Όπως έχω γράψει και πριν από λίγους μήνες που έκανα έρευνα αγοράς CNG αυτοκινήτου, θεωρώ ότι έχει χαθεί το momentum για την επικράτηση αυτού του καυσίμου στην αυτοκίνηση.
Στο εξωτερικό που υπάρχει πιο ανεπτυγμένο δίκτυο πρατηρίων, το μερίδιο πωλήσεων κινείται στο 1%.
Αφήνω ένα αστεράκι για τη χώρα μας, όπου λόγω φτωχοποίησης, θα αργήσει σημαντικά να ανέβει το ποσοστό της ηλεκτροκίνησης μέχρι να γίνουν mainstream τα αμιγώς ηλεκτρικά. Στο ενδιάμεσο αυτό διάστημα, το CNG «κουμπώνει» καταπληκτικά καθαρά για τη μετάβαση εκεί. Και να θέλουμε όμως μετά να τα κρατήσουμε, θέματα scaling παραγωγής των βιομηχανιών, θα το εξαφανίσουν σταδιακά ως λύση το CNG σε επιβατικά.
Εν ολίγοις, θεωρώ ότι αν ανοίξουν τα πρατήρια που λένε, και κάποιος κάνει το συμβιβασμό να πρέπει να προγραμματίζει πλήρως τα ταξίδια του και τους ανεφοδιασμούς του, είναι μια καλή λύση στο ενδιάμεσο. Φυσικά, θα πρέπει να έχει στο μυαλό ότι η αγορά αυτή θα τον κάνει να το κρατήσει μέχρι τέλους ζωής οχήματος (πιθανόν), αφού η μεταπώληση θα έρθει σε εποχές που ήδη θα μπαίνει δυνατά η ηλεκτροκίνηση και θα αρχίσει να γίνεται προσιτή επιλογή.