-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μιας κι είσαι διατεθειμένος να δώσεις τα 17,5 για το καινούριο, δώστα για το μεταχειρισμένο ώστε να είναι έτους (αντί για 3-4-5 ετών) με 25-30 χιλιάδες χιλιόμετρα (αντί για 80-100-100+).Άρα εσύ θεωρείς το suzuki καλύτερη πρόταση στα κριτήρια που έθεσα στο πρώτο post.
Επίσης μεταχειρισμένα μετά το facelift δεν βρίσκεις. Μεταχειρισμένα με λίγα χλμ προ facelift βρίσκεις:
https://www.car.gr/18879627-suzuki-sx4-s-crossΣτάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οπωσδήποτε το Suzuki είναι καλύτερο αυτοκίνητο για κάποιον ο οποίος έχει ασφάλτινες απαιτήσεις.
Το θέμα είναι τι φθορές θα έχει ένα μοντέλο τετραετίας με 60-70 χιλιάδες χιλιόμετρα σε σχέση με ένα καινούριο. -
Αρα κοντολογις εσύ θα επέλεγες ξεκάθαρα ως ανώτερο και ποιοτικότερο έναντι του νέου duster ακόμα κ το μεταχειρισμένο s cross του 2015 αν και εφόσον ειχε λίγα χλμ /ήταν σε καλή κατάσταση.
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Είναι δύσκολη απόφαση. Μάλλον όμως θα έγερνα προς το μεταχειρισμένο.
-
Μεταξύ ομοειδών αυτοκινήτων, το καινούριο έχει πάντα προβάδισμα.
-
To μεταχειρισμένο όσο καλό κι αν είναι, δεν παύει να είναι μεταχειρισμένο. Τι σημαίνει αυτό; Καλύτερα το ντουστ με το πιο σπαρτιάτικο εσωτερικό από το πολύ καλό scross φορτωμένο με χλμ και κάποια χρόνια. Άλλωστε από προσωπική εμπειρία με το ντουστ μπορώ να πω πως είναι πολύ αυτοκίνητο για τα χρήματα που ζητά.
-
Καινουργιο για να εχεις το κεφαλακι σου ησυχο.Το duster ειναι μια εξαιρετική επιλογή και θα κανεις την δουλειά σου με το παραπάνω....Σου το λεω εγω που εχω ενα S cross 5 ετων diesel 4x4 αν ήσουν για καινούργιο S cross τοτε ισως να επερνα το Suzuki αλλα και παλι θα το σκεφτόμουν....
-
Κάτοχος s cross και προτείνεις dust πολύ τίμιος κ ακομπλεξαριστος εύγε!
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πολύ καλο το s cross αλλά κι από μεριάς μου δεν νομίζω να υπήρχε καν δίλημμα για καινούριο ή μεταχειρισμένο...Το duster είναι από τις καλύτερες επιλογές για τέτοιου είδους χρήση..Όποτε κι από μένα είναι καινούριο κι έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης PANOSSSS έγραψε:
Κάτοχος s cross και προτείνεις dust πολύ τίμιος κ ακομπλεξαριστος εύγε!Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φυσικα και δεν εχω κόμπλεξ.Για αυτοκίνητα μιλαμε.Το S cross ειναι ενα πολυ καλο αυτοκίνητο αλλα σε σχεση μεταχειρισμένο ή καινουργιο θα επερνα καινούργιο για πολλους λογους και το Dacia ειναι ενα πολύ καλο αυτοκινητο....Οταν φοράμε γυαλια και δεν βλεπουμε απο καποια στερεότυπα που μας διακατέχουν τοτε η κριση μας δεν ειναι σωστή....
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Όντως το Duster έχει πολύ κοντή πρώτη. Η τετρακίνητη έκδοση θα βγάζει το σκάφος στη γλίστρα, ελπίζω να μην είναι κάνα θηρίο.
Φουσκωτό 5μετρο σε τρέιλερ άρα όχι κάτι ιδιαίτερα βαρύ. Για την τετρακίνητη έκδοση και των δύο (S cross και Duster) σίγουρα δεν υπάρχει θέμα. Με τις δικίνητες δεν ξέρω. Σε κάθε περίπτωση το δίλημμά με βάση τα κριτήρια που έβαλα στο πρώτο ποστ είναι s cross μεταχειρισμένο του 2015 ή duster καινούριο?
5μετρο φουσκωτό με δύο μηχανές 115 και 30 βοηθητική το βγάζω από γλύστρες πολύ ΑΝΕΤΑ με φοκους 115 ίππων ντίζελ.
Το ντάστερ 4χ4 ντιζελ το εχει ξάδερφος και το αγόρασε για προσωπικό αυτοκίνητο όταν είδε πόσο πολύ σκυλιά είναι.
Τους πίνουν το αίμα στην κατασκευαστική που εργάζεται με πάνω από 60.000χλμ τον χρόνο το κάθε ενα από τα 5 που εχουν!!!!!
Για το σουζούκι δεν έχω άποψη.Αν κάνεις αρκετά χλμ πάρε ντίζελ.
30αρα βοηθητικη?
Εγώ το έγραψα αυτο;;;
Δεν ξέρω πώς έγινε!!!!
15αρα είναι η βοηθητική.... -
Αν το s-cross ήταν αυτοκίνητο γνωστού, φίλου κλπ και μέχρι 15.000 ίσως και να έμπαινε στο παιχνίδι. Αλλά μεταξύ καινούριου duster και suzuki από έμπορο (με ότι αυτό συνεπάγεται) dacia δαγκωτό. Αξιόπιστο, οικονομικό και τίμιο εργαλείο με αναβαθμισμένο μοτέρ euro 6 d temp.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
δια λογον ακατανοητον εις γατον, τα σουζ κρατανε απιστευτα ψηλη τιμη σαν μου-του-χου.
οκ, δεν σπανε-χαλανε, αλλα και μονο η σκεψις του βρωμιαρη του πρωην που επερδετο ασυστολως ειναι λογος απορριψης ειδικως εαν ημπορει αγορασθει ταπετσαρια ολοκαινουργια με τα ιδια τα γιουρα
απο την αλλην ομως, σπυ, γατος αναρωτιεται αν ακομη το τουιτερακι στο ντουστ ειναι το ιδιο, στο ιδιο σημειο. μου αφηκε ενα τικ... -
+1 στο καινουριο.
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
δια λογον ακατανοητον εις γατον, τα σουζ κρατανε απιστευτα ψηλη τιμη σαν μου-του-χου.
οκ, δεν σπανε-χαλανε, αλλα και μονο η σκεψις του βρωμιαρη του πρωην που επερδετο ασυστολως ειναι λογος απορριψης ειδικως εαν ημπορει αγορασθει ταπετσαρια ολοκαινουργια με τα ιδια τα γιουρα
απο την αλλην ομως, σπυ, γατος αναρωτιεται αν ακομη το τουιτερακι στο ντουστ ειναι το ιδιο, στο ιδιο σημειο. μου αφηκε ενα τικ...απο την αλλην ομως, σπυ, γατος αναρωτιεται αν ακομη το τουιτερακι στο ντουστ ειναι το ιδιο, στο ιδιο σημειο. μου αφηκε ενα τικ...
????????
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
...μπες μεσα σε ενα ντουστ.
...πισω.
...αραξε στη μεση, ακουμπα τα χερια στο πανω μερος του καθισματος
...αρχισε να σηκωνεις τη ματια. αργα. προς το δεξι το χερι
...κοιτα τα ακροδακτυλα.
...εκεινο το ασχετο στρογγυλο. σαν το κουδουνακι στα πειραματα στο δημοτικο. πανω στην εταζερα, σαν παρατημενο καπακι κοκα. μονο απο τη μια μερια. που κανει τζζζ-τζζζ. το λεν οι ντουσταίοι τουιτερΑρΕς
ομορφια στο παλιο και το 'βρες να ρυθμισεις τους καθρεπτες' - κερδιζε στοιχηματα -
Αν κατάλαβα καλά έχουν βάλει ένα μόνο tweeter πίσω δεξιά. Μήπως έχουν βάλει κι ένα μόνο μπροστά αριστερά, ώστε να σχηματίζεται η στερεοφωνική εικόνα διαγωνίως;
-
Συντριπτικά λοιπόν καινούργιο λόγω φόβου 'μεταχείρισης'. ΣεDuster 1.5 Diesel ή 1.3 130 βενζινα όταν έρθει? Λογικά το δεύτερο όταν έρθει λόγω χλμ..Άραγε έχει λύσει αυτό (1.3 130ps) παιδικές ασθένειες?
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης PANOSSSS έγραψε:
Συντριπτικά λοιπόν καινούργιο λόγω φόβου 'μεταχείρισης'. ΣεDuster 1.5 Diesel ή 1.3 130 βενζινα όταν έρθει? Λογικά το δεύτερο όταν έρθει...Άραγε έχει λύσει αυτό (1.3 130ps) παιδικές ασθένειες?Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νομίζω πως είναι υπερβολικά νωρίς για να βγάλεις συμπεράσματα για τον συγκεκριμένο κινητήρα μιας και καλα καλά δεν έχει κυκλοφορήσει,άρα δεν μπορείς να ξέρεις από τόσο νωρίς για παιδικές ασθενείς και για το αν τις έχουν λύσει ή όχι ...Όσον αφορά τον diesel, εκει ξέρεις ότι είναι από τους πιο αξιόπιστους μιας και είναι χιλιοδοκιμασμενος....
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Πάντως το νέο 1.3 ΤCe μοτέρ που οδήγησα για 1000 κάτι χλμ στη Γερμανία σε ενοικιαζόμενο Megane Station Wagon (με 9.000 χλμ & μάλιστα στην έκδοση με τα 115 άλογα) μου άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις όσον αφορά στην ποιότητα λειτουργίας-θόρυβο, στην κατανάλωση και στο θέμα δύναμης-απόκρισης-τραβήγματος. Για την αξιοπιστία δεν μπορώ να ξέρω, μιας και επρόκειτο για εντελώς νέο κινητήρα. Αλλά γενικώς η Renault έως τώρα έβγαζε αρκετά αξιόπιστος κινητήρες.
Sent from my iPhone using Tapatalk
S-cross ή Duster ή ....