Mar 19, 2019, 10:47 PM

Αν κάνουμε ανάλυση του καυσίμου και μόνο ως καυσίμου, δεν διαφωνώ. Π.χ. σε όρους οικιακής θέρμανσης είναι αυτό που θα έχουμε για χρόνια.

Σε επίπεδο αυτοκίνησης επιβατικών, όμως, πρέπει να βάλουμε στην εξίσωση μέσα και το δίκτυο πρατηρίων και τη βιομηχανική παραγωγή, π.χ. για ανταλλακτικά, κλπ. Αν αυτή δεν έχει φτάσει σε υψηλή κλίμακα, είναι δύσκολη η εξίσωση.

Έτσι κι αλλιώς είναι θέμα χρόνου να μειωθούν οι πωλήσεις σκέτων βενζίνης/πετρελαίου και θα αγοράζονται πλέον κυρίως υβριδικά για τα επόμενα χρόνια. Σε 10 χρόνια, τί θα πουλιέται πιο εύκολα; Υβριδικό ή φυσικού αερίου; (πάντα με δεδομένο το μικρό δίκτυο πρατηρίων)