Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Infiniti forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Infiniti forum
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    37
    202
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nkabyss last edited by

      Ρε παιδιά θέλω να φέρω από αμερική (μετοικεσία) το fx35 , τι γίνεται λόγω διαφοράς προδιαγραφών / μοντέλου στον εκτελωνισμο στην ελλαδα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        rafi last edited by

        τελικά θα μπει και ο 3.0dCi στα Infiniti της Ευρώπης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Λόγω σοβαρών εξελίξεων, προχωρώ σε προσωρινή εκταφή του νήματος.

          Ρολλά για την Ινφίνιτι στην Ευρώπη. Παρά το γεγονός ότι έστησε μέχρι και μονάδα κατασκευής στην ΕΕ, και συνεργάστηκε με την Μερσεντέ σε διάφορα κόνσεπτ και υποσυστήματα, οι πωλήσεις είναι πολύ χαμηλές για να διατηρηθεί στην αγορά.
          Κρίμα, ήταν καλά αυτοκίνητα, έστω αυτά τα λίγα που είχε.
          Αφορμή για τις εξελίξεις ήταν το Μπρέξιτ, αλλά και πριν από αυτό στον κόκορα τα είχε φορτώσει.
          Προσωπικό σκαμπίλι στον Γκοσν, αν και αυτός έχει άλλα τώρα πιο σοβαρά να ασχοληθεί.

          https://www.autoblog.com/2019/03/12/infiniti-pulling-out-of-western-europe/#slide-3990775

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            astra_n last edited by

            Αυτοί νεκροί ήταν έτσι κι αλλιώς. Αλλά και οι ζωντανοί Γιαπωνέζοι της Βρετανίας έχουν τσινήσει με το brexit και την πιθανότητα μελλοντικών δασμών από την ΕΕ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosneo last edited by

              Ή που θα ακολουθουσαν την τακτική Lexus με υβριδικά κλπ ή θα έβαζαν κινητήρες με ευρωπαϊκό ενδιαφέρον. Τίποτα από τα 2 δεν έκαναν.
              Ένα μεταλλαγμένο GLA και μάλιστα με πάτωμα QQ που εβγαζαν στη Βρετανία θα έφερνε την άνοιξη...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                Και τα δύο τα έκαναν. Το Q30 είναι Μερσεντέ και Ρενώ από κάτω, 100%. Τα Q50, Q60, Q70 έχουν Μερσεντέ κινητήρες, ενώ στα μεγάλα κυβικά όλα είχαν κάτι V6 γιαπωνέζικα σκέτο όνειρο.
                Και κάποια λίγα υβρίδια τα έφτιαξαν.
                Απλά, δεν έμπαινε κοζμάκης στο μαγαζί, και αυτό είναι επαρκής λόγος για το φαλιμέντο.
                Στην περιοχή που έπαιζαν, ο wanabe αγοραστής πληρώνει όσο όσο τη ΜΟΥΡΗ, το χέριτατζ, το κατεστημένο. Τα υπόλοιπα είναι , συνήθως, τρίχες γι' αυτούς. +_

                ΡΗΠ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexm last edited by

                  Ο χρήστης dstou έγραψε:
                  Και τα δύο τα έκαναν. Το Q30 είναι Μερσεντέ και Ρενώ από κάτω, 100%. Τα Q50, Q60, Q70 έχουν Μερσεντέ κινητήρες, ενώ στα μεγάλα κυβικά όλα είχαν κάτι V6 γιαπωνέζικα σκέτο όνειρο.
                  Και κάποια λίγα υβρίδια τα έφτιαξαν.
                  Απλά, δεν έμπαινε κοζμάκης στο μαγαζί, και αυτό είναι επαρκής λόγος για το φαλιμέντο.
                  Στην περιοχή που έπαιζαν, ο wanabe αγοραστής πληρώνει όσο όσο τη ΜΟΥΡΗ, το χέριτατζ, το κατεστημένο. Τα υπόλοιπα είναι , συνήθως, τρίχες γι' αυτούς. +_

                  ΡΗΠ

                  Δεν μπορώ να δεχτώ αυτά που λες για heritage κτλ κτλ.
                  Τότε γιατί τα tesla πχ. πουλανε σαν ζεστό ψωμί;
                  Για να μπορείς να ανταγωνιστεις τους Γερμανούς πρέπει να ετοιμάσεις ένα προϊόν σαφώς ανώτερο τους όπως ήταν το πρώτο ls400.

                  Με rebadged gla και περίεργα drive by wire συστήματα δεν κάνεις δουλεια

                  Στάλθηκε από το COR-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Ο χρήστης alexm έγραψε:
                    Τότε γιατί τα tesla πχ. πουλανε σαν ζεστό ψωμί;

                    Γιατί:

                    1. Δεν έχουν ανταγωνισμό
                    2. Είναι νέα τεχνολογία
                    3. Είναι 'επαναστατικά'
                    4. Δημιούργησαν 'πρεστίζ' γύρω από το όνομά τους, ώς προτωπορα αυτοκίνητα σε θέμα τεχνολογίας.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      Γουέλ σεντ.
                      Και να προσθέσω κάτι. Όταν αρχίσουν οι καθιερωμένοι να βγάζουν ανταγωνιστικά των Τέζλα, και υποχωρήσουν οι τιμές, τότε θέλω να δω τι θα πουλήσουν. Και φυσικά τότε θα φανεί αν θα τα καταφέρουν μακροπρόσθεσμα ή όχι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        harisma23 last edited by

                        Ο χρήστης dstou έγραψε:
                        Γουέλ σεντ.
                        Και να προσθέσω κάτι. Όταν αρχίσουν οι καθιερωμένοι να βγάζουν ανταγωνιστικά των Τέζλα, και υποχωρήσουν οι τιμές, τότε θέλω να δω τι θα πουλήσουν. Και φυσικά τότε θα φανεί αν θα τα καταφέρουν μακροπρόσθεσμα ή όχι.

                        Θα ρισκάρω μια (off topic) πρόβλεψη:
                        Μόλις οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες κυκλοφορήσουν τα αντίστοιχα μοντέλα με την Tesla, θα φανεί ότι ο βασιλιάς είναι γυμνός. Και αυτό θα γίνει πολύ σύντομα, στα επόμενα 1-2 χρόνια, οπότε και θα σκάσει και η χρηματιστηριακή φούσκα της Tesla, η οποία έχει φτάσει σε μια δυσθεώρητη κεφαλαιοποίηση, χωρίς κέρδη! Μόλις εκλείψει οριστικά και αμετάκλητα και η προσδοκία μελλοντικών (υπερ)κερδών, η οποία έχει προφανώς προεξοφληθεί, η βουτιά θα είναι αναπόφευκτη και θα θυμίσει το βίαιο ξεφούσκωμα της τιμής της τουλίπας...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          μέχρι τότε όμως ο Μασκ (και ορισμένοι 'επενδυτές') θα έχει πλουτίσει ακόμα περισσότερο!

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Καθόλου γυμνός δεν είναι ο βασιλιάς, ίσα ίσα που ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Είδατε τα νέα ηλεκτρικά της Audi και της Mercedes; Χειρότερη αυτονομία κι επιδόσεις από τα Model S σε αντίστοιχη τιμή. Το δε Model 3 πωλείται ήδη στα χρήματα που η Volkswagen υπόσχεται ότι θα πουλάει το ID.
                            Τα προϊόντα του είναι τιμολογημένα σε αντιστοιχία με τον ανταγωνισμό. Έχει ήδη εδραιωμένη παρουσία στην αγορά, έχει αποδείξει την αξία του με μοντέλα που έχουν ξεπεράσει τις 700 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το μόνο που δεν έπιασε ήταν το roadster αλλά μικρό το κακό.

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              astra_n last edited by

                              Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                              Τότε γιατί τα tesla πχ. πουλανε σαν ζεστό ψωμί;

                              Γιατί:

                              1. Δεν έχουν ανταγωνισμό
                              2. Είναι νέα τεχνολογία
                              3. Είναι 'επαναστατικά'
                              4. Δημιούργησαν 'πρεστίζ' γύρω από το όνομά τους, ώς προτωπορα αυτοκίνητα σε θέμα τεχνολογίας.

                              Το Τέσλα 3 έχει ανταγωνιστή που του ρίχνει στα ίσια σε τεχνολογία, αυτονομία, άνεση και τον ξεπερνά σε ποιότητα εσωτερικού. Ετοιμοπαράδοτο, όχι με κάνα χρόνο αναμονή. Και παρεμφερούς τιμής. Chevrolet Bolt, check it out.

                              ΑΛΛΑ για το κοινό στο οποίο απευθύνονται τα ηλεκτρικά έχει δύο τρομερά μειονεκτήματα:
                              1.Είναι θλιβερά ουδέτερο εξωτερικά.
                              2.Είναι chevrolet που έχει και η Λατίνα κουτσή Maria και όχι της πρωτοποριακής διαστημικής Τέσλα.

                              Apple vs Samsung ένα πράγμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Ή ίσως και να μην του ρίχνει και τόσο στα αυτιά.

                                https://insideevs.com/tesla-model-3-vs-chevrolet-bolt/

                                Η δε 'ταπεινή' του καταγωγή το φέρνει μάλλον αντιμέτωπο με το Hyundai Kona Electric παρά με το 3.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  astra_n last edited by

                                  Ποιο χαρακτηριστικό του Bolt εν συγκρίσει με το τέσλα είναι αποτρεπτικό για την αγορά του; Η κάπως μικρότερη αυτονομία του ή η χειρότερη οδική συμπεριφορά; Δεν νομίζω.
                                  Αντιστρέφοντας, το 3άρι έχει δύο σημαντικότατους αποτρεπτικούς παράγοντες: είναι 10.000$ ακριβότερο και έχει 1+ χρόνο αναμονής.

                                  Τα παραπάνω θα είχαν σημασία αν μιλούσαμε για αυτοκίνητα πόλης που αγοράζονταν από καθημερινούς ανθρώπους με κριτήριο τη χρηστικότητά τους. Το χάσμα στις πωλήσεις 3 και Bolt επιβεβαιώνει και πάλι ότι τα ηλεκτρικά είναι gadget που αγοράζονται καθαρά σαν αντικείμενα lifestyle.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    τα ηλεκτρικά είναι gadget που αγοράζονται καθαρά σαν αντικείμενα lifestyle

                                    Ναι, σε μεγάλο βαθμό προς το παρόν. Και εκεί είναι που η Τέζλα πάει φίφα λοκώ μέχρι στιγμής όλο τον ανταγωνισμό, μόνο πολύ σκληρά χαρτιά όπως Μερσεντέ, Πόρσε, Πεμβέ θα μπορέσουν ίσως να την στριμώξουν, τα μπλου τσιπς δηλαδής. Σε διευθυντικό δε επίπεδο, η πληθωρική προσωπικότητα του Ίλον του Μασκ επισκιάζει τον οποιοδήποτε στο χώρο. Κάτι σαν τον Στίβεν Τζομπς των αυτοκινήτων, έχει κερδίσει το κομμάτι της επικοινωνίας μέσω μίντια με το ένα χέρι, μόνο σελέμπριτις μπορούν 'να τον δούν στα μάτια' σε όρους απήχησης, φόλοουερς, τρεντ σέττινγκ κ.ο.κ.

                                    Και επιχειρώντας να επαναφέρω την μπάλλα στο γήπεδο της εκλιπούσας, να πω το εξής: Είναι οξύμωρο, αλλά τα Ινφίνιτι ήτο από την αρχή πολύ πιο ευρωπαικώς προσανατολισμένα από τα Λέξους. Με κινητήρες αλλά και ριμπατζιές Μερσεντέ, γκάμα πετρελαίου, 'πλάτες' από μεγάλο ευρωπαικό όνομα, παραγωγή και σε ΕΕ(!), αλλά και καλό στήσιμο, θα έλεγε κανείς ότι θα κάνουν καλό μπάσιμο στην αγορά. Και κατά βάση ήταν καλά αυτοκίνητα, των οποίων η μικρή γκάμα άνετα έπαιζε σε οβερόλ επίπεδο με τα καλά γερμανικά, εκτός φυσικά από τα σημεία πώλησης και σέρβις.
                                    Όμως, παρά τα πλεονεκτήματα αυτά δεν πουλούσαν. Με 5.800(!) τεμ. πανευρωπαικώς έκλεισε το 2018, περί τις 12 φορές κάτω από τα συνήθως άοσμα Λέξους. Αυτό κι αν είναι κέις στάντι.
                                    Mε άλλα λόγια, τα κριτήρια του συγκεκριμένου αγοραστικού κοινού είναι πολύ ιδιαίτερα και αυστηρά και σίγουρα δεν έχουν να κάνουν με το πόσα γραμμάρια διοξείδιο εκπέμπεις, πόσα λίτρα πορτμπαγκάζ έχεις, ή αν βγάζει 72 δόσεις το χρηματοδοτικό. Όλα αυτά (τα κριτήρια) λέγονται με μία λέξη ΜΟΥΡΗ για να μην μακρυγορούμε.
                                    Εκεί έχανε η Ινφίνιτι κατά κράτος, αλλά και χωλαίνει η Λέξους (και όχι μόνο, και ένα σωρό άλλοι, ευρωπαίοι, κορεάτες και αμερικάνοι) σε σχέση με τα Γερμανά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Η σύγκριση Bolt με 3 είναι σα να συγκρίνεις ένα Zafira με την BMW 3. Αν κατέβαινε ένας εξωγήινος, ενδεχομένως θα τα έβλεπε σαν ανταγωνιστικά. Ίδια δουλειά κάνουν, παρόμοια χαρακτηριστικά έχουν, οπότε γιατί όχι; Έλα όμως που δεν είναι έτσι. Για αυτό κι επιμένω ότι το Bolt πέφτει πάνω στο δίδυμο Kona/Kia Niro.

                                      Δεν το υποτιμώ, είναι πιο vfm, όπως και το Zafira άλλωστε. Αλλά δεν ψωνίζουν όλοι με το vfm.

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        harisma23 last edited by

                                        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                        Καθόλου γυμνός δεν είναι ο βασιλιάς, ίσα ίσα που ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Είδατε τα νέα ηλεκτρικά της Audi και της Mercedes; Χειρότερη αυτονομία κι επιδόσεις από τα Model S σε αντίστοιχη τιμή. Το δε Model 3 πωλείται ήδη στα χρήματα που η Volkswagen υπόσχεται ότι θα πουλάει το ID.

                                        Θα προσπαθήσω να απαντήσω στα θέματα που θίγεις, εκφράζοντας καθαρά την προσωπική μου άποψη:

                                        1. Ο βασιλιάς είναι τελείως γυμνός, καθώς - όπως είπες - ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Πλεόν όμως δεν είναι πολύ μπροστά! Ο ανταγωνισμός τον έχει πλησιάσει πολύ και στα επόμενα 1-2 χρόνια θα τον έχει ξεπεράσει!
                                        2. Τα νέα ηλεκτρικά της Audi και της Mercedes, ακόμη κι αν υπολείπονται σε αυτονομία κι επιδόσεις, πλεονεκτούν σε άλλους τομείς τουλάχιστον εξίσου σημαντικούς: απτή ποιότητα κατασκευής, δίκτυο διάθεσης, χρόνους παράδοσης κτλ.
                                        3. Η VW θα διαθέσει το ID σε μιά τιμή που (εκτιμάται) ότι θα ξεκινάει από τα 24.000 $, δηλαδή πολύ πιο κάτω απο τα 35 χιλιάρικα του Model 3.

                                        Εν ολίγοις, τώρα που μπαίνουν όλοι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές στην ηλεκτροκίνηση, το οποιοδήποτε προβάδισμα της Tesla θα εξανεμιστεί τάχιστα. Εξάλλου το προβάδισμα αυτό δεν είχε βασιστεί σε κάποια φοβερά πρωτοπορειακή ή/και αποκλειστική τεχνολογία, αλλά στην αδιαφορία μέχρι πρόσφατα των παραδοσιακών κατασκευαστών για την ηλεκτροκίνηση. Κι επειδή η τιμή της μετοχής τη Tesla, με τις σταθερά ζημιογόνες χρήσεις, μόνο με την προσδοκία των μελλοντικών (υπερ)κερδών μπορεί να δικαιολογηθεί, καλώς ή κακώς θα καταρρεύσει σύντομα! Κατ' εμέ ο μόνος ορατός δρόμος για το μέλλον της Tesla είναι η εξαγορά από κάποιον παραδοσιακό κατασκευαστή που βλέπει ότι έχει μέινει πίσω στην κούρσα της ηλεκτροκίνησης και θα θελήσει να 'κόψει δρόμο'. Σε τιμή πολύ χαμηλότερη της παρούσας χρηματιστηριακής βεβαίως...

                                        Όσο για την χαρισματική προσωπικότητα του Elon Musk, όπως αναφέρθηκε σε άλλο ποστ, θεωρώ ότι αποτελεί υπερβολή να συγκρίνεται με τον Jobs. Όταν και αν καταφέρει να τηρήσει τις υποσχέσεις του, τα χρονοδιαγράμματα που φτιάχνει, μαζέψει τους χρόνους διάθεσης των προϊόντων του και πολύ περισσότερο να βγάλει μια δεκάρα κέρδος από την εταιρία του, το ξανασυζητάμε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 2 / 2
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr