-
Καλησπέρα στο forum,θα ήθελα απόψεις για suv μέχρι 25000 με κριτήρια αξιοπιστία γκάζια και σωστό after sale!!!ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
-
Καλησπέρα στο forum,θα ήθελα απόψεις για suv μέχρι 25000 με κριτήρια αξιοπιστία γκάζια και σωστό after sale!!!ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
-
Καλησπέρα στο forum,θα ήθελα απόψεις για suv μέχρι 25000 με κριτήρια αξιοπιστία γκάζια και σωστό after sale!!!ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
-
αν κριτηρια γκαζια, βιταρα 1.4 https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... et-allgrip σε fl με κατι εξοπλιστικα παπαρακια διαφορετικα. με το καλυτερο κλαμπ εν ελλαδι http://www.vitaraclub.gr.
αξιοπιστια, το αυτο αλλα και τα κορεατικα.
χωροι, οχι στα μεγεθη που βρισκεις με τοσα οπως τα φραντσιοζικα. παντως το ιδιο παει και το σκρος. που ειναι ομως σαν την ασχημη στα πισω θρανια. με χωρους.
εχει και τετρα, αφου το παιρνεις περιπτερο, το παιρνεις σωστο. τη καλυτερη στα προσιτα περιπτεροσουβια.
αφτερ σέιλς, ρε συ στο γκρικ τεριτόρυ πατας... ο σφακ ειναι απλα οκ, οχι τπτ φοβερο. φθηνουλης παντως.
εναλλακτικη το κονα 1.6 τουρμπατο τετρα. ακριβοτερο ομως αν και χλιδατο. και μαλλον γρηγοροτερο. δεν θα το επαιρνα γιατι ειναι χαμηλο για εκτος, εστω και περιστασιακα, και δεν προκειται να βγουν τα φτιαξιματα αφτερ μαρκετ που εχουν τα βιτ. και η τετρα της χάιουντάι δεν συγκρινεται με της σουζ και το μαθαινεις στη πρωτη λασπη. νομιω οτι δεν εχει και ανταπτιβ κρουζ.
τοπ μεταπωληση το βιτ - δες σε καρ τζι αρ 20ετιας 10ετιας και 3ετιας - εξαιρετικη θα εχει και το κονα.
...ανεβαινοντας σε μεγεθος, χανεις γκαζια. και τετρα.
...θα σου τη πεσουν για τα φρανς μέιντ... φολες για αυτα που ψαχνεις, τα καλα ξεκινανε απο 35+ και διλιτρα. στα φθηνοτερα εχουν μπερδεψει τη ροδα με το κινητο. τα φαου, τροκ, αρονες και σια πως να τα προτεινει ανθρωπος που ειχε τι ες άι? τα φορντ τα παιρνεις για αλλους λογους, για γκαζια οχι. -
Πεζό 3008 εχει παρει φίλος 1200 βενζίνη κ σε ενα χρονο με 20.000 km , καμια ζημια .. ομως ειναι λίγα τα km ακομα
Το βιταρα εχει μηχανή φιατ , το ντιζελ 1600, το πηρε φίλος με 21000 ευρω κ θέλει να το πουλήσει διοτι δεν κανει km, κ το ντιζελ ποιανει μύκητες απο τα βιοκαύσιμα κ το φοβάται
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης gk8719 έγραψε:
Πεζό 3008 εχει παρει φίλος 1200 βενζίνη κ σε ενα χρονο με 20.000 km , καμια ζημια .. ομως ειναι λίγα τα km ακομαΤο βιταρα εχει μηχανή φιατ , το ντιζελ 1600, το πηρε φίλος με 21000 ευρω κ θέλει να το πουλήσει διοτι δεν κανει km, κ το ντιζελ ποιανει μηκυτες απο τα βιοκαύσιμα κ το φοβάται
Sent from my iPhone using Tapatalk
ντηζελ βιταρα δεν υφισταται εδω και μηνες
3008 με 1.2 για γκαζια? εδω με τον πριγκιπα και δεν... https://www.drive.gr/test-drives/aposto ... p-165-eat6 -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
Πεζό 3008 εχει παρει φίλος 1200 βενζίνη κ σε ενα χρονο με 20.000 km , καμια ζημια .. ομως ειναι λίγα τα km ακομα
Το βιταρα εχει μηχανή φιατ , το ντιζελ 1600, το πηρε φίλος με 21000 ευρω κ θέλει να το πουλήσει διοτι δεν κανει km, κ το ντιζελ ποιανει μηκυτες απο τα βιοκαύσιμα κ το φοβάται
Sent from my iPhone using Tapatalk
ντηζελ βιταρα δεν υφισταται εδω και μηνες
3008 με 1.2 για γκαζια? εδω με τον πριγκιπα και δεν... https://www.drive.gr/test-drives/aposto ... p-165-eat6Φιλαράκι το νεο μοτερ δεν το γνωρίζεις ακομα στην πράξη, ενώ ο pureTech βενζινοκινητήρας εως τωρα γα***ει
Εγω rav4 εχω αλλα ετσι μου είπε φίλος μου που το οδηγάει 2 ετη και ετσι διαβάζω σε ολα τα περιοδικά αυτοκινήτου ..
Οπως το ecoboost της Ford , ετσι κ το puretech ειναι βραβευμένα μοτερSent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης gk8719 έγραψε:
Πεζό 3008 εχει παρει φίλος 1200 βενζίνη κ σε ενα χρονο με 20.000 km , καμια ζημια .. ομως ειναι λίγα τα km ακομα
Το βιταρα εχει μηχανή φιατ , το ντιζελ 1600, το πηρε φίλος με 21000 ευρω κ θέλει να το πουλήσει διοτι δεν κανει km, κ το ντιζελ ποιανει μηκυτες απο τα βιοκαύσιμα κ το φοβάται
Sent from my iPhone using Tapatalk
ντηζελ βιταρα δεν υφισταται εδω και μηνες
3008 με 1.2 για γκαζια? εδω με τον πριγκιπα και δεν... https://www.drive.gr/test-drives/aposto ... p-165-eat6Φιλαράκι το νεο μοτερ δεν το γνωρίζεις ακομα στην πράξη, ενώ ο pureTech βενζινοκινητήρας εως τωρα γα***ει
Εγω rav4 εχω αλλα ετσι μου είπε φίλος μου που το οδηγάει 2 ετη και ετσι διαβάζω σε ολα τα περιοδικά αυτοκινήτου ..
Οπως το ecoboost της Ford , ετσι κ το puretech ειναι βραβευμένα μοτερSent from my iPhone using Tapatalk
ποιο ειναι το νεο μοτερ? ο πριγκηπας ή ο μπουστερτζετ? και ο 1.2 πιουρτεχ τι κανει λεει? στο τριο οκτω? ...μεχρι και ο κρίου θα σου τη πει...
-
TA εχουν οδηγήσει φιλε ή αυτοι (Κριου πιου γκαουπιου κλπ )οδηγούν την Shelby ?
Είπαμε εως 25.000 ευρω ετσι εγραψε ο τύπος στο 1ο σχολιοSent from my iPhone using Tapatalk
-
Το ότι ο 1,2 δεν βάζει φωτιά στον δρόμο με το 3008 , δεν φταίει ο 1,2 αλλά το βάρος του 3008 .
Αλλά το να συγκρίνουμε χώρους και βάρος του βιτάρα με το 3008 , είναι σαν να συγκρίνουμε την Λεωφόρο με το Κάμπ Νού...
Κοντά στον Νού και η γνώση λοιπόν .
Αν συγκρίνουμε όμως ΜΟΝΟ τις Λεωφόρους , τότε το 3 αιρκρός με τα 130 ατίθασα άτια μία χαρά συγκρίνεται με το Βίτ . Αλλά το Βίτ είναι μονόδρομος αν θέλει οπωσδήποτε τετρακούνα κάποιος .
Αν δεν θέλει και πάει στο δικίνητο , τότε το αιρκρός με το γκρίπ , είναι επίσης μονόδρομος .
Αλλά με τα 25000 που βάζει ο θεματοθέτης έχει θέμα καθότι δίνει πολλά για την Β κατηγορία που μπορεί να τα πάρει όλα με καλούς κινητήρες και εξοπλισμό και λίγα στην Γ κατηγορία που παίρνει χαμηλούς κινητήρες και μέτριους εξοπλισμούς .
-
Αν θες χώρους Opel grandland σε βενζίνη και kia sportage σε ντίζελ. Αν θες τετρακίνηση Suzuki.
-
Βασικά πρέπει να μας πει αν τον ενδιαφέρει η τετρακίνηση ή οχι.
Αν ναι , τα σουζουκια είναι μονόδρομος.
Αλλιώς παίζουν πολλές επιλογές. -
Εγώ θα σου πρότεινα να δεις και το Hyundai Tucson στα 22300 βγαίνει με τον ατμοσφαιρικό 1,6 132 ps στην φουλ έξτρα έκδοση.
Ενώ αν θες αρκετά γκάζια υπάρχει και ο τούρμπο 1,6 με 177 άλογα και τιμή στην φουλ έξτρα έκδοση 25500.
-
Το 3008 έχει υπέροχο εσωτερικό και εξωτερικό. Είναι όμορφο και ποιοτικό.
Το Βιτάρα είναι πολύ μικρότερο και ελαφρύτερο. Οι χώροι του πάντος μου φάνηκαν μια χαρά.
Τα γκάζια του 1.4 βιτάρα το 3008 δεν τα έχει.
Το βιταρα είναι gti suv. Το 3008 είναι «lux κούρσα». -
Ο χρήστης tearinio έγραψε:
Εγώ θα σου πρότεινα να δεις και το Hyundai Tucson στα 22300 βγαίνει με τον ατμοσφαιρικό 1,6 132 ps στην φουλ έξτρα έκδοση.Ενώ αν θες αρκετά γκάζια υπάρχει και ο τούρμπο 1,6 με 177 άλογα και τιμή στην φουλ έξτρα έκδοση 25500.
αν ειναι να παει στους ατμοσφαιρικους ας μεινει στα 132 να του μεινουν και τα 2.000 δεν εχουν και μεγαλες διαφορες οι δυο εκδοσεις που να αξιζουν τα +2 χιλιαρικα. Αν και για μενα στο τουσον το ντιζελ ειναι μονοδρομος για αξιοπρεπες τραβηγμα και νορμαλ καταναλωση.
-
Οι βενζινοκινητήρες Suzuki ήταν πάντα Suzuki, μόνο τα πετρέλαια ήταν FPT (Fiat PowerTrain Technologies).
To S του gatoz έχει μετρηθεί 0-100 περί τα 8.5
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... et-allgripTον ίδιο κινητήρα (που πλέον μετράει τουλάχιστον 4 χρόνια στην αγορά) έχουν και τα 1.4GL+, 1.4GLX τα οποία όποιος
θέλει τα παίρνει και δικίνητα (κάπου 80 κιλά λιγότερο από τα 4κίνητα δηλαδή).Η οποιαδήποτε σύγκριση στον τομέα των επιδόσεων με οποιοδήποτε άλλο SUV πέριξ της τιμής αυτής είναι ατυχής.
-
SUV... γκάζια ...
Μάλλον έχω χάσει επεισόδια.
-
Αυτό λες;
Αμ Vitara με μπροστινή κίνηση;
Χωρίς κοντές σχέσεις ακόμα και το τετρακίνητο;
Οσονούπω επταθέσιο Smart, τρέμε Zafira. -
Τετοια γραφεις, θα τα παρει κανεις σοβαρα και θα παει στην αντιπροσωπεία και θα ρωτα για επταθέσιο smart.
Θα τον πετάξουν έξω οι securities και αυτος θα φωναζει πως θα τους κανει μήνυση και οτι το παγωνι δεν πεπόνι ενω το πεπόνι παγώνει και το κρυβουν απο τον λαό και λιγο πριν τον κυνηγήσουν θα κραυγάζει οτι η γη είναι επίπεδη
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Τετοια γραφεις, θα τα παρει κανεις σοβαρα και θα παει στην αντιπροσωπεία και θα ρωτα για επταθέσιο smart.Θα τον πετάξουν έξω οι securities και αυτος θα φωναζει πως θα τους κανει μήνυση και οτι το παγωνι δεν πεπόνι ενω το πεπόνι παγώνει και το κρυβουν απο τον λαό και λιγο πριν τον κυνηγήσουν θα κραυγάζει οτι η γη είναι επίπεδη
-
Σεμνααα
Suv μέχρι 25000 max