Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mercedes A Class 2018
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mercedes A Class 2018
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 12
    • 13
    • 6 / 13
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    244
    6993
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      O νέος κινητήρας πατάει πάνω στον παλιό τον 1.2 τούρμπο, που με τη σειρά του είχε εξελιχθεί σε Γαλλία- Ιαπωνία. Για τον νέο τώρα, η ίδια η Ρενώ μας λέει ότι εξελίχθηκε συλλογικά από τη Ρενώ-Νισσάν και την Μερσεντέ, και δεν έχω λόγο να μην την πιστέψω.

      •The 2018 Geneva Motor Show will see Renault present a new petrol engine co-developed by the Alliance and Daimler. The new unit will feature under the bonnets of Captur and Scénic.

      https://media.group.renault.com/global/en-gb/renault/media/pressreleases/21205138/moteur-13-tce-une-nouvelle-generation-de-motorisation-au-service-de-la-gamme-renault

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Κατόπιν απαίτησης-κοπι παστε από άλλο φόρουμ

        Λοιπόν ένα μικρό review για το Α-Klasse Α200 163hp DCT που έχω δοκιμαστικά την τελευταία βδομάδα.

        Δυστυχώς όσο κι αν το βρίσκω κλισεδούρα και μπαρμπαδίστικο, μου πέρασε πάρα πολλές φορές από το μυαλό το 'δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά'. Και εξηγούμαι: το αυτοκίνητο είναι ότι πιο μοντέρνο έχει αυτή τη στιγμή η κατηγορία ΑΛΛΑ στην προσπαθειά τους να το φορτώσουν με τεχνολογία, έχουν αφήσει ελλιπείς διάφορους τομείς. Βασικότερο πρόβλημα του αυτοκινήτου είναι η ανάρτηση. Είναι μαλακή, είναι χωρίς λόγο χαμηλή (βρίσκεις πανεύκολα μπροστά) και παράλληλα κοπανάει παρόλα τα μπαλόνια του 205/60/16. Δεν ξέρω πως έχουν καταφέρει τέτοιο συνδυασμό αλλά πραγματικά ισχύει. Η απόσβεση είναι κακή για ένα αυτοκίνητο που διαφημίζει 'άνεση Μερκ' και φέρνει και αρκετούς θορύβους στην καμπίνα σε σημεία που δεν το περιμένεις.

        Το μοτέρ από την άλλη είναι εξαιρετικό. Δεν προδίδει από πουθενά τον κυβισμό του, είναι εντυπωσιακά εύστροφο, τραβάει γερά μέχρι και τον κόφτη που φυσικά έρχεται χαμηλά (6000σαλ) και είναι αστεία οικονομικό. Το χω κρατήσει με ευκολία κάτω από τα 9λτ πράγμα που μου συμβαίνει πολύ σπάνια. Συνεργάζεται επίσης καλά με το κιβώτιο, το οποίο είναι σωστά ρυθμισμένο και έχει καλή κλιμάκωση αλλά έχει λίγο περίεργη λειτουργία για dual clutch. Πατινάρει πάρα πολύ σε ορισμένες περιπτώσεις και δε θυμίζει τις καρφωτές αλλαγές που κάνει το DSG ας πούμε ή το TCT. Γενικά όμως το πρόσημο είναι θετικό.

        Και πάμε στο εσωτερικό...

        Πολύ πρακτικό εσωτερικό, πρακτικότερο ενός 3008 ας πούμε που σαν κατηγορία πουλάει πρακτικότητα υποτίθεται. Highlight επίσης είναι τα καθίσματα μπρος πίσω, τα οποία εκτός από πολύ άνετα είναι και όμορφα και επενδεδυμένα με πολύ ποιοτικά υλικά. Κάπου εκεί όμως η ποιότητα στέρεψε γιατί σε όλη την υπολοιπη καμπίνα τα υλικά και η συναρμογή είναι τουλάχιστον μέτρια (πολλοί τριγμοί για 6Κ χλμ), ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την τιμή του αυτοκινήτου (39Κ €). Οι επενδύσεις στις πόρτες και στο πάνω μέρος του ταμπλώ είναι για αυτοκίνητο μία κατηγορία κάτω, μισής αξίας. Τραγικό επίσης και το αχρείαστα τεράστιο τιμόνι το οποίο φυσικά και δεν προσφερεί καμία μα καμία πληροφόρηση.

        Σε ότι αφορά το infotainment και τη λειτουργία του, οι εντυπώσεις είναι ανάμικτες. Είναι πληρες αλλά έχω συναντήσει συστήματα που τα έχω συνηθίσει πολύ πιο εύκολα. Για την ακρίβεια έχει πολλά redundancies (κάνεις την ίδια δουλειά με 50 τρόπους) και τα φυσικά κουμπιά είναι εντελώς αντιεργονομικά. Το UI και οι οθόνες πάντως είναι όμορφα και γενικά τραβάνε τα βλέμματα. Συνέλαβα διάφορους σε φανάρια κτλ να χαλβαδιάζουν και να σχολιάζουν αναλόγως.

        Overall ένα ελαφρώς βελτιωμένο αυτοκίνητο σε σχέση με τον προκάτοχό του. Απευθύνεται κατά την άποψή μου αποκλειστικά σε Μερσεντάκηδες και δε βλέπω πως θα μπορούσε να πάρει πελάτες από τα αρχαία πια 1-series και Α3. Με ένα άλλο σήμα στη μάσκα αμφιβάλω αν θα μπορούσε να πωλείται πάνω από 25Κ. Σίγουρα βέβαια με το ανάλογο κόστος θα μπορούσε κανείς να επιλέξει options που να διόρθωναν αρκετές ανορθογραφίες αλλά αν πας στα 60Κ τότε πάλι δε βρίσκω το λόγο να το επιλέξει κανείς.



        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Σε ευχαριστώ Στέφανε!!

          Πάντως εμφανισιακά το λέω αδιάφορα έως και άσχημο (πίσω)....μου θυμίζει Κορεάτη προηγούμενης γενιάς.

          Είναι απορίας άξιο πως έχει καταφέρει να κάνει τόσο άσχημα αυτοκίνητα η Mercedes, όταν έχει βγάλει: R129, R230, W124, W211, W201, W126, W140 και αρκετά ακόμα όμορφα και διαχρονικά σχέδια. Έριξα μια ματιά στο περίπτερο της στην έκθεση (δεν ασχολήθηκα πάνω από 5') και απορούσα πως αυτά τα αυτοκίνητα φέρουν το ένδοξο αυτό σήμα.

          Το δε εσωτερικό, επίσης το βρίσκω τραγικό...2 τάμπλετ πεταμένα στο ταμπλό, δεν έκαναν καν τον κόπο να βάλουν τουλάχιστον αυτό μπροστά στον οδηγό σε ένα πλαίσιο, να μοιάζει με κανονικό ταμπλό αυτοκινήτου.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            ils last edited by

            Το είδα στην έκθεση αυτοκινήτου .Aν εξαιρεσης το μπροστινό μέρος που είναι επιθετικό όμορφο και αξίζει ολα τα αλλα δεν είχαν καμμία σχέση με Mercedes .Πισω καθαρά Κορεάτης .Μεσα ότι χειρότερο έχω δει τα τελευταία χρονια ..Μέσα 2 tablet το ένα δίπλα από το άλλο ,πλαστικά της πλάκας που έβγαζαν μια φτήνια και αυτό που έκανε εντύπωση σε όσους μπήκαν μέσα πολύ χαμηλό βρε παιδια μπαίνεις και δεν μπορείς να βγεις .

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • sarantism
              sarantism last edited by

              Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
              Σε ευχαριστώ Στέφανε!!

              Πάντως εμφανισιακά το λέω αδιάφορα έως και άσχημο (πίσω)....μου θυμίζει Κορεάτη προηγούμενης γενιάς.

              Είναι απορίας άξιο πως έχει καταφέρει να κάνει τόσο άσχημα αυτοκίνητα η Mercedes, όταν έχει βγάλει: R129, R230, W124, W211, W201, W126, W140 και αρκετά ακόμα όμορφα και διαχρονικά σχέδια. Έριξα μια ματιά στο περίπτερο της στην έκθεση (δεν ασχολήθηκα πάνω από 5') και απορούσα πως αυτά τα αυτοκίνητα φέρουν το ένδοξο αυτό σήμα.

              Το δε εσωτερικό, επίσης το βρίσκω τραγικό...2 τάμπλετ πεταμένα στο ταμπλό, δεν έκαναν καν τον κόπο να βάλουν τουλάχιστον αυτό μπροστά στον οδηγό σε ένα πλαίσιο, να μοιάζει με κανονικό ταμπλό αυτοκινήτου.

              Και εμένα αυτό το καντράν μου φαίνεται για τα δικά μου γούστα, αποκρουστικό. Η mercedes μου άρεσε πολύ λόγω της άνεσης που είχε. Ξεκούραστη ανάρτηση, απορροφούσε τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου πολύ ικανοποιητικά, όπως και η ηχομόνωση και η έλλειψη τριγμών. Σε παλιότερα μοντέλα αυτά. Δεν έχω εμπειρία από τα νεότερα μοντέλα. Είχα διαβάσει πριν λίγα χρόνια για τη CLA ότι η ανάρτησή της ήταν λίγο σκληρή, κοπανούσε...

              Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                https://www.samsung.com/gr/tvs/qled-8k- ... 900RATXXH/

                Με ενα ταλιρακι χηνες σε σημερινες τιμες παιρνεις 8κ 65 ιντσων.

                Η βασικη εκδοση απο την πλουσιοτερη ποσο παραπανω πια κοστιζει που προσφερει την μικροτερη οθονη. Τραγικοι.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dstou last edited by

                  Χρεώνει τόσα γιατί απλά μπορεί. Έχω απογοητευτεί από το μαγαζί εδώ και πολλά χρόνια. Μιλάω για ότι βγάζει κάτω των 35.000 ευραίων, συνήθως βρίσκω καλύτερες προτάσεις, μερικές φορές εύκολα κιόλας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spi_duster last edited by

                    Μέσα εξω από ντιζάιν σκίζει πάντως. Για το θέμα της ποιότητας και της συναρμογής θα πρέπει να την δω από κοντα και να την οδηγήσω. Πάντως αυτή το παμπάλαιο Α3 η Τζουλιέτα και το 308 είναι τα μόνα αμάξια που αισθητικά μου αρέσουν στην κατηγορία. Λίγο πίσω ακολουθεί το φόκους με τη μέγκαν και την 1 και έπειτα τα i30, γκόλφο και σιδ

                    ....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Σοβαρά σου αρέσει Σπύρε!?!? Είναι επιεικώς άθλια...πως γίνεται να σου αρέσει αυτό το συνονθύλευμα από MB και κορεάτικό δεκαετίας?!?!?

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spi_duster last edited by

                        Καλημέρα Φάνη! Σοβαρολογώ! Μάλιστα επειδή παρόλο που διαφωνούμε συχνά προσέχω τι γράφεις, τα κορεάτικα πριν μια δεκαετία όντως δεν βλέπονταν. Η Α κλας όμως δεν έχει καμια σχέση με δαύτα! Ενδεικτικά δες κια σιδ, ι30 πριν 10 χρόνια και πες μου τι κοινό τους βρίσκεις.

                        ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Τα πίσω φώτα και γενικά την αδιάφορη και άχρωμη σχεδίαση. Τραγική η A Class για MB, κρίμα για την εταιρεία και το ένδοξο παρελθόν της.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spi_duster last edited by

                            Καλά δεν περιμενα και να συμφωνήσουμε αλλά γιατί μιλάς για ένδοξο παρελθόν όταν ακόμη και το παρόν της φίρμας μια χαρά ένδοξο είναι(βλ. F1).

                            ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • fanis75
                              fanis75 moderator last edited by

                              Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                              Καλά δεν περιμενα και να συμφωνήσουμε αλλά γιατί μιλάς για ένδοξο παρελθόν όταν ακόμη και το παρόν της φίρμας μια χαρά ένδοξο είναι(βλ. F1).

                              Ένδοξο αναφορικά με τα αυτοκίνητα λιανικής, όχι τους αγώνες.

                              Γιατί κάποτε έβγαζε εξαιρετικά αυτοκίνητα, με σαφή προσανατολισμό και σχεδίαση και benchmark σε πολλούς τομείς για την κατηγορία τους. Πλέον έχει μείνει το σήμα και το όνομα, με άχρωμα, αδιάφορα αυτοκίνητα που μοιάζουν σχεδιασμένα από 25χρονα του marketing & των social media που δεν έχουν καμία επαφή ούτε με την ιστορία της φίρμας, ούτε με το τι πρέσβευε κάποτε. Όλα τα αυτοκίνητά της, δείχνουν θύματα του marketing. Κάποτε έβλεπε Mercedes και την ξεχώριζες από χιλιόμετρα, πλέον εάν δεν δεις το σήμα παλεύεις να καταλάβεις τι αυτοκίνητο είναι!

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • B
                                balex last edited by

                                Πάντως Σπύρο από πίσω μερσεντές δεν πολυφέρνει.. Απο κει και πέρα φυσικά κολοκυθόπιτα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stefan147 last edited by

                                  E ντάξει δεν είναι ακριβώς έτσι. Τα coupe της Merc αυτή τη στιγμή νομίζω είναι ότι πιο distinctive στο δρόμο. C-class, Ε-class και S-Class σε κουπέ είναι πολύ σοβαρά οχήματα από κάθε άποψη.

                                  Σε γενικές γραμμές πάντως ισχύει και για τους 3 premium ότι στις πιο mainstream κατηγορίες, αν αφαιρέσεις το σήμα, οι προτάσεις τους είναι στο μ.ο. Δυσκολεύομαι να βρω ένα premium έως 50-60Κ που να πω 'ναι ρε πστ μου, αμαξάρα'.

                                  Btw τον κώλο της A-class μου τον σχολίασε και βενζινάς ότι κορεατοφέρνει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spi_duster last edited by

                                    Φίλε Balex το πίσω μέρος κάθε αυτοκινήτου ίσως είναι πάντα ένα από τα πιο υποκειμενικά ως προς την κρίση μας ζητήματα. Σε αντίθεση με την μούρη που προσδιορίζει την φίρμα και που τα τελευταία χρόνια όλοι έχουν δώσει πολύ βαρύτητα (πχ μεγάλα σήματα που φωνάζουν το όνομα του κατασκευαστή βλέπουμε στην ΑR, BMW, MERC κλπ). Τα πιο ολοκληρωμένα αισθητικά οπίσθια τα έχω δει στην πεζώ τα τελευταία 2 χρόνια ενώ και η Τζουλιέτα που μετρά χρόνια στην αγορά είναι όντως τολμηρή πίσω σχεδιαστικά. Οι υπόλοιποι...
                                    Στέφανε, ήρεμη δύναμη καλή προσέγγιση.

                                    ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      harisma23 last edited by

                                      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                      Τα πιο ολοκληρωμένα αισθητικά οπίσθια τα έχω δει στην πεζώ τα τελευταία 2 χρόνια ενώ και η Τζουλιέτα που μετρά χρόνια στην αγορά είναι όντως τολμηρή πίσω σχεδιαστικά.

                                      Εγώ πάντως οπίσθια αυτοκινήτων δεν χαζεύω!

                                      Αν θέλετε να συζητήσουμε για άλλα οπίσθια, πολύ πιο 'ζουμερά'...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tniko last edited by

                                        Λοιπόν, με κίνδυνο να εισπράξω τα χλευαστικά σχόλια των διάφορων φανατικών μπεμβεδοπεζοχοντακηδων που τα χώνουν στην μερσεντες εδω μεσα, θα μοιραστώ την εμπειρία μου ως ιδιοκτήτης μιας νέας Α180d εδώ και 3 περίπου μήνες.
                                        Καταρχήν να πω οτι είναι η πρώτη μου Merc και την πήρα πουλώντας ένα Nissan Juke 2ετίας καθώς λόγω αλλαγής δουλειάς χρειάζεται πλέον να κάνω 70 χλμ. εθνική κάθε μέρα και ήθελα κάτι πιο άνετο. Καλό το Juke αλλά δεν κάνει για τόσα χλμ. κάθε μέρα. Στα 42 μου έχω οδηγήσει κυρίως εταιρικά αυτοκίνητα, από Opel, VW (Jetta, Passat) και Audi Q3, πάντως ποτέ Mercedes.
                                        Ξεκίνησα με budget 30-33 χιλ. και στόχο καλά εξοπλισμένο compact SUV/crossover άρα κοίταξα VW T ROC, Tiguan, Audi Q2 με προτεραιότητες για εμένα την άνεση και την τεχνολογία. Διάβασα, ψάχτηκα και είδα οτι τα μικρά SUV (T Roc, Q2) τελικά δεν είναι τόσο άνετα, οπότε άρχισα να κοιτάζω τα πιο μεγάλα όπως Tiguan, Peugeot 3008 και Volvo XC40. Τα 2 τελευταία έκανα και test drive.
                                        Μέσα στο ψάξιμο έτυχε να δω την νέα A class στο internet και... σκάλωσα. Αυτό που με συνεπήρε ήταν το εσωτερικό της και η εντελώς καινούρια αντίληψη design που θυμίζει... διαστημόπλοιο. Ξέρω οτι πολλοί είστε αντίθετοι, αλλά αυτό είναι εντελώς υποκειμενικό. Αν είσαι fan της τεχνολογίας σου αρέσουν οι οθόνες αντί για τα παραδοσιακά καντράν, αν όχι, τις μισείς, είναι καθαρά θέμα γούστου. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πάντως, ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, είναι πολύ μπροστά από άποψη εσωτερικού design και όχι μόνο.
                                        Για μένα η εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου παίζει πολύ μικρό ρόλο, εντάξει, να μην είναι μπάζο αλλά δεν με ενδιαφέρει να είναι κούκλα γιατί ούτε γκόμενα θα βγάλω, ούτε με νοιάζει να ψαρώσει ο γείτονας. Με ενδιαφέρει το εσωτερικό, πολύ απλά γιατί εκεί περνάω 1 ώρα την ημέρα και αυτό βλέπουν τα μάτια μου, όχι το εξωτερικό. Περιγράφω αυτά για αυτούς που θεωρούν οτι η νέα A class θα αγοραστεί μόνο και μόνο για το αστέρι. Δεν είναι τόσο απλά...
                                        Πάμε στην εμπειρία μου ξεκινώντας από τα αρνητικά:

                                        • Η ανάρτηση όντως κοπανάει. Το είχα διαβάσει και σε reviews και το άκουσα και στο test drive. Για μένα είναι στα όρια του υποφερτού. Από την άλλη είναι πολύ άνετη και απορροφάει καλά χωρίς να είναι υπερβολικά μαλακή. Αλλά σε μεγαλύτερες λακούβες κοπανάει, είναι γεγονός.
                                        • Έχω πρόβλημα με τον κλιματισμό. Κατ αρχήν βλέπω για πρώτη φορά ΑΥΤΟΜΑΤΟ διζωνικό κλιματισμό που ρυθμίζεις την ένταση του αέρα σε 5 σκάλες ΠΑΡΟΛΟ που ενεργοποιείς το AUTO. Για μένα το AUTO είναι 22 βαθμοί και δεν ξαναασχολούμαι, κι ομώς εδώ ρυθμίζεις την ένταση χεράτα. Το διαπίστωσα μετά την αγορά και δεν το ήξερε ούτε ο πωλητής όταν το ανέφερα. Εκτός αυτού αντιμετωπίζω μάλλον κάποια βλάβη καθώς όταν ζεσταίνεται ο κινητήρας και φυσάει ζεστό αέρα, συνεχίζει να φυσάει καυτό αέρα ακόμα κι αν το κατεβάσω στους 16 βαθμούς. Δεν το κάνει πάντα και όχι συνεχόμενα αλλά αρκετά για να μου σπάσει τα νεύρα. Στην πρώτη επίσκεψη στην Mercedes δεν μπόρεσαν να το διαπιστώσουν και το πήρα πίσω αλλά τώρα έκλεισα νέο ραντεβού και δεν θα το πάρω πίσω αν δεν το φτιάξουν.
                                          Πάμε τώρα στα θετικά:
                                        • ο κινητήρας είναι top. 116 άλογα που σου φαίνονται για περισσότερα, ροπή χαμηλά (οκ, diesel είναι) αλλά όλα αυτά σχεδόν αθόρυβα μέχρι 2000 στροφές. Αν τον έχει φτιάξει η Peugeot ή η Merc μου είναι παντελώς αδιάφορο.
                                        • το αυτόματο κιβώτιο είναι αρκετά καλό. Μπορεί να είναι διστακτικό καμιά φορά (στο κατέβασμα) αλλά έχω οδηγήσει Passat με DSG και είχα διάφορα θέματα στο ξεκίνημα με 1η. Άψογο το Merc DCT σε αυτό και γενικά σε όλα του.
                                        • άνεση σε υψηλό επίπεδο. Καλή ανάρτηση, εξαιρετικά καθίσματα (ημιδερμάτινα) και χαμηλός θόρυβος καμπίνας (εκτός από το περιστασιακό κοπάνημα)
                                        • Οικονομία. Στα πρώτα 5000 χλμ είμαι σε μ.ο. 5,6 λιτρα diesel με αρκετή εθνική (συνήθως στα 130). To Juke 1200αρι έπινε 8 λίτρα αμόλυβδη και βάλε.
                                        • και το πιο σημαντικό για μένα. Η χαρά των οφθαλμών μου (και των αυτιών μου με το προηγμένο ηχοσύστημα), κάθε μέρα που πηγαίνω και γυρνάω από την δουλειά. Έχω την έκδοση premium με τις μεγάλες οθόνες και τον ατμοσφαιρικό φωτισμό LED, το βράδυ η εικόνα του εσωτερικού απλά δεν παίζεται. Είμαι σίγουρος οτι κάποιοι με καταλαβαίνουν και κάποιοι άλλοι καθόλου...
                                          Πάμε τώρα στην τιμή. Ξέφυγα από το budget μου. 42.000 πλήρωσα σύνολο για την έκδοση Progressive, premium πακέτο συν apple carplay, distronic (adaptive cruise control που λειτουργεί εξαιρετικά καλά όχι μόνο στην εθνική αλλά και στην κίνηση, απίστευτη ξεκούραση για το πόδι) και επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια. Πολλά λεφτά? Αρκετά, φτηνό δεν είναι αλλά όχι τόσο υπερβολικά ακριβό όσοι κάποιοι υπερβάλουν εδώ μέσα.
                                          Στα πακέτα που πήρα έχω τα πάντα από εξτρά, δεν τα απαριθμώ για οικονομία χώρου, λείπουν μόνο η ηλιοροφή και το ημιαυτόνομο σύστημα οδήγησης (βλακεία που δεν το έβαλα για εξτρα 700 ευρώ). Τώρα, το ερώτημα είναι τι έπαιρνα στα ίδια λεφτά. Έπαιρνα ένα T-ROC με φουλ εξτρά σίγουρα πιο φτηνά (γύρω στα 35 χιλ.) ή ένα Tiguan με 150 άλογα diesel αυτόματo που στην πράξη θα είναι το ίδιο γρήγορο με τα 116 της A class. Βλέπω το εσωτερικό τους και λιποθυμάω από βαρεμάρα, αφήστε που το T-ROC είναι τίγκα στο hard plastic. Έπαιρνα ένα Q2 με 150 άλογα (τον ίδιο της VW) αλλά λιγότερα εξτρά. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε οτι το σχετικά παλιό Α3 επίσης βγαίνει πιο ακριβό από την A class (με τα ίδια εξτρά πάντα). Βάλτε το στο configurator και θα δείτε. Volvo XC40? Επίσης ξεφεύγει η έκδοση diesel (πάνω από 40 χιλ.), άσε που δεν έχουν βγάλει ακόμα αυτόματο. Μένει μόνο το 3008 που με 42 χιλ. θα έπαιρνα ένα επίσης υπερ-εξοπλισμένο αυτοκίνητο που μου άρεσε μέσα-έξω και είναι μεγαλύτερο. Τελικά όμως κέρδισε η Merc αφού 1) το μέγεθος δεν με ενδιαφέρει, έχει οικογενειακό η σύζυγος 2) δεν εμπιστεύομαι την Peugeot, ακούω πολλά προβλήματα από γνωστούς και 3) και πιο σημαντικό, το εσωτερικό της Merc δεν παίζεται... 🙂
                                          Ελπίζω να μην κούρασα αλλά προσπάθησα να δώσω πληροφορίες και να εξηγήσω πώς επέλεξα. Σας προτείνω να μην κρίνετε με τα δικά σας γούστα τις αποφάσεις των άλλων γιατί πολύ απλά... δεν έχει νόημα. Κατα τ άλλα, όποιος θέλει περαιτέρω πληροφορίες, βαράτε...
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • N
                                          nikos3 last edited by

                                          Καλορίζικο και εύχομαι χωρίς προβλήματα. Αυτό το σύστημα κλιματισμού είναι πατέντα της Μερσεντές, βασικά είναι χειροκίνητος και όχι αυτόματος κλιματισμός. Υπάρχει και αυτόματος κλιματισμός αλλά είναι έξτρα, διζωνικος και έχει και αεραγωγούς για τους πίσω επιβάτες. Το ΠΟΛΥ μεγάλο πρόβλημα της Mercedes, όπως δυστυχώς θα διαπιστώσεις, είναι το δίκτυο. Στο επίπεδο των πωλητών ήδη το είδες... στο επίπεδο του συνεργείου ακομη χειροτερο. Απλά τραγικοί!!! Εγώ τσακώθηκα και τους έκανα μεγάλο θέμα για να καταφέρω να βγάλω άκρη. Είχα βαρεθεί να κυκλοφορώ με τον κουβά το Σμαρτ. Τους έστειλα και ησύχασα! Ελπίζω να έχεις καλύτερη εμπειρία αλλά και από φίλους τα ίδια άκουγα.

                                          Νίκος

                                          Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ils last edited by

                                            Ο χρήστης Tniko έγραψε:
                                            Λοιπόν, με κίνδυνο να εισπράξω τα χλευαστικά σχόλια των διάφορων φανατικών μπεμβεδοπεζοχοντακηδων που τα χώνουν στην μερσεντες εδω μεσα, θα μοιραστώ την εμπειρία μου ως ιδιοκτήτης μιας νέας Α180d εδώ και 3 περίπου μήνες.
                                            Καταρχήν να πω οτι είναι η πρώτη μου Merc και την πήρα πουλώντας ένα Nissan Juke 2ετίας καθώς λόγω αλλαγής δουλειάς χρειάζεται πλέον να κάνω 70 χλμ. εθνική κάθε μέρα και ήθελα κάτι πιο άνετο. Καλό το Juke αλλά δεν κάνει για τόσα χλμ. κάθε μέρα. Στα 42 μου έχω οδηγήσει κυρίως εταιρικά αυτοκίνητα, από Opel, VW (Jetta, Passat) και Audi Q3, πάντως ποτέ Mercedes.
                                            Ξεκίνησα με budget 30-33 χιλ. και στόχο καλά εξοπλισμένο compact SUV/crossover άρα κοίταξα VW T ROC, Tiguan, Audi Q2 με προτεραιότητες για εμένα την άνεση και την τεχνολογία. Διάβασα, ψάχτηκα και είδα οτι τα μικρά SUV (T Roc, Q2) τελικά δεν είναι τόσο άνετα, οπότε άρχισα να κοιτάζω τα πιο μεγάλα όπως Tiguan, Peugeot 3008 και Volvo XC40. Τα 2 τελευταία έκανα και test drive.
                                            Μέσα στο ψάξιμο έτυχε να δω την νέα A class στο internet και... σκάλωσα. Αυτό που με συνεπήρε ήταν το εσωτερικό της και η εντελώς καινούρια αντίληψη design που θυμίζει... διαστημόπλοιο. Ξέρω οτι πολλοί είστε αντίθετοι, αλλά αυτό είναι εντελώς υποκειμενικό. Αν είσαι fan της τεχνολογίας σου αρέσουν οι οθόνες αντί για τα παραδοσιακά καντράν, αν όχι, τις μισείς, είναι καθαρά θέμα γούστου. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πάντως, ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, είναι πολύ μπροστά από άποψη εσωτερικού design και όχι μόνο.
                                            Για μένα η εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου παίζει πολύ μικρό ρόλο, εντάξει, να μην είναι μπάζο αλλά δεν με ενδιαφέρει να είναι κούκλα γιατί ούτε γκόμενα θα βγάλω, ούτε με νοιάζει να ψαρώσει ο γείτονας. Με ενδιαφέρει το εσωτερικό, πολύ απλά γιατί εκεί περνάω 1 ώρα την ημέρα και αυτό βλέπουν τα μάτια μου, όχι το εξωτερικό. Περιγράφω αυτά για αυτούς που θεωρούν οτι η νέα A class θα αγοραστεί μόνο και μόνο για το αστέρι. Δεν είναι τόσο απλά...
                                            Πάμε στην εμπειρία μου ξεκινώντας από τα αρνητικά:

                                            • Η ανάρτηση όντως κοπανάει. Το είχα διαβάσει και σε reviews και το άκουσα και στο test drive. Για μένα είναι στα όρια του υποφερτού. Από την άλλη είναι πολύ άνετη και απορροφάει καλά χωρίς να είναι υπερβολικά μαλακή. Αλλά σε μεγαλύτερες λακούβες κοπανάει, είναι γεγονός.
                                            • Έχω πρόβλημα με τον κλιματισμό. Κατ αρχήν βλέπω για πρώτη φορά ΑΥΤΟΜΑΤΟ διζωνικό κλιματισμό που ρυθμίζεις την ένταση του αέρα σε 5 σκάλες ΠΑΡΟΛΟ που ενεργοποιείς το AUTO. Για μένα το AUTO είναι 22 βαθμοί και δεν ξαναασχολούμαι, κι ομώς εδώ ρυθμίζεις την ένταση χεράτα. Το διαπίστωσα μετά την αγορά και δεν το ήξερε ούτε ο πωλητής όταν το ανέφερα. Εκτός αυτού αντιμετωπίζω μάλλον κάποια βλάβη καθώς όταν ζεσταίνεται ο κινητήρας και φυσάει ζεστό αέρα, συνεχίζει να φυσάει καυτό αέρα ακόμα κι αν το κατεβάσω στους 16 βαθμούς. Δεν το κάνει πάντα και όχι συνεχόμενα αλλά αρκετά για να μου σπάσει τα νεύρα. Στην πρώτη επίσκεψη στην Mercedes δεν μπόρεσαν να το διαπιστώσουν και το πήρα πίσω αλλά τώρα έκλεισα νέο ραντεβού και δεν θα το πάρω πίσω αν δεν το φτιάξουν.
                                              Πάμε τώρα στα θετικά:
                                            • ο κινητήρας είναι top. 116 άλογα που σου φαίνονται για περισσότερα, ροπή χαμηλά (οκ, diesel είναι) αλλά όλα αυτά σχεδόν αθόρυβα μέχρι 2000 στροφές. Αν τον έχει φτιάξει η Peugeot ή η Merc μου είναι παντελώς αδιάφορο.
                                            • το αυτόματο κιβώτιο είναι αρκετά καλό. Μπορεί να είναι διστακτικό καμιά φορά (στο κατέβασμα) αλλά έχω οδηγήσει Passat με DSG και είχα διάφορα θέματα στο ξεκίνημα με 1η. Άψογο το Merc DCT σε αυτό και γενικά σε όλα του.
                                            • άνεση σε υψηλό επίπεδο. Καλή ανάρτηση, εξαιρετικά καθίσματα (ημιδερμάτινα) και χαμηλός θόρυβος καμπίνας (εκτός από το περιστασιακό κοπάνημα)
                                            • Οικονομία. Στα πρώτα 5000 χλμ είμαι σε μ.ο. 5,6 λιτρα diesel με αρκετή εθνική (συνήθως στα 130). To Juke 1200αρι έπινε 8 λίτρα αμόλυβδη και βάλε.
                                            • και το πιο σημαντικό για μένα. Η χαρά των οφθαλμών μου (και των αυτιών μου με το προηγμένο ηχοσύστημα), κάθε μέρα που πηγαίνω και γυρνάω από την δουλειά. Έχω την έκδοση premium με τις μεγάλες οθόνες και τον ατμοσφαιρικό φωτισμό LED, το βράδυ η εικόνα του εσωτερικού απλά δεν παίζεται. Είμαι σίγουρος οτι κάποιοι με καταλαβαίνουν και κάποιοι άλλοι καθόλου...
                                              Πάμε τώρα στην τιμή. Ξέφυγα από το budget μου. 42.000 πλήρωσα σύνολο για την έκδοση Progressive, premium πακέτο συν apple carplay, distronic (adaptive cruise control που λειτουργεί εξαιρετικά καλά όχι μόνο στην εθνική αλλά και στην κίνηση, απίστευτη ξεκούραση για το πόδι) και επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια. Πολλά λεφτά? Αρκετά, φτηνό δεν είναι αλλά όχι τόσο υπερβολικά ακριβό όσοι κάποιοι υπερβάλουν εδώ μέσα.
                                              Στα πακέτα που πήρα έχω τα πάντα από εξτρά, δεν τα απαριθμώ για οικονομία χώρου, λείπουν μόνο η ηλιοροφή και το ημιαυτόνομο σύστημα οδήγησης (βλακεία που δεν το έβαλα για εξτρα 700 ευρώ). Τώρα, το ερώτημα είναι τι έπαιρνα στα ίδια λεφτά. Έπαιρνα ένα T-ROC με φουλ εξτρά σίγουρα πιο φτηνά (γύρω στα 35 χιλ.) ή ένα Tiguan με 150 άλογα diesel αυτόματo που στην πράξη θα είναι το ίδιο γρήγορο με τα 116 της A class. Βλέπω το εσωτερικό τους και λιποθυμάω από βαρεμάρα, αφήστε που το T-ROC είναι τίγκα στο hard plastic. Έπαιρνα ένα Q2 με 150 άλογα (τον ίδιο της VW) αλλά λιγότερα εξτρά. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε οτι το σχετικά παλιό Α3 επίσης βγαίνει πιο ακριβό από την A class (με τα ίδια εξτρά πάντα). Βάλτε το στο configurator και θα δείτε. Volvo XC40? Επίσης ξεφεύγει η έκδοση diesel (πάνω από 40 χιλ.), άσε που δεν έχουν βγάλει ακόμα αυτόματο. Μένει μόνο το 3008 που με 42 χιλ. θα έπαιρνα ένα επίσης υπερ-εξοπλισμένο αυτοκίνητο που μου άρεσε μέσα-έξω και είναι μεγαλύτερο. Τελικά όμως κέρδισε η Merc αφού 1) το μέγεθος δεν με ενδιαφέρει, έχει οικογενειακό η σύζυγος 2) δεν εμπιστεύομαι την Peugeot, ακούω πολλά προβλήματα από γνωστούς και 3) και πιο σημαντικό, το εσωτερικό της Merc δεν παίζεται... 🙂
                                              Ελπίζω να μην κούρασα αλλά προσπάθησα να δώσω πληροφορίες και να εξηγήσω πώς επέλεξα. Σας προτείνω να μην κρίνετε με τα δικά σας γούστα τις αποφάσεις των άλλων γιατί πολύ απλά... δεν έχει νόημα. Κατα τ άλλα, όποιος θέλει περαιτέρω πληροφορίες, βαράτε...

                                            δεν έχει αυτοματο κλιματισμό

                                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 6 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr