-
Ο χρήστης Panos_Choulio έγραψε:
Εγώ όταν έρθει η ώρα να τα αλλάξω είμαι ανάμεσα σε continental premium contact 6, vredestein ultrac satin και toyo open country U/T με ένδειξη M+S ...Το vredestein Παρ ολο τις χαμηλές θέσεις στα τεστ έχει τις καλύτερες κριτικές από οδηγούς..Το continental έχει καλές κριτικές και από οδηγούς και από τα τεστ ...Για το toyo έχω βρει κριτικές από Αγγλία και Αυστραλία που είναι αρκετά καλές.... Σκέφτομαι και την αλλαγή από 215 σε 225/55/17 με διαφορά 1.6% στην διάμετρο αλλά σκέφτομαι μήπως αλλάξει προς το χειρότερο η συμπεριφορά η επηρεαστεί κάποιο σύστημα...Φίλος που φοράει τα Continental p c 6 δεν ειναι ευχαριστημενος.Το αμαξι ειναι Rover 75 1.8T .Τα fulda που φορούσε πριν του αρεσαν περισσότερο...Ηταν αναμεσα στα Conti και τα Vredestein αλλα προτίμησε τα 1α λόγο ονόματος....
-
Η παραγγελία έπεσε.
Galactic.
Σε καμμά 10αρια μέρες παραλαβη -
Ο χρήστης spi75 έγραψε:
Η παραγγελία έπεσε.
Galactic.
Σε καμμά 10αρια μέρες παραλαβηέχουν ετοιμοπαραδοτο.? Καλορίζικο 4x2 ή 4χ4? Περιμένουμε εντυπώσεις.
-
4X2 (Δυστυχώς).
Απο χρώματα είχαν διάφορα ετοιμοπαράδοτα (πλην του μπλε). Το γκρι το είχαν εκεί και μου άρεσε πολύ. -
Ο χρήστης spi75 έγραψε:
4X2 (Δυστυχώς).
Απο χρώματα είχαν διάφορα ετοιμοπαράδοτα (πλην του μπλε). Το γκρι το είχαν εκεί και μου άρεσε πολύ.και εγώ ήμουν ανάμεσα σε αυτό που πήρα(mineral) , το δικό σου και το άσπρο
-
και το mineral πρεπει να του πηγαινει
-
lemouz75 δεν είναι ευχαριστημένος από άποψη κρατήματος η άνεσης; Πάντως στις κριτικές που έχω βρει το ελαστικό χαρακτηρίζεται ως λιγάκι σκληρό με συνέπεια να καταλαβαίνουν περισσότερο τις λακούβες...
-
Ο χρήστης mmvog έγραψε:
Πιο ωραίο το kuga αλλά πιο σταθερό το scross στο δρόμο. Συμπεριφέρεται σαν γρήγορο μικρομεσαίο.
Κάτι άλλο : Έχει κάποιος αλλάξει τακάκια στο scross? Ρωτάω γιατί έχω 27000 Χιλ. και μου είπαν σε 5000 να ελέγξω τακάκια. Σε όλα μου τα προηγούμενα αυτοκίνητα άλλαζα στα 45000-65000. Τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνω εκτός πόλης.Τι παίζει?Εγώ με κυρίως χλμ εκτός πόλης άλλαξα μπροστά στα 85000 και όντως ήθελαν. Στην αντιπροσωπεία μου είχαν πει ότι ήθελαν αλλαγμα στις 45000! Κόστος με δικο μου υλικό 60 ευρώ. Κόστος στην αντιπροσωπεία 135 αν τα άλλαζα εκτός σερβίς και 105 στο σέρβις!
Τα συμπεράσματα δικά σουΣτάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Panos_Choulio έγραψε:
lemouz75 δεν είναι ευχαριστημένος από άποψη κρατήματος η άνεσης; Πάντως στις κριτικές που έχω βρει το ελαστικό χαρακτηρίζεται ως λιγάκι σκληρό με συνέπεια να καταλαβαίνουν περισσότερο τις λακούβες...Απο άποψη γενικής συμπεριφοράς εν σύγκριση με τα fulda...Μου ειπε οτι σχετικά είναι μαλακά λάστιχα και αθόρυβα.Τι να σου πω ότι μου λέει σου λεω...
Tkin73 Οπως τα λες είναι 105€ εντος σέρβις...
-
Στα 60 ευρω που έγραψα με δικά μου τακακια ειναι με αποδείξεις όλα. Αν ειχα ακολουθησει το 'προγραμμα' της αντιπροσωπείας θα είχα αλλάξει ως τώρα 2 φορές τακάκια με κόστος από 210 ως 270 ευρω ( αντί τα 60 που έχω τώρα κόστος) αλλά θα ήμουν εντός εγγύησης!!!
Συμπερασματικά για να παραμείνεις εντος εγγύησης για την σουζούκι πάντα , πρέπει να προπληρώσεις 500 ως 600 ευρώ σε έξτρα κόστος σε σέρβις και αναλώσιμα που και ακριβοπληρώνεις και τα αλλαζεις νωρίτερα από ότι χρειάζεται. Για αλλες μάρκες τα νούμερα γίνονται 4ψήφια.
Οπότε αν σου βγει βλάβη εντός εγγύησης πχ 1000 στην σουζούκι τα 500-600 τα πληρώνεις απο την τσέπη σου. Σε αλλες μαρκες μπορεί μια ζημιά των 1000 ευρώ που καλύπτει η εγγυηση σου να την πληρώσεις όλη από την τσεπη λόγω των @αμησιάτικων....αλλά έχεις εγγύηση!!!
Δυστυχως η πολιτικη των αντιπροσωπειων μας οδηγεί ολοταχώς για λιζιγκ.... -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Στα 60 ευρω που έγραψα με δικά μου τακακια ειναι με αποδείξεις όλα. Αν ειχα ακολουθησει το 'προγραμμα' της αντιπροσωπείας θα είχα αλλάξει ως τώρα 2 φορές τακάκια με κόστος από 210 ως 270 ευρω ( αντί τα 60 που έχω τώρα κόστος) αλλά θα ήμουν εντός εγγύησης!!!
Συμπερασματικά για να παραμείνεις εντος εγγύησης για την σουζούκι πάντα , πρέπει να προπληρώσεις 500 ως 600 ευρώ σε έξτρα κόστος σε σέρβις και αναλώσιμα που και ακριβοπληρώνεις και τα αλλαζεις νωρίτερα από ότι χρειάζεται. Για αλλες μάρκες τα νούμερα γίνονται 4ψήφια.
Οπότε αν σου βγει βλάβη εντός εγγύησης πχ 1000 στην σουζούκι τα 500-600 τα πληρώνεις απο την τσέπη σου. Σε αλλες μαρκες μπορεί μια ζημιά των 1000 ευρώ που καλύπτει η εγγυηση σου να την πληρώσεις όλη από την τσεπη λόγω των @αμησιάτικων....αλλά έχεις εγγύηση!!!
Δυστυχως η πολιτικη των αντιπροσωπειων μας οδηγεί ολοταχώς για λιζιγκ....Μα με το να αλλάξεις τακάκια εκτός δικτύου δεν χάνεις την εργοστασιακή εγγύηση του αυτοκινήτου!
Στη χειρότερη εξαιρούνται τα σχετικά μηχανικά μέρη. Στην περίπτωση σου τακάκια και δίσκοι, που είναι ούτως ή άλλως αναλώσιμα και στα 85.000 Km καμία εγγύηση δεν τα καλύπτει! -
Ρώτα την ασφαλιστική (για τα +2 έτη) για το τι καλύπτει και τι όχι, στην πράξη από δική μου εμπειρία οποιαδήποτε ενέργεια κάνεις εκτος επίσημου δικτύου σε βγάζει αυτόματα εκτός εγγύησης (οριστικά και διαπαντός!). Εγω πχ έκανα ένα σερβις σε αδειοδοτημενο, μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο, μετα από 6 μήνες μου κόπηκε η ντίζα του κιβωτίου ταχυτητας ( από καθαρή αστοχία υλικου) καμια σχέση με τα σερβις και η ασφαλιστικη με πεταξε έξω και πλήρωσα 155 ευρώ από την τσέπη μου!
Εκείνο που καυτηριάζω εγω είναι ότι εντος αντιπροσωπείας και ακριβοπληρωνεις τα αναλώσιμα ( λάδια, ξυδια, φιλτρα, τακακια κλπ) και τα αλλαζεις νωρίτερα από ότι πρέπει με το αναλογο κόστος, αλλά και την πολιτική κάλυψης εγγύησης, τώρα ειδικά με τα 3 + 4 χρόνια επέκταση εγγυηση μεσω ασφαλιστικης θα κλάψουνε μανούλες...
Αν είσαι τύπος που δεν την ψάχνεις ή δεν σε πειράζει πληρώνεις στα χρόνια της εγγύησης 50 ως 80 ευρω ( για σουζούκι πάντα σε άλλες αντιπροσωπειες μπορει να μιλάμε για 100-150) το κάθε σερβις ακριβότερα , αλλάζεις τακάκια σε διπλάσιο τριπλασιο κόστος απο το πραγματικό και στον μισό χρόνο ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗ...και ...παρακαλας ...να βγει μεγάλη βλάβη για να βγάλεις τα σπασμένα!!! στην οποία μεγάλη βλαβη όπως είπα έχεις μια απαλλαγη ( δλδ πληρώνεις απο την τσέπη σου) τα πρωτα 500-600 ευρω για σουζουκι , χιλιάρικο και βαλε αλλου, δλδ τα έχεις προπληρώσει μέσω των σερβις και των άκυρων αλλαγων, και τα υπολοιπα τα πληρωνει η ...εγγυηση.
Γι αυτό λεω οτι στο επομενο αμαξι θα σκεφτω σοβαρα την αγορα μεσω λιζιγκ για να γλιτώσω αυτά...φυσικα λιζιγκ που να συμφερει και οχι τοκογλυφικο που σε 48 μηνες πληρωνεις το ...110% της αξιας λιανικής! -
Εγω εξάντλησα τα 3+2 έτη...Περιπου για τα 5 servis εδωσα από 150€ εως 240€ (αυτο ειχε και τακάκια μέσα). Βλάβες που γλίτωσα από εγγύηση οι εξής: Κολωνα τιμονιού, ντιζες σασμαν, 2 προθερμαντηρες και η τελευταία εύχομαι, διαρροή από την αντλία πετρελαίου (αλλαγή ιμάντες γιατί λερώθηκαν,καθαρισμος τεποζιτου, καθαρισμό ολου του συστήματος καυσίμου και φίλτρο πετρελαίου) με κόστος περίπου στα 1800€ αν τα πλήρωνα .Εδω να πω ότι αλλαξα προαιρετικά την αντλία νερού που την πλήρωσα εγω μαζι με το αντιψυκτικό κόστος 135€...Στα συν να βάλουμε και την δωρεάν οδικη βοήθεια για 6 χρόνια...
-
Εντάξει εσύ έκανες απόσβεση...δεν έχεις παράπονο σου έβγαλε μπόλικα!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σα πολλά δε σου έβγαλε για Γιαπωνέζικο που 'δε σπάει δε χαλάει';
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Σα πολλά δε σου έβγαλε για Γιαπωνέζικο που 'δε σπάει δε χαλάει';Ο κινητήρας fiat είναι, για ποιό γιαπωνέζικο μιλάμε ?
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Σα πολλά δε σου έβγαλε για Γιαπωνέζικο που 'δε σπάει δε χαλάει';
Ο κινητήρας fiat είναι, για ποιό γιαπωνέζικο μιλάμε ?
Εγω βλέπω ότι ο κινητήρας δεν έπαθε τίποτα...ότι χάλασε είναι από τα περιφερειακά που επιλεγούν τα ουγγαρεζάκια.....
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Σα πολλά δε σου έβγαλε για Γιαπωνέζικο που 'δε σπάει δε χαλάει';
Ο κινητήρας fiat είναι, για ποιό γιαπωνέζικο μιλάμε ?
Εγω βλέπω ότι ο κινητήρας δεν έπαθε τίποτα...ότι χάλασε είναι από τα περιφερειακά που επιλεγούν τα ουγγαρεζάκια.....
Σωστός....
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Σα πολλά δε σου έβγαλε για Γιαπωνέζικο που 'δε σπάει δε χαλάει';
Ο κινητήρας fiat είναι, για ποιό γιαπωνέζικο μιλάμε ?
AUTO BILD
https://www.autobild.de/bilder/suzuki-s ... tml#bild16
-
Εξαιρετική αξιολόγηση στα 100.000 Km!
SUZUKI SX4 SCROSS