Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eπιλογη Ford Mondeo vs Alfa 156
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Eπιλογη Ford Mondeo vs Alfa 156
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    32
    272
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos-golf last edited by

      Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
      Είχε 6 αερόσακους και είχε αριστεύσει στα τότε crash tests. Επίσης είχε το σύστημα IPS (intelligent protection system) που προετοίμαζε το αυτοκίνητο σε πιθανή πρόσκρουση.
      Σωστή η παρατήρησή, πιθανότατα είναι καλύτερο από την alfa σε αυτόν τον τομέα η οποία παρουσιάστηκε το 1997. Επίσης το πορτ μπαγκάζ της ιταλίδας είναι πολύ μικρό, 378 λίτρα.

      Αρα και σε ασφαλεια χωρους ειναι καλυτερο απο την αλφα. Καλη επιλογη τοτε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mrclouzo last edited by

        Σε χώρους τα χωρίζει το χάος. Αλλά το mondeo είναι και περίπου 25 εκατοστά πιο μακρύ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • monman2
          monman2 last edited by

          Να πω και εγω που ειχα Mondeo X 2 αν πάρεις ford μόνο το face lift (μετα το 2004 αυτό που εχει τους τετραγωνισμένους προβολείς ομίχλης και λευκα τα πίσω φλας ) εχει λύσει σχεδόν όλα τα προβλήματα που είχε το παλιό και αξίζει . Πρόσεχε μόνο να ΜΗΝ το κάνεις αέριο δεν αντέχει ο κινητήρας ,δεν χρειάζεται άλωστε στον ανοικτό δρόμο με ταχύτητες μέχρι 130 είχα άνετα κατανάλωση γύρω στα 7 λίτρα .

          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elvet
            elvet last edited by

            Η 156 για να είναι όπως πρέπει οδηγικά και μηχανικά, αμορτισέρ, ψαλίδια, ελαστικοί σύνδεσμοι, ιμάντες, μπουζί κλπ έχει σημαντικό κόστος. Επίσης πολλοί κωδικοί γνήσιων ανταλλακτικών έχουν σταματήσει από το εργοστάσιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              antonis55 last edited by

              Έχω οδηγήσει και τα δύο. Αν θες αυτοκίνητο Alfa, αν θες μέσο μετατφοράς Ford.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                an-rizop last edited by

                Παιδια σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας ηταν ολα που ενημερωτικα οσα γραφτηκαν.Οποτε μαλλον το Ford ειναι καλυτερη επιλογη.Θα κοιταξω και για το Μαζντα 6 δεν περιμενα οτι ηταν θα ηταν τοσο οδηγοκεντρικο οσο το Ford και η Alfa .αν και ανεβαινει λιγο σε τιμη .Αξιζει να δω κατι σε Volvo s40 1800 'η καποιο Octavia 1800?Επισης για την Ζαντα που ειναι 18αρα τι αποψη εχετε θα χρειαστει λετε να αγορασω 16αρα?Θα εχει μεγαλη επιπτωση σε επιδοσεις καταναλωση και ανεση?Γιατι το λαστιχο ειδα οτι ειναι 225/40/18

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • piliourits
                  piliourits last edited by

                  Αυτό που ανέφερα για τη στεγανότητα, συνέβη σε καινούριο μοντέλο αυτοκίνητο που είχε αγοραστεί τότε στην οικογένεια, να μείνει παρκαρισμένο έξω σε μια νεροποντή και μετά από λίγες ώρες να το βρουν με λιμνάζοντα νερά μέσα στη καμπίνα. Αντικαταστάθηκε καινούριο πληρώνοντας επιπλέον, καθώς ενώ δεν παραδεχόταν η εταιρία αστοχία, σε δοκιμές φαινόταν να περνάνε νερά στη καμπίνα από διάφορα σημεία.
                  ίσως ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό.
                  Αλλά κι άλλος φίλος κάποια στιγμή παραπονέθηκε ότι ένιωσε νωτισμένο το πάτωμα μετά από οδήγηση στην εθνική υπό βροχή. Οι χώροι και το πάτημα του αυτοκινήτου, εντυπωσιακά!

                  Sent from my SM-G930F using Tapatalk

                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης an.rizop έγραψε:
                    Παιδια σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας ηταν ολα που ενημερωτικα οσα γραφτηκαν.Οποτε μαλλον το Ford ειναι καλυτερη επιλογη.Θα κοιταξω και για το Μαζντα 6 δεν περιμενα οτι ηταν θα ηταν τοσο οδηγοκεντρικο οσο το Ford και η Alfa .αν και ανεβαινει λιγο σε τιμη .Αξιζει να δω κατι σε Volvo s40 1800 'η καποιο Octavia 1800?Επισης για την Ζαντα που ειναι 18αρα τι αποψη εχετε θα χρειαστει λετε να αγορασω 16αρα?Θα εχει μεγαλη επιπτωση σε επιδοσεις καταναλωση και ανεση?Γιατι το λαστιχο ειδα οτι ειναι 225/40/18

                    Μιλούααμε για σοβαρά αυτοκίνητα (156, Mondeo, 6) και βαζεις στη συζήτηση S40 και Octavia?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mrclouzo last edited by

                      Ο χρήστης an.rizop έγραψε:
                      Παιδια σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας ηταν ολα που ενημερωτικα οσα γραφτηκαν.Οποτε μαλλον το Ford ειναι καλυτερη επιλογη.Θα κοιταξω και για το Μαζντα 6 δεν περιμενα οτι ηταν θα ηταν τοσο οδηγοκεντρικο οσο το Ford και η Alfa .αν και ανεβαινει λιγο σε τιμη .Αξιζει να δω κατι σε Volvo s40 1800 'η καποιο Octavia 1800?Επισης για την Ζαντα που ειναι 18αρα τι αποψη εχετε θα χρειαστει λετε να αγορασω 16αρα?Θα εχει μεγαλη επιπτωση σε επιδοσεις καταναλωση και ανεση?Γιατι το λαστιχο ειδα οτι ειναι 225/40/18

                      Θα σου πρότεινα είτε το mondeo είτε το mazda. Επειδή μιλάμε για μεταχειρισμένα σημασία έχει πρωτίστως να βρεις καθαρό αυτοκίνητο με πλήρες ιστορικό συντήρησης. Η ζάντα φυσικά και πρέπει να αλλαχτεί, η 18αρα είναι τρελή υπερβολή και το 40αρι προφίλ ότι χειρότερο για τους δρόμους μας. Χώρια που χαντακώνονται οι επιδόσεις και ανεβαίνει η κατανάλωση. 16αρα στην μαμά διάσταση, 205/55/16, είναι υπεραρκετή. Επίσης να αναφέρω ότι για 4-5 χρόνια είχα βάλει ελατήρια της eibach αν θυμάμαι καλά, μου τα έβαλαν μέσα στην αντιπροσωπεία ως προτεινόμενα από το εργοστάσιο. Χαμήλωσε λίγο το αυτοκίνητο, έσφιξε και έστριβε ακόμα πιο ωραία. Μάλιστα θυμάμαι ότι όταν τα έβαλα μου έκαναν ευθυγράμμιση και είχα ξενερώσει γιατί η ουρά έγινε πολύ λιγότερο συμμετοχική, πείραξαν την γωνία κάμπερ προφανώς. Βέβαια το rebound της ανάρτησης έγινε πιο απότομο. Αλλά τότε, στα mid twenties, δεν με πείραξε αυτό, έβραζε το αίμα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouladi last edited by

                        Mondeo δεν έχω οδηγήσει, μπορώ να συγκρίνω μόνο με το παρόμοιας γεύσης Focus II που υπάρχει στην οικογένεια. Το οποίο χάνει αρκετά από την 156 κατά τη γνώμη μου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          touring-the-m3-1-6 last edited by

                          Τελικά;...το πήρες το 6άρι;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            an-rizop last edited by

                            Kαλησπερα φιλε!Το mondeo πηρα τελικα !τωρα ψαχνομαι για λαστιχα μιας και θελει .το θεμα μου ειναι να κρατασω την 18αρα και να αγορασω λαστιχα για αυτη την διασταση ή να τις στειλω τις 18αρες αν και πολυ μουρατες και να παρω και ζαντες και λάστιχα .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Αν στην οδηγηση δεν σε ενοχλει το κοπανημα που κανουν στις ανωμαλίες του δρομου οι 18αρες (σε συνδιαμο με το χαμηλο προφιλ) , κρατα τες
                              Αν παλι κοπαναει πολυ, αλλαξε τες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 2 / 2
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr