-
Σωστά , δες πιο σοβαρά και το kodiaq , οι περισσότεροι χώροι ποτέ δεν χάλασαν κανένα.
Αν στην ίδια έκδοση κινητήρα παίρνεις πιο πλούσιο εξοπλιστικά αυτοκίνητο από το Tiguan νομίζω πως αποτελεί την χρυσή τομή.Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Ο χρήστης evanpap3 έγραψε:
παίζοντα λίγο με το configrator της opel για το Grandland X το βγάζει με μεταλλικό χρώμα, αυτόματο στην έκδοση X-plore στα 27.790. Είναι πιό φηνό από το αντίστοιχο Tuscon και αν σκεφτεις ότι το 3008 (νομόζω παρόμοιο αν όχι όμοιο αυτοκίνητο έχει 34.000 και το Tigan 32.000 τότε η Opel πρέπει να έχει κάνει Jackpot.
το Tucson είναι πανάκριβο αυτό που λένε τα κορεάτικα είναι value for money είναι μύθος .Μονο το sportage είναι σχετικά φτηνό ομως με αρκετές ελλείψεις εξοπλισμού .
Sent from my iPhone using Tapatalk
το Tuscon σε βενζίνη και αυτόματο έχει 28000 και κάτι, άλλα είναι full εξοπλισμένο και έχει 177 hp. Το grandland με τους 180 hp και αυτόματο πάει στα 34.000. Άρα δεν είναι πανάκριβο. Προσπαθώ να σκεφτώ κάποιο άλλο SUV σε αυτά τα λεφτά με αυτά τα χαρακτηριστικά και δεν βρίσκω (ίσως το Kodiak 1.5 με 150hp αλλά η έκδοση ambition πρέπει να έχει αρκετές ελλείψεις σε σχέση με το Tuscon.
To tucson full εξοπλισμενο χωρις φωτα led δεν το λες. Εινα σιγουρα τιμια επιλογη ομως
-
Ο χρήστης Beholder έγραψε:
Έχει τόσο πολλούς περισσότερους χώρους το Tiguan? Και πορτ-μπαγκάζ?
Ο χώρος για τους επιβάτες πίσω έχει τεράστια διαφορά. Τεράστια (με τα καθίσματα στην πίσω θέση)
Το πορτ-παγκάζ επίσημα το δίνει 600 με τα καθίσματα τραβηγμένα πιο μπροστά, και 520 όταν είναι πίσω (αν θυμάμαι καλά το Grandland έχει 515 ?)Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας και τις πληροφορίες!
Καλά, δεν γίνεται να λέμε και στις 2 περιπτώσεις βγαίνει κερδισμένο, αφού το ένα αναιρεί το άλλο. Εννοώ για τη θέση των καθισμάτων και το πορτ-μπαγκάζ.
-
Δεν δοκίμασα το Tiguan με τα καθίσματα μπροστά-μπροστά. Στην τυπική θέση, με τα καθίσματα πίσω ο χώρος για επιβάτες είναι τεράστιος και νομίζω θα παραμείνει άνετο παρόλο τη μείωση. Θα το δοκιμάσω και θα σας πω όμως.
Στο Grandland δεν μπορούσα να απλώσω τα πόδια πίσω.Επίσης, είναι θέμα πρακτικό, δηλαδή μπορείς να μετακυλίσεις χώρο από το ένα στο άλλο ανάλογα με την περίσταση. Αν δεν έχεις ρεζέρβα επίσης κερδίζεις πολύ χώρο πίσω ούτως ή άλλως.
Αυτό που δεν ξέρω είναι αν στο Grandland υπάρχει η δυνατότητα μετακίνησης των καθισμάτων ?
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Περίπτερα με βενζίνη στην Ελλάδα και μάλιστα αυτού του μεγέθους είναι αστείο και να το συζητάμε . Η μόνη λύση είναι το ντίζελ , όσο ακόμα δεν έχουμε εναλλακτικά καύσιμα .
Απλά επειδή οι εταιρείες δίνουν κάποιες προσφορές , τρέχουν όλοι και μετά προσπαθούν να μας πείσουν ότι είναι οικονομικά και άλλα τέτοια...Θυμάστε τι γινόταν με το Κούγκα που ξεφόρτωσε όλα τα βενζινοβόρα .
Οι γερμανοί δεν έχουν μικρό ντίζελ σε κάποια μοντέλα , δεν ξέρουμε τι θα παίξει με τους νέους ρύπους και τα τέλη κυκλοφορίας, όπως την πάθαμε και εμείς με τα δίλιτρα που από 430 τέλη βρεθήκαμε στα 1100 μαζί με τον φόρο πολυτελείας .
Εχει μεγάλη πλάκα πάντως ο εξωραϊσμός που κάνουν κάποιοι για να δικαιολογήσουν στον εαυτό τους πρώτα την αγορά που έκαναν , ιδιαίτερα στο θέμα της κατανάλωσης .
ο κάθενας είναι δίκη του επιλογή αν πάρει diesel η βεντζηνα .Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όντως είναι οικονομικό σε σχέση με τον όγκο του .ΜΕ τον δικό μου τρόπο οδήγησης που κάνω εδώ και 24 χρονια βλεπω μέση τα 7-7.5 μέσα στη πόλη .Εμενα αυτό το νούμερο με κάλυπτει.Το μέλλον του αυτοκινήτου είναι τα υβριδικά και ηλεκτρικά και κίνηση με φυσικο αεριο .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Beholder έγραψε:
Δεν δοκίμασα το Tiguan με τα καθίσματα μπροστά-μπροστά. Στην τυπική θέση, με τα καθίσματα πίσω ο χώρος για επιβάτες είναι τεράστιος και νομίζω θα παραμείνει άνετο παρόλο τη μείωση. Θα το δοκιμάσω και θα σας πω όμως.
Στο Grandland δεν μπορούσα να απλώσω τα πόδια πίσω.Επίσης, είναι θέμα πρακτικό, δηλαδή μπορείς να μετακυλίσεις χώρο από το ένα στο άλλο ανάλογα με την περίσταση. Αν δεν έχεις ρεζέρβα επίσης κερδίζεις πολύ χώρο πίσω ούτως ή άλλως.
Αυτό που δεν ξέρω είναι αν στο Grandland υπάρχει η δυνατότητα μετακίνησης των καθισμάτων ?
Όχι.
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Το grandland είναι το nissan και τα 3008 / tiguan Porsche;;
Το οποίο grandland είναι κατα 80% ίδιο με το 3008.Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
Το 80 % απο πού βγαίνει;
Δεν είμαι μηχανικός , αλλά απ΄ όσο ξέρω έχουν κοινή ανάπτυξη σε μηχανές, πλατφόρμα - πλαίσιο .
Ότι φαίνεται μέσα και έξω από το αυτοκίνητο είναι διαφορετικό.
Κιβώτιο αυτόματο νομίζω δεν είναι το ίδιο, τιμόνι δεν είναι, και άλλα πολλά.
Τώρα π.χ αν έχουν ίδιες λάμπες Led ή δοχείο αντιψυκτικού δεν το ξέρω.Περσισσότερα κοινά έχει το golf με το tiguan ή ένα skoda.
-
Ο χρήστης Neurotica έγραψε:
Έχει τόσο πολλούς περισσότερους χώρους το Tiguan? Και πορτ-μπαγκάζ?
Ο χώρος για τους επιβάτες πίσω έχει τεράστια διαφορά. Τεράστια (με τα καθίσματα στην πίσω θέση)
Το πορτ-παγκάζ επίσημα το δίνει 600 με τα καθίσματα τραβηγμένα πιο μπροστά, και 520 όταν είναι πίσω (αν θυμάμαι καλά το Grandland έχει 515 ?)Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας και τις πληροφορίες!
Καλά, δεν γίνεται να λέμε και στις 2 περιπτώσεις βγαίνει κερδισμένο, αφού το ένα αναιρεί το άλλο. Εννοώ για τη θέση των καθισμάτων και το πορτ-μπαγκάζ.
Παλιότερα που έβλεπα το site αλλά και το προσπέκτους που πήρα πουθενά δεν έλεγε για 600 λίτρα.
Πως το μετράνε; χωρίς ρεζέρβα και με το πορτ μπαγκαζ τέρμα μπροστά;Να μετρήσω και εγώ στο 3008 520 λίτρα και να μετρήσω τον χώρο μπροστά από τα πόδια των παιδιών, θα το βγάλω 600;
-
Ο χρήστης silversurferGR έγραψε:
Έχει τόσο πολλούς περισσότερους χώρους το Tiguan? Και πορτ-μπαγκάζ?
Ο χώρος για τους επιβάτες πίσω έχει τεράστια διαφορά. Τεράστια (με τα καθίσματα στην πίσω θέση)
Το πορτ-παγκάζ επίσημα το δίνει 600 με τα καθίσματα τραβηγμένα πιο μπροστά, και 520 όταν είναι πίσω (αν θυμάμαι καλά το Grandland έχει 515 ?)Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας και τις πληροφορίες!
Καλά, δεν γίνεται να λέμε και στις 2 περιπτώσεις βγαίνει κερδισμένο, αφού το ένα αναιρεί το άλλο. Εννοώ για τη θέση των καθισμάτων και το πορτ-μπαγκάζ.
Παλιότερα που έβλεπα το site αλλά και το προσπέκτους που πήρα πουθενά δεν έλεγε για 600 λίτρα.
Πως το μετράνε; χωρίς ρεζέρβα και με το πορτ μπαγκαζ τέρμα μπροστά;Να μετρήσω και εγώ στο 3008 520 λίτρα και να μετρήσω τον χώρο μπροστά από τα πόδια των παιδιών, θα το βγάλω 600;
Κάποια site όπως και η Peugeot αναφέρουν χώρο αποσκευών 591λίτρα.. Κάποια άλλα 520.. Εδώ για παράδειγμα ένα άρθρο που αναφέρει 591λιτρα: https://www.google.com/amp/s/www.newsau ... e-hdi/amp/ Πάντως υπάρχει ένα μπέρδεμα στις μετρήσεις με τους χώρους αποσκευών.. Ο καλύτερος κριτής είναι το μάτι.. Του 3008 έχει πολύ ύψος ο χώρος αποσκευών και φαίνεται πολύ μεγαλύτερος από του tiguan και από τα υπόλοιπα τις κατηγορίας του.. Οπότε μάλλον είναι 591 του 3008.. Για το tiguan βρήκα αυτό: Η ελάχιστη χωρητικότητα, λόγω και της ρεζέρβας ανάγκης που κρύβεται από κάτω του, είναι 420 lt. Με την αντικατάστασή της από κιτ επισκευής ελαστικού και το κάθισμα τέρμα μπροστά, φτάνει θεωρητικά ως τα 615 lt..... Ίσως στις μετρήσεις του 3008 κ του tiguan επηρεάζει και το διπλό πάτωμα και για αυτό έχουμε και διάφορες μετρήσεις
-
Ο χώρος αποσκευών το αν καλύπτει η όχι έχει να κάνει καθαρά με τις ανάγκες του καθενός .Δλδ ποσά παιδια έχει ποσά ταξίδια πάει κτλ .Προσωπικα για εμένα με ένα παιδί και με 3 ταξίδια το χρόνο με υπερκαλύπτει .Φυσικα στην επιλογή μου έπαιξε μεγάλο ρόλο η μετακίνηση των καθισμάτων.Αυτο που μου άρεσε ήταν ότι με τέρμα μπροστά η γυναίκα και το παιδί κάθονταν άνετα.Θεωρω πολύ έξυπνη αυτή την επολογη της vw οπως και τα τραπεζάκια αεροπορικού τύπου τη θύρα usb-πρίζα 12volt και ανεξάρτητο κλιματισμό πίσω .Καμια φορά υπάρχουν λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά και κλέβουν την παράσταση .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Όλα αυτά που ανέφερες έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην απόφαση μου να επιλέξω και εγώ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.>Ο χρήστης ils έγραψε:
Ο χώρος αποσκευών το αν καλύπτει η όχι έχει να κάνει καθαρά με τις ανάγκες του καθενός .Δλδ ποσά παιδια έχει ποσά ταξίδια πάει κτλ .Προσωπικα για εμένα με ένα παιδί και με 3 ταξίδια το χρόνο με υπερκαλύπτει .Φυσικα στην επιλογή μου έπαιξε μεγάλο ρόλο η μετακίνηση των καθισμάτων.Αυτο που μου άρεσε ήταν ότι με τέρμα μπροστά η γυναίκα και το παιδί κάθονταν άνετα.Θεωρω πολύ έξυπνη αυτή την επολογη της vw οπως και τα τραπεζάκια αεροπορικού τύπου τη θύρα usb-πρίζα 12volt και ανεξάρτητο κλιματισμό πίσω .Καμια φορά υπάρχουν λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά και κλέβουν την παράσταση .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τα οποια πισω καθισματα πανε ανεξαρτητα μπρος πισω και εχουν 3 θεσεις ρυθμισης κλισης πλατης
-
Το βασικό grandland έχει πολύ καλό vfm στα 22Κ με αξιοπρεπή εξοπλισμό. Αν πάμε σε ακριβότερες εκδόσεις με πολλά μπλμπλικια μάλλον θα επέλεγα Tiguan.
-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Έχει τόσο πολλούς περισσότερους χώρους το Tiguan? Και πορτ-μπαγκάζ?
Ο χώρος για τους επιβάτες πίσω έχει τεράστια διαφορά. Τεράστια (με τα καθίσματα στην πίσω θέση)
Το πορτ-παγκάζ επίσημα το δίνει 600 με τα καθίσματα τραβηγμένα πιο μπροστά, και 520 όταν είναι πίσω (αν θυμάμαι καλά το Grandland έχει 515 ?)Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας και τις πληροφορίες!
Καλά, δεν γίνεται να λέμε και στις 2 περιπτώσεις βγαίνει κερδισμένο, αφού το ένα αναιρεί το άλλο. Εννοώ για τη θέση των καθισμάτων και το πορτ-μπαγκάζ.
Παλιότερα που έβλεπα το site αλλά και το προσπέκτους που πήρα πουθενά δεν έλεγε για 600 λίτρα.
Πως το μετράνε; χωρίς ρεζέρβα και με το πορτ μπαγκαζ τέρμα μπροστά;Να μετρήσω και εγώ στο 3008 520 λίτρα και να μετρήσω τον χώρο μπροστά από τα πόδια των παιδιών, θα το βγάλω 600;
Κάποια site όπως και η Peugeot αναφέρουν χώρο αποσκευών 591λίτρα.. Κάποια άλλα 520.. Εδώ για παράδειγμα ένα άρθρο που αναφέρει 591λιτρα: https://www.google.com/amp/s/www.newsau ... e-hdi/amp/ Πάντως υπάρχει ένα μπέρδεμα στις μετρήσεις με τους χώρους αποσκευών.. Ο καλύτερος κριτής είναι το μάτι.. Του 3008 έχει πολύ ύψος ο χώρος αποσκευών και φαίνεται πολύ μεγαλύτερος από του tiguan και από τα υπόλοιπα τις κατηγορίας του.. Οπότε μάλλον είναι 591 του 3008.. Για το tiguan βρήκα αυτό: Η ελάχιστη χωρητικότητα, λόγω και της ρεζέρβας ανάγκης που κρύβεται από κάτω του, είναι 420 lt. Με την αντικατάστασή της από κιτ επισκευής ελαστικού και το κάθισμα τέρμα μπροστά, φτάνει θεωρητικά ως τα 615 lt..... Ίσως στις μετρήσεις του 3008 κ του tiguan επηρεάζει και το διπλό πάτωμα και για αυτό έχουμε και διάφορες μετρήσεις
Αυτό που λες ισχύει.
Είναι διαφορετικοί τρόποι μέτρησης.
Ο ένας μετράει τον όγκο με μπαλάκια και ο άλλος με κιβάκια .
Για αυτό λέω ότι το 520 του 3008 είναι ίδιο με το 420 του tiguan.Δηλαδή με τον ίδιο τρόπο μέτρησης το ένα έχει 520 και το άλλο 420.
Με τον άλλο τρόπο το ένα έχει 590 και το άλλο 520.Στο μάτι , χωρίς να τα έχω δίπλα δίπλα μου φάνηκε μεγαλύτερος του tiguan.
Αλλά σε αυτό παίζει ρόλο το μέγεθος , ακόμα και το χρώμα της τσόχας του πορτ μπαγκαζ.
Αν θυμάμαι καλά στο tiguan έχει καμπύλη από τα φτερά των πίσω ροδών.
Οπότε τα λίτρα του δεν είναι τόσο τετραγωνισμένα .
Στο 3008 έχει δυο μικρές θήκες αριστερά δεξιά αλλά κατά τα άλλα είναι flat. -
Ο χρήστης silversurferGR έγραψε:
Το 80 % απο πού βγαίνει;Δεν είμαι μηχανικός , αλλά απ΄ όσο ξέρω έχουν κοινή ανάπτυξη σε μηχανές, πλατφόρμα - πλαίσιο .
Ότι φαίνεται μέσα και έξω από το αυτοκίνητο είναι διαφορετικό.
Κιβώτιο αυτόματο νομίζω δεν είναι το ίδιο, τιμόνι δεν είναι, και άλλα πολλά.
Τώρα π.χ αν έχουν ίδιες λάμπες Led ή δοχείο αντιψυκτικού δεν το ξέρω.Δεν ξέρω το % των κοινών μερών, αλλά είναι μεγάλο αφού έχουν ίδια:
- ανάρτηση
- κιβώτιο
- μηχανή (και τα παρελκόμενα και τα ηλεκτρονικά)
- πλαίσιο
- φρένα
- διαφορικό και Grip Control
Άρα τι μένει, το εσωτερικό, το εξωτερικό και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης για να διαφοροποιηθούν, αλλά μηχανικά και από πλευράς πλαισίου είναι το ίδιο αυτοκίνητο.
-
Γίνεται με τα ίδια μηχανικά μέρη αλλά με άλλο στήσιμο(;) να έχεις άλλο αποτέλεσμα.
https://www.dailystar.co.uk/motoring/ca ... ugeot-3008
'Shame, then, that it’s not in the same league. How can this be? There’s nothing wrong with that three-cylinder, 1.2-litre PSA engine that makes the 3008 such a joy to drive. '
'Needles It looks cheap and it is cheap. Even the plastic that’s supposed to “brighten up” the dashboard is an unnoticeably lighter shade of grey while the instruments are plain black-on-white. OK, the needles are red but that doesn’t do anything to save it from being lifeless.
Where’s the joie de vivre of the sensational 3008? There’s not a hint of joy. It gets worse when you drive it.'
'Sorry, I think Vaixhall mean tuned to make this car feel as dull as its interior. While the 3008 rides like a Rolls Royce the Grandland X is a functional robot.'
http://auto-internet.gr/?auto7/3889/� ... F%83%CF%8C
'
Οδηγώντας
Στο Peugeot αισθάνεσαι πως μπήκες σε ένα καλοστημένο ημίψηλο και οδηγοκεντρικό χάτσμπακ, με το σύστημα διεύθυνσης να είναι αρκετά πιο άμεσο και επικοινωνιακό, σε σχέση με το μέτριας αίσθησης σύστημα διεύθυνσης του Grandland X. Ίδια γεύση και από την ανάρτηση. Καλύτερη ισορροπία μεταξύ άνεσης και δυναμικών χαρακτηριστικών προσφέρει απλόχερα εκείνη του 3008. Πιο στοχευμένη κύλιση, μικρότερες κλίσεις στις στροφές, απόσβεση και ενδοτικότητα σε αρμονία, ό,τι ακριβώς δηλαδή επιθυμείς όταν είσαι πίσω από το επιτηδευμένα μικρό βολάν του «λέοντα». Με αναβαθμισμένη κύλιση, σωστή στήριξη των τροχών και μια κατευθυντικότητα η οποία αρνείται στους εμπρός τροχούς να ξεκολλήσουν από την άσφαλτο, σε βάζουν στην πρίζα να κυνηγήσεις το πρώτο χάτσμπακ που θα βρεις στο διάβα σου. Το Grandland X από την άλλη, παρ' ότι βασίζεται στο ίδιο πάτωμα με εκείνο του 3008, «ψηφίζει και με τα δυο χέρια» άνεση, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ενός πιο σβέλτου ρυθμού στον επαρχιακό, κρύβοντας κυρίως το ύψος του. Ξεχωρίζουν όμως η ποιότητα κύλισης, η μόνωση και η εξαιρετική λειτουργία της ανάρτησης, σε τέτοιο βαθμό που δεν διαταράσσουν τα ελάχιστα ντεσιμπέλ που περνούν μετά βίας στην ποιοτική καμπίνα. Το σύστημα διεύθυνσης υπενθυμίζει διαρκώς πως δεν σε θέλει εκεί για να ασχοληθείς μαζί του, παρ' ότι τη δουλειά του την κάνει, χωρίς περαιτέρω ενημέρωση. Το αντίθετο δηλαδή με ότι συμβαίνει με το πιο σπορτίφ Peugeot. ' -
Ο χρήστης silversurferGR έγραψε:
Γίνεται με τα ίδια μηχανικά μέρη αλλά με άλλο στήσιμο(;) να έχεις άλλο αποτέλεσμα.Φυσικά και γίνεται. Το κάνει το VAG κατά κόρων εδώ και δεκαετίες....ίδια μηχανικά μέση, 4 διαφορετικά στησίματα και οδικές συμπεριφορές. Εσχάτως το έκανα και η BMW με το Mini.
-
Εβαλε το Autotriti ένα review για το χώρο αποσκευών:
Grandland 519 λίτρα
Tiguan 499
(η πλάκα είναι στο CHR που το δίνουν +75 λίτρα από τον κατασκευαστή, το εξηγούν βέβαια)
https://www.autotriti.gr/premium/data/n ... 47.asp?a=6
Το θέμα χωράει πολύ συζήτηση βέβαια, γιατί υπάρχει η ρεζέρβα (που είναι στανταρ στο Grandland, αλλά στο Tiguan μπορεί να λείπει), όπως και η μετακίνηση των καθισμάτων, έτσι ώστε το Tiguan να πάει στα 600.Διάβασα και ξανα-διάβασα όσα γράφετε, και σας ευχαριστώ για τις συμβουλές. ΟΚ, το θέμα είναι η τιμή θα έλεγε κανείς.
Με 22-23 παίρνει κανείς το Grandland στη βασική. Αν του προσθέσεις λίγα πράγματα (χρώμα, συστήματα ασφαλείας), η τιμή εκτοξεύεται, στα 26-27 όπως το έβγαλε ο configurator.
Από την άλλη σε αυτή την τιμή παίρνει κανείς το Tiguan με περισσότερα εξτρα.Μετά βάλε εγγυήσεις (Tiguan 4 vs 5 έτη Grandland), μεταπωλητική αξία και ευκολία, service, κλπ...
Θέμα γούστου όπως είπατε οι περισσότεροι, με δεδομένο ότι η αξιοπιστία κινητήρων είναι ΟΚ.
Δύσκολη η εξίσωση... θα παίξει στα σημεία πιστεύω. -
Διαβάζοντας το thread πήγα να δω το Tiguan. Δεν το περίμενα αλλά ναι από άποψη εξοπλισμού είναι καλύτερο.
Στα θετικά, έχει ACC και τριζωνικό κλιματισμό, συρόμενα πίσω καθίσματα και αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός - πίσω. Πλέον θα βγάλουν και έκδοση 1.5 αλλά με 130 άλογα (και όχι 150) και κόστος 26.500€ με το μεταλλικό.
Στα αρνητικά. Εσωτερικό. Ενώ δείχνει ότι έχει καλή ποιότητα κατασκευής, είναι πιο συντηρητικό από τα Karoq/Kodiaq. Εξωτερική εμφάνιση προσωπικά δε μου αρέσει. Επίσης, το επιτόκιο είναι τοκογλυφικό καθώς φτάνει τα 9.5% και στην τιμή πρέπει να βάλεις άλλα 600 για επέκταση εγγύησης.Σε κάθε περίπτωση, είναι εξαιρετική λύση και όπως ειπώθηκε και παραπάνω, με έκπληξη μπορώ να πω ότι είναι VFM για αυτά που δίνει σε αυτό το κόστος. Ο ανταγωνισμός δεν τα δίνει (π.χ 3008)
-
Ο χρήστης Beholder έγραψε:
Εβαλε το Autotriti ένα review για το χώρο αποσκευών:
Grandland 519 λίτρα
Tiguan 499H διαφορά (όπως πχ και το karoq) έγκειται στο γεγονός ότι το Grandland έχει ημιάκαμπτο πίσω και όχι πολλάπλών συνδέσμων ανάρτηση(που απαιτεί περισσότερο χώρο).
Επίσης, το επιτόκιο είναι τοκογλυφικό καθώς φτάνει τα 9.5% και στην τιμή πρέπει να βάλεις άλλα 600 για επέκταση εγγύησης.
Υπάρχει και ένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα με 3,9% volkswagen4all αν δε απατώμαι που πρέπει να κάνεις ασφάλεια εκεί (και service όλα τα χρόνια που πληρώνεις δόσεις)
Τρικύλινδρος ή TSI ? Grandland ή Tiguan ?