις.
Το μεγαλο της προσον ομως ειναι αρετες στο δρομο. Από όσα είχα οδηγήσει αλλά και από πολλά μεταγενέστερα (των πριμιουμ συμπεριλαμβανομενων) είχε μακράν το πιο άμεσο μπροστινό, το καλύτερο τιμόνι, εντυπωσιακά περιθώρια πρόσφυσης και ρυθμισιμοτητα. Με λίγα λόγια είναι αυτοκίνητο για όσους αγαπάνε την οδήγηση κ όχι απλώς θέλουν να μεταφέρονται.
Αν κάπου πάσχει αυτό είναι η μέτρια ποιότητα κύλισης (απόρροια του σφιχτου στησιματος) και οι μέτριοι για την κατηγορία χώροι και απτή ποιότητα εσωτερικου.Αυτά κι ότι άλλο θέλεις εδώ είμαστε.
Ελπίζω να βοήθησα.
Καλή επιλογή.ΥΓ: Αν ενδιαφέρεσαι για συνεργείο στην περιοχή που αναφέρεις, pm me.
-
Τι σας έλεγα για τους Ανιέλλι; Τους πιστόλιασαν τους Γάλλους... https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... groupe-psa
-
Μουτραλάκια επειδή έχασαν το car of the year βραβείο από το 3008
-
Άλλο το είναι 'μεγαλύτερη' εταιρία και άλλο το δεν πουλάνε.
Κρατάω μικρό καλάθι πάντως...η εξέλιξη πιθανώς θα είναι κλασσική πλέον...θα πουλήσει μετά απο κάποια σκιρτήματα.
Κατάλληλη τιμή πες το, διαφορετικό μετοχολόγιο, προσωπικά ανταλλάγματα...τα κλασσικά...
-
Αυτό το κλασικό που λες πότε έγινε; 120 χρόνια τώρα η εταιρεία ανήκει στους Ανιέλλι. Επίσης πως δεν πουλάνε; Έχει μικρό χρέος ο όμιλος και υγιή οικονομικά. Γενικά βλέπω μια καταστροφολογία χωρίς καμία αιτία.
-
Πότε; Πάντα ίσως;
Εκτός αν ξέρεις άλλους λόγους που κάποια deals, αργούν να κλείσουν.Βασικά δεν είναι καταστροφολογία...λύτρωση θα είναι. Υγιές θεωρείς την ανύπαρκτη πλέον FIAT; Τα μοντέλα του gruppo τείνουν στο ελάχιστα σε σχέση με κάποτε.
Να δούμε πότε θα βγει το νέο Panda. Ακόμα το παλεύουν.
Μην πούμε για την κλειστή Lancia και την AR με 2 μοντέλα με αριθμό πωλήσεων λες και είναι hypercar brand.
ΑLFA ROMEO FORUM