-
Ο χρήστης urubambak έγραψε:
- Το κιβώτιο μου φάνηκε, όπως έχουν γράψει κι άλλοι, πολύ σκληρό. Πραγματικά θεωρώ ότι ένα τέτοιο σύνολο αδικείται από αυτό το παρωχημένο κιβώτιο. Είναι κάτι που με το στρώσιμο βελτιώνεται;
Κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο!
το κιβώτιο όταν είναι κρύα τα λάδια μερικές φορές είναι και μένα σκληρό μετά από λίγη χρήση και κίνηση γίνεται πολύ καλύτερο.
-
Ισως καποιο προσθετο μεσα στην βαλβολινη βοηθησει αισθητα.
-
Ο χρήστης luckies έγραψε:
Σας ακούγονται τα φρένα στα πρώτα 3-4 φρεναρίσματα μετά από ακινησία αυτές τις ημέρες;Διάβασα ότι μπορεί να οφείλεται σε σκουριά που αναπτύσσεται, λόγω αυξημένης υγρασίας, επάνω στους δίσκους και ότι δεν ειναι ανησυχητικό. Στέκει;
Ισχύει, που και που κάνε και κανένα (τσαρούχωμα) ακομα και με χαμηλή ταχύτητα, για να στρώνουν τα τακάκια
-
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
- Το κιβώτιο μου φάνηκε, όπως έχουν γράψει κι άλλοι, πολύ σκληρό. Πραγματικά θεωρώ ότι ένα τέτοιο σύνολο αδικείται από αυτό το παρωχημένο κιβώτιο. Είναι κάτι που με το στρώσιμο βελτιώνεται;
Κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο!
το κιβώτιο όταν είναι κρύα τα λάδια μερικές φορές είναι και μένα σκληρό μετά από λίγη χρήση και κίνηση γίνεται πολύ καλύτερο.
Η συγκεκριμένη βαλβολίνη αλλάζει προς το καλύτερο την λειτουργία του κιβωτίου
Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ισχύει, που και που κάνε και κανένα (τσαρούχωμα) ακομα και με χαμηλή ταχύτητα, για να στρώνουν τα τακάκια
Αυτό κάνω, αλλά πονάνε τα αυτιά μου (και η ψυχή μου) Thanx.
-
Δημοσίευση από dioskar » 29 Ιαν 2019 21:13
Φίλε καλησπέρα. Εγώ έχω απάντηση μόνο για την ερώτηση σου για την ρεζέρβα.
Να μην μπεις καν στην διαδικασία για αγορά ρεζέρβας ανάγκης από αντιπροσωπεία.
Πολλά λεφτά ρε φίλε. Εγώ προσωπικά πήγα σε μάντρα με ανταλλακτικά και δοκίμασα 15αρα ζάντα (δεν ακουμπά στα φρένα),μουβαλε κ ένα λάστιχο πάνω και όλο αυτό κόστισε 50ευρώ.
Τώρα οτιδήποτε κ να κάτσει τώρα στο δρόμο δεν θα με νοιάζει ούτε με τι ταχύτητα θα πρέπει να πηγαίνω ούτε το βάρος αυτοκινήτου που θα πέφτει πάνω στο ελαστικό.
Η ρεζέρβα χωρά κανονικά χωρίς να σηκώνει καθόλου το κάτω κόντρα πλακέ που καλύπτει την ρεζέρβα.
Ελπίζω να βοήθησα λίγοΕυχαριστώ πολύ dioskar, θα το ψάξω σε κανά βουλκανιζατέρ όταν θα έχω το αυτοκίνητο στην κατοχή μου.
Δημοσίευση από ignantios » 30 Ιαν 2019 06:30
Ntj
Την ρεζέρβα ζητά να σου την κάνουν δώρο.... Εγώ έτσι έκανα.Μου κάνουν ήδη μια γεναία έκπτωση αλλά χωρίς δώρα. Όταν έρθει η ώρα της παραγγελίας θα τους παζαρέψω λίγο ακόμα και βλέπουμε.
Δημοσίευση από luckies » 30 Ιαν 2019 11:34
75kg είναι το νούμερο που ψάχνεις (σελ 5-20 στο manual). Από αυτό πρέπει να αφαιρέσεις το βάρος των μπαρών και των συστημάτων στήριξής τους για να δεις το οφέλιμο για μπαγαζιέρες κτλ κτλ.
Ευχαριστώ πολύ
Δημοσίευση από luckies » 30 Ιαν 2019 11:34
Γιατί να 'μπλέξεις' με τις μπάρες της σουζούκι όταν με 30-40 ευρώ παραπάνω παίρνεις τις δοκιμασμένα αθόρυβες thule 961 wingbar; Τροφή για σκέψη. Από την άλλη, έχω κι εγώ για ποδήλατο οροφής (532 freeride), προφανώς χρειάστηκε να κόψω τα μονωτικά λαστιχάκια της μπάρας για να μπει (t rack) η βάση ποδηλάτου, έχασα το ένα κομματάκι (10 cm) και θέλουν 50 ευρώ για 1 ανταλλακτικό λαστιχάκι. Ήμαρτον.
Νομίζω ότι κάποιος είχε αναφέρει εδώ μέσα πως οι μπάρες της suzuki είναι από την Thule. Μπορεί και να κάνω λάθος. Επίσης έχω την εντύπωση πως το προφίλ αλουμινίου της suzuki έχει το ίδιο αεροδυναμικό σχήμα (δάκρυ) με το 961 της Thule.
Δημοσίευση από luckies » 30 Ιαν 2019 11:34
Χωρίς να είμαι απόλυτος, το ξήλωμα ακούγεται εκτός πραγματικότητας.
Κι εγώ αυτό πιστεύω αλλά είπα να ρωτήσω.
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας
-
οι μπάρες της suzuki είναι από την Thule και είναι πολύ καλής ποιότητας δοκίμασε να τις πάρεις με έκπτωση κατά την αγορά.
eshop στην Αγγλία που μπορείς να τις δεις
https://shopcars.suzuki.co.uk/suzuki/s- ... tions.html -
έξυπνη θήκη για μικροπράγματα
https://www.suzuki-shop.co.uk/Passenger ... ki-S-Cross -
Ο χρήστης ntj έγραψε:
Υ.Γ. 2: Με χαρά διαπιστώνω πως υπάρχουν κάποιοι γνώριμοι αλφίστι εδώ μέσα.
ntj,κι εγώ -όπως θα είδες στο παρών νήμα- από Giulietta 1.4 multiar προέρχομαι.Όπως τα λες είναι για το Scross.Φυσικά,δεν είναι Alfa,αλλά από την κατηγορία του πιστεύω είναι ένα ομαλό πέρασμα από τέτοιου τύπου hatchback σε crossover-SUV ,όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά.
To 4wd που έχω,λόγω της επιλογής sport, θα σου φανεί ακόμη πιο καλύτερο σε απόκριση από το δικίνητο και με καλύτερη αίσθηση πρόσφυσης σε στροφές (+ την όποια δυνατότητα offroad).Επίσης για 4wd βενζίνη,έχει από τις χαμηλότερες -αν όχι τη χαμηλότερη- κατανάλωση.
Έχω το λευκό,αλλά κι εγώ παρομοίως το μπλε είχα σαν πρώτη επιλογή (όμως η αναμονή θα πήγαινε στο διπλάσιο).
Γενικά,είμαι ικανοποιημένος εδώ και 1μησι χρόνο,αν και δεν έχω καταφέρει με τις δουλειές να το ευχαριστηθώ πλήρως.Υ.Γ. Δεν κατάφερα έκπτωση στην τιμή,αλλά αρκετά δώρα ανάμεσα στα οποία ήταν και η ρεζέρβα.Κι όντως δεν κλέβει χώρο από το πορτμπαγκάζ,αφού καταλαμβάνει τη θέση που είναι ήδη το κιτ επιδιόρθωσης.
-
Η ρεζερβα που μπαίνει είναι κανονικών διαστάσεων ή αναγκης;
-
Στο δικό μου pro facelift ειναι αναγκης...Υπαρχουν παρα μα παρα πολλά μαγαζιά πχ παλιατζιδικα που εχουν ρεζερβα αναγκης σε τιμές πολύ καλές....
ΥΓ....Θεσσαλονικη στον Βαρδάρη εχει μαγαζιά που πουλάνε ρεζέρβες ανάγκης εχω πάρει απο εκεί για το Kia picanto.... -
@ntj μπορώ να ρωτήσω τι προσφορά σου δώσανε και για ποια έκδοση;
Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Η ρεζερβα που μπαίνει είναι κανονικών διαστάσεων ή αναγκης;Ρεζέρβα ανάγκης μου δώσανε,μαζί με το γρύλλο.
-
Δημοσίευση από ssivakas » 30 Ιαν 2019 20:42
οι μπάρες της suzuki είναι από την Thule και είναι πολύ καλής ποιότητας δοκίμασε να τις πάρεις με έκπτωση κατά την αγορά.
eshop στην Αγγλία που μπορείς να τις δεις
https://shopcars.suzuki.co.uk/suzuki/s- ... tions.htmlΔημοσίευση από panormus772 » 31 Ιαν 2019 08:45
ntj,κι εγώ -όπως θα είδες στο παρών νήμα- από Giulietta 1.4 multiar προέρχομαι.Όπως τα λες είναι για το Scross.Φυσικά,δεν είναι Alfa,αλλά από την κατηγορία του πιστεύω είναι ένα ομαλό πέρασμα από τέτοιου τύπου hatchback σε crossover-SUV ,όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά.
To 4wd που έχω,λόγω της επιλογής sport, θα σου φανεί ακόμη πιο καλύτερο σε απόκριση από το δικίνητο και με καλύτερη αίσθηση πρόσφυσης σε στροφές (+ την όποια δυνατότητα offroad).Επίσης για 4wd βενζίνη,έχει από τις χαμηλότερες -αν όχι τη χαμηλότερη- κατανάλωση.
Έχω το λευκό,αλλά κι εγώ παρομοίως το μπλε είχα σαν πρώτη επιλογή (όμως η αναμονή θα πήγαινε στο διπλάσιο).
Γενικά,είμαι ικανοποιημένος εδώ και 1μησι χρόνο,αν και δεν έχω καταφέρει με τις δουλειές να το ευχαριστηθώ πλήρως.Υ.Γ. Δεν κατάφερα έκπτωση στην τιμή,αλλά αρκετά δώρα ανάμεσα στα οποία ήταν και η ρεζέρβα.Κι όντως δεν κλέβει χώρο από το πορτμπαγκάζ,αφού καταλαμβάνει τη θέση που είναι ήδη το κιτ επιδιόρθωσης.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες panormus772. Περιμένω τηλ από suzuki να μου πουν αν έχουν πουθενά στην Αττική το 1.4 allgrip για testdrive.
Δημοσίευση από geobal » 31 Ιαν 2019 11:54
@ntj μπορώ να ρωτήσω τι προσφορά σου δώσανε και για ποια έκδοση;
geobal, η έκδοση που πήρα προσφορά είναι η 1.4 GL+ allgrip. Αρχική τιμή με το κλειδί (ή κουμπί, keyless) στο χέρι 23000.
Αλλά επειδή το αυτοκίνητο θα αγοραστεί στην εταιρία και όχι στο όνομα μου, προκύπτει μια μείωση της τιμής περίπου 1300. Με λίγα λόγια δεν είναι ακριβώς έκπτωση, αλλά μη πληρωμή κάποια φορολογίας φαντάζομαι. Με τα λογιστικοφορολογικά είμαι ασχετίδης! -
... και εκεί που είμαι σίγουρος για το τι θέλω (GL+, 1.4) και συζητάω τα χρηματοδοτικά με το αντιπρόσωπο, μπαίνει ο διάβολος στο μυαλό και με βάζει σε δίλημμα με το Kuga business.
Την μια στιγμή προτιμώ την χαμηλή κατανάλωση , την όμορφη μηχανή, το μικρότερο βάρος και τα φώτα (που τα θεωρώ βασικό προσόν για τα μέρη που μένω), απο την άλλη βλέπω τους πολλαπλούς συνδέσμους, τον μεγαλύτερο χώρο μέσα και ίσως την καλύτερη ποιότητα κατασκευής (;;;).
Οι κάτοχοι σήμερα θα έκαναν την ίδια επιλογή; (δίλημμα μόνο για τα συγκεκριμένα) -
Για μένα κανε test drive και τα δύο και πάρε αυτό που σου αρέσει. Δεν θα σε πείσει κανένας εάν δεν σου κάνει κλικ το αμάξι.
Sx4 : χαμηλή κατανάλωση ακόμα και αν το πιέζεις πολύ, πολύ διασκεδαστικο και αρκετά γρήγορο, ίσως η καλύτερη 4 κίνηση (πάντως σίγουρα μέσα στις καλύτερες) και πιο crossover(hatchback) αίσθηση.
Kuga: Καλυτερη ποιότητα κυλισής λόγω πολλαπλών, αίσθηση εσωτερικού πιο ποιοτικό, Suv, πιο επιβλητικό, πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά.
Εάν θέλει κάποιος να προσθέσει ή διορθώσει.....
Kuga: μεγάλο μείον η κατανάλωση.
Sx4: εμφάνιση εσωτερικού ποιότητα αφής πλαστικών. Εμένα δεν με χαλάει καθόλου. -
Καταρχήν ευχαριστώ Ιγνάτιε. Το πρώτο κλικ ήταν απο το S. Η εμφάνιση του εσωτερικού δεν με νοιάζει τόσο όσο εαν η συναρμολόγηση είναι καλή (πχ σε 2 χρόνια να μην χρειάζεται τέρμα την μουσική για να μην ακούω τριξίματα, θα μου φτάνουν τα δικά μου).
Το οτι το Kuga έχει καλή οδηγική συμπεριφορά σημαίνει οτι απλά έχει καλύτερη απο το S ή το S δεν έχει καλή;
Σχετικά με το test δεν πρόκειται να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα ή τόσο ασφαλή όσο μπορεί να έχει κάποιος κάτοχος του χρόνια, γιαυτό και απευθύνομαι στο forum -
Ο χρήστης spi75 έγραψε:
Καταρχήν ευχαριστώ Ιγνάτιε. Το πρώτο κλικ ήταν απο το S. Η εμφάνιση του εσωτερικού δεν με νοιάζει τόσο όσο εαν η συναρμολόγηση είναι καλή (πχ σε 2 χρόνια να μην χρειάζεται τέρμα την μουσική για να μην ακούω τριξίματα, θα μου φτάνουν τα δικά μου).
Το οτι το Kuga έχει καλή οδηγική συμπεριφορά σημαίνει οτι απλά έχει καλύτερη απο το S ή το S δεν έχει καλή;
Σχετικά με το test δεν πρόκειται να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα ή τόσο ασφαλή όσο μπορεί να έχει κάποιος κάτοχος του χρόνια, γιαυτό και απευθύνομαι στο forumτο έχω 2 χρόνια δεν ακούγεται τίποτα. Η συναρμογή είναι πολύ καλή. Η οδηγική συμπεριφορά του είναι επίσης πολύ καλή. Δεν ξέρω εάν είδες το βίντεο που ανέβασα. Ο τύπος είναι οδηγός αγώνων και δήλωσε ενθουσιασμενος με το στήσιμο του αυτοκινήτου. Το kuga δεν είναι πιο στριφτερο απλά είναι πιο ήσυχο σε λακκούβες ανωμαλίες κλπ.
-
Καλησπέρα σε όλους,
Κάτοχος sx4 1.4 all grip εδώ και 1 χρόνο. Διάβαζα και εγώ για τα πλαστικά του πριν προβώ σε αγορά αλλά μέχρι τώρα είμαι πολύ ευχαριστημένος.Έχει κανείς άποψη για τις παρακάτω ποδιές προστασίας;
https://www.skid-plate.com/steel-skid-plate-for-suzuki-sx4
https://www.skid-plate.com/steel-diferential-skid-plate-for-suzuki-sx4
-
ίσως την καλύτερη ποιότητα κατασκευής
Στο διαδίκτυο (και στον μίτο αυτό) υπάρχουν αρκετές αναφορές στις καλές έως εξαιρετικές επιδόσεις στο σκρος σε θέματα αξιοπιστίας σε διεθνείς δοκιμές. Αναζήτησέ τες και κάνε τις κατάλληλες αντιπαραβολές.
όσο εαν η συναρμολόγηση είναι καλή (πχ σε 2 χρόνια να μην χρειάζεται τέρμα την μουσική για να μην ακούω τριξίματα, θα μου φτάνουν τα δικά μου).
Το προ fl (αρκετών τελοσπάντων) είναι suzuki στα όλα του.. Το fl, λόγω ελαστικών πιθανά, αποδεικνύεται καλύτερο αλλα εκτιμώ ότι το dna του αργά ή γρήγορα θα φανεί. Ψάξε όμως και το ιστορικό του kuga. Ίσως να μην είναι και τόσο αθώο ειδικά μετά τα 7-8 έτη (εάν φυσικά έχεις σκοπό να το κρατήσεις τόσο πολύ).
Το οτι το Kuga έχει καλή οδηγική συμπεριφορά σημαίνει οτι απλά έχει καλύτερη απο το S ή το S δεν έχει καλή;
Χωρίς να έχω οδηγήσει το kuga υποψιάζομαι σημαντική υπεροχή του στην ποιότητα κύλισης αλλά όχι και στην οδική συμπεριφορά του. Έτερον εκάτερον.
Και μετά τις σάλτσες, στην ουσία.
Οι κάτοχοι σήμερα θα έκαναν την ίδια επιλογή;
Από τα γραφόμενα τους εδώ μέσα, ένα 80% εκτιμώ ότι θα το ξαναγόραζε. Και τι να σου πει αυτό όμως; Ίδιες ανάγκες έχεις με αυτό το 80%; Είσαι μόνος. Απελπιστικά. Εσύ και οι ανάγκες σου.
Στα γράφω αυτά γιατί, ενώ στον άλλο μίτο λες σήμερα (02/02 @17:46) ότι κατέληξες, δεν σε πολυπιστεύω
GL
SUZUKI SX4 SCROSS