-
Πόσο μάλλον όταν αυτό που οδήγησε ήταν βενζίνη >Ο χρήστης Lap έγραψε:
Χωρις να υποτιμω την ηχομονωση του τιγκουαν, σε ενα καινουργιο ντιζελ παντα ο θορυβος ειναι πολυ χαμηλος. Μετα απο καποια χιλ χιλιομετρα ερχεται αυτος ο χαρακτηριστικος ηχος των ντιζελ.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Χωρις να υποτιμω την ηχομονωση του τιγκουαν, σε ενα καινουργιο ντιζελ παντα ο θορυβος ειναι πολυ χαμηλος. Μετα απο καποια χιλ χιλιομετρα ερχεται αυτος ο χαρακτηριστικος ηχος των ντιζελ.Έχουν ΠΟΛΥ καλή ηχομόνωση τα vw.
Κι εμείς που είχαμε b class και τωρα Octaviaλ ειναι σαφής ο λιγότερος θόρυβος στο Skoda. (Φυσικά μιλώντας για 2 diesel)
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Χωρις να υποτιμω την ηχομονωση του τιγκουαν, σε ενα καινουργιο ντιζελ παντα ο θορυβος ειναι πολυ χαμηλος. Μετα απο καποια χιλ χιλιομετρα ερχεται αυτος ο χαρακτηριστικος ηχος των ντιζελ.
Έχουν ΠΟΛΥ καλή ηχομόνωση τα vw.
Κι εμείς που είχαμε b class και τωρα Octaviaλ ειναι σαφής ο λιγότερος θόρυβος στο Skoda. (Φυσικά μιλώντας για 2 diesel)
Sent from my iPad using Tapatalk
Όχι, μιλάς για ένα αυτοκίνητο κατηγορίας Β και ένα άλλο C.
-
Και απο golf με τον 1.6 έχω εμπειρία όπως και το focus του φίλου μου.
Εκτός της ηχομόνωσης, ο diesel της Renault ηταν πιο θορυβώδης και αυτο το ειχα γράψει απο την πρωτη μερα που καναμε την αλλαγή αυτοκινήτου.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Πόσο μάλλον όταν αυτό που οδήγησε ήταν βενζίνη >Χωρις να υποτιμω την ηχομονωση του τιγκουαν, σε ενα καινουργιο ντιζελ παντα ο θορυβος ειναι πολυ χαμηλος. Μετα απο καποια χιλ χιλιομετρα ερχεται αυτος ο χαρακτηριστικος ηχος των ντιζελ.Ναι την βενζίνη οδήγησα δεν καταλάβαινα πότε ήταν αναμμένο και πότε σβηστό.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έχουν ΠΟΛΥ καλή ηχομόνωση τα vw.
Κι εμείς που είχαμε b class και τωρα Octaviaλ ειναι σαφής ο λιγότερος θόρυβος στο Skoda. (Φυσικά μιλώντας για 2 diesel)
Όχι, μιλάς για ένα αυτοκίνητο κατηγορίας Β και ένα άλλο C.
Δεν ισχύει αυτό! Το Octavia μπορεί να έχει διαστάσεις που πλησιάζουν την από πάνω κατηγορία, αλλά βασίζεται στο σασί του Golf. Κι επιπλέον στη συγκεκριμένη περίπτωση συγκρίνεται με αυτοκίνητο ενόςpremium κατασκευαστή.
-
Το καταλαβα ντε οτι οδηγησε το βενζινης αλλα ανεφερε καπου πως και το ντιζελ που του ανοιξε τον κινητηρα ηταν πολυ αθορυβο.
Απλα εχοντας εμπειρια απο το γκολφ 7 με τον 1,6 ντιζελ μπορω να πω πως μετα καποιες δεκαδες χιλιαδες χιλ, τρακα τρουκα ειναι και ας εχει παχια μονωση.Τα της βενζινης διατηρουν το αθορυβο των πρωτων χιλιομετρων ακομα και με εκαντονταδες χιλιαδες χιλ.
Μπηκα ομως σε ενα μερσεντες ταξι σειρα e, με πανω απο 300.000 χιλ και ηταν πραγματικα αθορυβο στα χαμηλομεσαια.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Έχουν ΠΟΛΥ καλή ηχομόνωση τα vw.
Κι εμείς που είχαμε b class και τωρα Octaviaλ ειναι σαφής ο λιγότερος θόρυβος στο Skoda. (Φυσικά μιλώντας για 2 diesel)
Όχι, μιλάς για ένα αυτοκίνητο κατηγορίας Β και ένα άλλο C.
Δεν ισχύει αυτό! Το Octavia μπορεί να έχει διαστάσεις που πλησιάζουν την από πάνω κατηγορία, αλλά βασίζεται στο σασί του Golf. Κι επιπλέον στη συγκεκριμένη περίπτωση συγκρίνεται με αυτοκίνητο ενόςpremium κατασκευαστή.
Really? Είναι το Β Class κατηγορίας C (όπως το Octavia) δηλαδή;
-
Βεβαίως! Αμφότερα ανήκουν στην κατηγορία του Golf.
-
Έχει πάρει κανείς μπάρες οροφής; Αν ναι, ποιες;
-
Εγώ έχω τις Thule Wing Bar (από το πρηγούμενό μου αυτοκίνητο) και είναι μια χαρά
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Έχει πάρει κανείς μπάρες οροφής; Αν ναι, ποιες;Αμάξι ήρθε ή όχι ακόμα ;
-
Ο χρήστης louis k έγραψε:
Έχει πάρει κανείς μπάρες οροφής; Αν ναι, ποιες;
Αμάξι ήρθε ή όχι ακόμα ;
Το εκτελωνιζουν.Ευελπιστω να το δω μεσα στην εβδομαδα και να το παραλαβω απο την επομενη.
-
Φίλοι κάτοχοι της έκδοσης advance αν έχετε όρεξη μιας και το ξέρετε καλά το αμάξι σας η feel του c5 aircross που βρίσκεται απέναντι από την δική σας;
Νομίζω λείπουν οι αναδιπλούμενοι τα φιμε τζάμια και την ψηφιακή οθόνη οργάνων, από τα νέα συστήματα ασφαλείας εκτός από το τυφλό σημείο που θυμάμαι ότι δεν έχει τα υπόλοιπα τα έχει;
Εδώ ο εξοπλισμός
https://www.citroen.gr/vehicle/suv-c5-a ... #version-3Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Φίλοι κάτοχοι της έκδοσης advance αν έχετε όρεξη μιας και το ξέρετε καλά το αμάξι σας η feel του c5 aircross που βρίσκεται απέναντι από την δική σας;
Νομίζω λείπουν οι αναδιπλούμενοι τα φιμε τζάμια και την ψηφιακή οθόνη οργάνων, από τα νέα συστήματα ασφαλείας εκτός από το τυφλό σημείο που θυμάμαι ότι δεν έχει τα υπόλοιπα τα έχει;
Εδώ ο εξοπλισμός
https://www.citroen.gr/vehicle/suv-c5-a ... #version-3Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
δεν ειμαι ακομα κατοχος, οποτε ας με διορθωσετε σε οποια λαθη μου.
Το c5 feel εχει (και δεν εχει το tiguan advance) επιτηρηση τυφλου σημειου, ηλεκτρικα αναδιπλουμενος καθρεφτες, ψηφιακο πινακα οργανων.
To tig advance εχει (και δεν εχει το c5 feel) τριζωνικο κλιματισμο, lane assist, android auto/apple carplay (στο c5 βλεπω αναφορα μονο σε mirror link. Ισως εχει AA/carplay αλλα το εχουν παραλειψει να το γραψουν;), adaptive cruise control (δεν αναφερεται στο σαιτ, αλλα εχω επανειλημμενα ρωτησει και διαβεβαιωθει οτι υπαρχει στο tig advance). Το park pilot του tig δειχνει και κατοψη του αυτοκινητου με κιτρινες/κοκκινες γραμμες την αποσταση των εμποδιων. Δεν γνωριζω αν υπαρχει και στο c5 οπτικα αναπαρασταση των εμποδιων ή αν ειναι μονο ηχητικη η ειδοποιηση που εχει ο οδηγος.
Προσωπικα το c5 shine θα μου αρεσε. Το 'κακο' (για εμενα τουλαχιστον) ειναι οτι θεωρω οτι στους βενζινοκινητηρες του psa υπαρχει πολυ μεγαλο αλμα μεταξυ των 1.2 και των 1.5 . Ο 130hp μου φαινεται αδυναμος και τον 180hp τον τιμολογουν (τουλαχιστον στο 3008) αρκετα υψηλοτερα. ΑΝ το c5 shine με τους 180 εβγαινε στα 33-34000 ισως να το σκεφτομουν σοβαρα (τωρα ειναι αργα βεβαιως).
-
Έχει line assist το c5 σε όλες τις εκδόσεις.
Κατόπιν δλδ της εξέτασης πια έκδοση θεωρείται πιο εξοπλισμένη;
Το shine σε όλους αρέσει αλλά θα έχει το 3 μπροστά εύκολα
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
βλεπω επισης οτι το c5 σε ολες τις εκδοσεις εχει
- αυτοματη λειτουργια υαλοκαθαριστηρων
- φωτα ημερας led (δεν ξερω τι εχει σε DRL το tig)
- 3 ανεξαρτητα καθισματα (το ειχα επισημανει οτι αυτο μπορει να ειναι μεγαλο ατου για καποιους)
θεωρω οτι μετα απο ολα αυτα η advance του tiguan ειναι χειροτερα εξοπλισμενη απο την feel του c5. Το μεγαλο μειονεκτημα της feel ειναι η ελλειψη του adaptive cruise control, το οποιο προσωπικα το ηθελα οπωσδηποτε.
-
Μαλιστα ευχαριστω για την γνωμη σου. Οντως λειπει το acc απο την φηλ και για εμενα λειπουν και τα πολυδιαφημιζόμενα εξτρα αναπαυτικα καθισματα που τα δινουν μονο στην σαιν. Τωρα βρηκα τον εξοπλισμο του advance απο την προσφορα που ειχα παρει οντως το εχει το acc.
Tα 3 ανεξαρτητα καθισματα ειναι σιγουρα πολυλειτουργικα για να παιζεις με τον χώρο αποσκευων. Επισης αν εχει 3 παιδια οντως βολευουν πολυ. Αλλα αν εχεις 1 ή 2 μαλλον οχι .Γιατι ειναι μεν 3 αλλα φυσικα ειναι μικροτερα σε φαρδος απο τα 2 + 1/2 των υπολοίπων ετσι αν εχεις 2 πανω απο τον μο ατομα με πλατες λεκανες κλπ εχουν θεματα γιατι η στήριξη από την ζωνη του καθισματος θα κόβει λιγο κώλους...καπου κερδιζεις καπου χανεις. -
Το Tiguan έχει στην έκδοση Advance τρία καθίσματα ανακλινώμενα πίσω όπως και συρόμενο πίσω κάθισμα. Επίσης έχει και την ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC.
Τώρα γιατί θεωρείται πλεονέκτημα να έχει κάποιο αυτοκίνητο ψηφιακό καντραν και όχι αναλογικό δεν το καταλαβαίνω. -
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Το Tiguan έχει στην έκδοση Advance τρία καθίσματα ανακλινώμενα πίσω όπως και συρόμενο πίσω κάθισμα. Επίσης έχει και την ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC.
Τώρα γιατί θεωρείται πλεονέκτημα να έχει κάποιο αυτοκίνητο ψηφιακό καντραν και όχι αναλογικό δεν το καταλαβαίνω.νομιζω οτι η dcc δεν ειναι στανταρντ στην δικινητη advance. Μηπως εχεις τετρακινητο;
VW Tiguan 2016