-
Ρε παιδιά θέλω να φέρω από αμερική (μετοικεσία) το fx35 , τι γίνεται λόγω διαφοράς προδιαγραφών / μοντέλου στον εκτελωνισμο στην ελλαδα?
-
τελικά θα μπει και ο 3.0dCi στα Infiniti της Ευρώπης
-
Λόγω σοβαρών εξελίξεων, προχωρώ σε προσωρινή εκταφή του νήματος.
Ρολλά για την Ινφίνιτι στην Ευρώπη. Παρά το γεγονός ότι έστησε μέχρι και μονάδα κατασκευής στην ΕΕ, και συνεργάστηκε με την Μερσεντέ σε διάφορα κόνσεπτ και υποσυστήματα, οι πωλήσεις είναι πολύ χαμηλές για να διατηρηθεί στην αγορά.
Κρίμα, ήταν καλά αυτοκίνητα, έστω αυτά τα λίγα που είχε.
Αφορμή για τις εξελίξεις ήταν το Μπρέξιτ, αλλά και πριν από αυτό στον κόκορα τα είχε φορτώσει.
Προσωπικό σκαμπίλι στον Γκοσν, αν και αυτός έχει άλλα τώρα πιο σοβαρά να ασχοληθεί.https://www.autoblog.com/2019/03/12/infiniti-pulling-out-of-western-europe/#slide-3990775
-
Αυτοί νεκροί ήταν έτσι κι αλλιώς. Αλλά και οι ζωντανοί Γιαπωνέζοι της Βρετανίας έχουν τσινήσει με το brexit και την πιθανότητα μελλοντικών δασμών από την ΕΕ.
-
Ή που θα ακολουθουσαν την τακτική Lexus με υβριδικά κλπ ή θα έβαζαν κινητήρες με ευρωπαϊκό ενδιαφέρον. Τίποτα από τα 2 δεν έκαναν.
Ένα μεταλλαγμένο GLA και μάλιστα με πάτωμα QQ που εβγαζαν στη Βρετανία θα έφερνε την άνοιξη... -
Και τα δύο τα έκαναν. Το Q30 είναι Μερσεντέ και Ρενώ από κάτω, 100%. Τα Q50, Q60, Q70 έχουν Μερσεντέ κινητήρες, ενώ στα μεγάλα κυβικά όλα είχαν κάτι V6 γιαπωνέζικα σκέτο όνειρο.
Και κάποια λίγα υβρίδια τα έφτιαξαν.
Απλά, δεν έμπαινε κοζμάκης στο μαγαζί, και αυτό είναι επαρκής λόγος για το φαλιμέντο.
Στην περιοχή που έπαιζαν, ο wanabe αγοραστής πληρώνει όσο όσο τη ΜΟΥΡΗ, το χέριτατζ, το κατεστημένο. Τα υπόλοιπα είναι , συνήθως, τρίχες γι' αυτούς. +_ΡΗΠ
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Και τα δύο τα έκαναν. Το Q30 είναι Μερσεντέ και Ρενώ από κάτω, 100%. Τα Q50, Q60, Q70 έχουν Μερσεντέ κινητήρες, ενώ στα μεγάλα κυβικά όλα είχαν κάτι V6 γιαπωνέζικα σκέτο όνειρο.
Και κάποια λίγα υβρίδια τα έφτιαξαν.
Απλά, δεν έμπαινε κοζμάκης στο μαγαζί, και αυτό είναι επαρκής λόγος για το φαλιμέντο.
Στην περιοχή που έπαιζαν, ο wanabe αγοραστής πληρώνει όσο όσο τη ΜΟΥΡΗ, το χέριτατζ, το κατεστημένο. Τα υπόλοιπα είναι , συνήθως, τρίχες γι' αυτούς. +_ΡΗΠ
Δεν μπορώ να δεχτώ αυτά που λες για heritage κτλ κτλ.
Τότε γιατί τα tesla πχ. πουλανε σαν ζεστό ψωμί;
Για να μπορείς να ανταγωνιστεις τους Γερμανούς πρέπει να ετοιμάσεις ένα προϊόν σαφώς ανώτερο τους όπως ήταν το πρώτο ls400.Με rebadged gla και περίεργα drive by wire συστήματα δεν κάνεις δουλεια
Στάλθηκε από το COR-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης alexm έγραψε:
Τότε γιατί τα tesla πχ. πουλανε σαν ζεστό ψωμί;Γιατί:
- Δεν έχουν ανταγωνισμό
- Είναι νέα τεχνολογία
- Είναι 'επαναστατικά'
- Δημιούργησαν 'πρεστίζ' γύρω από το όνομά τους, ώς προτωπορα αυτοκίνητα σε θέμα τεχνολογίας.
-
Γουέλ σεντ.
Και να προσθέσω κάτι. Όταν αρχίσουν οι καθιερωμένοι να βγάζουν ανταγωνιστικά των Τέζλα, και υποχωρήσουν οι τιμές, τότε θέλω να δω τι θα πουλήσουν. Και φυσικά τότε θα φανεί αν θα τα καταφέρουν μακροπρόσθεσμα ή όχι. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Γουέλ σεντ.
Και να προσθέσω κάτι. Όταν αρχίσουν οι καθιερωμένοι να βγάζουν ανταγωνιστικά των Τέζλα, και υποχωρήσουν οι τιμές, τότε θέλω να δω τι θα πουλήσουν. Και φυσικά τότε θα φανεί αν θα τα καταφέρουν μακροπρόσθεσμα ή όχι.Θα ρισκάρω μια (off topic) πρόβλεψη:
Μόλις οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες κυκλοφορήσουν τα αντίστοιχα μοντέλα με την Tesla, θα φανεί ότι ο βασιλιάς είναι γυμνός. Και αυτό θα γίνει πολύ σύντομα, στα επόμενα 1-2 χρόνια, οπότε και θα σκάσει και η χρηματιστηριακή φούσκα της Tesla, η οποία έχει φτάσει σε μια δυσθεώρητη κεφαλαιοποίηση, χωρίς κέρδη! Μόλις εκλείψει οριστικά και αμετάκλητα και η προσδοκία μελλοντικών (υπερ)κερδών, η οποία έχει προφανώς προεξοφληθεί, η βουτιά θα είναι αναπόφευκτη και θα θυμίσει το βίαιο ξεφούσκωμα της τιμής της τουλίπας... -
μέχρι τότε όμως ο Μασκ (και ορισμένοι 'επενδυτές') θα έχει πλουτίσει ακόμα περισσότερο!
-
Καθόλου γυμνός δεν είναι ο βασιλιάς, ίσα ίσα που ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Είδατε τα νέα ηλεκτρικά της Audi και της Mercedes; Χειρότερη αυτονομία κι επιδόσεις από τα Model S σε αντίστοιχη τιμή. Το δε Model 3 πωλείται ήδη στα χρήματα που η Volkswagen υπόσχεται ότι θα πουλάει το ID.
Τα προϊόντα του είναι τιμολογημένα σε αντιστοιχία με τον ανταγωνισμό. Έχει ήδη εδραιωμένη παρουσία στην αγορά, έχει αποδείξει την αξία του με μοντέλα που έχουν ξεπεράσει τις 700 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το μόνο που δεν έπιασε ήταν το roadster αλλά μικρό το κακό. -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Τότε γιατί τα tesla πχ. πουλανε σαν ζεστό ψωμί;
Γιατί:
- Δεν έχουν ανταγωνισμό
- Είναι νέα τεχνολογία
- Είναι 'επαναστατικά'
- Δημιούργησαν 'πρεστίζ' γύρω από το όνομά τους, ώς προτωπορα αυτοκίνητα σε θέμα τεχνολογίας.
Το Τέσλα 3 έχει ανταγωνιστή που του ρίχνει στα ίσια σε τεχνολογία, αυτονομία, άνεση και τον ξεπερνά σε ποιότητα εσωτερικού. Ετοιμοπαράδοτο, όχι με κάνα χρόνο αναμονή. Και παρεμφερούς τιμής. Chevrolet Bolt, check it out.
ΑΛΛΑ για το κοινό στο οποίο απευθύνονται τα ηλεκτρικά έχει δύο τρομερά μειονεκτήματα:
1.Είναι θλιβερά ουδέτερο εξωτερικά.
2.Είναι chevrolet που έχει και η Λατίνα κουτσή Maria και όχι της πρωτοποριακής διαστημικής Τέσλα.Apple vs Samsung ένα πράγμα.
-
Ή ίσως και να μην του ρίχνει και τόσο στα αυτιά.
https://insideevs.com/tesla-model-3-vs-chevrolet-bolt/
Η δε 'ταπεινή' του καταγωγή το φέρνει μάλλον αντιμέτωπο με το Hyundai Kona Electric παρά με το 3.
-
Ποιο χαρακτηριστικό του Bolt εν συγκρίσει με το τέσλα είναι αποτρεπτικό για την αγορά του; Η κάπως μικρότερη αυτονομία του ή η χειρότερη οδική συμπεριφορά; Δεν νομίζω.
Αντιστρέφοντας, το 3άρι έχει δύο σημαντικότατους αποτρεπτικούς παράγοντες: είναι 10.000$ ακριβότερο και έχει 1+ χρόνο αναμονής.Τα παραπάνω θα είχαν σημασία αν μιλούσαμε για αυτοκίνητα πόλης που αγοράζονταν από καθημερινούς ανθρώπους με κριτήριο τη χρηστικότητά τους. Το χάσμα στις πωλήσεις 3 και Bolt επιβεβαιώνει και πάλι ότι τα ηλεκτρικά είναι gadget που αγοράζονται καθαρά σαν αντικείμενα lifestyle.
-
τα ηλεκτρικά είναι gadget που αγοράζονται καθαρά σαν αντικείμενα lifestyle
Ναι, σε μεγάλο βαθμό προς το παρόν. Και εκεί είναι που η Τέζλα πάει φίφα λοκώ μέχρι στιγμής όλο τον ανταγωνισμό, μόνο πολύ σκληρά χαρτιά όπως Μερσεντέ, Πόρσε, Πεμβέ θα μπορέσουν ίσως να την στριμώξουν, τα μπλου τσιπς δηλαδής. Σε διευθυντικό δε επίπεδο, η πληθωρική προσωπικότητα του Ίλον του Μασκ επισκιάζει τον οποιοδήποτε στο χώρο. Κάτι σαν τον Στίβεν Τζομπς των αυτοκινήτων, έχει κερδίσει το κομμάτι της επικοινωνίας μέσω μίντια με το ένα χέρι, μόνο σελέμπριτις μπορούν 'να τον δούν στα μάτια' σε όρους απήχησης, φόλοουερς, τρεντ σέττινγκ κ.ο.κ.
Και επιχειρώντας να επαναφέρω την μπάλλα στο γήπεδο της εκλιπούσας, να πω το εξής: Είναι οξύμωρο, αλλά τα Ινφίνιτι ήτο από την αρχή πολύ πιο ευρωπαικώς προσανατολισμένα από τα Λέξους. Με κινητήρες αλλά και ριμπατζιές Μερσεντέ, γκάμα πετρελαίου, 'πλάτες' από μεγάλο ευρωπαικό όνομα, παραγωγή και σε ΕΕ(!), αλλά και καλό στήσιμο, θα έλεγε κανείς ότι θα κάνουν καλό μπάσιμο στην αγορά. Και κατά βάση ήταν καλά αυτοκίνητα, των οποίων η μικρή γκάμα άνετα έπαιζε σε οβερόλ επίπεδο με τα καλά γερμανικά, εκτός φυσικά από τα σημεία πώλησης και σέρβις.
Όμως, παρά τα πλεονεκτήματα αυτά δεν πουλούσαν. Με 5.800(!) τεμ. πανευρωπαικώς έκλεισε το 2018, περί τις 12 φορές κάτω από τα συνήθως άοσμα Λέξους. Αυτό κι αν είναι κέις στάντι.
Mε άλλα λόγια, τα κριτήρια του συγκεκριμένου αγοραστικού κοινού είναι πολύ ιδιαίτερα και αυστηρά και σίγουρα δεν έχουν να κάνουν με το πόσα γραμμάρια διοξείδιο εκπέμπεις, πόσα λίτρα πορτμπαγκάζ έχεις, ή αν βγάζει 72 δόσεις το χρηματοδοτικό. Όλα αυτά (τα κριτήρια) λέγονται με μία λέξη ΜΟΥΡΗ για να μην μακρυγορούμε.
Εκεί έχανε η Ινφίνιτι κατά κράτος, αλλά και χωλαίνει η Λέξους (και όχι μόνο, και ένα σωρό άλλοι, ευρωπαίοι, κορεάτες και αμερικάνοι) σε σχέση με τα Γερμανά. -
Η σύγκριση Bolt με 3 είναι σα να συγκρίνεις ένα Zafira με την BMW 3. Αν κατέβαινε ένας εξωγήινος, ενδεχομένως θα τα έβλεπε σαν ανταγωνιστικά. Ίδια δουλειά κάνουν, παρόμοια χαρακτηριστικά έχουν, οπότε γιατί όχι; Έλα όμως που δεν είναι έτσι. Για αυτό κι επιμένω ότι το Bolt πέφτει πάνω στο δίδυμο Kona/Kia Niro.
Δεν το υποτιμώ, είναι πιο vfm, όπως και το Zafira άλλωστε. Αλλά δεν ψωνίζουν όλοι με το vfm.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Καθόλου γυμνός δεν είναι ο βασιλιάς, ίσα ίσα που ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Είδατε τα νέα ηλεκτρικά της Audi και της Mercedes; Χειρότερη αυτονομία κι επιδόσεις από τα Model S σε αντίστοιχη τιμή. Το δε Model 3 πωλείται ήδη στα χρήματα που η Volkswagen υπόσχεται ότι θα πουλάει το ID.Θα προσπαθήσω να απαντήσω στα θέματα που θίγεις, εκφράζοντας καθαρά την προσωπική μου άποψη:
- Ο βασιλιάς είναι τελείως γυμνός, καθώς - όπως είπες - ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Πλεόν όμως δεν είναι πολύ μπροστά! Ο ανταγωνισμός τον έχει πλησιάσει πολύ και στα επόμενα 1-2 χρόνια θα τον έχει ξεπεράσει!
- Τα νέα ηλεκτρικά της Audi και της Mercedes, ακόμη κι αν υπολείπονται σε αυτονομία κι επιδόσεις, πλεονεκτούν σε άλλους τομείς τουλάχιστον εξίσου σημαντικούς: απτή ποιότητα κατασκευής, δίκτυο διάθεσης, χρόνους παράδοσης κτλ.
- Η VW θα διαθέσει το ID σε μιά τιμή που (εκτιμάται) ότι θα ξεκινάει από τα 24.000 $, δηλαδή πολύ πιο κάτω απο τα 35 χιλιάρικα του Model 3.
Εν ολίγοις, τώρα που μπαίνουν όλοι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές στην ηλεκτροκίνηση, το οποιοδήποτε προβάδισμα της Tesla θα εξανεμιστεί τάχιστα. Εξάλλου το προβάδισμα αυτό δεν είχε βασιστεί σε κάποια φοβερά πρωτοπορειακή ή/και αποκλειστική τεχνολογία, αλλά στην αδιαφορία μέχρι πρόσφατα των παραδοσιακών κατασκευαστών για την ηλεκτροκίνηση. Κι επειδή η τιμή της μετοχής τη Tesla, με τις σταθερά ζημιογόνες χρήσεις, μόνο με την προσδοκία των μελλοντικών (υπερ)κερδών μπορεί να δικαιολογηθεί, καλώς ή κακώς θα καταρρεύσει σύντομα! Κατ' εμέ ο μόνος ορατός δρόμος για το μέλλον της Tesla είναι η εξαγορά από κάποιον παραδοσιακό κατασκευαστή που βλέπει ότι έχει μέινει πίσω στην κούρσα της ηλεκτροκίνησης και θα θελήσει να 'κόψει δρόμο'. Σε τιμή πολύ χαμηλότερη της παρούσας χρηματιστηριακής βεβαίως...
Όσο για την χαρισματική προσωπικότητα του Elon Musk, όπως αναφέρθηκε σε άλλο ποστ, θεωρώ ότι αποτελεί υπερβολή να συγκρίνεται με τον Jobs. Όταν και αν καταφέρει να τηρήσει τις υποσχέσεις του, τα χρονοδιαγράμματα που φτιάχνει, μαζέψει τους χρόνους διάθεσης των προϊόντων του και πολύ περισσότερο να βγάλει μια δεκάρα κέρδος από την εταιρία του, το ξανασυζητάμε...
Infiniti forum