-
Οχι αυτο το επαγγελμα. Αυτο πρεπει να διαφερει.
Μιλαμε για την ιδια την υπαρξη μας. Οχι απλα την κοινωνια. -
Εγώ προσωπικά το κόστος detailing το βρίσκω λογικό με κορυφαία υλικά καθώς απαιτεί πολλες εργατοώρες, πολυ λεπτοδουλεια και απευθυνεται σε πελάτες περίεργους που έχουν λόξα με την τελειότητα.
Εγώ λοιπόν δεν θα το κανα όταν με παρόμοια χρήματα 1000 και κάτι κάνεις πλήρες εξωτερικό βάψιμο με πολυ αξιόλογα υλικά(ίσως όχι κορυφαία) με την ανάλογη φροντίδα του ιδιοκτήτη μετα θα κρατηθεί σε πολύ αξιόλογη κατάσταση όσο ζει το αυτοκίνητο.Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν ήμουνα στη θέση του ιδιοκτήτη του μαγαζιού δεν θα έμπαινα στον κόπο να γράψω δημόσια εδώ, μιας και λειτουργεί ως λαϊκό δικαστήριο και δεν υπάρχει περίπτωση να αναγνωριστεί το οποίο δίκιο εχει η δεν εχει κανείς.
Προφανώς ειναι εκτιμητέο οτι διατηρείται επαφή με τους πρώην η και υποψήφιους πελάτες, πιθανώς με προσωπική επικοινωνία να έβγαινε αποτέλεσμα. -
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Αν ήμουνα στη θέση του ιδιοκτήτη του μαγαζιού δεν θα έμπαινα στον κόπο να γράψω δημόσια εδώ, μιας και λειτουργεί ως λαϊκό δικαστήριο και δεν υπάρχει περίπτωση να αναγνωριστεί το οποίο δίκιο εχει η δεν εχει κανείς.
Προφανώς ειναι εκτιμητέο οτι διατηρείται επαφή με τους πρώην η και υποψήφιους πελάτες, πιθανώς με προσωπική επικοινωνία να έβγαινε αποτέλεσμα.Ακριβώς !!!
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Οχι αλλα και αλλοι εχουν κανει σπουδες και διδακτορικα αλλα δεν εχουν την ιδια απαιτηση σε οικονομικη αποκατασταση απο την κοινωνια. Ποσο μαλλον σε αρρωστους πονεμενους ανθρωπους.
Ενας φυσικος ή ενας οικονομικος αναλυτης με διδακτορικο θελει 4 χρονια σπουδων 2 ή 4 ετη για ενα ή δυο μεταπτυχιακα και 5 χρο ια για διδακτορικο, αντε και ενα ποστ ντοκ στα 3 χρονια.Υπερβολη; υπαρχουν πολλοι τετοιοι. Εχουν να παραθεσουν 16 ετη σπουδων. Δεν παταν πανω στον πονο του αλλου οταν αναζητουν τον πλουτο. Δεν τους χρωστά η κοινωνια μια ατυπη κατανοηση να πλουτιζουν παρανομα.
Off topic mode on
Lap, sorry αλλά το post doc ΔΕΝ είναι σπουδές, αλλά δουλειά. Άσχετα με το αν κερδίζεις γνώσεις. Είναι δουλειά. Δεν παίρνεις κανένα πτυχίο (εμένα τουλάχιστον δεν μου έδωσαν [emoji1787]). Just to set the record straight.
Off topic mode off
Πάντως με 1000€+ κόστος, και εγώ για βάψιμο θα τα πήγαινα όπως ειπώθηκε και παραπάνω.
-
Δεν είναι έτσι απλό να πεις ότι με 1000 το πάω για βάψιμο. Εγώ με καινούριο αμάξι που απλά θέλω προστασία ώστε μείνει καλοδιατηρημένο τι μπορώ να κάνω? Ή κεραμικό ή μεμβράνη. Το λιγότερο παρεμβατικό είναι το κεραμικό οπότε έκανα αυτό.
-
Σωστό αυτό που λέει ο kiloMeater και επαυξάνει ο iceman7, αλλά υπάρχει και η άλλη ανάγνωση.
Μπράβο του που μπήκε και απάντησε. Μπορεί να μην μπήκε για αυτό αλλά τέλοσπάντων πως υπάρχει μια επίσημη τοποθέτηση του διαστήματος.
stefan147 υποθέτω η συζήτηση για το ολικό βάψιμο γίνεται σχετικά με αυτοκίνητα τα οποία έχουν κάποιο θέμα.
Νέο όχημα, δεν έχει θέμα. Ο ιδιοκτήτης έχει - και καλά κάνει - που θέλει να το προστατέψει. -
Παίδες, τι ολικό βάψιμο?
Θα πάτε να πουλήσετε μετά το αυτοκίνητο και τι θα πείτε? Είχε χαλάσει το βερνίκι και επειδή ήταν ίδια χρήματα η διόρθωση το έβαψα όλο?
Δε γίνονται αυτά. Κανείς δε θα σε πιστέψει, ούτε κι εγώ θα το πίστευα εννοείται.
Sent from my H9436 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Antonis55 έγραψε:
Σωστό αυτό που λέει ο kiloMeater και επαυξάνει ο iceman7, αλλά υπάρχει και η άλλη ανάγνωση.Μπράβο του που μπήκε και απάντησε. Μπορεί να μην μπήκε για αυτό αλλά τέλοσπάντων πως υπάρχει μια επίσημη τοποθέτηση του διαστήματος.
stefan147 υποθέτω η συζήτηση για το ολικό βάψιμο γίνεται σχετικά με αυτοκίνητα τα οποία έχουν κάποιο θέμα.
Νέο όχημα, δεν έχει θέμα. Ο ιδιοκτήτης έχει - και καλά κάνει - που θέλει να το προστατέψει.Κι εγώ συμφωνώ ότι πολύ καλά έκανε και μπήκε και έγραψε ο άνθρωπος. Εγω μπορεί να είμαι εμπαθής ή πτωχός και να λέω μαλακίες. Να μην υπάρχει αντίλογος και μάλιστα κατευθείαν από την πηγή?
Ο καθένας από κει και πέρα ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Κουβέντα να γίνεται. Ούτε καταγγέλλουμε, ούτε αφορίζουμε, ούτε κατηγορούμε. Απόψεις και εμπειρίες μοιραζόμαστε.
-
Προφανώς και το βάψιμο 'κολλάει' σε αμάξι κάποιων ετών που έχει υποστεί φθορές. Για τη δική σου περίπτωση, αυτό που έκανες είναι μονόδρομος.
Αν, πάντως, δεν υπάρχει θέση στάθμευσης στο σπίτι (ή και στη δουλειά), με όλα τα 'φαινόμενα' του Street parking (κουτσουλιές, μπαλκόνια χωρίς υδρορροές, ρετσίνια από πεύκα, δυνατός ήλιος το καλοκαίρι, κλπ) πόσο μπορεί να αποδώσει σε βάθος 10ετιας το detailing σε σχέση με το να το βάψει κανείς ξανά;
-
Εγώ πάντως ξέρω ότι χθες το αμάξι μου έφαγε την πρώτη του κουτσουλιά μετά το κεραμικό και ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΩ έφυγε φυσώντας τη με το στόμα. Είχε γίνει η κουτσουλιά σα φιλμ και εάν έβγαινα και σε ανοιχτό δρόμο να μαζέψω ταχύτητα μπορεί να έφευγε και μόνη της. Δεν τον χω ξαναδει αυτό το πράγμα. Δεν ξέρω αν φταίει το κεραμικό ή διατροφή του πτηνού!
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Οχι αυτο το επαγγελμα. Αυτο πρεπει να διαφερει.
Μιλαμε για την ιδια την υπαρξη μας. Οχι απλα την κοινωνια.Είσαι (και εσύ) χαζορομαντικός (μην παρεξηγηθείς).
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εγώ πάντως ξέρω ότι χθες το αμάξι μου έφαγε την πρώτη του κουτσουλιά μετά το κεραμικό και ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΩ έφυγε φυσώντας τη με το στόμα. Είχε γίνει η κουτσουλιά σα φιλμ και εάν έβγαινα και σε ανοιχτό δρόμο να μαζέψω ταχύτητα μπορεί να έφευγε και μόνη της. Δεν τον χω ξαναδει αυτό το πράγμα. Δεν ξέρω αν φταίει το κεραμικό ή διατροφή του πτηνού!Challenge accepted! Λοιπόν, πάρκαρε το κάτω από τούμπανο πεύκο 24ώρες και έλα μετά να τα πούμε.
-
Μόλις περάσω sealant τα τζάμια θα κάνω accept το challenge γιατί δεν με ψήνει να χαθεί η διαφάνεια της ηλιοροφής.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Δεν είναι έτσι απλό να πεις ότι με 1000 το πάω για βάψιμο. Εγώ με καινούριο αμάξι που απλά θέλω προστασία ώστε μείνει καλοδιατηρημένο τι μπορώ να κάνω? Ή κεραμικό ή μεμβράνη. Το λιγότερο παρεμβατικό είναι το κεραμικό οπότε έκανα αυτό.Χαίρεσαι το αμάξι χωρις αγχη 5-10 χρόνια με ότι φθορές μαζεψει ,και μετά κάνεις μια ολική βαφή και γίνεται καινούριο. Όλα τα υπόλοιπα ειναι λίγο ψυχαναγκαστικά και δεν γίνεται να τα πετύχεις όταν το αμάξι είναι μάχιμο με καθημερινή χρήση.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το γνωριζω βρε συ οτι ειναι πρακτικο το ποστ ντοκ και ερευνητικο. Ειναι το αντιστοιχο της πρακτικης των γιατρων στα νοσοκομεια για αυτο το ειπα.
Μετραει στο βιογραφικο παρα πολυ, σε ακαδημαϊκο επιπεδο ή σε εργασιες με αυγκεκριμενο ερευνητικο κομματι.Ωραιοτατο ειναι εχει και πολυ καλα λεφτα σε ξενα ερευνητικα προγραμματα και μετα προσγειωνεσε στη πραγματικοτητα.
Λες ενα ακομα δεν θα εβλαπτεΝαι σπουδασαν οι γιατροι αλλα και αλλοι ποσοι. Ανα δυο πολυκατοικιες υπαρχει ενα τετοιο παιδι με διδακτορικα κτλ..
Δεν πατει στον πονο του αλλου για να βγαλει πανακριβο τζιπ και να κανει εποδειξη στην κοινωνια.Παυλετ, σε ποιο κλαδο;
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δεν είναι έτσι απλό να πεις ότι με 1000 το πάω για βάψιμο. Εγώ με καινούριο αμάξι που απλά θέλω προστασία ώστε μείνει καλοδιατηρημένο τι μπορώ να κάνω? Ή κεραμικό ή μεμβράνη. Το λιγότερο παρεμβατικό είναι το κεραμικό οπότε έκανα αυτό.
Χαίρεσαι το αμάξι χωρις αγχη 5-10 χρόνια με ότι φθορές μαζεψει ,και μετά κάνεις μια ολική βαφή και γίνεται καινούριο. Όλα τα υπόλοιπα ειναι λίγο ψυχαναγκαστικά και δεν γίνεται να τα πετύχεις όταν το αμάξι είναι μάχιμο με καθημερινή χρήση.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ακριβως αυτο...
Και αντε αν εχεις ενα αμαξι που κοστιζει πολλα να δεχτω να τα κανεις αυτα,μηπως και κρατησει καλυτερη μεταπωλητικη αξια...Που δε νομιζω να το εκτιμησει ο επομενος αγοραστης αλλα τελος παντων...Αρα καταληγω στο συμπερασμα πως αυτα γινονται για τη ψωρα του καθε ιδιοκτητη...
Και λογικο μετα οι τιμες που ζηταει ο εκαστοτε car detailer η οπως λεγονται(ελευθερη αγορα εχουμε οπως θελει ο καθενας κοστολογει τις υπηρεσιες του και ειδικα οταν απευθυνεται στη ψωρα καποιου) να ειναι οι αναλογες...
Μετα ο ιδιοκτητης θα κανει την ερευνα αγορας του και θα αποφασισει τι και που θα το κανει..Υγ: Εγω προσωπικα αν κ θεωρω τον εαυτο μ λιγο μιζερο 1000 και ευρω για προστασια του χρωματος ουτε σε 1000 χρονια δε θα δινα...Ειδικα οταν με ιδιο ποσο το ξανακανεις καινουργιο με βαφη...
Αλλοι θα τα διναν και δικαιωμα τους φυσικα ,δε τους κρινω.Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα γράψαμε εξ' αρχής. Η όλη φάση είναι 90% αισθητικό αποτέλεσμα και 10% πραγματική προστασία. Υπάρχει κόσμος πχ εγώ που πλένει το αμάξι του μία φορά τη βδομάδα, υπάρχει και κόσμος που το πλένει μία φορά το χρόνο. Απλά επειδή είμαστε σε αυτοκινητιστικό φόρουμ έχει λογική να κάνουμε τέτοιες συζητήσεις. Σε ότι αφορά τις τιμές συμφωνώ και επαυξάνω με τα παραπάνω.
Όπως έγραψα και χθες καλώς ο καθένας τιμολογεί όσο νομίζει, καλώς κι ο καταναλωτής κρίνει αυτή την κοστολόγηση.
-
Προσωπικά δεν πρόκειται να το εκανα ποτέ σε detailer καθώς μ αρεσει η χαρά του diy και με αυτά τα λεφτά το βαφω ολόκληρο σε κορυφαιους του χώρου.
Δεν μου αρέσει σαν πελάτη η μη αναγραφη τιμων. Σε πολλά πράγματα λειτουργεί αποτρεπτικα να παω να ρωτήσω (δεν θέλω να μου κανουν μαθήματα μάρκετινγκ να με πεισουν απο κοντα) και επιπλέον σταμπαρω το μαγαζί ως αρπαχτη. Νομίζω στο χωρο του αυτοκινήτου και της περιποίησης χτυπάει κοκκινο αυτό το φαινόμενο. -
Και εγω το πλενω καθε εβδομαδα και μου βαζει ενα γυαλιστικο σε μπλε σπρευ μπουκαλι. Οταν στεγνωσει και περασει μια μερα το αυτοκινητο γυαλλιζει σαν να το παρελαβα τωρα καινουργιο.
Αυτα τα σπρευ τι λένε, μηπως καταστρεφουν σε βαθος χρονου το χρωμα;
Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ