Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τρικύλινδρος ή TSI ? Grandland ή Tiguan ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τρικύλινδρος ή TSI ? Grandland ή Tiguan ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    33
    106
    583
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vagkirk last edited by

      Σωστά , δες πιο σοβαρά και το kodiaq , οι περισσότεροι χώροι ποτέ δεν χάλασαν κανένα.
      Αν στην ίδια έκδοση κινητήρα παίρνεις πιο πλούσιο εξοπλιστικά αυτοκίνητο από το Tiguan νομίζω πως αποτελεί την χρυσή τομή.

      Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol last edited by

        Ο χρήστης evanpap3 έγραψε:

        παίζοντα λίγο με το configrator της opel για το Grandland X το βγάζει με μεταλλικό χρώμα, αυτόματο στην έκδοση X-plore στα 27.790. Είναι πιό φηνό από το αντίστοιχο Tuscon και αν σκεφτεις ότι το 3008 (νομόζω παρόμοιο αν όχι όμοιο αυτοκίνητο έχει 34.000 και το Tigan 32.000 τότε η Opel πρέπει να έχει κάνει Jackpot.

        το Tucson είναι πανάκριβο αυτό που λένε τα κορεάτικα είναι value for money είναι μύθος .Μονο το sportage είναι σχετικά φτηνό ομως με αρκετές ελλείψεις εξοπλισμού .

        Sent from my iPhone using Tapatalk

        το Tuscon σε βενζίνη και αυτόματο έχει 28000 και κάτι, άλλα είναι full εξοπλισμένο και έχει 177 hp. Το grandland με τους 180 hp και αυτόματο πάει στα 34.000. Άρα δεν είναι πανάκριβο. Προσπαθώ να σκεφτώ κάποιο άλλο SUV σε αυτά τα λεφτά με αυτά τα χαρακτηριστικά και δεν βρίσκω (ίσως το Kodiak 1.5 με 150hp αλλά η έκδοση ambition πρέπει να έχει αρκετές ελλείψεις σε σχέση με το Tuscon.

        To tucson full εξοπλισμενο χωρις φωτα led δεν το λες. Εινα σιγουρα τιμια επιλογη ομως

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • neurotica
          neurotica last edited by

          Ο χρήστης Beholder έγραψε:

          Έχει τόσο πολλούς περισσότερους χώρους το Tiguan? Και πορτ-μπαγκάζ?

          Ο χώρος για τους επιβάτες πίσω έχει τεράστια διαφορά. Τεράστια (με τα καθίσματα στην πίσω θέση)
          Το πορτ-παγκάζ επίσημα το δίνει 600 με τα καθίσματα τραβηγμένα πιο μπροστά, και 520 όταν είναι πίσω (αν θυμάμαι καλά το Grandland έχει 515 ?)

          Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας και τις πληροφορίες!

          Καλά, δεν γίνεται να λέμε και στις 2 περιπτώσεις βγαίνει κερδισμένο, αφού το ένα αναιρεί το άλλο. Εννοώ για τη θέση των καθισμάτων και το πορτ-μπαγκάζ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            beholder last edited by

            Δεν δοκίμασα το Tiguan με τα καθίσματα μπροστά-μπροστά. Στην τυπική θέση, με τα καθίσματα πίσω ο χώρος για επιβάτες είναι τεράστιος και νομίζω θα παραμείνει άνετο παρόλο τη μείωση. Θα το δοκιμάσω και θα σας πω όμως.
            Στο Grandland δεν μπορούσα να απλώσω τα πόδια πίσω.

            Επίσης, είναι θέμα πρακτικό, δηλαδή μπορείς να μετακυλίσεις χώρο από το ένα στο άλλο ανάλογα με την περίσταση. Αν δεν έχεις ρεζέρβα επίσης κερδίζεις πολύ χώρο πίσω ούτως ή άλλως.

            Αυτό που δεν ξέρω είναι αν στο Grandland υπάρχει η δυνατότητα μετακίνησης των καθισμάτων ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ils last edited by

              Ο χρήστης criuser έγραψε:
              Περίπτερα με βενζίνη στην Ελλάδα και μάλιστα αυτού του μεγέθους είναι αστείο και να το συζητάμε . Η μόνη λύση είναι το ντίζελ , όσο ακόμα δεν έχουμε εναλλακτικά καύσιμα .
              Απλά επειδή οι εταιρείες δίνουν κάποιες προσφορές , τρέχουν όλοι και μετά προσπαθούν να μας πείσουν ότι είναι οικονομικά και άλλα τέτοια...

              Θυμάστε τι γινόταν με το Κούγκα που ξεφόρτωσε όλα τα βενζινοβόρα .

              Οι γερμανοί δεν έχουν μικρό ντίζελ σε κάποια μοντέλα , δεν ξέρουμε τι θα παίξει με τους νέους ρύπους και τα τέλη κυκλοφορίας, όπως την πάθαμε και εμείς με τα δίλιτρα που από 430 τέλη βρεθήκαμε στα 1100 μαζί με τον φόρο πολυτελείας .

              Εχει μεγάλη πλάκα πάντως ο εξωραϊσμός που κάνουν κάποιοι για να δικαιολογήσουν στον εαυτό τους πρώτα την αγορά που έκαναν , ιδιαίτερα στο θέμα της κατανάλωσης .

              ο κάθενας είναι δίκη του επιλογή αν πάρει diesel η βεντζηνα .Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όντως είναι οικονομικό σε σχέση με τον όγκο του .ΜΕ τον δικό μου τρόπο οδήγησης που κάνω εδώ και 24 χρονια βλεπω μέση τα 7-7.5 μέσα στη πόλη .Εμενα αυτό το νούμερο με κάλυπτει.Το μέλλον του αυτοκινήτου είναι τα υβριδικά και ηλεκτρικά και κίνηση με φυσικο αεριο .

              Sent from my iPhone using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • neurotica
                neurotica last edited by

                Ο χρήστης Beholder έγραψε:
                Δεν δοκίμασα το Tiguan με τα καθίσματα μπροστά-μπροστά. Στην τυπική θέση, με τα καθίσματα πίσω ο χώρος για επιβάτες είναι τεράστιος και νομίζω θα παραμείνει άνετο παρόλο τη μείωση. Θα το δοκιμάσω και θα σας πω όμως.
                Στο Grandland δεν μπορούσα να απλώσω τα πόδια πίσω.

                Επίσης, είναι θέμα πρακτικό, δηλαδή μπορείς να μετακυλίσεις χώρο από το ένα στο άλλο ανάλογα με την περίσταση. Αν δεν έχεις ρεζέρβα επίσης κερδίζεις πολύ χώρο πίσω ούτως ή άλλως.

                Αυτό που δεν ξέρω είναι αν στο Grandland υπάρχει η δυνατότητα μετακίνησης των καθισμάτων ?

                Όχι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  silversurfergr last edited by

                  Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
                  Το grandland είναι το nissan και τα 3008 / tiguan Porsche;;
                  Το οποίο grandland είναι κατα 80% ίδιο με το 3008.

                  Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk

                  Το 80 % απο πού βγαίνει;

                  Δεν είμαι μηχανικός , αλλά απ΄ όσο ξέρω έχουν κοινή ανάπτυξη σε μηχανές, πλατφόρμα - πλαίσιο .
                  Ότι φαίνεται μέσα και έξω από το αυτοκίνητο είναι διαφορετικό.
                  Κιβώτιο αυτόματο νομίζω δεν είναι το ίδιο, τιμόνι δεν είναι, και άλλα πολλά.
                  Τώρα π.χ αν έχουν ίδιες λάμπες Led ή δοχείο αντιψυκτικού δεν το ξέρω.

                  Περσισσότερα κοινά έχει το golf με το tiguan ή ένα skoda.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    silversurfergr last edited by

                    Ο χρήστης Neurotica έγραψε:

                    Έχει τόσο πολλούς περισσότερους χώρους το Tiguan? Και πορτ-μπαγκάζ?

                    Ο χώρος για τους επιβάτες πίσω έχει τεράστια διαφορά. Τεράστια (με τα καθίσματα στην πίσω θέση)
                    Το πορτ-παγκάζ επίσημα το δίνει 600 με τα καθίσματα τραβηγμένα πιο μπροστά, και 520 όταν είναι πίσω (αν θυμάμαι καλά το Grandland έχει 515 ?)

                    Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας και τις πληροφορίες!

                    Καλά, δεν γίνεται να λέμε και στις 2 περιπτώσεις βγαίνει κερδισμένο, αφού το ένα αναιρεί το άλλο. Εννοώ για τη θέση των καθισμάτων και το πορτ-μπαγκάζ.

                    Παλιότερα που έβλεπα το site αλλά και το προσπέκτους που πήρα πουθενά δεν έλεγε για 600 λίτρα.
                    Πως το μετράνε; χωρίς ρεζέρβα και με το πορτ μπαγκαζ τέρμα μπροστά;

                    Να μετρήσω και εγώ στο 3008 520 λίτρα και να μετρήσω τον χώρο μπροστά από τα πόδια των παιδιών, θα το βγάλω 600;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giocitroen91 last edited by

                      Ο χρήστης silversurferGR έγραψε:

                      Έχει τόσο πολλούς περισσότερους χώρους το Tiguan? Και πορτ-μπαγκάζ?

                      Ο χώρος για τους επιβάτες πίσω έχει τεράστια διαφορά. Τεράστια (με τα καθίσματα στην πίσω θέση)
                      Το πορτ-παγκάζ επίσημα το δίνει 600 με τα καθίσματα τραβηγμένα πιο μπροστά, και 520 όταν είναι πίσω (αν θυμάμαι καλά το Grandland έχει 515 ?)

                      Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας και τις πληροφορίες!

                      Καλά, δεν γίνεται να λέμε και στις 2 περιπτώσεις βγαίνει κερδισμένο, αφού το ένα αναιρεί το άλλο. Εννοώ για τη θέση των καθισμάτων και το πορτ-μπαγκάζ.

                      Παλιότερα που έβλεπα το site αλλά και το προσπέκτους που πήρα πουθενά δεν έλεγε για 600 λίτρα.
                      Πως το μετράνε; χωρίς ρεζέρβα και με το πορτ μπαγκαζ τέρμα μπροστά;

                      Να μετρήσω και εγώ στο 3008 520 λίτρα και να μετρήσω τον χώρο μπροστά από τα πόδια των παιδιών, θα το βγάλω 600;

                      Κάποια site όπως και η Peugeot αναφέρουν χώρο αποσκευών 591λίτρα.. Κάποια άλλα 520.. Εδώ για παράδειγμα ένα άρθρο που αναφέρει 591λιτρα: https://www.google.com/amp/s/www.newsau ... e-hdi/amp/ Πάντως υπάρχει ένα μπέρδεμα στις μετρήσεις με τους χώρους αποσκευών.. Ο καλύτερος κριτής είναι το μάτι.. Του 3008 έχει πολύ ύψος ο χώρος αποσκευών και φαίνεται πολύ μεγαλύτερος από του tiguan και από τα υπόλοιπα τις κατηγορίας του.. Οπότε μάλλον είναι 591 του 3008.. Για το tiguan βρήκα αυτό: Η ελάχιστη χωρητικότητα, λόγω και της ρεζέρβας ανάγκης που κρύβεται από κάτω του, είναι 420 lt. Με την αντικατάστασή της από κιτ επισκευής ελαστικού και το κάθισμα τέρμα μπροστά, φτάνει θεωρητικά ως τα 615 lt..... Ίσως στις μετρήσεις του 3008 κ του tiguan επηρεάζει και το διπλό πάτωμα και για αυτό έχουμε και διάφορες μετρήσεις

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ils last edited by

                        Ο χώρος αποσκευών το αν καλύπτει η όχι έχει να κάνει καθαρά με τις ανάγκες του καθενός .Δλδ ποσά παιδια έχει ποσά ταξίδια πάει κτλ .Προσωπικα για εμένα με ένα παιδί και με 3 ταξίδια το χρόνο με υπερκαλύπτει .Φυσικα στην επιλογή μου έπαιξε μεγάλο ρόλο η μετακίνηση των καθισμάτων.Αυτο που μου άρεσε ήταν ότι με τέρμα μπροστά η γυναίκα και το παιδί κάθονταν άνετα.Θεωρω πολύ έξυπνη αυτή την επολογη της vw οπως και τα τραπεζάκια αεροπορικού τύπου τη θύρα usb-πρίζα 12volt και ανεξάρτητο κλιματισμό πίσω .Καμια φορά υπάρχουν λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά και κλέβουν την παράσταση .

                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dettol last edited by

                          Όλα αυτά που ανέφερες έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην απόφαση μου να επιλέξω και εγώ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.>Ο χρήστης ils έγραψε:

                          Ο χώρος αποσκευών το αν καλύπτει η όχι έχει να κάνει καθαρά με τις ανάγκες του καθενός .Δλδ ποσά παιδια έχει ποσά ταξίδια πάει κτλ .Προσωπικα για εμένα με ένα παιδί και με 3 ταξίδια το χρόνο με υπερκαλύπτει .Φυσικα στην επιλογή μου έπαιξε μεγάλο ρόλο η μετακίνηση των καθισμάτων.Αυτο που μου άρεσε ήταν ότι με τέρμα μπροστά η γυναίκα και το παιδί κάθονταν άνετα.Θεωρω πολύ έξυπνη αυτή την επολογη της vw οπως και τα τραπεζάκια αεροπορικού τύπου τη θύρα usb-πρίζα 12volt και ανεξάρτητο κλιματισμό πίσω .Καμια φορά υπάρχουν λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά και κλέβουν την παράσταση .

                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos-golf last edited by

                            Τα οποια πισω καθισματα πανε ανεξαρτητα μπρος πισω και εχουν 3 θεσεις ρυθμισης κλισης πλατης

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aikibill last edited by

                              Το βασικό grandland έχει πολύ καλό vfm στα 22Κ με αξιοπρεπή εξοπλισμό. Αν πάμε σε ακριβότερες εκδόσεις με πολλά μπλμπλικια μάλλον θα επέλεγα Tiguan.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                silversurfergr last edited by

                                Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:

                                Έχει τόσο πολλούς περισσότερους χώρους το Tiguan? Και πορτ-μπαγκάζ?

                                Ο χώρος για τους επιβάτες πίσω έχει τεράστια διαφορά. Τεράστια (με τα καθίσματα στην πίσω θέση)
                                Το πορτ-παγκάζ επίσημα το δίνει 600 με τα καθίσματα τραβηγμένα πιο μπροστά, και 520 όταν είναι πίσω (αν θυμάμαι καλά το Grandland έχει 515 ?)

                                Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας και τις πληροφορίες!

                                Καλά, δεν γίνεται να λέμε και στις 2 περιπτώσεις βγαίνει κερδισμένο, αφού το ένα αναιρεί το άλλο. Εννοώ για τη θέση των καθισμάτων και το πορτ-μπαγκάζ.

                                Παλιότερα που έβλεπα το site αλλά και το προσπέκτους που πήρα πουθενά δεν έλεγε για 600 λίτρα.
                                Πως το μετράνε; χωρίς ρεζέρβα και με το πορτ μπαγκαζ τέρμα μπροστά;

                                Να μετρήσω και εγώ στο 3008 520 λίτρα και να μετρήσω τον χώρο μπροστά από τα πόδια των παιδιών, θα το βγάλω 600;

                                Κάποια site όπως και η Peugeot αναφέρουν χώρο αποσκευών 591λίτρα.. Κάποια άλλα 520.. Εδώ για παράδειγμα ένα άρθρο που αναφέρει 591λιτρα: https://www.google.com/amp/s/www.newsau ... e-hdi/amp/ Πάντως υπάρχει ένα μπέρδεμα στις μετρήσεις με τους χώρους αποσκευών.. Ο καλύτερος κριτής είναι το μάτι.. Του 3008 έχει πολύ ύψος ο χώρος αποσκευών και φαίνεται πολύ μεγαλύτερος από του tiguan και από τα υπόλοιπα τις κατηγορίας του.. Οπότε μάλλον είναι 591 του 3008.. Για το tiguan βρήκα αυτό: Η ελάχιστη χωρητικότητα, λόγω και της ρεζέρβας ανάγκης που κρύβεται από κάτω του, είναι 420 lt. Με την αντικατάστασή της από κιτ επισκευής ελαστικού και το κάθισμα τέρμα μπροστά, φτάνει θεωρητικά ως τα 615 lt..... Ίσως στις μετρήσεις του 3008 κ του tiguan επηρεάζει και το διπλό πάτωμα και για αυτό έχουμε και διάφορες μετρήσεις

                                Αυτό που λες ισχύει.
                                Είναι διαφορετικοί τρόποι μέτρησης.
                                Ο ένας μετράει τον όγκο με μπαλάκια και ο άλλος με κιβάκια .
                                Για αυτό λέω ότι το 520 του 3008 είναι ίδιο με το 420 του tiguan.

                                Δηλαδή με τον ίδιο τρόπο μέτρησης το ένα έχει 520 και το άλλο 420.
                                Με τον άλλο τρόπο το ένα έχει 590 και το άλλο 520.

                                Στο μάτι , χωρίς να τα έχω δίπλα δίπλα μου φάνηκε μεγαλύτερος του tiguan.
                                Αλλά σε αυτό παίζει ρόλο το μέγεθος , ακόμα και το χρώμα της τσόχας του πορτ μπαγκαζ.
                                Αν θυμάμαι καλά στο tiguan έχει καμπύλη από τα φτερά των πίσω ροδών.
                                Οπότε τα λίτρα του δεν είναι τόσο τετραγωνισμένα .
                                Στο 3008 έχει δυο μικρές θήκες αριστερά δεξιά αλλά κατά τα άλλα είναι flat.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Ο χρήστης silversurferGR έγραψε:
                                  Το 80 % απο πού βγαίνει;

                                  Δεν είμαι μηχανικός , αλλά απ΄ όσο ξέρω έχουν κοινή ανάπτυξη σε μηχανές, πλατφόρμα - πλαίσιο .
                                  Ότι φαίνεται μέσα και έξω από το αυτοκίνητο είναι διαφορετικό.
                                  Κιβώτιο αυτόματο νομίζω δεν είναι το ίδιο, τιμόνι δεν είναι, και άλλα πολλά.
                                  Τώρα π.χ αν έχουν ίδιες λάμπες Led ή δοχείο αντιψυκτικού δεν το ξέρω.

                                  Δεν ξέρω το % των κοινών μερών, αλλά είναι μεγάλο αφού έχουν ίδια:

                                  • ανάρτηση
                                  • κιβώτιο
                                  • μηχανή (και τα παρελκόμενα και τα ηλεκτρονικά)
                                  • πλαίσιο
                                  • φρένα
                                  • διαφορικό και Grip Control

                                  Άρα τι μένει, το εσωτερικό, το εξωτερικό και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης για να διαφοροποιηθούν, αλλά μηχανικά και από πλευράς πλαισίου είναι το ίδιο αυτοκίνητο.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    silversurfergr last edited by

                                    Γίνεται με τα ίδια μηχανικά μέρη αλλά με άλλο στήσιμο(;) να έχεις άλλο αποτέλεσμα.

                                    https://www.dailystar.co.uk/motoring/ca ... ugeot-3008

                                    'Shame, then, that it’s not in the same league. How can this be? There’s nothing wrong with that three-cylinder, 1.2-litre PSA engine that makes the 3008 such a joy to drive. '

                                    'Needles It looks cheap and it is cheap. Even the plastic that’s supposed to “brighten up” the dashboard is an unnoticeably lighter shade of grey while the instruments are plain black-on-white. OK, the needles are red but that doesn’t do anything to save it from being lifeless.

                                    Where’s the joie de vivre of the sensational 3008? There’s not a hint of joy. It gets worse when you drive it.'

                                    'Sorry, I think Vaixhall mean tuned to make this car feel as dull as its interior. While the 3008 rides like a Rolls Royce the Grandland X is a functional robot.'

                                    http://auto-internet.gr/?auto7/3889/� ... F%83%CF%8C

                                    '
                                    Οδηγώντας
                                    Στο Peugeot αισθάνεσαι πως μπήκες σε ένα καλοστημένο ημίψηλο και οδηγοκεντρικό χάτσμπακ, με το σύστημα διεύθυνσης να είναι αρκετά πιο άμεσο και επικοινωνιακό, σε σχέση με το μέτριας αίσθησης σύστημα διεύθυνσης του Grandland X. Ίδια γεύση και από την ανάρτηση. Καλύτερη ισορροπία μεταξύ άνεσης και δυναμικών χαρακτηριστικών προσφέρει απλόχερα εκείνη του 3008. Πιο στοχευμένη κύλιση, μικρότερες κλίσεις στις στροφές, απόσβεση και ενδοτικότητα σε αρμονία, ό,τι ακριβώς δηλαδή επιθυμείς όταν είσαι πίσω από το επιτηδευμένα μικρό βολάν του «λέοντα». Με αναβαθμισμένη κύλιση, σωστή στήριξη των τροχών και μια κατευθυντικότητα η οποία αρνείται στους εμπρός τροχούς να ξεκολλήσουν από την άσφαλτο, σε βάζουν στην πρίζα να κυνηγήσεις το πρώτο χάτσμπακ που θα βρεις στο διάβα σου. Το Grandland X από την άλλη, παρ' ότι βασίζεται στο ίδιο πάτωμα με εκείνο του 3008, «ψηφίζει και με τα δυο χέρια» άνεση, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ενός πιο σβέλτου ρυθμού στον επαρχιακό, κρύβοντας κυρίως το ύψος του. Ξεχωρίζουν όμως η ποιότητα κύλισης, η μόνωση και η εξαιρετική λειτουργία της ανάρτησης, σε τέτοιο βαθμό που δεν διαταράσσουν τα ελάχιστα ντεσιμπέλ που περνούν μετά βίας στην ποιοτική καμπίνα. Το σύστημα διεύθυνσης υπενθυμίζει διαρκώς πως δεν σε θέλει εκεί για να ασχοληθείς μαζί του, παρ' ότι τη δουλειά του την κάνει, χωρίς περαιτέρω ενημέρωση. Το αντίθετο δηλαδή με ότι συμβαίνει με το πιο σπορτίφ Peugeot. '

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      Ο χρήστης silversurferGR έγραψε:
                                      Γίνεται με τα ίδια μηχανικά μέρη αλλά με άλλο στήσιμο(;) να έχεις άλλο αποτέλεσμα.

                                      Φυσικά και γίνεται. Το κάνει το VAG κατά κόρων εδώ και δεκαετίες....ίδια μηχανικά μέση, 4 διαφορετικά στησίματα και οδικές συμπεριφορές. Εσχάτως το έκανα και η BMW με το Mini.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        beholder last edited by

                                        Εβαλε το Autotriti ένα review για το χώρο αποσκευών:
                                        Grandland 519 λίτρα
                                        Tiguan 499
                                        (η πλάκα είναι στο CHR που το δίνουν +75 λίτρα από τον κατασκευαστή, το εξηγούν βέβαια)
                                        https://www.autotriti.gr/premium/data/n ... 47.asp?a=6
                                        Το θέμα χωράει πολύ συζήτηση βέβαια, γιατί υπάρχει η ρεζέρβα (που είναι στανταρ στο Grandland, αλλά στο Tiguan μπορεί να λείπει), όπως και η μετακίνηση των καθισμάτων, έτσι ώστε το Tiguan να πάει στα 600.

                                        Διάβασα και ξανα-διάβασα όσα γράφετε, και σας ευχαριστώ για τις συμβουλές. ΟΚ, το θέμα είναι η τιμή θα έλεγε κανείς.
                                        Με 22-23 παίρνει κανείς το Grandland στη βασική. Αν του προσθέσεις λίγα πράγματα (χρώμα, συστήματα ασφαλείας), η τιμή εκτοξεύεται, στα 26-27 όπως το έβγαλε ο configurator.
                                        Από την άλλη σε αυτή την τιμή παίρνει κανείς το Tiguan με περισσότερα εξτρα.

                                        Μετά βάλε εγγυήσεις (Tiguan 4 vs 5 έτη Grandland), μεταπωλητική αξία και ευκολία, service, κλπ...
                                        Θέμα γούστου όπως είπατε οι περισσότεροι, με δεδομένο ότι η αξιοπιστία κινητήρων είναι ΟΚ.
                                        Δύσκολη η εξίσωση... θα παίξει στα σημεία πιστεύω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alejandrok last edited by

                                          Διαβάζοντας το thread πήγα να δω το Tiguan. Δεν το περίμενα αλλά ναι από άποψη εξοπλισμού είναι καλύτερο.
                                          Στα θετικά, έχει ACC και τριζωνικό κλιματισμό, συρόμενα πίσω καθίσματα και αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός - πίσω. Πλέον θα βγάλουν και έκδοση 1.5 αλλά με 130 άλογα (και όχι 150) και κόστος 26.500€ με το μεταλλικό.
                                          Στα αρνητικά. Εσωτερικό. Ενώ δείχνει ότι έχει καλή ποιότητα κατασκευής, είναι πιο συντηρητικό από τα Karoq/Kodiaq. Εξωτερική εμφάνιση προσωπικά δε μου αρέσει. Επίσης, το επιτόκιο είναι τοκογλυφικό καθώς φτάνει τα 9.5% και στην τιμή πρέπει να βάλεις άλλα 600 για επέκταση εγγύησης.

                                          Σε κάθε περίπτωση, είναι εξαιρετική λύση και όπως ειπώθηκε και παραπάνω, με έκπληξη μπορώ να πω ότι είναι VFM για αυτά που δίνει σε αυτό το κόστος. Ο ανταγωνισμός δεν τα δίνει (π.χ 3008)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            anapofasistos last edited by

                                            Ο χρήστης Beholder έγραψε:
                                            Εβαλε το Autotriti ένα review για το χώρο αποσκευών:
                                            Grandland 519 λίτρα
                                            Tiguan 499

                                            H διαφορά (όπως πχ και το karoq) έγκειται στο γεγονός ότι το Grandland έχει ημιάκαμπτο πίσω και όχι πολλάπλών συνδέσμων ανάρτηση(που απαιτεί περισσότερο χώρο).

                                            Επίσης, το επιτόκιο είναι τοκογλυφικό καθώς φτάνει τα 9.5% και στην τιμή πρέπει να βάλεις άλλα 600 για επέκταση εγγύησης.

                                            Υπάρχει και ένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα με 3,9% volkswagen4all αν δε απατώμαι που πρέπει να κάνεις ασφάλεια εκεί (και service όλα τα χρόνια που πληρώνεις δόσεις)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr