-
Ο χρήστης RScenic έγραψε:
Παιδια καλημερα. Εχω ενα θεματακι με το AWD CRV μου. Καπου καπου η μηχανη σβηνει. Πλησιαζω πχ φρεναριστος αργα στο φαναρι και μολις βγαζω ταχυτητα σβηνει. Συνηθως σε τετοιες περιπτωσεις το κανει, αλλα οχι σε πορεια παντως. Το κανει συχνα θα ελεγα, μπορει και 2-3 φορες στη διαδρομη που κανω καθημερινα δουλεια-σπιτι (πανε -ελα 25χλμ με μερικα φαναρια ενδιαμεσα). Ο αντιπροσωπος ειπε οτι ειναι καποια (φυσιολογικη) δυσλειτουργια του start-stop και δεν μπορουμε να κανουμε κατι για να το διορθωσουμε. Εσεις εχετε αντιμετωπισει κατι τετοιο?Έαν στο κάνει με start & Stop on είναι οκ.
Έαν στο κάνει με start & stop off μάλλον είναι θέμα. Εμένα μου ειχε κάνει ένα σβήσιμο όταν ήμουν σε δευτέρα και υποτίμησα μια μικρή ανηφόρα στο ξεκίνημα του φαναρίου.
-
Παιδια καλημερα. Χωρις να το εχω εξετασει πολυ προσεκτικα μια και δεν συμβαινει συνεχεια, φαινεται να συμβαινει στην φαση που ειμαι πολυ κοντα στο κοκκινο φαναρι, εχω βγαλει ταχυτητα και τσουλαω με ελαφρυ φρενο 2-3 μετρα μεχρι να σταματησει το οχημα. Σε αυτη την φαση του 'τσουληματος' με νεκρα φαινεται να συμβαινει, δευτερολεπτα πριν ακινητοποιηθουν οι τροχοι και κοψει τον κινητηρα το start-stop. Σιγουρα δεν κανω κατι λαθος εγω στην οδηγηση (πχ να καθυστερω να πατησω συμπλεκτη η να βγαλω νεκρα πριν το σταματημα) μια που με αλλα αυτοκινητα δεν ειχα θεμα με σβησιματα κινητηρα απο λανθασμενο τροπο της οδηγησης. Συμβαινει παντα πριν σταματησω για καποιο λογο, 'σιωπηλα' και χωρις τρανταγματα και οχι σε φαση εκκινησης.
Συμβαινει μονον οταν ειναι ενεργοποιημενο το start-stop και καθολου οταν ειναι απενεργοποιημενο. Αναμφιβολα νομιζω το start-stop εχει σχεση. Παρεπιπτοντως να αναφερω οτι το start-stop παρουσιαζει δυσλειτουργιες (σε κατασταση On εννοω), καποιες φορες δηλ. δεν κοβει τον κινητηρα και δεν βγαζει μηνυμα οταν περιμενεις να τον κοψει, (πχ χωρις να δουλευει ο εξαερισμος οπότε και βγαζει μηνυμα) η καποιες φορες μου κοβει τον κινητηρα παρ ολο που δουλευει πχ ο εξαερισμος. Δουλευει οτι ναναι δηλαδη. Δεν ειχα αλλο αμαξι με start-stop αλλα με αλλους που συζηταω δεν εχουν τετοιες δυσλειτουργιες, να δουλευει δηλαδη οπως θελει. Ειναι φυσιολογικο αυτο? -
Το να κινείται ένα αμάξι με σβηστό κινητήρα ,από επιλογή κατασκευαστική, είναι απαράδεκτο και επικίνδυνο. Είναι δυσλειτουργία επέμενε να το κοιτάξουν.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης RScenic έγραψε:
Παιδια καλημερα. Εχω ενα θεματακι με το AWD CRV μου. Καπου καπου η μηχανη σβηνει. Πλησιαζω πχ φρεναριστος αργα στο φαναρι και μολις βγαζω ταχυτητα σβηνει. Συνηθως σε τετοιες περιπτωσεις το κανει, αλλα οχι σε πορεια παντως. Το κανει συχνα θα ελεγα, μπορει και 2-3 φορες στη διαδρομη που κανω καθημερινα δουλεια-σπιτι (πανε -ελα 25χλμ με μερικα φαναρια ενδιαμεσα). Ο αντιπροσωπος ειπε οτι ειναι καποια (φυσιολογικη) δυσλειτουργια του start-stop και δεν μπορουμε να κανουμε κατι για να το διορθωσουμε. Εσεις εχετε αντιμετωπισει κατι τετοιο?Το τιμόνι και τα φρένα δουλεύουν κανονικά όταν στο κάνει αυτό εν κινήσει?
Βγάζει ένδειξη οτι ενεργοποιειται τότε το start stop ή όχι? -
Αν σβήνει ο κινητήρας παπαλα τα υδραυλικά οπότε έχεις φρένο για ένα δύο πατήματα και το τιμόνι κλειδώνει. Απλά ίσως είναι για 1μ κίνηση οπότε μπορεί ο οδηγός να μην το αντιλαμβάνεται , κυρίως το φρένο.
Σε αυτή την περίπτωση είναι τι κάνεις σε μια κατηφόρα αν ενεργοποιείται έτσι το Σταρτ στοπ; Σβήνει ο κινητήρας και τι κάνεις βάζεις χειρόφρενο ( μηχανικό, και αν έχεις ηλεκτρικό πως σταματάς;)Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλά αυτά είναι αυτονόητα.Εγω ρώτησα γιατί μπορεί να είναι ρυθμισμένο έτσι και το αμάξι να το υποστηρίζει.Σαν coasting δηλαδή.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Καλά αυτά είναι αυτονόητα.Εγω ρώτησα γιατί μπορεί να είναι ρυθμισμένο έτσι και το αμάξι να το υποστηρίζει.Σαν coasting δηλαδή.Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
πρεπει να ειναι στην λειτουργια του να σβυνει λιγα μετρα πριν την ακινητοποιηση. δεν νομιζω οτι ειναι τιποτα το ιδιαιτερο.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Καλά αυτά είναι αυτονόητα.Εγω ρώτησα γιατί μπορεί να είναι ρυθμισμένο έτσι και το αμάξι να το υποστηρίζει.Σαν coasting δηλαδή.Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Τι είναι αυτονόητο; Να τσουλαει το αμάξι σβηστό; Επαναλαμβάνω αν είσαι σε κατηφόρα και χρειαστεί να κοψεις/ σταματήσεις τι κάνει σβήνει και μένεις από τιμόνι και φρένα;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης RScenic έγραψε:
Παιδια καλημερα. Χωρις να το εχω εξετασει πολυ προσεκτικα μια και δεν συμβαινει συνεχεια, φαινεται να συμβαινει στην φαση που ειμαι πολυ κοντα στο κοκκινο φαναρι, εχω βγαλει ταχυτητα και τσουλαω με ελαφρυ φρενο 2-3 μετρα μεχρι να σταματησει το οχημα. Σε αυτη την φαση του 'τσουληματος' με νεκρα φαινεται να συμβαινει, δευτερολεπτα πριν ακινητοποιηθουν οι τροχοι και κοψει τον κινητηρα το start-stop. Σιγουρα δεν κανω κατι λαθος εγω στην οδηγηση (πχ να καθυστερω να πατησω συμπλεκτη η να βγαλω νεκρα πριν το σταματημα) μια που με αλλα αυτοκινητα δεν ειχα θεμα με σβησιματα κινητηρα απο λανθασμενο τροπο της οδηγησης. Συμβαινει παντα πριν σταματησω για καποιο λογο, 'σιωπηλα' και χωρις τρανταγματα και οχι σε φαση εκκινησης.
Συμβαινει μονον οταν ειναι ενεργοποιημενο το start-stop και καθολου οταν ειναι απενεργοποιημενο. Αναμφιβολα νομιζω το start-stop εχει σχεση. Παρεπιπτοντως να αναφερω οτι το start-stop παρουσιαζει δυσλειτουργιες (σε κατασταση On εννοω), καποιες φορες δηλ. δεν κοβει τον κινητηρα και δεν βγαζει μηνυμα οταν περιμενεις να τον κοψει, (πχ χωρις να δουλευει ο εξαερισμος οπότε και βγαζει μηνυμα) η καποιες φορες μου κοβει τον κινητηρα παρ ολο που δουλευει πχ ο εξαερισμος. Δουλευει οτι ναναι δηλαδη. Δεν ειχα αλλο αμαξι με start-stop αλλα με αλλους που συζηταω δεν εχουν τετοιες δυσλειτουργιες, να δουλευει δηλαδη οπως θελει. Ειναι φυσιολογικο αυτο?H λειτουργία του start&stop εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την κατάσταση της μπαταρίας. Οπότε για αυτό βλέπεις οτι κάποιες στιγμές σβήνει με κλιματισμό ενω αλλες φορές δεν σβήνει χωρίς κλιματισμό.
Εφοσον σου γίνεται μόνο στην λειτουργία start&stop έχει να κάνει περισσότερο με την ευαισθησία του . Για λόγους οικονομίας μόλις η ταχύτητα παει να μηδενίσει (ο ανιχνευτής εντοπίζει επιβράδυνση η όποια θα μηδενίσει την ταχύτητα και δεν υπάρχει ταχύτητα επιλεγμένη τότε σβήνει ο κινητήρας, ο οποιός ξαναπαίρνει μόλις πατήσεις τον συμπλέκτη και επιλέξεις ταχύτητα). Σε κατηφόρα (δηλαδή υπάρχει επιτάχυνση έστω και μικρή) δεν ενεργοποιείται το σύστημα.
Νομίζω οτι ακόμη ρυθμίζεται η ευαισθησία του start &stop μέσω των κρυφών μενου. Δεν το έχω δοκιμάσει γιατί γενικά δεν μου αρέσει η λειτουργία του start&stop και θεωρω πολύ υποκριτική.
Πραγματικό start&stop έχουν τα υβριδικά το όποιο έχει και μεγάλο νόημα.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Καλά αυτά είναι αυτονόητα.Εγω ρώτησα γιατί μπορεί να είναι ρυθμισμένο έτσι και το αμάξι να το υποστηρίζει.Σαν coasting δηλαδή.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Τι είναι αυτονόητο; Να τσουλαει το αμάξι σβηστό; Επαναλαμβάνω αν είσαι σε κατηφόρα και χρειαστεί να κοψεις/ σταματήσεις τι κάνει σβήνει και μένεις από τιμόνι και φρένα;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Oχι.
Αυτα που εγραψες είναι αυτονόητα:>Αν σβήνει ο κινητήρας παπαλα τα υδραυλικά οπότε έχεις φρένο για ένα δύο πατήματα και το τιμόνι κλειδώνει.Σε συμβατικά όμως αμάξια με συμβατικό S/S.
Το θέμα είναι αν το S/S του CRV είναι πιο εξελιγμένο και υποστηρίζει το σβήσιμο της μηχανής ενώ το αμάξι κινείται κανονικά .Για παράδειγμα τα νέα mild Hybrid σβήνουν τον κινητήρα και σε μεγάλες ταχύτητες με όλο το αυτοκίνητο να δουλεύει κανονικά για περίπου 40sec με το κινητήρα εκτός λειτουργίας.Μήπως κανει κατι παρόμοιο και το CRV αλλά σε μικρότερη κλίμακα και σε πολύ μικρές ταχύτητες?
Για αυτο ρώτησα αν το τιμόνι και τα φρένα δουλεύουν κανονικά και αν εμφανίζεται κάποια ένδειξη στο ταμπλό για τη λειτουργία του S/S. -
Παιδια διαβασα με προσοχη τα σχολια σας. Το S/S μου σβηνει τον κινητηρα ΑΜΕΣΩΣ META THN ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ των τροχων. Το πρβλημα (πληρες σβησιμο) συμβαινει τα τελευταια κλασματα του δευτερολεπτου, ομως το αν συμβαινει ελαχιστα πριν το κοψιμο απο το S/S η πρωτα κοβει το S/S και μετα μου σβηνει δεν το εχω διαπιστωσει ακριβως, δεδομενου οτι δεν γινεται πολυ συχνα και ο χρονος διαπιστωσης ειναι πολυ μικρος. Ειμαι σε εγρηγορση να το παρατηρησω πότε σβηνει ακριβως, πριν η μετα το κοψιμο του S/S. Σας ευχαριστω
-
- Ε πες έτσι ρε φίλε. Μια χαρα είσαι.
- Γνωρίζεις ασφαλώς ότι είναι λάθος τρόπος οδήγησης να κινείσαι χωρίς ταχύτητα μέσα, έτσι; Για αυτό και μπερδεύεις το σύστημα στα όρια της ακίνητοποίησης.
-
Ποιο πρατηριο προτιματε για το CR-V σας; Εχετε δοκιμασει διαφορες εταιρειες με καποια να υπερεχει στο πετρελαιο της ειτε σε αποδοση ειτε σε οικονομια; Θα ηθελα να ακουσω γνωμες....
-
Ο χρήστης RScenic έγραψε:
Παιδια διαβασα με προσοχη τα σχολια σας. Το S/S μου σβηνει τον κινητηρα ΑΜΕΣΩΣ META THN ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ των τροχων. Το πρβλημα (πληρες σβησιμο) συμβαινει τα τελευταια κλασματα του δευτερολεπτου, ομως το αν συμβαινει ελαχιστα πριν το κοψιμο απο το S/S η πρωτα κοβει το S/S και μετα μου σβηνει δεν το εχω διαπιστωσει ακριβως, δεδομενου οτι δεν γινεται πολυ συχνα και ο χρονος διαπιστωσης ειναι πολυ μικρος. Ειμαι σε εγρηγορση να το παρατηρησω πότε σβηνει ακριβως, πριν η μετα το κοψιμο του S/S. Σας ευχαριστωΔηλαδή όταν σβηνει πώς ξαναπαιρνει μπροστά?Μόνο του ή όχι?
-
Να συμπληρωσω οτι η διαπιστωση του αν εχει σβησει ο κινητηρας με το S/S η εχει σβησει το αυτοκινητο τελειως γινεται ΜΟΝΟΝ με τα λαμπακια του ταμπλω. Με αλλα λογια, περιμενω στο φαναρι να ξεκινησω (με σβηστο κινητηρα θωρωντας οτι εχει σβησει λογω S/S) και αφου πατησω συμπλεκτη και δεν παιρνει μπρος διαπιστωνω οτι ειναι σβησμενο το πρασινακι του S/S και ειναι αναμμενα τα λαμπακια του ταμπλω οπότε αναγκαστικα γυρναω το κλειδι για να ξεκινησει (απαντηση σε kostis20). Γι αυτο και ανεφερα πιο πανω οτι δεν ξερω ποιο απο τα δυο γινεται πρωτο. Να σημειωσω οτι τα λαμπακια βρισκονται ακριβως πισω απο το στεφανι του τιμονιου γι αυτο και δεν εχω αμεση οπτικη επαφη (θα φροντισω να προσαρμοσω την θεση οδηγησης καλυτερα για να τα βλεπω).
Συγνωμη αν σας εχω ζαλισει -
Δε μας έχεις ζαλίσει.Αλλα τώρα που έχω συνολική εικόνα μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι δεν είναι φυσιολογικό.
Πρόκειται για βλάβη ή δυσλειτουργία του αυτοκινήτου.
Πρέπει να επιμείνεις να το φτιάξουν .
Καλό θα ήταν να έχεις και εγγράφως την απάντηση του συνεργείου όπως και το ότι έχεις αναφέρει τη βλάβη.
Από πότε στο παρουσιαζει?Πόσα χμ έχειςSent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Εγώ νόμιζα ότι απλά δούλευε το s/s λίγο πιο 'επιθετικά' δλδ έσβηνε λίγο πριν ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο. Από αυτά που λες, πέρα από το s/s σβήνει και μερικές φορές τελείως. Αυτό φυσικά και δεν πρέπει να συμβαίνει. Δοκίμασε να απενεργοποιήσεις το s/s κάθε φορά που μπαίνεις στο αυτοκίνητο, για να δεις τουλάχιστον αν έχουν άμεση σχέση τα 2
-
Παιδια καλημερα.
sargus η πιθανοτητα που ανεφερες μου φαινεται αρκετα 'πιθανη'. Το προβλημα σαφως και εχει σχεση με το S/S αφου με απενεργοποιημενο δεν το εχει κανει ποτέ. Ισως το S/S να μπερδευεται οπως λες. Θα προσπαθησω να βγαζω νεκρα ακριβως τελευταια στιγμη στο φαναρι να δω αν οντως εχει σχεση αυτο.
Infide1 το S/S οπως προανεφερα μου σβηνει τον κινητηρα ακριβως μετα την ακινητοποιηση των τροχων. Το θεμα ειναι να δω οταν σβηνει, ποιο συμβαινει πρωτο.
kostis20 τα χιλιομετρα ειναι λιγα (3.000) και το προβλημα συμβαινει απο την αγορα του. Εννοειται πως αν με ολα τα 'πειραματα' συνεχισει να συμβαινει και δεν βγαλω καποιο συμπερασμα που να εχει σχεση με τον τροπο οδηγησης μου, θα παει συνεργειο για ελεγχο. Το κακο ειναι οτι το συνεργειο βρισκεται 60χλμ μακρυα (σε αλλη πόλη).
Καλα Χριστουγεννα σε ολους. -
Καλημέρα και χρόνια πολλά. Σε αρκετά αυτοκίνητα το s/s σβήνει το μοτέρ με το αυτοκίνητο να κινείται και ελάχιστα πριν την πλήρη ακινητοποίησή του (εφόσον φυσικά είναι επιλεγμένη η νεκρά). Αυτό γινόταν και στην 116d που είχα, δεν περίμενε να σταματήσει τελείως το αυτοκίνητο. Πατώντας το συμπλέκτη για να επιλέξεις πρώτη και να ξεκινήσεις γίνεται άμεση εκκίνηση του κινητήρα (εννοείτε ότι τα άλλα συστήματα του αυτοκινήτου όπως κλιματισμός, ραδιόφωνο κλπ) λειτουργούν κανονικά. Αν δεν συμβαίνουν όλα αυτά μάλλον έχει πρόβλημα το s/s. Αν δεν είσαι σίγουρος το καλύτερο είναι να το δει ένας μηχανικός της honda και να σου πει αν έχει κάποιο πρόβλημα.
Προσωπικά το απενεργοποιώ πάντα γιατί δεν έχει κανένα νόημα η λειτουργία του στις συνθήκες που οδηγώ. Αν έμενα Αθήνα μπορεί και να το άφηνα να δουλέψει σε βαρύ μποτιλιάρισμα. -
Μπορεις να κανεις κ ενα test drive να δεις πως συμπεριφερεται εκει, αλλα οπως τα λες, καποιο προβλημα ειναι κ μην το αφηνεις.
Honda CR-V 2015