-
Στις σελίδες τους δεν γράφουν τις πραγματικές τιμές. Λείπουν προσφορές, εκπτώσεις ή και λοιπά έξοδα.
Θα πάρεις γραπτή προσφορά από τουλάχιστον 2 αντιπροσωπιες ίδιας μάρκας και κάνε και το παζαρακι σου αν δεις (που θα δεις) διαφορές. -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Γιατι θυμωνεις, ειπες την αποψη σου και εγω τη δικη μου.
Ειπα οτι αυτο που λες δεν ισχυει, τα νεα ντιζελ ειναι περισσοτερο πολυπλοκα και με διαφορα συστημστα αντιρυπανσης τα οποια αυξανουν την πολυπλοκοτητα της καυσης και της ακπομπης καυσαεριων απο οτι παλαιοτερα στα ντιζελ που γεμιζαν καρκινο τον αερα.Δεν ειπα οτι κρατος πρεπει να τους τιμωρησει. Απο που προκυπτει κατι τετοιο.
Να σου πω κατι που ισως σε σοκαρει; και το νεο σου ευρο 6 ντιζελ μολυνει σχεδον οσο τα ευρο 4 και σε καποια χρονια αν ξεκινησει ευρωπαϊκη κεντρικη πολιτικη ισως απαγορευτει και το δικο σου να μπει στο κεντρο των μεγαλων πολεων.
Εδω υπαρχουν δυο πραγματικοτητες, οτι εσυ εκανες τη αγορα σου με σκοπο να παρεις ενα καθαρο αυτοκινητο, παρολο που ακουγεται απο παντου οτι το ντιζελ θα κοπει σταδιακα, ειπες γραφικοι θα ειναι αυτοι.
Η αλλη ειναι οτι σχεδον κανεις δεν γνωριζει ουτε και εγω πριν λιγο καιρο πως το αυτοκινητο σου μοιραζει καρκινο καθως εχει προγραμματιστει για αυτο διοτι αν ηταν οντως πολυ καθαρο τα μηχανικα του μερη θα χαλασουν πολυ γρηγορα, υπερβολικα γρηγορα και ετσι ουτε αξιοπιστια θα ειχες ουτε τιποτα. Για αυτο μερικες φορες ειναι οντως πολυ καθαρο και μετα ενεργοποιηται μια διαφορετικη ρυθμιση η οποια προσπαθει να προστατεψει τα μηχανικα μερη και ετσι οι ρυποι αυξανονται δεκαδες φορες παραπανω απο το οριο. Αυτο το γνωριζουν οι αρχες διοτι ειναι νομιμο, για αυτο συζητηται η σταδιακη καταργηση τους στις πολεις.
Δεν κατηγορω εσενα, εσυ εκανες την καλυτερη δυνατη αγορα για τις αναγκες σου. Περιγραφω ομως την πραγματικοτητα της καταστασης.Οσο για το προσβλητικο σχολιο του γραφικος, ξερεις ποσοι ανθρωποι ανιδεοι και ασχετοι με περνουν για γραφικο σε διαφορα θεματα. Το εχω συνηθισει, αυτοι αραγε εχουν συνηθισει την ανιδεοτητα τους και το βλεμμα που εχουν οταν δεν καταλαβαινουν;
Δεν αποτυπωσα τη λεξη 'γραφικος' για να σου πω οτι εισαι αλλα πως θα ακουγεσαι στα αυτια αυτων που θα ακουσουν τις ακτιβιστικες θεωριες...τελος παντων σου ζηταω συγνωμη αν σε εκανα να στεναχωρηθεις......εγω geok πηρα το tucson 1.6crdi 116.......παιδια πραξτε οπως νομιζετε...και οτι θα κσταργησουν τα ντιζελ εστω και σταδιακα στην χωρα μας....εδω ειστε και εδω ειμαι...χαχαχα τα λεμε σε μια δεκαετια...αν δεν κανω λαθος εχει περασει ηδη μια δεκαπενταετια κοντα που θα κυνηγουσαν λογω ρυπων και τα euro4 & 5.......ψαξτε να βρειτε και τα βενζινης σε αντιστοιχα euro να δειτε και αντιστοιχες εκθεσης απο τα ευρωπας και θα δειτε ποσο προθυμο ειναι το κρατος μα να βαλει το χερι στην πληγη....και για να συνοψισουμε τα πετρελαια και τα βενζυνια θα καταργηθουνε σε ανεπτυγμενα κρατη καθαρα της ευρωπας....εμεις ανηκουμε μεν στην δυση αλλα στην λογικη των εταιρων μας θεωρουμαστε μια τριτοκοσμικη χωρα με κατοικους πρωτογονους σαν τις χωρες της αφρικης και θα συνεχισουν τουλαχιστον για μια εικοσαετια να μας αντιμετωπιζουν σαν αποθηκη και σκουπιδοτοπο ανθρωπων και αντικειμενων.....σε καμια εικοσαετια λιτοτητας και αποικιικρατιας θα εχει παλιωσει το καινουργιο αμαξακι μου και θα εχει ωριμασει η αγορα ηλεκτροκινητων στην χωρα μας με υποδομες και τα συναφη ωστε να μπορουμε να υποδεχτουμε τα σημερινα μεν και σκουπιδια τοτε για τους εταιρους μας μεταχειρα ηλεκτρικα.....τοτε ξαναμιλαμε για οικολογια και τοτε παλι θα εχω το πιο καινουργιο για την εποχη οικολογικο αμαξι αφου το παλιο μου πια θα εχει σταλει στην ουγκαντα.......
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν γινεται δεκτη η συγνωμη διοτι δεν πρεπει να τη ζητησεις.
Σιγα τωρα να παρεξηγουμαστε μεσσογειακοι χαρακτηρες με το παραμικρο. Πλακωνομαστε για να περνα η ωρα και μετα ολα καλα.
Προσωπικα εχω περιστατικα να πλακωνομαι με φωνες κτλ και μετα οταν βλεπω τον διαφωνουντα και αντιτιθεμενο σε σταση λεωφορειου να σταματω και να λεω ελα μεσα την πανακολα σου να σε παω σπιτι σου.Οντως ακουγονται ακτιβιστικα, και εγω τους βαριεμαι, αλλα οταν λεω αντε ρε μπαγασα θα σου δωσω χρονο να με πρηξεις, εχουν δικιο.
Ετσι γενικα το λεω, σκεφτητε το κοστος στα δημοσια ταμεια υγειας ενος καρκινοπαθους ή καρδιοπαθους, μιλαμε για δεκαδες και εκατονταδες χιλ ευρω!!
Αυτα απο που βγαινουν; Μα φυσικα απο την φορολογια.
Οι καρκινοι απο που προκαλουνται;
Ενα ποσοστο τους απο την ατμοσφαιρικη ρυπανση, σκεψου οτι τα θυματα ειναι διπλασια απο την ατμοσφαιρικη ρυπανση παρα απο τα τροχαια σε ολη την ευρωπη.Αρα, τα δυο λιτρα εξοικονομησης καυσιμου στο τουτου του καθενος που προσφερει ενα βρομικο καυσιμο και το προσχερο κερδος, ειναι ενα τιποτα. Τα δινεις απο την αλλη τσεπη και παλι για το δημοσιο συστημα υγειας.
Δεν τονιζω επικαλουμενος το θυμικο αναφεροντας το υπερτατο σωματικο αλλα και ψυχικο πονο του ασθενους και της οικογενειας του.
Και τελευταιο βαζω το γεγονος του ηθους. Της σκεψης προστασιας του κοινου καλου της χωρας, πολης, γειτονιας.Δεν κατηγορω κανεναν καλα κανετε και πειρατε ντιζελ για το συμφερον σας, αυτα που αναφερω πιο πολυ ειναι κριτικη στους κανονισμους που υπαρχουν
Τωρα η ωρα της αληθειας δασκαλε που διδασκες μη σε δω με ντιζελ ποτε σου, δεν γνωριζω δεν απαντω -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Δεν γινεται δεκτη η συγνωμη διοτι δεν πρεπει να τη ζητησεις.Σιγα τωρα να παρεξηγουμαστε μεσσογειακοι χαρακτηρες με το παραμικρο. Πλακωνομαστε για να περνα η ωρα και μετα ολα καλα.
Προσωπικα εχω περιστατικα να πλακωνομαι με φωνες κτλ και μετα οταν βλεπω τον διαφωνουντα και αντιτιθεμενο σε σταση λεωφορειου να σταματω και να λεω ελα μεσα την πανακολα σου να σε παω σπιτι σου.Οντως ακουγονται ακτιβιστικα, και εγω τους βαριεμαι, αλλα οταν λεω αντε ρε μπαγασα θα σου δωσω χρονο να με πρηξεις, εχουν δικιο.
Ετσι γενικα το λεω, σκεφτητε το κοστος στα δημοσια ταμεια υγειας ενος καρκινοπαθους ή καρδιοπαθους, μιλαμε για δεκαδες και εκατονταδες χιλ ευρω!!
Αυτα απο που βγαινουν; Μα φυσικα απο την φορολογια.
Οι καρκινοι απο που προκαλουνται;
Ενα ποσοστο τους απο την ατμοσφαιρικη ρυπανση, σκεψου οτι τα θυματα ειναι διπλασια απο την ατμοσφαιρικη ρυπανση παρα απο τα τροχαια σε ολη την ευρωπη.Αρα, τα δυο λιτρα εξοικονομησης καυσιμου στο τουτου του καθενος που προσφερει ενα βρομικο καυσιμο και το προσχερο κερδος, ειναι ενα τιποτα. Τα δινεις απο την αλλη τσεπη και παλι για το δημοσιο συστημα υγειας.
Δεν τονιζω επικαλουμενος το θυμικο αναφεροντας το υπερτατο σωματικο αλλα και ψυχικο πονο του ασθενους και της οικογενειας του.
Και τελευταιο βαζω το γεγονος του ηθους. Της σκεψης προστασιας του κοινου καλου της χωρας, πολης, γειτονιας.Δεν κατηγορω κανεναν καλα κανετε και πειρατε ντιζελ για το συμφερον σας, αυτα που αναφερω πιο πολυ ειναι κριτικη στους κανονισμους που υπαρχουν
Τωρα η ωρα της αληθειας δασκαλε που διδασκες μη σε δω με ντιζελ ποτε σου, δεν γνωριζω δεν απαντω [emoji38]Φιλε μου εχεις και εσυ τα δικια σου...αλλα οταν εισαι επαρχια και εχεις να διανυσεις αρκετες αποστασεις να προσεγγισεις πολη....και εχεις ψαξει και για φυσικο αεριο και λογω ελειψης κοντινων πρατηριων....αλλα και υγραεριο δεν θελω γιατι εχω δει πολλους απο το περιβαλλον να το εχουν κανει το αμαξι σουρωτηρι απο τις συνεχωμενες επιδιορθωσεις λογω βλαβων......ενταξει αναγκαστικα με εναν μεσαιο μισθουλακο θα καταφυγεις στην λυση που θα σε καλυπτει περισσοτερο....ετσι και αλλιως το κρατος ειναι απων ακομη και στα προβληματα μετακινησης του μεσου πολιτη....σιγουρα ομως θα εμφανιστει καποια στιγμη για να εισπραξει οτι μπορει και απο οποια πτυχη ή δραστηριοτητα της ζως μας το καταφερει...
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Test drive: Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet AllGrip
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... et-allgrip -
παντού για τον χιλιάρη διαβάζω reviews. Λογικό μεν γιατί είναι νέος και άξιος αναφοράς σε αυτή την κατηγορία.
Όσο καλά σχόλια και αν διαβάζω ακόμα όμως, δεν μπορώ να πειστώ ότι είναι προτιμότερος ο 1.0 AWD από τον 1.4 FWD. -
Απλα ο 1,4 ειναι δυνατοτερος.
Πολυ πιθανον τα υλικα, ο τροπος λειτουργιας, η μελετη αποδοσης και αξιοπιστια του κινητηρα να ειναι κοινα.
Ουσιαστικα ο ιδιος κινητηρας ειναι απλα προσθετουν εναν κυλινδρο παραπανω που αυξανει τα συνολικα κ. εκ στα 1400 και δινει περισσοτερη αθροιστικη αποδοση αλλα και ενα ακομα μπεκ ψεκασμου βενζινης.Αρα επιλεγεις εσυ αν θες τετρακινηση που δινει καλυτερο πατημα σε χειμωνες και φθηνοπωρο ή αν θες μικρο πυραυλακι.
Απλα τα πραγματα -
Πάντως κοίταγα τις μετρήσεις του drive και είδα ότι το fwd 1,4 140hp vitara έχει σχεδόν τις ίδιες επιδόσεις με το civic 1,5 182 HP!!! Εεε δεν το λες και αργό αυτοκίνητο....
-
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
Πάντως κοίταγα τις μετρήσεις του drive και είδα ότι το fwd 1,4 140hp vitara έχει σχεδόν τις ίδιες επιδόσεις με το civic 1,5 182 HP!!! Εεε δεν το λες και αργό αυτοκίνητο....Δεν ξέρω για το civic αλλά το Vitara 1.4 2wd που οδήγησα μου φάνηκε (εμένα και της συζύγου) πύραυλος.
Άσε που καίει και λίγο ....
Το καλύτερο κομάτι αυτού του αυτοκινήτου είναι το μοτέρ του. -
Ο χρήστης Ioudas έγραψε:
Πάντως κοίταγα τις μετρήσεις του drive και είδα ότι το fwd 1,4 140hp vitara έχει σχεδόν τις ίδιες επιδόσεις με το civic 1,5 182 HP!!! Εεε δεν το λες και αργό αυτοκίνητο....
Δεν ξέρω για το civic αλλά το Vitara 1.4 2wd που οδήγησα μου φάνηκε (εμένα και της συζύγου) πύραυλος.
Άσε που καίει και λίγο ....
Το καλύτερο κομάτι αυτού του αυτοκινήτου είναι το μοτέρ του.και το στήσιμο του δεν είναι κακό.... Τα υπηρετεί τα άλογα μια χαρά...
-
Ρε τι εκφυλισμός είναι αυτός; Το άλλοτε σκληροπυρηνικό 4Χ4, τώρα έγινε κοντράδικο με μπροστινή κίνηση, ενώ απουσιάζουν παντελώς οι κοντές σχέσεις από την γκάμα.
Οσονούπω το MR2 σε έκδοση με κοντές σχέσεις και 23 εκατοστά από το έδαφος, το Landcruiser σε διθέσια έκδοση για να χτυπήσει τα Smart κι η Μ5 αναμένεται με φυσικό αέριο.
-
-
Το αυτόματο του Vitara είναι με μετατροπέα ροπής ή διπλού συμπλέκτη;
-
Ο χρήστης P@ulet@ έγραψε:
Το αυτόματο του Vitara είναι με μετατροπέα ροπής ή διπλού συμπλέκτη;Ευτυχώς με μετατροπέα ροπής (εάν μιλάς για το βενζίνης, γιατί στο Diesel που δεν βγαίνει πια ήταν διπλού συμπλέκτη), 6αρι της Aisin.
-
Thanks!
-
Γιατί τέτοια αντιπάθεια για του διπλού συμπλέκτη;
-
σε σουβι οπως το βιτ που το εχει το εκτος δρομου, το τραβηγμα βαρκοτροχοσπιτου και γενικα τα παει καλα με τη ταλαιπωρεια, το διπλοσυμπλεκτο ειναι πολυ λοατκι, αναβει τους συμπλεκτες και σε κρεμαει στο λασπολακο με μια πανω. φιλος με ρωταγε αν εχω πλυνει τις καλτσες μου σε αναλογη περιπτωση, αλλα ηταν το βιτ του και οχι η αρβυλα που μυρναε. οποτε πρεπει να το γυριζεις στο μανιουαλ και να περιοριστεις στη 1η. το γραφει και το βιβλιο χρηστη. αντιθετα το αισιν ειναι κατ'αρχας αισιν, ασπαστο, δεν χαμπαριαζει και δεν αναβει. τα μετατροπεα θελουν και λιγοτερη συντηρηση και φθηνοτερη. τα διπλοσυμπλεχτα για ασφαλτο εχουν και την καλη τη φημη απο τα φαου, πας περιπτερο για τσιγαρα και γυριζεις μεσω καρεντα. και η φιατ, οπως με μαθανε οι διες και σια οε, στο τρέιλχόουκ, αντι για κοντα αποσυμπλεκει το αυτοματο και παει μονο με 1η για να μη τα φτυσει μεταξυ αλλων. γενικα παντως για ασφαλτο μια χαρα θα ητανε το διπλο, αν ητανε και αισιν. εκτος, μακρυα.
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Γιατί τέτοια αντιπάθεια για του διπλού συμπλέκτη;Γιατί έχουν νόημα μόνο σε σπόρ κατασκευές που μετράει η ταχύτητα της αλλαγής. Σε καθημερινή χρήση σε καθημερινά αυτοκίνητα μόνο μειονεκτήματα έχουν:
- Σε κίνηση στην πόλη ταλαιπωρούνται
- Εφόσον είναι στην ουσία κλασσικά χειροκίνητα, θέλουν αλλαγή δίσκου
- Είναι ακριβά σε ενδεχόμενη βλάβη η οποια είναι αρκετά πιθανή
- Δεν έχουν το πλεονέκτημα του μετατροπέα ροπής που πατινάρει εγγενώς και είναι πολύ χρήσιμη λειτουργία τόσο στο δύσκολο παρκάρισμα όσο και στην εκτός δρόμου κίνηση.
- Τέλος δεν είναι 'αληθινά' αυτόματα (για εμένα), απλά είναι κλασσικά χειροκίνητα (δλδ. ΔΕΝ είναι πλανητικά) με αυτοματοποιημένη λειτουργία του συμπλέκτη και 2 συμπλέκτες για πιο ομαλές και γρήγορες αλλαγές.
Προσωπικά έχοντας οδηγήσει αρκετά όλες τις τεχνολογίες αυτόματου κιβωτίου, τα κλασσικά πλανητικά με μετατροπέα ροπής δεν τα αλλάζω με τίποτα!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Γιατί τέτοια αντιπάθεια για του διπλού συμπλέκτη;
Γιατί έχουν νόημα μόνο σε σπόρ κατασκευές που μετράει η ταχύτητα της αλλαγής. Σε καθημερινή χρήση σε καθημερινά αυτοκίνητα μόνο μειονεκτήματα έχουν:
- Σε κίνηση στην πόλη ταλαιπωρούνται
- Εφόσον είναι στην ουσία κλασσικά χειροκίνητα, θέλουν αλλαγή δίσκου
- Είναι ακριβά σε ενδεχόμενη βλάβη η οποια είναι αρκετά πιθανή
- Δεν έχουν το πλεονέκτημα του μετατροπέα ροπής που πατινάρει εγγενώς και είναι πολύ χρήσιμη λειτουργία τόσο στο δύσκολο παρκάρισμα όσο και στην εκτός δρόμου κίνηση.
- Τέλος δεν είναι 'αληθινά' αυτόματα (για εμένα), απλά είναι κλασσικά χειροκίνητα (δλδ. ΔΕΝ είναι πλανητικά) με αυτοματοποιημένη λειτουργία του συμπλέκτη και 2 συμπλέκτες για πιο ομαλές και γρήγορες αλλαγές.
Προσωπικά έχοντας οδηγήσει αρκετά όλες τις τεχνολογίες αυτόματου κιβωτίου, τα κλασσικά πλανητικά με μετατροπέα ροπής δεν τα αλλάζω με τίποτα!
Φάνη, ένα λάθος κάνεις: Μια χαρά πατινάρουν τα διπλού συμπλέκτη και γι' αυτό ταιριάζουν μια χαρά στους μικρούς downsized υπερτροφοδοτούμενες κινητήρες. Πολλοί γκρινιάζουν γιατί με το turbo 1000άρη τους με χειροκίνητο κιβώτιο, δεν μπορούν να ξεκινήσουν αν δεν ανεβάσουν στροφές πάνω από 1500 και βάλε πριν αφήσουν το συμπλέκτη ή γιατί αν πέσει η ταχύτητα τους κάτω από τα 10-15 Km/h δεν μπορούν να ρολάρουν με δευτέρα σχέση, αλλά πρέπει να κατεβάσουν σε πρώτη. Εδώ έρχονται τα DSG και τα συναφή και καλύπτουν πλήρως αυτό το πρόβλημα, πατινάροντας όσο πρέπει ώστε να μασκάρουν την έλλειψη απόκρισης και ροπής πολύ χαμηλά.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Φάνη, ένα λάθος κάνεις: Μια χαρά πατινάρουν τα διπλού συμπλέκτη και γι' αυτό ταιριάζουν μια χαρά στους μικρούς downsized υπερτροφοδοτούμενες κινητήρες. Πολλοί γκρινιάζουν γιατί με το turbo 1000άρη τους με χειροκίνητο κιβώτιο, δεν μπορούν να ξεκινήσουν αν δεν ανεβάσουν στροφές πάνω από 1500 και βάλε πριν αφήσουν το συμπλέκτη ή γιατί αν πέσει η ταχύτητα τους κάτω από τα 10-15 Km/h δεν μπορούν να ρολάρουν με δευτέρα σχέση, αλλά πρέπει να κατεβάσουν σε πρώτη. Εδώ έρχονται τα DSG και τα συναφή και καλύπτουν πλήρως αυτό το πρόβλημα, πατινάροντας όσο πρέπει ώστε να μασκάρουν την έλλειψη απόκρισης και ροπής πολύ χαμηλά.
Συμφωνώ και δεν το έγραψα σωστά μάλλον.
Τα διπλού συμπλέκτη πατινάρουν, αλλά φθείρεται ο συμπλέκτης (όπως όταν πατινάρουμε με το χειροκίνητο). Ενώ ο μετατροπέας ροπής έχει το πατινάρισμα ως εγγενή χαρακτηριστικό της λειτουργίας του (ως παρεπόμενο του στροβιλισμού του λαδιού), χωρίς να προκαλείται καμία φθορά.
μετάβαση σε πρώτο SUV