Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 209
    • 210
    • 211
    • 212
    • 213
    • 433
    • 434
    • 211 / 434
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    8675
    173380
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 last edited by

      Ο χρήστης ils έγραψε:

      Ναι μπορεί να το αγοράσει γιατι έχει αξιοπιστία και σε βάθος χρόνου βγάζει λιγότερα προβλήματα από τα διαφημισμενα μοντέλα τόσο απλά.
      Και το πρώτο που ενδιαφέρει κάποιον που αγοράζει αμάξι από δεύτερο χέρι είναι να αντέξει πολλά χρόνια χωρίς να βάζει το χέρι στην τσέπη.
      Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      μαλλον ο κόσμος δεν κοιτάζει τα 7 χρονια εγγυησης και την αξιοπιστια του και φαίνεται αυτό από τις πωλησεις που κάνει.

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Εξηγήθηκε επαρκώς γιατί δεν πουλά το σπορτατζ.
      Ας μην το χαλάσουμε περισσότερο το νημα
      Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        poimenas last edited by

        Δεν μπορώ να βάλω τζιπακια στο θέμα για τα διπλοκαμπινα αλλά είναι και πολλά τα τζιπακια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iceman7 last edited by

          Ο χρήστης dettol έγραψε:
          σημερα φτιαχνουμε κοιλιακους

          Υπάρχει άφθονο τρολαρισμα τελικά και ας λείπει το τρολ.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sotpit last edited by

            Που μπορούμε να τα λέμε οι κάτοχοι 3008 γιατί εδώ πέφτει πολύ τρολ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nontaskatsaras last edited by

              Ο χρήστης sotpit έγραψε:
              Που μπορούμε να τα λέμε οι κάτοχοι 3008 γιατί εδώ πέφτει πολύ τρολ

              Αν καταφέρεις να βγάλεις άκρη στα θέματα του 4tf πες μου κ μένα.

              Στάλθηκε από το CUBOT NOTE Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                chronis-marinis last edited by

                Ο χρήστης sotpit έγραψε:
                Που μπορούμε να τα λέμε οι κάτοχοι 3008 γιατί εδώ πέφτει πολύ τρολ

                Μπορείτε απλά να αγνοείτε τους καλοθελητες ότι και να λένε και να δούμε καμιά σωστή συζήτηση με αναφορα εμπειριών και για εμάς που ενδιαφερόμαστε να μάθουμε για το αυτοκίνητο αυτο [emoji6]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gvard last edited by

                  Καλησπέρα και Καλή Χρονιά!

                  Είχα καιρό να μπω στο thread και ως γνωστόν χάθηκα μέσα σε ένα κάρο άσχετα posts για να διαβάσω σχετικά με το αυτοκίνητο. Ας ελπίσουμε πως το 2019 θα περιοριστούν τα εν λόγω φαινόμενα σε λογικό βαθμό, όπως άλλωστε συμβαίνει και στα threads άλλων αυτοκινήτων.

                  Αρχές Δεκεμβρίου έκλεισα 1 έτος με το GT μου. Μετά από λίγο πάνω από 13.000 χιλιόμετρα και μέση κατανάλωση 7.6lt/100 (έχω βαρύ πόδι και επαναλαμβάνω είναι το GT), συνεχίζω να πιστεύω πως η επιλογή μου ήταν καλή. Στο Insignia 1.6T με μέσο όρο 12.5l/100 θα έδινα 2.600 ευρώ για βενζίνη (v-power 97άρα) ενώ τώρα έδωσα 1.300 ευρώ για πετρέλαιο (v-power) + 400 ευρώ (φόρος πολυτελείας) = 900 ευρώ λιγότερα μέσα σε ένα έτος.

                  Από χώρους έως τώρα δεν με έχει απογοητεύσει, έως τώρα δεν έχω φτάσει σε σημείο να χρειαστει να βάλω αποσκευές και στο πίσω κάθισμα. Τα ηλεκτρονικά συστήματα που έχει κάνουν το ταξίδι πολύ ξεκούραστο, το μέγεθος του τιμονιού παραμένει για εμένα ένα μεγάλο συν και το tomtom traffic πραγματικά με έχει βγάλει από δύσκολη θέση σε θέματα κολλήματος στην κίνηση.

                  Καθώς θέλω να είμαι ειλικρινής, θα αναφέρω τα πράγματα τα οποία με προβλημάτισαν:

                  -Η ενεργοποίηση του TomTom traffic δεν γίνεται δωρεάν καθώς φαίνεται πως η Aiglon δεν έχει αγοράσει την υπηρεσία με τα αυτοκίνητα που φέρνει (θα σκέφτεται πως επειδή δεν έχουν ενσωματωμένη κάρτα SIM σιγά μην μπει κανείς στον κόπο να κάνει tethering). Ακόμη και τώρα οι πωλητές δεν γνωρίζουν πως να καθοδηγήσουν τον πελάτη που θέλει να την προμηθευτεί και λένε πως δεν υποστηρίζεται, ενώ υποστηρίζεται κανονικά αν αφοραστεί (130 ευρώ για 3 χρόνια αν θυμάμαι καλά από το Γαλλικό site με ενεργοποίηση εντός 5 λεπτών στο αυτοκίνητο).

                  -Ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί το άνοιγμα/κλείσιμο της πόρτας αποσκευών όταν το αυτοκίνητο είχε τη μηχανή αναμμένη (μόνο ξεκλείδωνε και την σήκωνα με το χέρι). Στην αντιπροσωπεία έλεγαν πως έτσι δουλεύει κανονικά (με κλειστή τη μηχανή δουλεύει) αλλά ήμουν σίγουρος πως μου είχε τύχει να το χρειαστώ με τη μηχανή ανοικτή. Μετά από μία αρχικοποίηση της πίεσης των ελαστικών, συμπτωματικά το πρόβλημα λύθηκε και ουδέποτε το παρουσίασε ξανά.

                  -Το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών δεν εμφανίζει πιο λάστιχο έχει πρόβλημα, πρέπει να ψάξω να βρω μόνος μου. Είχα πατήσει μία βίδα και είχε χάσει λίγη πίεση ένα ελαστικό, έπρεπε να ψάξω να βρω ποιο ήταν με πιεσόμετρο στο βενζινάδικο (και φυσικά πρόβλημα είχε το 4ο ελαστικό που έλεγξα).

                  -Δεν υπάρχει προειδοποίηση χαμηλή στάθμης στο υγρό υαλοκαθαριστήρων.

                  Από εκεί και πέρα, η αντιπροσωπεία μου είχε πει δώρο τα 3 πρώτα service. Στο 1ο που ήρθε η ώρα έδωσα 10 ευρώ για την κάρτα καυσαερίων μόνο, οπότε αυτό προχωράει κανονικά. Γνωρίζουν βέβαια πως γλυκοκοιτάζω και το 3008 GTi μόλις βγει, οπότε αν κάνουν μία καλή πρόταση επαναγοράς τότε θα το σκεφτόμουν σοβαρά.

                  Ασχετο: Πήγα στην έκθεση αυτοκινήτου στο Ελληνικό να δω και το DS7. Καθώς έπαιρνα προσφορά να δω πόσο θα έβγαινε από περιέργεια και είχα βάλει μέσα την Άρτα και τα Γιάννενα (όπως και στο 3008), μπήκε στη συζήτηση ένας άλλος επισκέπτης της έκθεσης και είπε 'Συγνώμη, εσείς δεν είστε στο video για το πιο πλούσιο 3008, γιατί θέλετε να το αλλάξετε κλπ'. Η πωλήτρια μετά αμέσως κατάλαβε πως ίσως δεν έκανα πλάκα, πήρε μπρος και τύπωνε προσφορές με διαφορετικό εσωτερικό και έως τώρα έχει πάρει 4 τηλέφωνα για να δει αν τελικά το σκέφτηκα κλπ. Το κακό με το DS7 για εμένα είναι πως δεν έχει εργοστασιακό συναγερμό (και είμαι ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ με κεφαλαία στο να λυθεί κάτι εργοστασιακό για να περάσουν καλώδια για after market) και αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο ένα εξουσιοδοτημένο στην άλλη άκρη της Αθήνας, αλλά ίσως ένα test drive Σαββατοκύριακου να με πείσει (και το 3008 το πήρα απόφαση μετά από ενοικίαση ενός για ΣΚ).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Άποψή μου είναι ότι μετά από ένα τόσο καλό (και καλοεξοπλισμένο) όχημα μόνο κάτι σε upgrade αξίζει. Δηλαδή μετά από το συγκεκριμένο 3008 εγώ θα κοίταγα μόνο Χ3, XC60, Q5, Stelvio κτλ.

                    Πολύ όμορφο το DS7 και έχει και το πλεονέκτημα της πίσω ανεξάρτητης ανάρτησης αλλά δε νομίζω ότι προσφέρει καμιά τρελή αναβάθμιση σε σχέση με το 3008.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      silversurfergr last edited by

                      Στο ελληνικό site βγήκε configurator για το 3008 .

                      Βέβαια ακριβώς ίδιο με το δικό μου το έβγαλε 3.000 ακριβότερο.

                      Εκεί μπαίνουν οι εκπτώσεις που τρέχουν και θεωρώ ότι πάντα είναι πάνω από 1000 και ότι άλλο κερδίσεις στην διαπραγμάτευση.
                      Εγώ πήρα και black friday.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        silversurfergr last edited by

                        gvard δεν ξέρω αν έχουμε το ίδιο σύστημα, εγώ έχω το allure, αλλά όπως είχα γράψει:

                        'Το Gps μου έβγαζε χθες ότι δεν ήξερε τον δρόμο Τρίκαλα_Λάρισα που έχει γίνει πάνω από 10 χρόνια.

                        Επίσης μου έβγαζε ότι ήμουν καμιά 20m πιο δεξιά οπότε μπερδευόταν και με έβγαζε στον παράδρομο.

                        Τις υπόλοιπες ημέρες δεν είχα κανένα πρόβλημα.

                        Απαράδεκτο το ότι ενώ εμφανίζει τις οδούς στα ελληνικά, στην αναζήτηση δεν έχει να γράψεις ελληνικά !!

                        Κάποια στιγμή και ενώ οδηγούσα 3 ώρες μου έβγαλε μήνυμα ότι καλύτερα να κάνω μια στάση και στην οθόνη μου έβγαλε να διαλέξω να με πάει σε parking, σεο, κ.λ.π.'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          silversurfergr last edited by

                          Ο χρήστης gvard έγραψε:
                          Καλησπέρα και Καλή Χρονιά!

                          Είχα καιρό να μπω στο thread και ως γνωστόν χάθηκα μέσα σε ένα κάρο άσχετα posts για να διαβάσω σχετικά με το αυτοκίνητο. Ας ελπίσουμε πως το 2019 θα περιοριστούν τα εν λόγω φαινόμενα σε λογικό βαθμό, όπως άλλωστε συμβαίνει και στα threads άλλων αυτοκινήτων.

                          Αρχές Δεκεμβρίου έκλεισα 1 έτος με το GT μου. Μετά από λίγο πάνω από 13.000 χιλιόμετρα και μέση κατανάλωση 7.6lt/100 (έχω βαρύ πόδι και επαναλαμβάνω είναι το GT), συνεχίζω να πιστεύω πως η επιλογή μου ήταν καλή. Στο Insignia 1.6T με μέσο όρο 12.5l/100 θα έδινα 2.600 ευρώ για βενζίνη (v-power 97άρα) ενώ τώρα έδωσα 1.300 ευρώ για πετρέλαιο (v-power) + 400 ευρώ (φόρος πολυτελείας) = 900 ευρώ λιγότερα μέσα σε ένα έτος.

                          Από χώρους έως τώρα δεν με έχει απογοητεύσει, έως τώρα δεν έχω φτάσει σε σημείο να χρειαστει να βάλω αποσκευές και στο πίσω κάθισμα. Τα ηλεκτρονικά συστήματα που έχει κάνουν το ταξίδι πολύ ξεκούραστο, το μέγεθος του τιμονιού παραμένει για εμένα ένα μεγάλο συν και το tomtom traffic πραγματικά με έχει βγάλει από δύσκολη θέση σε θέματα κολλήματος στην κίνηση.

                          Καθώς θέλω να είμαι ειλικρινής, θα αναφέρω τα πράγματα τα οποία με προβλημάτισαν:

                          -Η ενεργοποίηση του TomTom traffic δεν γίνεται δωρεάν καθώς φαίνεται πως η Aiglon δεν έχει αγοράσει την υπηρεσία με τα αυτοκίνητα που φέρνει (θα σκέφτεται πως επειδή δεν έχουν ενσωματωμένη κάρτα SIM σιγά μην μπει κανείς στον κόπο να κάνει tethering). Ακόμη και τώρα οι πωλητές δεν γνωρίζουν πως να καθοδηγήσουν τον πελάτη που θέλει να την προμηθευτεί και λένε πως δεν υποστηρίζεται, ενώ υποστηρίζεται κανονικά αν αφοραστεί (130 ευρώ για 3 χρόνια αν θυμάμαι καλά από το Γαλλικό site με ενεργοποίηση εντός 5 λεπτών στο αυτοκίνητο).

                          -Ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί το άνοιγμα/κλείσιμο της πόρτας αποσκευών όταν το αυτοκίνητο είχε τη μηχανή αναμμένη (μόνο ξεκλείδωνε και την σήκωνα με το χέρι). Στην αντιπροσωπεία έλεγαν πως έτσι δουλεύει κανονικά (με κλειστή τη μηχανή δουλεύει) αλλά ήμουν σίγουρος πως μου είχε τύχει να το χρειαστώ με τη μηχανή ανοικτή. Μετά από μία αρχικοποίηση της πίεσης των ελαστικών, συμπτωματικά το πρόβλημα λύθηκε και ουδέποτε το παρουσίασε ξανά.

                          -Το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών δεν εμφανίζει πιο λάστιχο έχει πρόβλημα, πρέπει να ψάξω να βρω μόνος μου. Είχα πατήσει μία βίδα και είχε χάσει λίγη πίεση ένα ελαστικό, έπρεπε να ψάξω να βρω ποιο ήταν με πιεσόμετρο στο βενζινάδικο (και φυσικά πρόβλημα είχε το 4ο ελαστικό που έλεγξα).

                          -Δεν υπάρχει προειδοποίηση χαμηλή στάθμης στο υγρό υαλοκαθαριστήρων.

                          Από εκεί και πέρα, η αντιπροσωπεία μου είχε πει δώρο τα 3 πρώτα service. Στο 1ο που ήρθε η ώρα έδωσα 10 ευρώ για την κάρτα καυσαερίων μόνο, οπότε αυτό προχωράει κανονικά. Γνωρίζουν βέβαια πως γλυκοκοιτάζω και το 3008 GTi μόλις βγει, οπότε αν κάνουν μία καλή πρόταση επαναγοράς τότε θα το σκεφτόμουν σοβαρά.

                          Ασχετο: Πήγα στην έκθεση αυτοκινήτου στο Ελληνικό να δω και το DS7. Καθώς έπαιρνα προσφορά να δω πόσο θα έβγαινε από περιέργεια και είχα βάλει μέσα την Άρτα και τα Γιάννενα (όπως και στο 3008), μπήκε στη συζήτηση ένας άλλος επισκέπτης της έκθεσης και είπε 'Συγνώμη, εσείς δεν είστε στο video για το πιο πλούσιο 3008, γιατί θέλετε να το αλλάξετε κλπ'. Η πωλήτρια μετά αμέσως κατάλαβε πως ίσως δεν έκανα πλάκα, πήρε μπρος και τύπωνε προσφορές με διαφορετικό εσωτερικό και έως τώρα έχει πάρει 4 τηλέφωνα για να δει αν τελικά το σκέφτηκα κλπ. Το κακό με το DS7 για εμένα είναι πως δεν έχει εργοστασιακό συναγερμό (και είμαι ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ με κεφαλαία στο να λυθεί κάτι εργοστασιακό για να περάσουν καλώδια για after market) και αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο ένα εξουσιοδοτημένο στην άλλη άκρη της Αθήνας, αλλά ίσως ένα test drive Σαββατοκύριακου να με πείσει (και το 3008 το πήρα απόφαση μετά από ενοικίαση ενός για ΣΚ).

                          Λάδια άλλαξες ή θα τα αλλάξεις όπως λέει ο κατασκευαστής;
                          Είδες την κατανάλωση να πέφτει κάποια στιγμή ή έτσι είχες ξεκινήσεις με 7+ ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kilomeater last edited by

                            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                            Άποψή μου είναι ότι μετά από ένα τόσο καλό (και καλοεξοπλισμένο) όχημα μόνο κάτι σε upgrade αξίζει. Δηλαδή μετά από το συγκεκριμένο 3008 εγώ θα κοίταγα μόνο Χ3, XC60, Q5, Stelvio κτλ.

                            Πολύ όμορφο το DS7 και έχει και το πλεονέκτημα της πίσω ανεξάρτητης ανάρτησης αλλά δε νομίζω ότι προσφέρει καμιά τρελή αναβάθμιση σε σχέση με το 3008.

                            Αν και εγω βρίσκω το DS7 πιο ωράιο απο το 3008, δεν νομίζω οτι αξίζει την αλλαγή
                            Δεν ξερω τι ψάχνεις αλλα αν σε ενδιαφέρουν τα gadgets (ελλείψει άλλων ζητουμενων) θα κοίταγα κανα full electric
                            new age 🙂

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vagkirk last edited by

                              Περίμενε λίγο τα hybrid 3008 και DS7 , αυτα ίσως να είναι μια καλή ευκαιρία για αναβάθμιση.

                              Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gvard last edited by

                                Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                Άποψή μου είναι ότι μετά από ένα τόσο καλό (και καλοεξοπλισμένο) όχημα μόνο κάτι σε upgrade αξίζει. Δηλαδή μετά από το συγκεκριμένο 3008 εγώ θα κοίταγα μόνο Χ3, XC60, Q5, Stelvio κτλ.

                                Πολύ όμορφο το DS7 και έχει και το πλεονέκτημα της πίσω ανεξάρτητης ανάρτησης αλλά δε νομίζω ότι προσφέρει καμιά τρελή αναβάθμιση σε σχέση με το 3008.

                                Το θέμα είναι πως έχω βολευτεί το εσωτερικό του. Το Χ3 δεν το κοιτάζω καν καθώς δεν μου αρέσει εξωτερικά, το Stelvio το είδα αλλά η ποιότητα συναρμολόγησης δεν μπορώ να πω πως με τρέλαινε, όσο για τα XC60/Q5 αν βάλω μέσα αυτά τα οποία έχω ήδη (όπως ανέφερες σκοπός είναι να πας για upgrade οπότε πρέπει να έχει τουλάχιστον τα ίδια), ξεφεύγει κατά πολύ στην τιμή.

                                gvard δεν ξέρω αν έχουμε το ίδιο σύστημα, εγώ έχω το allure, αλλά όπως είχα γράψει:

                                'Το Gps μου έβγαζε χθες ότι δεν ήξερε τον δρόμο Τρίκαλα_Λάρισα που έχει γίνει πάνω από 10 χρόνια.

                                Επίσης μου έβγαζε ότι ήμουν καμιά 20m πιο δεξιά οπότε μπερδευόταν και με έβγαζε στον παράδρομο.

                                Τις υπόλοιπες ημέρες δεν είχα κανένα πρόβλημα.

                                Απαράδεκτο το ότι ενώ εμφανίζει τις οδούς στα ελληνικά, στην αναζήτηση δεν έχει να γράψεις ελληνικά !!

                                Κάποια στιγμή και ενώ οδηγούσα 3 ώρες μου έβγαλε μήνυμα ότι καλύτερα να κάνω μια στάση και στην οθόνη μου έβγαλε να διαλέξω να με πάει σε parking, σεο, κ.λ.π.'

                                Σχετικά με το GPS, έχεις κάνει αναβάθμιση τους χάρτες; Τέσσερις φορές το έτος βγαίνει αναβάθμιση, ο δρόμος που αναφέρεις θα υπάρχει σε νεότερη έκδοση. Την αναβάθμιση την κάνεις μόνος σου κατεβάζοντας το αρχείο και βάζοντας το σε ένα USB stick. Σχετικά με το ότι σε έβγαλε 20 μέτρα πιο δίπλα συνέβαινε καμία φορά και στο Insignia, δεν είχαν κλειδώσει αρκετοί δορυφόροι (λογικά μετά από 2-3 λεπτά σου έφτιαξε). Συμβαίνει σε όλα τα GPS.

                                Σχετικά με την αναζήτηση δρόμων στα Ελληνικά έχεις δίκιο, σχετικά με το μήνυμα που σου έβγαλε το έβγαλε και εμένα όταν πήγαινα Αθήνα - Λευκάδα, χωρίς στάση (τόσο ξεκούραστο που δεν ζήτησε η γυναίκα στάση) μετά το Ρίο. Είναι το σύστημα κόπωσης οδηγού.

                                Λάδια άλλαξες ή θα τα αλλάξεις όπως λέει ο κατασκευαστής;
                                Είδες την κατανάλωση να πέφτει κάποια στιγμή ή έτσι είχες ξεκινήσεις με 7+ ;

                                Να σου πω την αλήθεια εφόσον έγινε σε εξουσιοδοτημένο, λογικά όπως λέει ο κατασκευαστής, εγώ έδωσα 10 ευρώ για την κάρτα μόνο. Η κατανάλωση ξεκίνησε με 8 και έχει σταθεροποιηθεί 7.6 τα τελευταία 10.000 χιλιόμετρα σύμφωνα με το trip computer. Υπενθυμίζω πως είναι το 2.0 180PS 400Nm και πως έχω πολύ βαρύ πόδι

                                Περίμενε λίγο τα hybrid 3008 και DS7 , αυτα ίσως να είναι μια καλή ευκαιρία για αναβάθμιση.

                                Μα αυτό ανέφερα, θα περιμένω να βγει το GTi (το υβριδικό) όπου θα τα συγκρίνω με το αντίστοιχο DS7 και φυσικά με την αξία επαναφαγοράς του. Σχετικά με όσα λέει:

                                Θα διατίθεται πλέον και με την υβριδική τεχνολογία E-TENSE 4x4, η οποία θα επιτρέπει: ανάπτυξη συνολικής ισχύος έως 300 ίππους (συνδυαστική ισχύς βενζίνης 200bhp και 2 ηλεκτροκινητήρων 109hp), κίνηση και στους 4 τροχούς σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, αυτονομία έως 50χλμ (μπαταρία ισχύος 13kWh και με ταχύτητα έως 130χλμ/ώρα) σε λειτουργία ZEV (100% αμιγώς ηλεκτρικό) και δυνατότητα επαναφόρτισης της μπαταρίας από οικιακή παροχή (3Α) σε μόλις 2 ώρες χάρη στην ύπαρξη φορτιστή 6.6kW

                                Κάτι άλλο που θέλω να αναφέρω: Σε ξένα forums αναφέρεται πως οι παραδόσεις Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου έχουν ελλειπή ambient φωτισμό (για την ακρίβεια δεν έχουν φωτισμό στις πόρτες), μπορεί να επιβεβαιώσει κάποιος με GT Line/GT πως όλα είναι εντάξει;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vagkirk last edited by

                                  Α, οκ δεν ήξερα πως αυτό θα είναι το GTi.
                                  Τούμπανο φαίνεται από τις προδιαγραφές.
                                  Πολύ future proof ακούγεται.
                                  Και τα 50χλμ αυτονομία αμιγώς ηλεκτρικό θα είναι καταπληκτική λύση για τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις.
                                  Κερασάκι στην τούρτα η τετρακίνηση φυσικά.
                                  Μεγάλη εξέλιξη από τα hybrid diesel που δοκίμασε πριν λίγα χρόνια η PSA χωρίς μεγάλη επιτυχία νομίζω.

                                  Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikargy last edited by

                                    Καλησπέρα και από εμένα και χρόνια πολλά σε όλους και καλή χρονιά με υγεία παιδιά. Ένα γενικότερο σχόλιο στα παραπάνω. Είμαι κάτοχος εδώ και ενάμιση μήνα ενός 5008 GT ME EAT8 στο οποίο έχω βάλει τα πάντα και εγώ. Έχοντας κάνει 3200 χιλ. Μέχρι στιγμής οι εντυπώσεις μου είναι εξαιρετικές. Για να λύσω την απορία στον φίλο gvard όντως η πόρτα ανοίγει και με αναμμένη την μηχανή. Η δική μου μέση κατανάλωση είναι μέχρι στιγμής 8,3 λίτρα αλλά τα περισσότερα είναι εντός πόλης + ένα ταξίδι Καλαμάτα-Λάρισα-Καλαματα 1300χιλ με πολύ σβέλτους ρυθμούς και το αυτοκίνητο φορτωμένο σαν τα γαϊδουράκια της Σαντορίνης ζωή να χουν ( 2 μεγάλα παιδικά καρότσια, 4 μεγάλες βαλίτσες, 10 μικρότερες τσάντες, καμιά 15αριά κρεμάστρες με ρούχα χοντρά - χοντρά). Μάλλον δεν υπάρχει αλλό όχημα στην κατηγορία πλην του kodiaq ίσως που να μας χώραγε. Πιστέψτε με είναι ανεκτίμητος ο χώρος αποσκευών όταν τον χρειάζεσαι και το 5008 τον προσφέρει απλόχερα. Αν ήταν να πάω σε άλλο όχημα σε μερικά χρόνια και εγώ θα πήγαινα σε μεγαλύτερη κατηγορία. Τα Χ3,Q5,XC60 που αναφέρθηκαν επειδή το έχω ψάξει είναι απλά πανάκριβα! Το δικό μου κόστισε 50 και αυτά κοστίζουν από 73 έως 80 χιλιάρικα! Στην επόμενη 5ετία θα δούμε πολλές προτάσεις στην υβριδική τεχνολογία και οι περισσότεροι εκεί θα πάμε. Είναι λίγο νωρίς για τα υβριδικά ακόμη. Όλες οι μάρκες θα ρίξουν το βάρος τους εκεί και θα υπάρξει μεγάλος ανταγωνισμός. Α και κάτι τελευταίο. Αυτός ο δίλιτρος diesel δεν καταλαβαίνει τίποτα ούτε από βάρος ούτε από ανηφόρες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikargy last edited by

                                      Έτσι από περιέργεια gvard. Πόσο σου στοίχισε το δικό σου και πόσο έβγαινε το ds7 με ανάλογο εξοπλισμό?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tkin73 last edited by

                                        Ο χρήστης nikargy έγραψε:
                                        Έτσι από περιέργεια gvard. Πόσο σου στοίχισε το δικό σου και πόσο έβγαινε το ds7 με ανάλογο εξοπλισμό?

                                        νομιζω κανα 55 αρι ειχε πει του ειχε βγει. το ds7 oταν πηρε το 3008 δεν υπηρχε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mrclouzo last edited by

                                          Η υβριδική τεχνολογία που θα προσφέρει έναν συνδυασμό πολύ δυνατών επιδόσεων με μηδενική κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών ρύπων εντός των αστικών κέντρων ακούγεται σαν μαγική λύση. Το θέμα είναι πότε θα καταστεί προσιτή στο ευρύ κοινό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            στην ελλαδα οπου το αμαξι ειναι η μονιμη σταθερη πηγη εσοδου μαζι με το σπιτι ποτε...θα ειναι για λιγους και οι υπολοιποι θα ξερογλυφομαστε...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 209
                                            • 210
                                            • 211
                                            • 212
                                            • 213
                                            • 433
                                            • 434
                                            • 211 / 434
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr