-
Κάτι άλλο: ο κόφτης στα 180 ταιριάζει κάπως με την συμπεριφορά των ηλεκτρικών. Τα οποία έχουν επιτάχυνση υπεράμαξου, αλλά τελική 1600αριού.
Πάντως, άμα τρακάρεις με 100 (δε χρειάζεται με 180), θα σε μαζεύουνε με το κουταλάκι της κομπόστας. Να θυμίσω ότι τα κρας τεστς γίνονται με την ταχύτητα των ...64χαω. -
Στη Volvo έχουν δεσμευθεί ότι μέχρι το 2025 (;) δεν θα υπάρχει θανατηφόρο ατύχημα με αυτοκίνητό της. Αυτό που δεν μας είπαν όμως ότι αυτό θα συμβεί επειδή σταδιακά τα αυτοκίνητά της θα μετατραπούν σε ακίνητα.
Πέρα από την πλάκα, εφόσον δεν παράγουν και κανένα homologation special ή κάποιο σοβαρό sportscar-supercar, δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας Τ6 και ο συνδυασμός του με ηλεκτρικό μοτέρ στο T8. Θα συνεχίσουν όμως να τα πουλάνε αμποδεμένα κοροϊδεύοντας το εύρωστο οικονομικά πελατολόγειό τους.
-
Άμα πουλάνε suv με 2 τόνους απόβαρο και 400-500 κιλά ωφέλιμο (4-5 επιβάτες), χρειάζεσαι δυνατό μοτέρ για να πηγαίνεις σχετικά σβέλτα.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η τελική θα ξαναέρχεται στα κανονικά της επίπεδα με εναν επαναπρογραμματισμό , έτσι ήταν και το s60 2.0t που είχα 230 είχε κόφτη τελικής, 'οταν το είχα πάει να για να ανεβάσουμε λίγο τα άλογα στο πακέτο ήταν και η κατάργηση του κόφτη , όλα όμορφα τακτοποιημένα με 350 € , μη μασάτε το ίδιο γίνεται και στα ιαπωνικά παραεισαγωγής στις χώρες με δεξιά το τιμόνι , πανεύκολο ,φέρτε ενα Τ8 ( όχι τώρα σε 3-4 χρόνια μεταχειρισμένο, με την απαξίωση των Volvo στα λεφτά polo 1,0 θα είναι ) και το σενιάρουμε να το κόβει ο αέρας στα 280! Κανονίστε να είναι κανα χαμηλό σενταν μόνο όχι το περίπτερο...
-
Ο χρήστης dr.angelo έγραψε:
Άμα πουλάνε suv με 2 τόνους απόβαρο και 400-500 κιλά ωφέλιμο (4-5 επιβάτες), χρειάζεσαι δυνατό μοτέρ για να πηγαίνεις σχετικά σβέλτα.Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν πηγαίνεις όμως σβέλτα δεν είσαι ασφαλής με 2,5 τόνους . Με 200 ίππους από ροπάτο μοτέρ μια χαρά είναι. Εκτός και αν κάποιος θέλει να ανεβαίνει 10% κλίση με 180 στο χαλαρό.
Η τελική θα ξαναέρχεται στα κανονικά της επίπεδα με εναν επαναπρογραμματισμό , έτσι ήταν και το s60 2.0t που είχα 230 είχε κόφτη τελικής, 'οταν το είχα πάει να για να ανεβάσουμε λίγο τα άλογα στο πακέτο ήταν και η κατάργηση του κόφτη , όλα όμορφα τακτοποιημένα με 350 € , μη μασάτε το ίδιο γίνεται και στα ιαπωνικά παραεισαγωγής στις χώρες με δεξιά το τιμόνι , πανεύκολο ,φέρτε ενα Τ8 ( όχι τώρα σε 3-4 χρόνια μεταχειρισμένο, με την απαξίωση των Volvo στα λεφτά polo 1,0 θα είναι ) και το σενιάρουμε να το κόβει ο αέρας στα 280! Κανονίστε να είναι κανα χαμηλό σενταν μόνο όχι το περίπτερο...
Όταν βγαίνει κοτζαμάν στελεχάρα και λέει ό,τι αυτό γίνεται στο όνομα της ασφάλειας, θα έρθει η Polestar να σου πει φέρε το αμποδεμένο στα 180 τελικής να στα κάνω 280; Δε νομίζω... Οπότε θα πας το θαύμα της Σουιδικής τεχνολογίας να στο σκαλίσει ο μάστρο Μήτσος ή , αν αναλάβει κάποιος σοβαρός ανεξάρτητος βελτιωτής να βγάλει κάποιο τέτοιο πακέτο, θα πληρώσεις όσο ένα Polo 1.0 ενώ θα σου έρθει και ο ασφαλιστής με τις παλάμες απλωμένες μιας και θα πρέπει να του το δηλώσεις για να καλυφθείς αν ζεις στην πολιτισμένη Ευρώπη...
-
Τα 180 είναι ήδη πολλά για δημόσιο δρόμο, δεν εξυπηρετεί πρακτικά κάτι η μεγαλύτερη τελική. Περισσότερο είναι στο μυαλό μας μιας και μάθαμε από παιδάκια που παίζαμε με τις κάρτες να δίνουμε σημασία στο πιο αυτοκίνητο έχει την μεγαλύτερη τελική.
Και όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα, τα ηλεκτρικά εκ των πραγμάτων έχουν περιορισμένη τελική ταχύτητα και επηρεάζεται πολύ η αυτονομία τους όσο αυξάνει η ταχύτητα τους.
Το να πηγαίνεις τελικιασμένος με το ηλεκτρικό θα είναι σαν τον μύθο του λαγού με την χελώνα. Θα προσπερνάς τον άλλο που πηγαίνει αργά και στην συνέχεια θα τον βλέπεις να σε προσπερνάει στο χαλαρό όσο εσύ είσαι σταματημένος στο πλάι και επαναφορτίζεις το αυτοκίνητο σου
-
Δε νομιζω οτι οι πωλησεις της βολβο στοχευουν στο μεσο ελληνα σεμπαστιαν λεμπ...
Αλλωστε καπου πηρε το ματι μου οτι σκεφτονται στην ευρωπαικη ενωση να μπει σε ολα τα αυτοκινητα κοφτης με βαση το επιτρεπομενο οριο...
Τις προαλλες διεσχισα τη μιση ευρωπη με δρομο με απεριοριστο οριο μεσα...Πουθενα δε πηγαμε πανω απο 180 οχι προφανως επειδη δε πηγαινε η τριλιτρη 4αρα...Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οπότε ταξίδεψες με ρυθμό που θα μπορούσες να έχεις άνετα και με 2λιτρη 4άρα. Οπότε what' s the point?
-
Προφανως και ετσι ειναι αλλα το αμαξι δεν ηταν δικο μου...
Ισως και να το επαιρνα για καλυτερη επιταχυνση(που δε νομιζω με το διλιτρο θα ημουν καλυμενος)...
Οταν διασχιζεις λοιπον κρατη και οχι 'μπο...α' με καμερες παντου οπου η μη τηρηση των οριων τιμωρειται (εστω και για 10χλμ) και μαγκιες δε χωρανε αναγκαζεσαι και συ να αφησεις την ελληνικη νοοτροπια σπιτι σου...Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
H πλάκα είναι ότι η νοοτροπία : δίνω στο αμάξι ένα σκασμό άλογα και εξωφρενικές επιδόσεις, μόνο ελληνική δεν είναι αφού εμείς δεν φτιάχνουμε ούτε ποδήλατα. Απ' έξω μας ήρθε. Εκεί όπου έχουν επιβληθεί αυστηρά όρια ταχύτητας και τα οποία τηρούνται επί δρακόντεια ποινή. Οξύμωρο? Ναι, και μάλιστα ξένο, εισαγόμενο.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
H πλάκα είναι ότι η νοοτροπία : δίνω στο αμάξι ένα σκασμό άλογα και εξωφρενικές επιδόσεις, μόνο ελληνική δεν είναι αφού εμείς δεν φτιάχνουμε ούτε ποδήλατα. Απ' έξω μας ήρθε. Εκεί όπου έχουν επιβληθεί αυστηρά όρια ταχύτητας και τα οποία τηρούνται επί δρακόντεια ποινή. Οξύμωρο? Ναι, και μάλιστα ξένο, εισαγόμενο.+1
Τους βελτιωτικους οίκους να μετρήσεις φτάνει.
Θεωρώ μια άστοχη δήλωση των επικεφαλείς της Volvo για να δείξουν σε όλους, ότι πάνω απ'όλα για αυτούς είναι η ασφάλεια. -
Δηλαδή πόσοι πηγαίνετε στην Ελλάδα με 200+ χιλιόμετρα, σε ποιους δρόμους και για πόση ώρα;
Όταν το κάνετε έχετε και την οικογένεια μέσα; -
Εχω δυο συναδέλφους με Τ8 , ο ένας XC90 ο άλλος XC60
Ποια 180.... που το 90% της ζωης τους το κάνουνε μέσα στη βιεννη με όριο ταχύτητας τα 50 και άντε να πάνε κανα ταξίδι αλλά ο ένας δε βλέπει καλά, ο άλλος ειναι αμερικανός σε άθλια φυσική κατάσταση 500 κιλά με εγχειρήσεις στα γόνατα συνεχώς ....
Αδιάφορο.... αλλά άμα έβαζε + 100 άλογα και +10κ στην τιμή, εκεί μάλιστα, θα υπήρχε ενδιαφέρον .... -
The war of horsepower still goes on
-
Ο χρήστης Katafractos17 έγραψε:
Δηλαδή πόσοι πηγαίνετε στην Ελλάδα με 200+ χιλιόμετρα, σε ποιους δρόμους και για πόση ώρα;
Όταν το κάνετε έχετε και την οικογένεια μέσα;Ακριβώς για αυτό λεω οτι είναι περισσότερο μια κίνηση εντυπωσιασμού,παρά ουσίας.
-
Λόγω ανταγωνισμού το πιο πιθανό να ακολουθήσουν και οι άλλες εταιρίες σύντομα με τα όρια.Και στο τέλος θα γίνει (αν δεν έχει υπάρξει ήδη πρόταση και η Volvo θέλει να προλάβει άλλους ), και κανόνας από επιτροπή της ΕΕ.Oπως γίνεται για τους ρύπους ,το θέμα με ζώνες για τους πίσω επιβάτες υποχρεωτικά ,ραντάρ προστασίας πεζών κλπ
-
Δύσκολο να γενικευτεί. Στο εξωτερικό (Γερμανίες, Ιταλίες κλπ) πηγαίνουν πολύ πιο γρήγορα από ότι εδώ. Επίσης έχω την εντύπωση ότι πριν το πάρεις από την αντιπροσωπεία της Volvo, θα σου λένε ότι με το πρόγραμμα της Polestar βελτιώνεται το λογισμικό του κιβωτίου και αφαιρείται ο κόφτης...
Για μένα πάντως θα ήταν deal breaker και λόγος απόρριψης του αυτοκινήτου.
-
H Polestar, όμως, η θυγατρική εταιρία επιδόσεων της Volvo, έκανε γνωστό ότι τα μοντέλα της δεν θα διαθέτουν τον περιοριστή τελικής στα 180 χλμ/ώρα.
-
Ισως το βάζει στην τιμή ,αφού θα σου λέει η μαμά δεν το έχει.Μετά θα χρεώνουν να βγεί ο κόφτης οι εξουσιοδοτημένοι
-
Η Polestar θα βγάζει δικά της μοντέλα από εδώ και πέρα, οπότε επίσημο μοντέλο Volvo by Polestar δεν θα υπάρχει. Σίγουρα όμως θα βγάζει βελτιωτικά προϊόντα-προγράμματα για τα απλά Volvo και εκεί θα καταργείται ο περιοριστής. Problem solved για τον αγοραστή και παραπάνω λεφτά για την Volvo!!!
VOLVO FORUM