-
Ο χρήστης DimitrisGR έγραψε:
καλημερατον αλλο μηνα αγοραζω ενα Toyota CHR . εχω ακουσει ολες σχεδον οι αντιπροσωπειες λενε για αλλαγες λαδιων καθε 15 η 20 χιλιαδες ΚΜ , πραγμα παραλογο για τη γνωμη μου.
Η πρωτη αλλαγη λαδιων μπορει να γινει πχ στα 1500 και μετα καθε αλλαγη στα 8000 πχ ; μπορει η καθε toyota να αρνηθει την αλλαγη σε αυτα τα χιλιομετρα αν η γραμμη που εχουν ειναι πχ καθε 15 ;Να στο αρνηθεί κακό δικό τους. Αυτοί δεν θα εισπράξουν από εσένα. Πας σε οποιοδήποτε μηχανικό με άδεια και δε το μαθαίνει κανείς. Εγώ θα άλλαζα τα πρώτα στα 1,500 δεύτερα 8,500 (που να ταιριάζει και με το 10,000) και μετά κάθε 10,000 ή κάθε χρόνο όποιο έρθει πρώτο. Αυτό κάνω στο δικό μου και της δουλειάς μου και απλά λάδια μη κάνουν ένα σκασμό λεφτά, αρκεί να καλύπτουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
-
Ο χρήστης DimitrisGR έγραψε:
καλημερατον αλλο μηνα αγοραζω ενα Toyota CHR . εχω ακουσει ολες σχεδον οι αντιπροσωπειες λενε για αλλαγες λαδιων καθε 15 η 20 χιλιαδες ΚΜ , πραγμα παραλογο για τη γνωμη μου.
Η πρωτη αλλαγη λαδιων μπορει να γινει πχ στα 1500 και μετα καθε αλλαγη στα 8000 πχ ; μπορει η καθε toyota να αρνηθει την αλλαγη σε αυτα τα χιλιομετρα αν η γραμμη που εχουν ειναι πχ καθε 15 ;Φυσικά και είναι παράλογο.Άλλωστε τι να ξέρει ο κατασκευαστής;
-
Μην ακούς τις αμπελοφιλοσοφίες. Αν ρωτήσεις τον πατέρα μου θα σου πει 6 μήνες ή 5000 χιλιόμετρα.
Ακολούθησε το βιβλίο του κατασκευαστή. Το 15 ή 20 χιλιάδες δεν λέει κάτι σαν νούμερο. Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν 2 νούμερα για νορμάλ συνθήκες και δύσκολη χρήση σε συνάρτηση με το χρονικό διάστημα. Αν έχεις πολλές μικρές αποστάσεις με κρύο κινητήρα τα αλλάζεις στα λίγα χιλιόμετρα/ σύντομο διάστημα, το ίδιο και αν τραβάς βάρκες κλπ, αλλιώς στα κανονικά. Επίσης έχει χιλιόμετρα ή χρόνο όποιο έρθει πιο σύντομα. Αν πχ σου λέει 15000 ή έτος και κάνεις 5000 τον χρόνο, τα αλλάζεις στον χρόνο και ας έχουν ελάχιστα χιλιόμετρα.
Το πιο σημαντικό είναι να βάζεις λάδια που καλύπτουν τις προδιαγραφές που ζητάει το αυτοκίνητο σου. Ένα ξερό sae 5w-30 δεν λέει τίποτα και πλέον υπάρχουν προδιαγραφές που ζητάει ο κάθε κατασκευαστής για κάθε κινητήρα. Πχ αν δεν κάνει για αμέσου ψεκασμου το λάδι και κάθε 5000 χιλιόμετρα να κάνεις αλλαγές θα πας για καθαρισμό βαλβίδων σύντομα.
-
Εγω ποτε μου,και σε κανενα αμαξι,δεν εχω αφησει λαδι μεσα για παραπανω απο 10000χλμ...
Το τι προτεινουν οι κατασκευαστες και γιατι το προτεινουν αυτοι το ξερουν καλυτερα,ειδικα οταν απευθυνονται σε αγορες,που η μονη τους αγωνια και θεμα συζητησης ειναι το mpg...
Και για το Yaris το 1.33 κατι τετοια διαστηματα προτεινανε... -
Προτείνω κάθε 10κ χλμ, χωρίς να αλλάξεις τα πρώτα νωρίς. Εγώ αυτό θα έκανα τώρα.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Μην ακούς τις αμπελοφιλοσοφίες...Σωστός.
Κάνε ότι σου κατεβεί εκείνη τη στιγμή. Μη ρωτάς άθρωπο. -
Ρώτα τυχαίους ανθρώπους σε ένα φόρουμ καλύτερα. Τον κατασκευαστή με τους χιλιάδες μηχανολόγους που σχεδίασαν, κατασκεύασαν και δοκίμασαν τον κινητήρα για εκατομμύρια χιλιόμετρα, μην τους δίνεις σημασία. Εμείς εδώ ξέρουμε καλύτερα. Αμ πως;!
-
Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Οι κατασκευαστές έχουν μπει σε ένα τρυπάκι marketing και έχουν παρατείνει κατά πολύ τα διαστήματα service των αυτοκινήτων. Πρέπει όλοι να παίζουν κάπου κοντά για να είναι ανταγωνιστικοί. Εντάξει οι τεχνολογίες έχουν αλλάξει, όπως και οι προδιαγραφές αλλά τα διαστήματα είναι στα πάνω όρια. Επίσης, οι συνθήκες οδήγησης στην Ελλάδα είναι συνήθως πόλη και πολλά σταμάτα ξεκίνα (το 80% του πληθυσμού είναι σε μεγαλουπόλεις). Το ν αλλάζεις τα λάδια ή γενικά τα αναλώσιμα πιο νωρίς από τις ενδείξεις του κατασκευαστή μόνο κακό δεν κάνεις.
Χωρίς βέβαια υπερβολές. Θα κάνεις αυτό που ορίζει η τσέπη σου και η συνείδησή σου. -
Στα 300.000km με αλλαγες ανα 10.000km αντί για 15.000κμ θα έχει μπει μεσα κανα 600-800€. Ενας κοινός κινητηρας σαν αυτον κανα 500€ και αν θα κοστίζει, με πολυ λιγότερα χιλιόμετρα. Κρατηστε τα λεφτα σας εκτός αν πρόκειται για διαδρομες 5-10 χιλιόμετρα καθημερινά.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Στα 300.000km με αλλαγες ανα 10.000km αντί για 15.000κμ θα έχει μπει μεσα κανα 600-800€. Ενας κοινός κινητηρας σαν αυτον κανα 500€ και αν θα κοστίζει, με πολυ λιγότερα χιλιόμετρα. Κρατηστε τα λεφτα σας εκτός αν πρόκειται για διαδρομες 5-10 χιλιόμετρα καθημερινά.1ον)Σχετικα καινουριας τεχνολογιας και σε καλη κατασταση μοτερ, δεν αλλαζεις με 500€
και 2ον) Αν μεχρι τα 300,000χλμ σου καιει 2 λιτρα/10,000χλμ τα 500€ τα πληρωνεις στα λαδια για συμπληρωμαΟ fidelio το ειπε σωστα παραπανω
Τα ορια αλλαγης πλεον ειναι τραβηγμενα απο τα μαλλια .Ειδικα για συνθηκες πολης -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Στα 300.000km με αλλαγες ανα 10.000km αντί για 15.000κμ θα έχει μπει μεσα κανα 600-800€. Ενας κοινός κινητηρας σαν αυτον κανα 500€ και αν θα κοστίζει, με πολυ λιγότερα χιλιόμετρα. Κρατηστε τα λεφτα σας εκτός αν πρόκειται για διαδρομες 5-10 χιλιόμετρα καθημερινά.
1ον)Σχετικα καινουριας τεχνολογιας και σε καλη κατασταση μοτερ, δεν αλλαζεις με 500€
και 2ον) Αν μεχρι τα 300,000χλμ σου καιει 2 λιτρα/10,000χλμ τα 500€ τα πληρωνεις στα λαδια για συμπληρωμαΟ fidelio το ειπε σωστα παραπανω
Τα ορια αλλαγης πλεον ειναι τραβηγμενα απο τα μαλλια .Ειδικα για συνθηκες ποληςΌταν θα έχει κάνει 300.000κμ το μοτέρ του θα θεωρείται αρχαιολογία. Με 500€ θα βρίσκει πολύ καλύτερο μοτερ απο το δικο του.
Τώρα αν καιει λαδια το μοτερ του, οκ παω πάσο. -
Τα λαδια θα τα καιει γιατι θα χανουν τις ιδιοτητες τους κρατοντας τά πολλά χλμ
και επειδη λογω αραιών αλλαγων το μοτερ θα εχει φθορεςΠολλοι τα 300,000 τα κανουν μεσα σε 10 χρονια ( και ακομα νωριτερα)
Βρες μου μοτερ απο μοντελα του 2009 και μετα, που στοιχιζουν 500€ τοποθετημενα
500€ δεν βρισκεις ουτε το μοτερ σκετο. Αντε να αλλαξεις ιμαντες , λαδια κτλ και αντε να θελει και καμια τουρμπινα , περνας το 1000αρικο για πλακα (τοποθετημενο παντα) -
Έχετε να προτείνετε κάποια αξιόπιστα sites για αγορά λαδιών κυρίως elf?
Για τα elf τι γνωρίζουμε και ειδικά το evolution full tech LLX 5w-30?
Κάποια αλλη πρόταση για mini one βενζινη 102 άλογα χρήση κυρίως εντός πόλης. -
Ο χρήστης rainbowalker1 έγραψε:
Έχετε να προτείνετε κάποια αξιόπιστα sites για αγορά λαδιών κυρίως elf?
Για τα elf τι γνωρίζουμε και ειδικά το evolution full tech LLX 5w-30?
Κάποια αλλη πρόταση για mini one βενζινη 102 άλογα χρήση κυρίως εντός πόλης.http://www.kioiloglou.gr/
Αξιόπιστο μαγαζί. Από εκεί αγόραζα λάδια (Castrol) όσο είχα BMW & Mini.Τα ELFμια χαρά λάδια είναι και προδιαγραφών LL-04. Άλλη πρόταση είναι οποιοδήποτε επώνυμο λάδι με προδιαγραφές LL-04 (προσωπικά προτιμούσα τα Castrol Edge).
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Τα λαδια θα τα καιει γιατι θα χανουν τις ιδιοτητες τους κρατοντας τά πολλά χλμ
και επειδη λογω αραιών αλλαγων το μοτερ θα εχει φθορεςΠολλοι τα 300,000 τα κανουν μεσα σε 10 χρονια ( και ακομα νωριτερα)
Βρες μου μοτερ απο μοντελα του 2009 και μετα, που στοιχιζουν 500€ τοποθετημενα
500€ δεν βρισκεις ουτε το μοτερ σκετο. Αντε να αλλαξεις ιμαντες , λαδια κτλ και αντε να θελει και καμια τουρμπινα , περνας το 1000αρικο για πλακα (τοποθετημενο παντα)Το δικο μου με 500.000κμ κ αλλαγες καιρό τώρα 20000+κμ(αυτή τη φορά παω για 30.000κμ) γιατί δεν καίει λαδια? Υπάρχει ένα σημείο όπου το λάδι όντως σπάει και καίγεται κάποια ποσότητα, αυτό το σημείο σε συγχρονο μοτερ αν είναι πριν τις 15.000, φταίει το μοτέρ και όχι το λάδι.
Μοτερ αν ψάξεις βρίσκεις. Μοτέρ φιατ 500 2013 550€.
Εψαχνα καπο αυτες τις μερες, οι τιμές που ακουσα ήταν απο 200€ έως 80€.Υ.Γ. 1Λιγοι κανουν 300.000 στην 10ετια, οσο κ@@@@κια και να είναι οι μαντραδες, τα σιδερα δεν τα παιρνουν μαζί τους.
Υ. Γ. 2 Για να είμαι ειλικρινής, κακώς γίνεται ολη αυτη η κουβέντα για τον κινητήρα τον ίδιο, πιο λογικό θα ήταν να συζηταμε για το λάδι - τουρμπινα παρα για το λάδι - κινητηρα. Πλέον οι κινητηρες δν χτυπανε λογω αλλαγων λαδιου στις 5-10-15-20κ χιλιόμετρα, χαλανε σε σημεία που το λάδι δεν παίζει ρολο. -
Το δικο σου μοτερ ειναι ντιζελ μηπως ?
Και μαλλον εχει χαμηλη αποδοση/κυβικα
Τα καινουρια μοτερ που ειναι συνηθως τουρμπο λιγα κυβικα και πιεσμενα δεν αντεχουν στην κακομεταχειρηση
Και δεν κανουν 550€ . Οπως ξεχνας και το κοστος της τοποθετησηςΟ χρήστης W202 AMG έγραψε:
Πλέον οι κινητηρες δν χτυπανε λογω αλλαγων λαδιου στις 5-10-15-20κ χιλιόμετρα, χαλανε σε σημεία που το λάδι δεν παίζει ρολο.Οπως?
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Το δικο σου μοτερ ειναι ντιζελ μηπως ?
Και μαλλον εχει χαμηλη αποδοση/κυβικα
Τα καινουρια μοτερ που ειναι συνηθως τουρμπο λιγα κυβικα και πιεσμενα δεν αντεχουν στην κακομεταχειρηση
Και δεν κανουν 550€ . Οπως ξεχνας και το κοστος της τοποθετησηςΠλέον οι κινητηρες δν χτυπανε λογω αλλαγων λαδιου στις 5-10-15-20κ χιλιόμετρα, χαλανε σε σημεία που το λάδι δεν παίζει ρολο.
Οπως?
Κλασσικός 1800αρης ατμοσφαιρικός, 122αλογα 17 κιλα ροπή, 15 κιλα στις 2000σαλ.
Στροφαλοι,μπιελες,πιστονια,ελατήρια σπασμενα, ζημιές που οφειλονται σε αστοχιες του ψεκασμου, καδενες που ξεχειλωνουν, τουρμπινες, βαλβιδες. Γενικά δεν χαλανε όπως τα παλαιότερα μοτερ με πτώση συμπιεσης και υπερκαταναλωση λαδιου λογω φθορας κυλίνδρου - ελατηριων.
Ο μηχανικός μου πανω απο 100€ δν νμζω οτι παίρνει για αλλαγη μοτερ. Λαδια, ξυδια, νερα, δισκοι πλατο, ιμαντες και οτιδήποτε άλλο, θα αλλαζονταν ετσι και αλλιώς και με το 1ο μοτερ.
Τεσπα τα 10.000κμ δν ειναι σωστό διάστημα αλλαγής, λογικο θα ήταν να γίνεται συγκριση μεταξυ του 15000 και του longlife της εκάστοτε εταιρείας.
Αυτοι που υποστηρίζουν ακόμα πιο συντομες αλλαγες πρέπει να γνωριζουν οτι στα πρώτα χιλιόμετρα της αλλαγης οι φθορες είναι πολλαπλασιες. Αντισταθμιζονται αραγε? -
Συνήθως χαλάνε από κατασκευαστική αστοχία η λάθος χρήση (πχ υπερστροφια σε κατέβασμα). Κλασσικη φθορά τύπου φθαρμένα ελατήρια η ξεχειλωμένα μοτέρ πρακτικά δε βλέπει κανεις υπό ένα όρο: Να μην τα σκίζει κρύα.
Ο κάθε ένας κάνει ο,τι θέλει αλλά η τυπική συντήρηση είναι η καλύτερη ...και δεν κοστίζει και τόσο πολύ + το χρόνο που γλυτώνεις σε συνεργεία. Επισης είναι η μόνη σωστή μιας και είναι η μόνη που έχει έρευνα από πίσω. Όλα τα υπόλοιπα είναι Μπαμπης ο Φλου και αντίεμβολιαστικο κίνημα (όλοι θέλουν το κακο μας κλπ.)
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Κλασσικός 1800αρης ατμοσφαιρικός, 122αλογα 17 κιλα ροπή, 15 κιλα στις 2000σαλ1800 με 122 αλογα(χαμηλης αποδοσης δλδ) που πλεον βγαινουν απο 3κυλινδρους 1000αριδες με τουρμπο
Αλλαξε καθε 20 και 30,000χλμ τα λαδια σε αυτα τα τουρμπακια , να δουμε ποσα χλμ θα αντεξουνΣτροφαλοι,μπιελες,πιστονια,ελατήρια σπασμενα, ζημιές που οφειλονται σε αστοχιες του ψεκασμου, καδενες που ξεχειλωνουν, τουρμπινες, βαλβιδες. Γενικά δεν χαλανε όπως τα παλαιότερα μοτερ με πτώση συμπιεσης και υπερκαταναλωση λαδιου λογω φθορας κυλίνδρου - ελατηριων.
Ναι ο ψεκασμος μπορει να κανει ζημια, αλλά ολα τα υπολοιπα ψυχονται και λιπαινονται με λαδι . Σπασμενα πιστονια πχ πολλες φορες εχουμε απο υπερθερμανση . Και πλεον ολα τα μοτερ δουλευουν με πολυ υψηλοτερες θερμοκρασιες απο οτι παλιοτερα.
Ο μηχανικός μου πανω απο 100€ δν νμζω οτι παίρνει για αλλαγη μοτερ. Λαδια, ξυδια, νερα, δισκοι πλατο, ιμαντες και οτιδήποτε άλλο, θα αλλαζονταν ετσι και αλλιώς και με το 1ο μοτερ.
Οταν παθεις ζημια , λογικα το μοτερ σου δεν θα ηταν στα ορια αλλαγης ολων αυτων
Ασε που 100€ δεν παιρνει κανεις για αλλαγη κινητηραΑυτοι που υποστηρίζουν ακόμα πιο συντομες αλλαγες πρέπει να γνωριζουν οτι στα πρώτα χιλιόμετρα της αλλαγης οι φθορες είναι πολλαπλασιες. Αντισταθμιζονται αραγε?
Ναι ισχυει για καποιες ωρες λειτουργίας που αντιστοιχουν σε 100-200-300χλμ . Η ζημια που θα σου κανει ενα αχρηστευμενο λαδι δεν θα διαρκεσει μονο για 200χλμ
Επισης αν χρησιμοποιεις το ιδιο λιπαντικο σε καθε αλλαγη, αυτη η φθορα των πρωτων χιλιομετρων της αλλαγης, ειναι πολυ πιο περιορισμενη -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Συνήθως χαλάνε από κατασκευαστική αστοχία η λάθος χρήση (πχ υπερστροφια σε κατέβασμα). Κλασσικη φθορά τύπου φθαρμένα ελατήρια η ξεχειλωμένα μοτέρ πρακτικά δε βλέπει κανεις υπό ένα όρο: Να μην τα σκίζει κρύα.Ο κάθε ένας κάνει ο,τι θέλει αλλά η τυπική συντήρηση είναι η καλύτερη ...και δεν κοστίζει και τόσο πολύ + το χρόνο που γλυτώνεις σε συνεργεία. Επισης είναι η μόνη σωστή μιας και είναι η μόνη που έχει έρευνα από πίσω. Όλα τα υπόλοιπα είναι Μπαμπης ο Φλου και αντίεμβολιαστικο κίνημα (όλοι θέλουν το κακο μας κλπ.)
Οι απειρες ανακλυσεις και αστοχιες μου λενε οτι δεν γινοται ολα και τοσο μελετημενα
Και συγκεκριμενα περι λιπαντικων, θυμαμαι εργοστασια που αλλαξαν τις οδηγιες γιατι αυτο που προτειναν αρχικα δεν ειχε καλα αποτελεσματαΕγω γιατι ξερω πολλά μοτερ που καινε λαδι? Αυτο ειναι απο λαθος κατεβασμα? Ή απο αλλαγες λαδιων οποτε θυμουνται ?
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]