-
Ο χρήστης matador3276 έγραψε:
Καλημέρα,Θα μπορούσε κάποιος αν ξέρει να μου προτείνει κάποιο φθηνό γραφείο ενοικιάσεως αυτοκινήτων στο Ηράκλειο Κρήτης;
Ενα αυτοκίνητο για 1,5 μέρα θα χρειαστώ,Είχα νοικιάσει από εδώ: http://www.bluecarrental.gr , τον Ιούνιο του 2016 και είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος τόσο από την τιμή και την εξυπηρέτηση όσο και από την κατάσταση του αυτοκινήτου (Hyundai i20).
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Καλημέρα,
Θα μπορούσε κάποιος αν ξέρει να μου προτείνει κάποιο φθηνό γραφείο ενοικιάσεως αυτοκινήτων στο Ηράκλειο Κρήτης;
Ενα αυτοκίνητο για 1,5 μέρα θα χρειαστώ,Είχα νοικιάσει από εδώ: http://www.bluecarrental.gr , τον Ιούνιο του 2016 και είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος τόσο από την τιμή και την εξυπηρέτηση όσο και από την κατάσταση του αυτοκινήτου (Hyundai i20).
... και για όποιον αρέσκεται στο 'κουτσομπολιό' ο ιδιοκτήτης της εν λόγω εταιρίας είναι επίσης ο αντιπρόσωπος Mercedes, Smart και Citroen στο Ηράκλειο.
Θα πρέπει να είναι ο μοναδικός που έχει στο στόλο του Smart 4 4. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
... και για όποιον αρέσκεται στο 'κουτσομπολιό' ο ιδιοκτήτης της εν λόγω εταιρίας είναι επίσης ο αντιπρόσωπος Mercedes, Smart και Citroen στο Ηράκλειο.
Θα πρέπει να είναι ο μοναδικός που έχει στο στόλο του Smart 4 4.Σωστά!! Θυμάμαι που το είχα διαβάσει στο site της εταιρίας. Πάντως μου είχε δώσει τότε την καλύτερη προσφορά και από εξυπηρέτηση δεν είχα παράπονο.
-
Τον επόμενο μήνα θα ταξιδέψω στην Κρήτη και ψάχνω μια εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτου που να ναι αξιόπιστη και σχετικά οικονομική έχω βρει 3 μέχρι τώρα και δεν τις έχω ξαναδεί εάν έχει κάποιος χρησιμοποιησει κάποια από αυτές παρακαλώ να μου γράψει σχόλια!!!!
https://www.car-hire-crete.eu
https://rent-a-car-in-greece.gr/en/
https://rent-a-car-crete.com/EN-Rent-a-Car-Crete/index.htm[list=https://rent-a-car-crete.com/EN-Rent-a-Car-Crete/index.htm]Car Hellas[/list] -
[spoiler:1den9jdf][spoilerhttps://www.car-hire-crete.eu/][/spoiler:1den9jdf][/spoiler]
-
Η αεροπορική εταιρία δεν συνεργάζεται με καμιά εταιρία ενοικιάσεων αυτοκινήτων για να έχεις έκπτωση;
-
Blue Car Rental. Σχετικά νεά αυτοκίνητα, μεγάλη ποικιλία, σε καλή κατάσταση, καλές τιμές και δίπλα στο αεροδρόμιο.
-
Ο χρήστης davidmanson έγραψε:
Τον επόμενο μήνα θα ταξιδέψω στην Κρήτη και ψάχνω μια εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτου που να ναι αξιόπιστη και σχετικά οικονομική έχω βρει 3 μέχρι τώρα και δεν τις έχω ξαναδεί εάν έχει κάποιος χρησιμοποιησει κάποια από αυτές παρακαλώ να μου γράψει σχόλια!!!!
https://www.car-hire-crete.eu
https://rent-a-car-in-greece.gr/en/
https://rent-a-car-crete.com/EN-Rent-a- ... /index.htm[list=https://rent-a-car-crete.com/EN-Rent-a-Car-Crete/index.htm]Car Hellas[/list]Ryanair εχει για αυτοκινητα.
Εχω κλεισει απειρες φορες ειδικα κρητη και εχει τις καλυτερες τιμες.
Πρεπει να εχω νοικιασει καμια 20αρια φορες -
Eξαρτάται τί εννοεί ο καθένας 'αξιόπιστη'
Όλες είναι αξιόπιστες με την έννοια οτι εφόσον έχεις κράτηση, αμάξι θα πάρεις.
Μια κακή συνεννόηση, μια ερώτηση που δεν έκανες, μια απορία που δεν διευκρινίστηκε, η πρόχειρη έρευνα αγοράς, η μη ενημέρωση για τους όρους και τις προϋποθέσεις, είναι που κάνουν για τον πελάτη, μια εταιρία αναξιόπιστη. -
Και να προσθέσω το θέμα των 'βλαβών' που ανακαλύπτονται από ορισμένους ειδικά αν δεν έχεις την full ασφάλιση...
Στην παραλαβή πάω με φωτογραφική μηχανή... -
Η πρώτη μου δουλειά είναι να ακυρώνω την πιστωτική, βάσει της οποίας έγινε η κράτηση, σε τέτοιες περιπτώσεις ώστε να αποφεύγω χρεώσεις κάποια στιγμή μεταγενέστερες, γιατί το αυτοκίνητο παραδόθηκε βρώμικο ή γιατί δεν ήταν γεμάτο βενζίνη.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Eξαρτάται τί εννοεί ο καθένας 'αξιόπιστη'
Όλες είναι αξιόπιστες με την έννοια οτι εφόσον έχεις κράτηση, αμάξι θα πάρεις.
Μια κακή συνεννόηση, μια ερώτηση που δεν έκανες, μια απορία που δεν διευκρινίστηκε, η πρόχειρη έρευνα αγοράς, η μη ενημέρωση για τους όρους και τις προϋποθέσεις, είναι που κάνουν για τον πελάτη, μια εταιρία αναξιόπιστη.Α,βλεπω εχουμε εδω εργαζομενο σε τετοια εταιρεια
Δεν εχεις αδικο παντως, διαβαζα τα παραπονα σε σχολια τετοιων εταιρειων (ολες με feedback στα ταρταρα) και πολλοι πελατες ηταν τρεις λαλουν και δυο χορευουν.Πολλοι ηταν απλως ηλιθιοι.Καποιοι (λιγοτεροι) ειχαν παραπονα ηθικα δικαια μεν (για υπερχρεωση βενζινης κτλ) αλλα σε καθε περιπτωση η εταιρεια ηταν εντος συμφωνηθεντος πλαισιου.Σχεδον κανενας απο τους παραπονουμενους δεν ειχε 100% δικιο. -
Επειδη τα καλα πρεπει να λεγονται, προσφατα νοικιασα απο Filorent και ηταν ολα αψογα, το αμαξι καθαρο και σε πολυ καλη κατασταση, συνεργασιμοι και με καλες τιμες. Θα τους τιμησω ξανα.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Eξαρτάται τί εννοεί ο καθένας 'αξιόπιστη'
Όλες είναι αξιόπιστες με την έννοια οτι εφόσον έχεις κράτηση, αμάξι θα πάρεις.
Μια κακή συνεννόηση, μια ερώτηση που δεν έκανες, μια απορία που δεν διευκρινίστηκε, η πρόχειρη έρευνα αγοράς, η μη ενημέρωση για τους όρους και τις προϋποθέσεις, είναι που κάνουν για τον πελάτη, μια εταιρία αναξιόπιστη.Α,βλεπω εχουμε εδω εργαζομενο σε τετοια εταιρεια
Δεν εχεις αδικο παντως, διαβαζα τα παραπονα σε σχολια τετοιων εταιρειων (ολες με feedback στα ταρταρα) και πολλοι πελατες ηταν τρεις λαλουν και δυο χορευουν.Πολλοι ηταν απλως ηλιθιοι.Καποιοι (λιγοτεροι) ειχαν παραπονα ηθικα δικαια μεν (για υπερχρεωση βενζινης κτλ) αλλα σε καθε περιπτωση η εταιρεια ηταν εντος συμφωνηθεντος πλαισιου.Σχεδον κανενας απο τους παραπονουμενους δεν ειχε 100% δικιο.Άστα να πάνε φίλε. Έχω τσακωθει, με έχουν βρισει, με έχουν προσβάλει, έχω ακούσει τα ανεικουστα σε αυτή τη δουλειά. Και είναι αυτό που είπα. Νοικιαζεις ένα αυτοκίνητο, δεν ξέρεις τι έχεις νοικιασεις, δεν ξέρεις τι πρέπει να πληρώσεις για να ολοκληρωθεί η ενοικίαση, δεν ξέρεις τα προαιρετικά κόστη και νομίζεις ότι θα πας με υφακι και τσαμπουκά να προσβάλλει ανθρώπους που κάνουν τη δουλειά τους και όλα καλά. Ακόμα υπάρχει σε σελίδα μεγάλου broker το παράπονο ενός ολλανδου με τον οποίο νιώθω περήφανος που κρατήθηκα και δεν τον πλακωσα επειδή δεν του πέρασε αυτό που δεν είχε πληρώσει και ήθελε να το πάρει με τσαμπουκά. Όποιος διαβάσει τα σχόλια του θα πει 'πολύ καφροι' εκεί στη Κρήτη. Κι όμως ήταν 1000 λάθος ο τύπος. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά δεν έγραψε ότι με είπε κλέφτη και με απείλησε ότι θα πάει στην αστυνομία και άρχισε να χτυπιεται όταν του έδειξα που είναι το αστυνομικό τμήμα. Στο παράπονο του έγραψε ότι εγώ τον απειλησα ότι θα του φέρω την αστυνομία. Δεν έγραψε ότι εβγαλε το κινητό και άρχισε να με βιντεοσκοπει παρόλο που του είπα ότι δεν του επιτρέπω. Πάλι εγώ το γύρισα στην τρελιτσα και άρχισα να γελάω στη κάμερα κι αυτός εκνευριστηκε ακόμα πιο πολύ. Ούτε επίσης έγραψε ότι είχε κλείσει κατηγορία C1, το προηγούμενο μοντέλο κι εμείς του δώσαμε ένα Panda 2 μηνών.
Αυτό είναι ένα ακραίο περιστατικό αλλά δυστυχώς πολλές φορές συνήθως με υπαιτιοτητα του πελάτη γίνονται ανάλογα περιστατικά.
Το σίγουρο είναι πάντως κάτι που μας είπαν μια φορά σε ένα σεμινάριο για την αντιμετώπιση και την συμπεριφορά μας στους πελάτες.
'ο πελάτης όχι απλά δεν έχει πάντα δίκιο, αλλά έχει το δικαίωμα να έχει άδικο ' -
Περισσότερη διαφάνεια, αλλά όχι ακόμη πλήρης, διέπει πλέον την τιμολόγηση της ενοικίασης αυτοκινήτων. Αυτό προκύπτει από την αξιολόγηση των πέντε κορυφαίων εταιρειών του κλάδου (Avis, Europcar, Enterprise, Hertz και Sixt) που πραγματοποίησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, προκειμένου να διαπιστώσει εάν οι παραπάνω έχουν εφαρμόσει τις σχετικές δεσμεύσεις που είχαν αναλάβει.
Σύμφωνα με την εν λόγω αξιολόγηση, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της Κομισιόν, η Enterprise και η Sixt έχουν πλέον προβεί σε όλες τις απαιτούμενες αλλαγές. Η Avis έχει δεσμευθεί να πραγματοποιήσει τις υπόλοιπες αλλαγές μέχρι τον Μάιο του 2019. Η Europcar, η οποία τώρα περιλαμβάνει την Goldcar, θα πραγματοποιήσει τις υπόλοιπες αλλαγές μέχρι τον Ιούνιο του 2019, ενώ η Hertz έχει δεσμευθεί να προβεί σε όλες τις αναγκαίες αλλαγές το αργότερο μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Οι εταιρείες έχουν λάβει τις ακόλουθες δεσμεύσεις:
• Να συμπεριλαμβάνουν όλες τις χρεώσεις στη συνολική τιμή κράτησης. Ειδικότερα, στους καταναλωτές θα προσφέρεται πλέον μια βασική τιμή στον ιστότοπο, η οποία θα αντιστοιχεί στην τελική τιμή που θα πρέπει να πληρώσουν. Η τιμή αυτή πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις πρόσθετες χρεώσεις, όπως ειδική επιβάρυνση για υπηρεσίες καυσίμων, τέλη αεροδρομίου και επιπλέον χρέωση για νέο οδηγό ή για επιστροφή του αυτοκινήτου σε τόπο διαφορετικό από τον τόπο παραλαβής.
• Να περιγράφουν με σαφήνεια τις βασικές υπηρεσίες ενοικίασης με τους όρους και τις προϋποθέσεις σε όλες τις εθνικές γλώσσες. Οι καταναλωτές δεν θα έρχονται πλέον αντιμέτωποι με ασαφείς ή παραπλανητικές πληροφορίες σχετικά με τα κύρια χαρακτηριστικά της ενοικίασης, όπως ενδεχόμενο περιορισμό χιλιομέτρων, την πολιτική για τα καύσιμα, την πολιτική ακύρωσης, τις απαιτήσεις καταβολής εγγύησης κ.λπ.
• Να αναφέρονται σαφώς στην προσφορά τιμής η τιμή και οι λεπτομέρειες των προαιρετικών πρόσθετων επιλογών, ιδίως των ασφαλιστικών καλύψεων που μειώνουν την οικονομική ευθύνη του ενοικιαστή σε περίπτωση ζημιάς. Θα πρέπει να αναφέρεται με σαφήνεια τι καλύπτει η βασική τιμή ενοικίασης όσον αφορά τις ζημιές και ιδίως τι μπορεί να χρειαστεί να πληρώσει επιπλέον ο οδηγός. Εάν αγοράζεται πρόσθετη ασφάλιση ή ασφάλιση με απαλλαγή, το τι περιλαμβάνεται σε αυτή και τι όχι θα πρέπει επίσης να αναφέρεται σαφώς πριν αποδεχθεί ο καταναλωτής την αγορά.
Ειδικά σε ό,τι αφορά την πρώτη δέσμευση, η Hertz και η Enterprise είχαν προβεί στις απαιτούμενες διορθώσεις πριν ακόμη και από το 2017, οπότε ολοκληρώθηκε η σχετική συζήτηση και η Κομισιόν ζήτησε πρόσθετες βελτιώσεις από τις εταιρείες.
-
Δεν ξερω γιατι αλλα μου εστειλαν τιμοκαταλογο για ενδεχομενη ζημια που θα γινει αν αντικατασταθει κατι. Φωτια οι τιμες τους.
-
Δεν ξερω γιατι αλλα μου εστειλαν τιμοκαταλογο για ενδεχομενη ζημια που θα γινει αν αντικατασταθει κατι. Φωτια οι τιμες τους.
Δεν μας λες όμως περισσότερες πληροφορίες. Πριν πόσο καιρό επεστρέφει το αυτοκίνητο? Έγινε έλεγχος παρουσία σου? Βρήκατε τίποτα ? Τι ασφάλεια είχες? Δέσμευση χρημάτων έγινε?
-
Tsardas wrote:
Δεν ξερω γιατι αλλα μου εστειλαν τιμοκαταλογο για ενδεχομενη ζημια που θα γινει αν αντικατασταθει κατι. Φωτια οι τιμες τους.
Δεν μας λες όμως περισσότερες πληροφορίες. Πριν πόσο καιρό επεστρέφει το αυτοκίνητο? Έγινε έλεγχος παρουσία σου? Βρήκατε τίποτα ? Τι ασφάλεια είχες? Δέσμευση χρημάτων έγινε?
Ενοικιαση απο Sicily by car. Δεν βρεθηκε κανενα χτυπημα και εγινε δεσμευση 650 ευρα. Στο τελος μου εκδοσαν μηδενικο τιμολογιο για ζημιες και επιστραφηκε το ποσο. Απλη ασφαλεια βαζω παντα αλλα μαλλον θα ναι η τελευταια φορα.
-
Megane98hp wrote:
Tsardas wrote:
Δεν ξερω γιατι αλλα μου εστειλαν τιμοκαταλογο για ενδεχομενη ζημια που θα γινει αν αντικατασταθει κατι. Φωτια οι τιμες τους.
Δεν μας λες όμως περισσότερες πληροφορίες. Πριν πόσο καιρό επεστρέφει το αυτοκίνητο? Έγινε έλεγχος παρουσία σου? Βρήκατε τίποτα ? Τι ασφάλεια είχες? Δέσμευση χρημάτων έγινε?
Ενοικιαση απο Sicily by car. Δεν βρεθηκε κανενα χτυπημα και εγινε δεσμευση 650 ευρα. Στο τελος μου εκδοσαν μηδενικο τιμολογιο για ζημιες και επιστραφηκε το ποσο. Απλη ασφαλεια βαζω παντα αλλα μαλλον θα ναι η τελευταια φορα.
Μηδενικό τιμολόγιο και έχει γίνει επιστροφή των χρημάτων σου? Τί κουφό είναι πάλι αυτό? Πάνε καλά?
Θα σου ζητήσουν λεφτά τώρα? Ας γελάσω κλέφτικα!!! Πάρε τους ένα τηλέφωνο να ρωτήσεις για ποιο λόγο σου το έστειλαν αυτό το χαρτί. Μπορεί να έγινε κατά λάθος, μπορεί να θέλουν να φτιάξουν κάτι στο αμάξι και προσπαθούν να σε τρομάξουν. Δεν νομίζω ότι μπορούν να σε κάνουν να πληρώσεις το οτιδήποτε.
-
Ψύχραιμα...
Δεν έγινε χρέωση 650 Ευρώ, αλλά δέσμευση! Γι' αυτό και στο τέλος εκδόθηκε μηδενικό τιμολόγιο για ζημιές και αποδεσμεύτηκε (δεν επιστράφηκε, γιατί δεν είχε χρεωθεί ποτέ) το ποσό των 650 Ευρώ.
Είναι κάτι συνηθισμένο αυτό (η δέσμευση ενός ποσού που συνήθως αντιστοιχεί στο deductible της ασφάλισης) και απλώς ψαρώσατε λόγω έλλειψης εμπειρίας.
RENT A CAR