Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VOLVO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VOLVO FORUM
    • 1
    • 2
    • 253
    • 254
    • 255
    • 256
    • 257
    • 270
    • 271
    • 255 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    55
    5413
    32631
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Κάτι άλλο: ο κόφτης στα 180 ταιριάζει κάπως με την συμπεριφορά των ηλεκτρικών. Τα οποία έχουν επιτάχυνση υπεράμαξου, αλλά τελική 1600αριού.
      Πάντως, άμα τρακάρεις με 100 (δε χρειάζεται με 180), θα σε μαζεύουνε με το κουταλάκι της κομπόστας. Να θυμίσω ότι τα κρας τεστς γίνονται με την ταχύτητα των ...64χαω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        shumakos last edited by

        Στη Volvo έχουν δεσμευθεί ότι μέχρι το 2025 (;) δεν θα υπάρχει θανατηφόρο ατύχημα με αυτοκίνητό της. Αυτό που δεν μας είπαν όμως ότι αυτό θα συμβεί επειδή σταδιακά τα αυτοκίνητά της θα μετατραπούν σε ακίνητα.

        Πέρα από την πλάκα, εφόσον δεν παράγουν και κανένα homologation special ή κάποιο σοβαρό sportscar-supercar, δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας Τ6 και ο συνδυασμός του με ηλεκτρικό μοτέρ στο T8. Θα συνεχίσουν όμως να τα πουλάνε αμποδεμένα κοροϊδεύοντας το εύρωστο οικονομικά πελατολόγειό τους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dr-angelo last edited by

          Άμα πουλάνε suv με 2 τόνους απόβαρο και 400-500 κιλά ωφέλιμο (4-5 επιβάτες), χρειάζεσαι δυνατό μοτέρ για να πηγαίνεις σχετικά σβέλτα.

          Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • monman2
            monman2 last edited by

            Η τελική θα ξαναέρχεται στα κανονικά της επίπεδα με εναν επαναπρογραμματισμό , έτσι ήταν και το s60 2.0t που είχα 230 είχε κόφτη τελικής, 'οταν το είχα πάει να για να ανεβάσουμε λίγο τα άλογα στο πακέτο ήταν και η κατάργηση του κόφτη , όλα όμορφα τακτοποιημένα με 350 € , μη μασάτε το ίδιο γίνεται και στα ιαπωνικά παραεισαγωγής στις χώρες με δεξιά το τιμόνι , πανεύκολο ,φέρτε ενα Τ8 ( όχι τώρα σε 3-4 χρόνια μεταχειρισμένο, με την απαξίωση των Volvo στα λεφτά polo 1,0 θα είναι ) και το σενιάρουμε να το κόβει ο αέρας στα 280! Κανονίστε να είναι κανα χαμηλό σενταν μόνο όχι το περίπτερο...

            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              shumakos last edited by

              Ο χρήστης dr.angelo έγραψε:
              Άμα πουλάνε suv με 2 τόνους απόβαρο και 400-500 κιλά ωφέλιμο (4-5 επιβάτες), χρειάζεσαι δυνατό μοτέρ για να πηγαίνεις σχετικά σβέλτα.

              Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              Αν πηγαίνεις όμως σβέλτα δεν είσαι ασφαλής με 2,5 τόνους . Με 200 ίππους από ροπάτο μοτέρ μια χαρά είναι. Εκτός και αν κάποιος θέλει να ανεβαίνει 10% κλίση με 180 στο χαλαρό.

              Η τελική θα ξαναέρχεται στα κανονικά της επίπεδα με εναν επαναπρογραμματισμό , έτσι ήταν και το s60 2.0t που είχα 230 είχε κόφτη τελικής, 'οταν το είχα πάει να για να ανεβάσουμε λίγο τα άλογα στο πακέτο ήταν και η κατάργηση του κόφτη , όλα όμορφα τακτοποιημένα με 350 € , μη μασάτε το ίδιο γίνεται και στα ιαπωνικά παραεισαγωγής στις χώρες με δεξιά το τιμόνι , πανεύκολο ,φέρτε ενα Τ8 ( όχι τώρα σε 3-4 χρόνια μεταχειρισμένο, με την απαξίωση των Volvo στα λεφτά polo 1,0 θα είναι ) και το σενιάρουμε να το κόβει ο αέρας στα 280! Κανονίστε να είναι κανα χαμηλό σενταν μόνο όχι το περίπτερο...

              Όταν βγαίνει κοτζαμάν στελεχάρα και λέει ό,τι αυτό γίνεται στο όνομα της ασφάλειας, θα έρθει η Polestar να σου πει φέρε το αμποδεμένο στα 180 τελικής να στα κάνω 280; Δε νομίζω... Οπότε θα πας το θαύμα της Σουιδικής τεχνολογίας να στο σκαλίσει ο μάστρο Μήτσος ή , αν αναλάβει κάποιος σοβαρός ανεξάρτητος βελτιωτής να βγάλει κάποιο τέτοιο πακέτο, θα πληρώσεις όσο ένα Polo 1.0 ενώ θα σου έρθει και ο ασφαλιστής με τις παλάμες απλωμένες μιας και θα πρέπει να του το δηλώσεις για να καλυφθείς αν ζεις στην πολιτισμένη Ευρώπη...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                axel12p last edited by

                Τα 180 είναι ήδη πολλά για δημόσιο δρόμο, δεν εξυπηρετεί πρακτικά κάτι η μεγαλύτερη τελική. Περισσότερο είναι στο μυαλό μας μιας και μάθαμε από παιδάκια που παίζαμε με τις κάρτες να δίνουμε σημασία στο πιο αυτοκίνητο έχει την μεγαλύτερη τελική.

                Και όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα, τα ηλεκτρικά εκ των πραγμάτων έχουν περιορισμένη τελική ταχύτητα και επηρεάζεται πολύ η αυτονομία τους όσο αυξάνει η ταχύτητα τους.

                Το να πηγαίνεις τελικιασμένος με το ηλεκτρικό θα είναι σαν τον μύθο του λαγού με την χελώνα. Θα προσπερνάς τον άλλο που πηγαίνει αργά και στην συνέχεια θα τον βλέπεις να σε προσπερνάει στο χαλαρό όσο εσύ είσαι σταματημένος στο πλάι και επαναφορτίζεις το αυτοκίνητο σου

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giannis3011 last edited by

                  Δε νομιζω οτι οι πωλησεις της βολβο στοχευουν στο μεσο ελληνα σεμπαστιαν λεμπ...
                  Αλλωστε καπου πηρε το ματι μου οτι σκεφτονται στην ευρωπαικη ενωση να μπει σε ολα τα αυτοκινητα κοφτης με βαση το επιτρεπομενο οριο...
                  Τις προαλλες διεσχισα τη μιση ευρωπη με δρομο με απεριοριστο οριο μεσα...Πουθενα δε πηγαμε πανω απο 180 οχι προφανως επειδη δε πηγαινε η τριλιτρη 4αρα...

                  Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    shumakos last edited by

                    Οπότε ταξίδεψες με ρυθμό που θα μπορούσες να έχεις άνετα και με 2λιτρη 4άρα. Οπότε what' s the point?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giannis3011 last edited by

                      Προφανως και ετσι ειναι αλλα το αμαξι δεν ηταν δικο μου...
                      Ισως και να το επαιρνα για καλυτερη επιταχυνση(που δε νομιζω με το διλιτρο θα ημουν καλυμενος)...
                      Οταν διασχιζεις λοιπον κρατη και οχι 'μπο...α' με καμερες παντου οπου η μη τηρηση των οριων τιμωρειται (εστω και για 10χλμ) και μαγκιες δε χωρανε αναγκαζεσαι και συ να αφησεις την ελληνικη νοοτροπια σπιτι σου...

                      Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        H πλάκα είναι ότι η νοοτροπία : δίνω στο αμάξι ένα σκασμό άλογα και εξωφρενικές επιδόσεις, μόνο ελληνική δεν είναι αφού εμείς δεν φτιάχνουμε ούτε ποδήλατα. Απ' έξω μας ήρθε. Εκεί όπου έχουν επιβληθεί αυστηρά όρια ταχύτητας και τα οποία τηρούνται επί δρακόντεια ποινή. Οξύμωρο? Ναι, και μάλιστα ξένο, εισαγόμενο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggab last edited by

                          Ο χρήστης dstou έγραψε:
                          H πλάκα είναι ότι η νοοτροπία : δίνω στο αμάξι ένα σκασμό άλογα και εξωφρενικές επιδόσεις, μόνο ελληνική δεν είναι αφού εμείς δεν φτιάχνουμε ούτε ποδήλατα. Απ' έξω μας ήρθε. Εκεί όπου έχουν επιβληθεί αυστηρά όρια ταχύτητας και τα οποία τηρούνται επί δρακόντεια ποινή. Οξύμωρο? Ναι, και μάλιστα ξένο, εισαγόμενο.

                          +1
                          Τους βελτιωτικους οίκους να μετρήσεις φτάνει.
                          Θεωρώ μια άστοχη δήλωση των επικεφαλείς της Volvo για να δείξουν σε όλους, ότι πάνω απ'όλα για αυτούς είναι η ασφάλεια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • katafractos17
                            katafractos17 last edited by

                            Δηλαδή πόσοι πηγαίνετε στην Ελλάδα με 200+ χιλιόμετρα, σε ποιους δρόμους και για πόση ώρα;
                            Όταν το κάνετε έχετε και την οικογένεια μέσα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kilomeater last edited by

                              Εχω δυο συναδέλφους με Τ8 , ο ένας XC90 ο άλλος XC60
                              Ποια 180.... που το 90% της ζωης τους το κάνουνε μέσα στη βιεννη με όριο ταχύτητας τα 50 και άντε να πάνε κανα ταξίδι αλλά ο ένας δε βλέπει καλά, ο άλλος ειναι αμερικανός σε άθλια φυσική κατάσταση 500 κιλά με εγχειρήσεις στα γόνατα συνεχώς ....
                              Αδιάφορο.... αλλά άμα έβαζε + 100 άλογα και +10κ στην τιμή, εκεί μάλιστα, θα υπήρχε ενδιαφέρον ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dstou last edited by

                                The war of horsepower still goes on

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  Ο χρήστης Katafractos17 έγραψε:
                                  Δηλαδή πόσοι πηγαίνετε στην Ελλάδα με 200+ χιλιόμετρα, σε ποιους δρόμους και για πόση ώρα;
                                  Όταν το κάνετε έχετε και την οικογένεια μέσα;

                                  Ακριβώς για αυτό λεω οτι είναι περισσότερο μια κίνηση εντυπωσιασμού,παρά ουσίας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    karas last edited by

                                    Λόγω ανταγωνισμού το πιο πιθανό να ακολουθήσουν και οι άλλες εταιρίες σύντομα με τα όρια.Και στο τέλος θα γίνει (αν δεν έχει υπάρξει ήδη πρόταση και η Volvo θέλει να προλάβει άλλους ), και κανόνας από επιτροπή της ΕΕ.Oπως γίνεται για τους ρύπους ,το θέμα με ζώνες για τους πίσω επιβάτες υποχρεωτικά ,ραντάρ προστασίας πεζών κλπ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Δύσκολο να γενικευτεί. Στο εξωτερικό (Γερμανίες, Ιταλίες κλπ) πηγαίνουν πολύ πιο γρήγορα από ότι εδώ. Επίσης έχω την εντύπωση ότι πριν το πάρεις από την αντιπροσωπεία της Volvo, θα σου λένε ότι με το πρόγραμμα της Polestar βελτιώνεται το λογισμικό του κιβωτίου και αφαιρείται ο κόφτης...

                                      Για μένα πάντως θα ήταν deal breaker και λόγος απόρριψης του αυτοκινήτου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        H Polestar, όμως, η θυγατρική εταιρία επιδόσεων της Volvo, έκανε γνωστό ότι τα μοντέλα της δεν θα διαθέτουν τον περιοριστή τελικής στα 180 χλμ/ώρα.

                                        https://www.autoblog.gr/2019/03/07/h-polestar-den-bazei-perioristh-telikhs-sta-180-xlm-wra-sta-montela-ths/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          karas last edited by

                                          Ισως το βάζει στην τιμή ,αφού θα σου λέει η μαμά δεν το έχει.Μετά θα χρεώνουν να βγεί ο κόφτης οι εξουσιοδοτημένοι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Η Polestar θα βγάζει δικά της μοντέλα από εδώ και πέρα, οπότε επίσημο μοντέλο Volvo by Polestar δεν θα υπάρχει. Σίγουρα όμως θα βγάζει βελτιωτικά προϊόντα-προγράμματα για τα απλά Volvo και εκεί θα καταργείται ο περιοριστής. Problem solved για τον αγοραστή και παραπάνω λεφτά για την Volvo!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 253
                                            • 254
                                            • 255
                                            • 256
                                            • 257
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 255 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr