-
Ότι πείτε παιδιά, άλλωστε εσείς πληρώνετε
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Χώρια που στο 90% παίρνεις το ίδιο ακριβώς ανταλλακτικό με σβησμένο τον κωδικό του κατασκευαστή.
Σε αυτό δεν υπάρχει αμφιβολία, αλλά η ένσταση μου είναι ότι ρισκάρεις την αντιμετώπιση που θα έχεις σε ένα πρόβλημα που θα παρουσιαστεί εντός εγγύησης για ένα μικρό ποσό μια φορά το χρόνο. Γνωρίζω τη νομοθεσία, οπότε μην μου επαναλάβετε τα γνωστά περί αναγνωρισμένων συνεργείων εκτός δικτύου με χρήση ανταλλακτικών εντός προδιαγραφών του κατασκευαστή, για διατήρηση της εργοστασιακής εγγύησης.
Τα πράγματα όμως δεν είναι πάντα άσπρα ή μαύρα όσον αφορά τα θέματα εγγυήσεων και δυστυχώς πολλές φορές χρειάζεται (δικαίως ή αδίκως) και η επίδειξη καλής θέλησης από πλευράς του συνεργείου ή της αντιπροσωπείας ώστε να καλυφθεί από εγγύηση ένα πρόβλημα. Δε νομίζω να πιστεύετε ότι αυτή την καλή θέληση θα την έχετε, αν κάνετε το σέρβις εκτός δικτύου...
Εγω στο δικο μου SUZUKI S cross καλυψα την εγγυηση (3+2) στην αντ/εια.Δεν ειμαι ουτε υπερ αλλα ουτε και κατα.Σε αυτα τα 5 χρ αλλαξα κολωνα τιμονιου,2 προθερμαντηρες, ντιζες απο τον λεβιε ταχυτητων και λιγο πριν την ληξη ειχα διαρροη απο την αντλια πετρελαιου με αποτελεσμα να λερωθουν οι ιμαντες και με καλυψαν με αλλαγη αντλιας,ιμαντες ρουλεμαν καθαρισμος τεποζιτου και φιλτρο...Το τελευταιο μιλαμε για περιπου 1800€ ζημια.Αν ημουν εκτος περιπου στο 1000 και λιγο παραπανω.Η αποφαση ειναι δικη σου....Ξερουμε ολοι οτι ναι η χρεωση της εργασιας αλλα και τα ανταλλακτικα τα πληρωνουμε πιο ακριβα....Τουλαχιστον πιστευω οτι βαζοντας κατω βγηκα κερδισμενος....
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ότι πείτε παιδιά, άλλωστε εσείς πληρώνετεΣτο ίδιο φιλικό κλίμα, θα μπορούσα να πω ότι κάποιοι είναι ακριβοί στα πίτουρα και φθηνοί στο αλεύρι!
Από τη μια τα σκάνε για ένα ακριβό καινούριο αυτοκίνητο και από την άλλη τσιγκουνεύονται 20-30 ή και 50 Ευρώ το χρόνο, ρισκάροντας μελλοντικά προβλήματα, τουλάχιστον για όσο διαρκεί η εγγύηση.
Γιατί κατά τ' αλλά δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν και πολύ καλά συνεργεία εκτός δικτύου εξουσιοδοτημένων, τα οποία μπορούν να κάνουν εξαιρετική δουλειά με καλύτερες τιμές. Όταν όμως σκάσει το σκατό στον ανεμιστήρα, τότε η αντιπροσωπεία μάλλον θα κάνει την πάπια...
-
Και να έχεις δώσει 26k για ένα αυτοκίνητο δε σημαίνει ότι αν σου πουλήσει κάποιος ένα μπουκαλάκι νερό 2€ θα το βρεις φθηνό.
-
Είμαι κι εγώ της άποψης ότι δεν ρισκάρεις με τις εγγυήσεις, ειδικά γι' αυτό το αυτοκίνητο που μου προσφέρει τόση ευχαρίστηση, οφείλω να του προσφέρω κι εγώ ένα service στην αντιπροσωπεία.
-
Μπρε σεις, αφηστε τα 20αρικα και τα 50αρικα.
Αυτα ειναι για το σουτζουκακι το μπαλενακι.Πειτε για καμια στροφοδιαδρομη, για αισθηση των αναρτησεων και τιμονιου.
Εχετε αυτοκινηταρα το φελεκι μου, πορωστε μας. -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Μπρε σεις, αφηστε τα 20αρικα και τα 50αρικα.
Αυτα ειναι για το σουτζουκακι το μπαλενακι.Πειτε για καμια στροφοδιαδρομη, για αισθηση των αναρτησεων και τιμονιου.
Εχετε αυτοκινηταρα το φελεκι μου, πορωστε μας.Να αγιάσει το στόμα (πληκτρολόγιό) σου!
-
χαχαχα ο Lap μου φαίνεται γουστάρει το αμάξι μας πιο πολύ από εμάς !
Τις τελευταίες ημέρες δε φυσούσε καθόλου εδώ κάτω, οπότε διαπίστωσα πόσο σταθερό και ευθύβολο είναι το αμάξι. Πήγα μερικές φορές με 200 περίπου και πραγματικά με εντυπωσίασε. Μου έδινε την αίσθηση ότι θα μπορούσα να αφήσω και τα χέρια μου από το τιμόνι, τόση ασφάλεια μου ενέπνεε. Καλά στα 150 ας πούμε το αφήνεις το τιμόνι πολύ εύκολα. Επίσης επειδή έχω ξαναπεί ότι το αμάξι αυτό έχει σχετικά έντονους αεροδυναμικούς θορύβους πάνω από μια ταχύτητα (π.χ. 130-140), τις ημέρες που δε φυσούσε ήταν αρκετά αθόρυβο στα 200. Με εντυπωσίασε πολύ!
Κάτι άλλο που ήθελα να αναφέρω-ρωτήσω (Lap ακούει;) επειδή είμαι άσχετος από αυτά.
Όταν είμαι σε μια στροφοδιαδρομή και κόψω βίαια το τιμόνι σε μια στροφή αντί να φύγει κάνας κώλος ή να αρχίσει να ταλαντώνεται όλο (όπως έκαναν προηγούμενα αμάξια μου στα ίδια σημεία) αυτό συμπεριφέρεται αλλιώς: σαν να κάθεται η πίσω ανάρτηση (και ειδικά το νιώθω στον πίσω εξωτερικό τροχό) και 'βιδώνεται' κάτω. Αυτό με τι έχει σχέση; Με τη γεωμετρία της ανάρτησης, με το γενικότερο στήσιμο του αυτοκινήτου, με τους πολλαπλούς, με τι;Γενικά είμαι σούπερ ευχαριστημένος από το αμάξι καθώς συνδυάζει όλα αυτά που ήθελα: είναι άνετο για την κίνηση μες την πόλη/λακούβες και για να πηγαίνω τα παιδιά από εδώ και από εκεί, είναι τραίνο στις στροφές και ευθύβολο στον ανοικτό δρόμο. Καλά για τον κινητήρα δε συζητάμε...είναι το μεγάλο ατού του αυτοκινήτου!
Για εμένα είναι η χρυσή τομή για οικογενειακό αυτοκίνητο καθώς καλύπτει τις οικογενειακές ανάγκες για άνετη μετακίνηση αλλά και τις δικές μου ορέξεις/ανησυχίες για πιο σβέλτη οδήγηση . -
xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa. Για τα service δεν θα σχολιάσω αφού είναι προσωπική άποψη του καθενός το τι θα κάνει......Αλλά για την αίσθηση οδήγησης μπορώ να πω το εξής: με το που στρώσω ένα αυτοκίνητο του κάνω διάφορα test ώστε να μάθω τα όρια/αντιδράσεις του υπο κάποιες συνθήκες. ...ένα απο αυτά τα test είναι να το πάω Πεντέλη (ανάβαση,κατάβαση) ώστε να δω πως αντιδρά το αυτοκίνητο με αρκετά χλμ/ωρα στις στροφές, με λίγα λόγια να δω τα κρατήματα του. Ε, μια λέξη θα πω: ΤΡΟΜΑΞΑ!!!!!! Γιατί τρόμαξα? Τρόμαξα απο τα κρατήματα του, είναι τραίνο το αυτοκίνητο. Πρώτη φορά τρομάζω να πατήσω κι άλλο γκάζι(90χλμ/ωρα τις στροφές της Πεντέλης είναι υπεραρκετά για εμένα), το σίγουρο είναι οτι το αυτοκίνητο θα κράταγε και με πιο πολλά χλμ/ωρα αλλά τα όρια του αυτοκινήτου στα κρατήματα ξεπέρασαν τα δικά μου όρια χαχαχαχαχαχαα, οπότε σταμάτησα γιατι το test ήταν θετικό και με το παραπάνω.Έλεγα να γράφω μόνο τα αρνητικά (τριξίματα κλπ) αλλά ας πούμε και τα θετικά
-
Αντιπροσωπεια να πηγαινεις αλλα να εχει σωστους μηχανικους που να ξερουν ποσα λιτρα λαδι περνει το αμαξι που συντηρει.
Μου εχει τυχη στο δικο μου που περνει 4.7 λιτρα λαδι μαζι με φιλτρο,να εχει βαλει ηδη 5 λιτρα ο μηχανικος κ να ετοιμαζετε να ανοιξει ενα μονολιτρο που ειχα να συμπληρωσει.
Του ειπα ποσα λιτρα περνει κ η απαντηση του ηταν οτι το κλειστο 5λιτρο θα ειχε λιγοτερο λαδι μεσα [emoji2] ,για γελια κ για κλαματα. -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Όταν είμαι σε μια στροφοδιαδρομή και κόψω βίαια το τιμόνι σε μια στροφή αντί να φύγει κάνας κώλος ή να αρχίσει να ταλαντώνεται όλο (όπως έκαναν προηγούμενα αμάξια μου στα ίδια σημεία) αυτό συμπεριφέρεται αλλιώς: σαν να κάθεται η πίσω ανάρτηση (και ειδικά το νιώθω στον πίσω εξωτερικό τροχό) και 'βιδώνεται' κάτω. Αυτό με τι έχει σχέση; Με τη γεωμετρία της ανάρτησης, με το γενικότερο στήσιμο του αυτοκινήτου, με τους πολλαπλούς, με τι;
Μήπως έβαλε το VSA το χεράκι του;
Controlling oversteer – During an oversteer, the rear end of the vehicle will spin out because the rotational speed of the rear wheels exceeds the front wheels. VSA will prevent the vehicle from spinning by braking the outer front wheel to produce an outward moment and stabilize the vehicle.
Controlling understeer - During an understeer, the front wheels lose traction during cornering due to excessive throttle and this causes the speed difference between the left and front wheels to decrease. When the vehicle steers outwards from the intended trajectory, VSA intervenes by reducing engine power and if necessary, also braking the inner front wheel[24]
πηγή: https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_adv ... _VSA_works
-
Ερώτηση:το 1.5 CVT παίρνει άλλου τύπου λάδι απο το 1.5 manual; και εάν ναι, πιο χρησιμοποιείται εσείς για CVΤ;
-
Μπραβο ρε παιδια. Ετσι να τα απολαμβανετε εσεις να ζηλευουμε εμεις
Μ αρεσει να διαβαζω ποστ με αισθηση τιμονιου και καταστασεις σε διαδρομες. Μου θυμιζει οταν ημουν πιτσιρικας και ακουγα για στροφοδιαδρομες.Οταν πατε για στροφιλικια καντε μου μια χαρη. Χαμηλωστε τερμα κατω το καθισμα και βαλτε κοντα σε εσας το τιμονι ωστε να αισθανεστε το αυτοκινητο ως προεκταση του σωματος σας. Μετα μεσα στην πολη σηκωστε το παλι διοτι με τα σουβ παντου δεν γινεται δουλεια
Σαργε, ολα μαζι ειναι. Κυριως ομως η γεωμετρια της αναρτησης. Ιδιαιτερα πισω που ανεφερες εκτος του πολυ ακαμπτου υποπλαισιου των πολλαπλων εχεις και εναν εξτρα βραχιονα συν τον συνδεσμο πανω στο σασι με υγρο μεσα το οποιο βοηθα να κρατιεται η γεωμετρια υπο πιεση για αυτην ακριβως την δουλεια και αισθηση που ανεφερες.
Αμαξαρα το φελεκι μου μεσα. Αμαξαρα.
-
Καλημέρα. Χαζή ερώτηση ίσως αλλά έχω το αμάξι με leasing και τα services θα γίνονται στη Hertz. Δεν με ενημέρωσαν πότε πρέπει να παω για το 1ο service. Στο passat που είχα πριν ήταν στα 15000. Κάπου διάβασα εδώ για 8000.
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης gkouk έγραψε:
Καλημέρα. Χαζή ερώτηση ίσως αλλά έχω το αμάξι με leasing και τα services θα γίνονται στη Hertz. Δεν με ενημέρωσαν πότε πρέπει να παω για το 1ο service. Στο passat που είχα πριν ήταν στα 15000. Κάπου διάβασα εδώ για 8000.Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αν ληζινγκ, τοτε μονο απο οποια κανει σερβις σε επισημα. νομιζω ληζπλαν και εξεκιουτιβ. αυτες που κανουν και καλα σερβις στα δικα τους, ειναι πικρα...
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
Καλημέρα. Χαζή ερώτηση ίσως αλλά έχω το αμάξι με leasing και τα services θα γίνονται στη Hertz. Δεν με ενημέρωσαν πότε πρέπει να παω για το 1ο service. Στο passat που είχα πριν ήταν στα 15000. Κάπου διάβασα εδώ για 8000.
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αν ληζινγκ, τοτε μονο απο οποια κανει σερβις σε επισημα. νομιζω ληζπλαν και εξεκιουτιβ. αυτες που κανουν και καλα σερβις στα δικα τους, ειναι πικρα...
Σε ευχαριστώ αλλά δεν έχω επιλογή το που θα το κανω.. στα πόσα χιλιόμετρα είναι η απορία που έχω
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Θα σε ενημερώσει το αυτοκίνητο. Θα χτυπήσει σχετική ένδειξη με το πόσες μέρες απομένουν και τι χρειάζεται.
Μήπως γνωρίζει κάποιος αν στο service γίνεται ενημέρωση στους χάρτες του gps; Το λέω γιατί στο δικό μου η Ιόνια οδός δεν έχει τα τελευταία καινούργια κομμάτια!!! -
Δε γνωρίζω εγώ, αλλά εσύ γιατί δεν κάνεις την αναβάθμιση μόνος σου;
-
Το ψιλοφοβάμαι μήπως κάνω λάθος. Αλλά τώρα που το λες θα το ψάξω στο youtube.
-
Είναι πάρα πολύ απλό και οι οδηγίες σαφείς. Μην το φοβάσαι.
Νέο Honda Civic 2017