-
REALZEUS » 30 Δεκ 2018 18:06
Τα Jeep παραμένουν εξαιρετικά εκτός δρόμου, ενώ και τα ιταλικά μηχανικά μέρη που φορούν πολλά από αυτά είναι πολύ αξιόπιστα.
Με 35.000 θα πήγαινα καρφί στο Compass 4x4 1.4 Auto.
Αλλιώς με 28.000, στο Renegade.Καίει απίστευτα ο 1.4 turbo της Fiat. Εκανα τεστ ντραιβ σε 500Χ 4Χ4 με τα 170 άλογα και είχα μέση (το πίεσα) 13,1 λίτρα στα 100
-
Tα γαλλικά είναι ζημιάρικα, αφού ο μέσος αμερικάνος δεν τα αγοράζει ακόμα κι αν τα έβρισκε, αφού!
Ο καλός ποιμένας να πάρει γιαπωνέζικο διπλοκάμπινο για να έχει άπλα
Καλή χρονιά να έχουμε και ψάχνουμε νηφάλιο και καθαρό τοπικό -
Ναι, πάντα καίνε παραπάνω τα ιταλικά. Αλλά είναι αξιόπιστα και γρήγορα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ναι, πάντα καίνε παραπάνω τα ιταλικά. Αλλά είναι αξιόπιστα και γρήγορα.Τα fiat ιδιαίτερα ειναι Νο1 σε αξιοπιστία LOL
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Από τα πιο αξιόπιστα Ευρωπαϊκά, πολύ πάνω από τα VW κλπ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από τα πιο αξιόπιστα Ευρωπαϊκά, πολύ πάνω από τα VW κλπ.Edit [mod]
Mπες https://www.reliabilityindex.com/Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Πολύ ενδιαφέρουσα η παραπάνω λίστα. Αυτά που μου έκαναν μεγαλύτερη εντύπωση ήταν
1.οτι η Skoda είναι γενικά αξιόπιστη και σε καλύτερη θέση από τα λοιπά brand του γκρουπ (κάτι που είναι γενικά γνωστό αλλά κάνει εντύπωση)
2. Η κάτω του μ.ο απόδοση της Kia (που ήταν έκπληξη για μένα) -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
1.οτι η Skoda είναι γενικά αξιόπιστη και σε καλύτερη θέση από τα λοιπά brand του γκρουπΑπό εκεί καταλαβαίνεις την ακυρότητα, όταν μιλάμε για ακριβώς ίδια μηχανικά μέρη...
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Πολύ ενδιαφέρουσα η παραπάνω λίστα. Αυτά που μου έκαναν μεγαλύτερη εντύπωση ήταν
1.οτι η Skoda είναι γενικά αξιόπιστη και σε καλύτερη θέση από τα λοιπά brand του γκρουπ (κάτι που είναι γενικά γνωστό αλλά κάνει εντύπωση)
2. Η κάτω του μ.ο απόδοση της Kia (που ήταν έκπληξη για μένα)Γιαυτο κ οι ταρίφες περνουν scoda και οχι pAssat
Διοτι το scoda ειναι πιο αξιοπιστο απο το Passat και εχει κ φθηνότερα sparesSent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
1.οτι η Skoda είναι γενικά αξιόπιστη και σε καλύτερη θέση από τα λοιπά brand του γκρουπ
Από εκεί καταλαβαίνεις την ακυρότητα, όταν μιλάμε για ακριβώς ίδια μηχανικά μέρη...
Δεν νομίζω ότι υπάρχει καμία ακυρότητα, αυτό είναι κάτι που το συναντάς σε παρά πολλές διαφορετικές μελέτες αξιοπιστίας.
Καλή χρόνια σε όλους. -
Ο χρήστης gk8719 έγραψε:
Πολύ ενδιαφέρουσα η παραπάνω λίστα. Αυτά που μου έκαναν μεγαλύτερη εντύπωση ήταν
1.οτι η Skoda είναι γενικά αξιόπιστη και σε καλύτερη θέση από τα λοιπά brand του γκρουπ (κάτι που είναι γενικά γνωστό αλλά κάνει εντύπωση)
2. Η κάτω του μ.ο απόδοση της Kia (που ήταν έκπληξη για μένα)Γιαυτο κ οι ταρίφες περνουν scoda και οχι pAssat
Διοτι το scoda ειναι πιο αξιοπιστο απο το Passat και εχει κ φθηνότερα sparesSent from my iPhone using Tapatalk
Όχι. Η επιλογή των Skoda από τους ταξιτζήδες είναι αποκλειστικά και μόνο λόγω τιμής αγοράς. Ο κάθε εισαγωγέας αποφασίζει αν θα διαθέσει αυτοκίνητα του σε δελεαστική τιμή και αν θα έχει επαρκες στοκ ανταλλακτικων και αναλωσιμων για να 'υποστηρίξει' αυτές τις πωλήσεις του. Επίσης σε συνδυασμό με την τιμή αγοράς αποφασίζει και ποια συγκεκριμένα και σε ποιες εκδόσεις μοντέλων θα τα προσφέρει.
Γι' αυτό και στους στόλους ταξί βλέπουμε συγκεκριμένες μάρκες και συγκεκριμένα μοντέλα αυτών και όχι διάφορα αυτοκίνητα.
Πχ Skoda Octavia (1.6d ή φυσικό αέριο), Rapid (μόνο 4θυρα), Citroen Elysse, συγκεκριμένες Mercedes κλπ. Άλλα ξεμπαρκα που κυκλοφορούν είναι μεμονωμένες αγορές είτε εισαγωμενα μτχ κυρίως ή σαν καινούρια όπως 5αρα, Passat , S class κλπ και σίγουρα εκτός προσφοράς.Χρόνια πολλά!
-
Η κάτω του μ.ο απόδοση της Kia (που ήταν έκπληξη για μένα)
Η ΚΙΑ παρουσιάζει ένα διπλό πρόσωπο. Τα μικρά δεν έχουν σοβαρό πρόβλημα. Στα μεγάλα όμως έχει τα Σπορτάτζ και Κάρενς που σχεδιάστηκαν στην αρχική τους μορφή πριν την ενοποίηση με την Χιουντάι και όταν το μαγαζί είχε χρεωκοπήσει, τα οποία βγήκαν 'λεμόνια' και ταλαιπώρησαν πολύ κόζμο και μόλις στην τελευταία γενιά τους βελτιώθηκαν (λίγο). Το αυτό και για τα Σορέντο. Γενικά η ομογενοποίηση με την Χιουντάι κράτησε κάμποσα χρόνια για να ολοκληρωθεί και, φυσικά, ξεκίνησε από τα πλέον μικρά και ευπώλητα π.χ. Άτος/Πικάντο.
Περί Σκόντα: Η γκάμα τους δεν ταυτίζεται 100% π.χ. με αυτά του Λαικού, μερικά μοντέλα ναι. Ψάξτε και συγκρίνετε το δεύτερο.
-
Ο χρήστης gk8719 έγραψε:
Γιαυτο κ οι ταρίφες περνουν scoda και οχι pAssat
Διοτι το scoda ειναι πιο αξιοπιστο απο το Passat και εχει κ φθηνότερα sparesΚαμία σχέση! Οι αυτοκινητιστές προτιμούσαν τα Skoda λόγω Interauto και μόνο, αφού τους έδινε πολύ δελεαστικά πακέτα τόσο αγοράς όσο (το κυριότερο) συντήρησης μετά. Τώρα με την Karenta θα τον 'πιούν' μεγαλοπρεπώς.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Γιαυτο κ οι ταρίφες περνουν scoda και οχι pAssat
Διοτι το scoda ειναι πιο αξιοπιστο απο το Passat και εχει κ φθηνότερα sparesΚαμία σχέση! Οι αυτοκινητιστές προτιμούσαν τα Skoda λόγω Interauto και μόνο, αφού τους έδινε πολύ δελεαστικά πακέτα τόσο αγοράς όσο (το κυριότερο) συντήρησης μετά. Τώρα με την Karenta θα τον 'πιούν' μεγαλοπρεπώς.
Τα προτιμουσαν σαν τιμη αγορας πεμπτης πορτας πληθωρας ανταλλακτικων και μονο. Η συντηρηση γινεται παντου μιας και εχει φορεθει παντου
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πολύ ενδιαφέρουσα η παραπάνω λίστα. Αυτά που μου έκαναν μεγαλύτερη εντύπωση ήταν
1.οτι η Skoda είναι γενικά αξιόπιστη και σε καλύτερη θέση από τα λοιπά brand του γκρουπ (κάτι που είναι γενικά γνωστό αλλά κάνει εντύπωση)
2. Η κάτω του μ.ο απόδοση της Kia (που ήταν έκπληξη για μένα)Γιαυτο κ οι ταρίφες περνουν scoda και οχι pAssat
Διοτι το scoda ειναι πιο αξιοπιστο απο το Passat και εχει κ φθηνότερα sparesSent from my iPhone using Tapatalk
Όχι. Η επιλογή των Skoda από τους ταξιτζήδες είναι αποκλειστικά και μόνο λόγω τιμής αγοράς. Ο κάθε εισαγωγέας αποφασίζει αν θα διαθέσει αυτοκίνητα του σε δελεαστική τιμή και αν θα έχει επαρκες στοκ ανταλλακτικων και αναλωσιμων για να 'υποστηρίξει' αυτές τις πωλήσεις του. Επίσης σε συνδυασμό με την τιμή αγοράς αποφασίζει και ποια συγκεκριμένα και σε ποιες εκδόσεις μοντέλων θα τα προσφέρει.
Γι' αυτό και στους στόλους ταξί βλέπουμε συγκεκριμένες μάρκες και συγκεκριμένα μοντέλα αυτών και όχι διάφορα αυτοκίνητα.
Πχ Skoda Octavia (1.6d ή φυσικό αέριο), Rapid (μόνο 4θυρα), Citroen Elysse, συγκεκριμένες Mercedes κλπ. Άλλα ξεμπαρκα που κυκλοφορούν είναι μεμονωμένες αγορές είτε εισαγωμενα μτχ κυρίως ή σαν καινούρια όπως 5αρα, Passat , S class κλπ και σίγουρα εκτός προσφοράς.Χρόνια πολλά!
Λάθος εισαι , το σκοντα ειναι πιο αξιοπιστο απο το Passat ,,σιγουρα ομως η βαγγ το προωθεί για ταξι κ θα βγάλει κ νεο scoda station wagon cng το 2019 . Το scoda δεν καιει λάδια κ με 1εκ χλμ , ουτε γραμμάριο , ενώ το Passat καιει..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Και πως το πετυχαίνει αυτό το γκρουπ; Διαλέγει από την ίδια παραγωγή κινητήρων τα 'καλά' κομμάτια για τη Skoda και αφήνει τα δεύτερης διαλογής για τη VW;
-
Μιλάμε για ίδιους κινητήρες, από την ίδια γραμμή παραγωγής. Δεν αλλάζουν καν το σήμα πολλές φορές, απλά κολλάνε από πάνω ένα άλλο!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μιλάμε για ίδιους κινητήρες, από την ίδια γραμμή παραγωγής. Δεν αλλάζουν καν το σήμα πολλές φορές, απλά κολλάνε από πάνω ένα άλλο!!!Ακριβώς! Γι' αυτό έγραψα ότι έγραψα στο προηγούμενο ποστ μου...
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Και πως το πετυχαίνει αυτό το γκρουπ; Διαλέγει από την ίδια παραγωγή κινητήρων τα 'καλά' κομμάτια για τη Skoda και αφήνει τα δεύτερης διαλογής για τη VW;Δες βιντεο με scoda Octavia factory στο YouTube κ θα σου λυθούν οι απορίες . Η τελευταία λέξη της τεχνολογίας για συναρμολόγηση βαφή .. τι να σου πω δε ξερω κ για τα seαt Ibiza λενε οτι ειναι ιδια με golf
Ψαξου τυπε
Εγω δεν έχω γκρουπ βαγγ , ειμαι τζαπονι γιατι δε θελω να γινει κολλητός του μάστορα (ΚΤΜ) κ ειμαι κ ο ίδιος μάστοραςSent from my iPhone using Tapatalk
Crossover/SUV ή hatchback ?