-
Δεν υπάρχει ζήτηση ή δεν υπάρχει προσφορά οπότε η ζήτηση ειναι χαμηλή; Προσωπικά, εαν υπήρχε επιλογή σε πλήθος μοντέλων οπως με το ντίζελ θα έπαιρνα 100% Φ.Α. Αλλά με πρακτικά 4 αυτοκίνητα διαθέσιμα (εκ των οποίων τα 3 του γκρουπ) και ακνένα αυτοματο, στην ουσία δεν υπάρχει επιλογή.
-
Κάποτε προσφέρονταν περισσότερα ιχ φ.α., άρα η ζήτησή τους σίγουρα είναι αναιμική. Πρόσκαιρα, με τα νέα μέτρα και ρύπους, και τα καραγκιοζηλήκια των Βαγκέουλων με το πετρέλαιο, υπήρξε μια μικρή τόνωση της ζήτησης, αλλά γενικά με κάτω από 50.000 πωλήσεις το χρόνο, τα περιθώρια να βγουν κι άλλα μοντέλα είναι μικρή. Ιδιαίτερα τώρα που όλοι 'κοιτάνε' αλλού.
Στη φάση αυτή το μυστικό είναι : σου κάνει? -> πάρτο, και μην κοιτάς τι κάνει ο γείτονας.
Αυτή τη στιγμή είναι φθηνότερα των ηλεκτρικών σε συνολικό κόστος. Δε μιλάμε καν για τα υπόλοιπα συμβατικά. -
https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 62.asp?a=6
-
Αύριο θα περάσω από τη Λάρισα , βλέπω 2 πρατήρια στη περιοχή
Ένα με cngthessaly και ένα Fisikon , υπάρχει διαφορά μεταξύ τους ; στο κόστος / Kg στην αυτονομία κτλ ; -
Ο χρήστης terry308 έγραψε:
Αύριο θα περάσω από τη Λάρισα , βλέπω 2 πρατήρια στη περιοχή
Ένα με cngthessaly και ένα Fisikon , υπάρχει διαφορά μεταξύ τους ; στο κόστος / Kg στην αυτονομία κτλ ;Το CNG THESSALY γίνεται ΕΛΙΝ, πάρε τηλέφωνο πρώτα μην πας έτσι, μπορεί να μην εξυπηρετεί ακόμα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης alej έγραψε:
Το CNG THESSALY γίνεται ΕΛΙΝ, πάρε τηλέφωνο πρώτα μην πας έτσι, μπορεί να μην εξυπηρετεί ακόμα.
Ωραία ευχαριστώ πολύ
-
Διασύνδεση παρακαλώ.
-
Χτύπησε σε τούνελ που δεν χωρούσε κ δεν έπρεπε να περάσει. Οι δεξαμενές είναι τοποθετημένες ψηλά εκεί που χτύπησε κ εκτονωθηκε στον αέρα η έκρηξη. Γυρίζει από συντήρησης δεν έπρεπε να περάσει από εκεί, δε είχε επιβάτες κ ο οδηγός ζει. Το βίντεο το τράβηξε ο από πίσω που Εβλεπε ότι δεν χωράει κ ότι θα χτυπήσει....
Εγώ αυτά κατάλαβα...Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πέτυχα το πρωί Octavia Station με φυσικό αέριο (άραγε να ήταν κι αυτόματο?) και φτιάχτηκα.
-
Πως δεν τον είπες να σταματήσει, να πατήσει ξερογκαζιές και να μυρίζεις πίσω την εξάτμηση.
Εκεί να δεις φτιάξιμο
Βγαίνει και σε αυτοματο το οκτάβια;
-
Δεν το ξερα.
Πάντως το λεωφορείο λένε ακούμπησε τις δεξαμενες στην οροφή και έγινε ότι έγινε.
Δεν υπήρχαν βαβιδες ασφαλείας;
Δεν ήταν σχεδιασμένες να τσακίζουν χωρις να εκτονώνουν απότομα;
Αν ήταν εκτεθημένες, σκούριασαν και με το που ακουμπησαν κάπου έσκασαν;
Ήταν χαλυβδινες; -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Πως δεν τον είπες να σταματήσει, να πατήσει ξερογκαζιές και να μυρίζεις πίσω την εξάτμηση.Εκεί να δεις φτιάξιμο [emoji38]
Βγαίνει και σε αυτοματο το οκτάβια;
Ήταν μοντέλο 2-3 ετών, οπότε μάλλον χειροκίνητο.
-
2019 Volkswagen Golf Variant Now Available With 1.5 TGI Engine, Burns CNG
https://www.autoevolution.com/news/2019 ... 33051.htmlSent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
1,5 χρόνο μετά τα πολλαπλά «ανοίγει στο επόμενο διάστημα το πρατήριο CNG στα Ιωάννινα» και μετά την επίσημη ανακοίνωση πριν λίγο διάστημα ότι ανοίγει μέσα στο Μάρτιο του 2019, να σημειώσουμε ότι έχουμε 19 Μαρτίου και ούτε καπνός από το πρατήριο CNG στα Ιωάννινα.
-
Η κατάσταση είναι τραγική. Ας μην βιαστεί όμως κάποιος να τα ρίξει στο δημόσιο γιατί από την μια στην αδειοδότηση εμπλέκονται και ιδιωτικές εταιρείες κι από την άλλη ο ιδιωτικός τομέας είναι μόνιμα απών από όλη αυτή την ιστορία. Δύο ιδιωτικοί σταθμοί έτοιμοι εδώ και πάνω από ένα χρόνο κι ακόμα λένε «τον άλλο μήνα, μάλλον, θα εξυπηρετούμε κι αυτοκίνητα...»
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Προσωπικά, δεν τα ρίχνω στην διαδικασία και στη γραφειοκρατία.
Δεδομένης αυτής, έχω κράξει επαναλαμβανόμενα τις μαρκετίστικες τοποθετήσεις των στελεχών της ΔΕΠΑ και προσφάτως και του προέδρου του Αστικού ΚΤΕΛ (που γίνεται σε συνεργασία με τη ΔΕΠΑ στα Ιωάννινα), τύπου «ανοίγει άμεσα». Ο τελευταίος έκανε δήλωση τέλος Φεβρουαρίου.
Μετά τα πολλά επεισοδιακά εδώ και 1,5 χρόνο που ήταν όλα μη αξιόπιστα και μπορούσαν να επισύρουν ποινικές διώξεις για παραπλάνηση καταναλωτών, ελπίζω να μην αρχίζουμε νέο κύκλο τέτοιων τοποθετήσεων.
Αν συνεχιστεί αυτό, θα καταθέσω προσωπικά μήνυση κατά παντός υπευθύνου για παραπλάνηση καταναλωτών και θα κλάψουν μανούλες.
-
Ο χρήστης futurist έγραψε:
Προσωπικά, δεν τα ρίχνω στην διαδικασία και στη γραφειοκρατία.Δεδομένης αυτής, έχω κράξει επαναλαμβανόμενα τις μαρκετίστικες τοποθετήσεις των στελεχών της ΔΕΠΑ και προσφάτως και του προέδρου του Αστικού ΚΤΕΛ (που γίνεται σε συνεργασία με τη ΔΕΠΑ στα Ιωάννινα), τύπου «ανοίγει άμεσα». Ο τελευταίος έκανε δήλωση τέλος Φεβρουαρίου.
Μετά τα πολλά επεισοδιακά εδώ και 1,5 χρόνο που ήταν όλα μη αξιόπιστα και μπορούσαν να επισύρουν ποινικές διώξεις για παραπλάνηση καταναλωτών, ελπίζω να μην αρχίζουμε νέο κύκλο τέτοιων τοποθετήσεων.
Αν συνεχιστεί αυτό, θα καταθέσω προσωπικά μήνυση κατά παντός υπευθύνου για παραπλάνηση καταναλωτών και θα κλάψουν μανούλες.
Πίστεψε με έχουν «ορδές» δικηγόρων που διψάνε για κάτι τέτοια και άπλετο χρόνο και διάθεση που εσυ κι εγώ δεν διαθέτουμε.
Πάντως μπορώ να σας πω ότι ετοιμάζονται πραγματάκια στο CNG και μακάρι να προχωρήσουν γιατί θα δούμε πολλά πρατήρια.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Είμαι σίγουρος ότι διαθέτουν ορδές τέτοιων. Μη ξεχνάμε όμως ότι καμία εταιρεία δεν θέλει δυσφήμηση.
Στο παρελθόν έχω στριμώξει σε μερικά θέματα εταιρείες μετοχικής αξίας εκατοντάδως εκατομμυρίων, μέσω καταγγελιών σε φορείς και δημοσιοποίηση του θέματος. Γενικά είμαστε ένας λαός που κλαιγόμαστε σε άλλους (και σε φόρουμς όπως εδώ), αλλά δεν διεκδικούμε τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές. Προσωπικά, αρκετές φορές έχω δικαιωθεί μετά από θεσμικές καταγγελίες και με έχουν πάρει στελέχη να ζητήσουν συγγνώμη, που πριν την καταγγελία το έπαιζαν ότι «όλα έγιναν σύμφωνα με τους κανονισμούς».
Το θέμα με τα πρατήρια CNG ως τώρα, σε επίπεδο δημόσιας ενημέρωσης, αγγίζει ξεκάθαρα το ποινικό δίκαιο.
-
Προχθές πάντως άνοιξε το πρατήριο στην Ηλιούπολη.
-
Όπως έχω γράψει και πριν από λίγους μήνες που έκανα έρευνα αγοράς CNG αυτοκινήτου, θεωρώ ότι έχει χαθεί το momentum για την επικράτηση αυτού του καυσίμου στην αυτοκίνηση.
Στο εξωτερικό που υπάρχει πιο ανεπτυγμένο δίκτυο πρατηρίων, το μερίδιο πωλήσεων κινείται στο 1%.
Αφήνω ένα αστεράκι για τη χώρα μας, όπου λόγω φτωχοποίησης, θα αργήσει σημαντικά να ανέβει το ποσοστό της ηλεκτροκίνησης μέχρι να γίνουν mainstream τα αμιγώς ηλεκτρικά. Στο ενδιάμεσο αυτό διάστημα, το CNG «κουμπώνει» καταπληκτικά καθαρά για τη μετάβαση εκεί. Και να θέλουμε όμως μετά να τα κρατήσουμε, θέματα scaling παραγωγής των βιομηχανιών, θα το εξαφανίσουν σταδιακά ως λύση το CNG σε επιβατικά.
Εν ολίγοις, θεωρώ ότι αν ανοίξουν τα πρατήρια που λένε, και κάποιος κάνει το συμβιβασμό να πρέπει να προγραμματίζει πλήρως τα ταξίδια του και τους ανεφοδιασμούς του, είναι μια καλή λύση στο ενδιάμεσο. Φυσικά, θα πρέπει να έχει στο μυαλό ότι η αγορά αυτή θα τον κάνει να το κρατήσει μέχρι τέλους ζωής οχήματος (πιθανόν), αφού η μεταπώληση θα έρθει σε εποχές που ήδη θα μπαίνει δυνατά η ηλεκτροκίνηση και θα αρχίσει να γίνεται προσιτή επιλογή.
Αεριοκίνηση , CNG vehicles