Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 193
    • 194
    • 195
    • 196
    • 197
    • 429
    • 430
    • 195 / 430
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    8590
    137129
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Αν βγαίνεις εκτός δρόμου, προφανώς η τετρακίνηση είναι αδιαπραγμάτευτη!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ils last edited by

        Ο χρήστης Tiger έγραψε:
        Πηγα σε χιονι-παγο
        Να σας ενημερωσω λοιπον οτι σε μια ανηφορα τα πραγματα ηταν ιδιαιτερως δυσκολα
        Για να το κανω πιο λιανα, τα Μ&S ελαστικα και το snow mode ηταν αχρηστα
        Το αλλο αυτοκινητο της παρεας με τετρακινηση και αστικα ελαστικα, πηγε ανετα

        Το grip control είναι ένα ωραιο παιχνίδι του marketing .Tο αυτοκίνητο είναι 2 κινητό .Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με 4κινητο .

        Sent from my iPhone using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • gatoz
          gatoz last edited by

          Ο χρήστης ils έγραψε:

          Πηγα σε χιονι-παγο
          Να σας ενημερωσω λοιπον οτι σε μια ανηφορα τα πραγματα ηταν ιδιαιτερως δυσκολα
          Για να το κανω πιο λιανα, τα Μ&S ελαστικα και το snow mode ηταν αχρηστα
          Το αλλο αυτοκινητο της παρεας με τετρακινηση και αστικα ελαστικα, πηγε ανετα

          Το grip control είναι ένα ωραιο παιχνίδι του marketing .Tο αυτοκίνητο είναι 2 κινητό .Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με 4κινητο .

          Sent from my iPhone using Tapatalk

          το προφανες...
          ...εδω χωρις αλυσιδαι αλλα και καπου ενας συνβιταρουχος που τις χρειαστηκε ή μαλλον τα χρειαστηκε
          με τα μαμα conti = θερινα
          με τα lat cross ουτε μπορειτε να φανταστειτε που φτανει...
          απο πλαστικα ομως ειπαμε, αναλογα με τους κουβαδες στη λαϊκη

          Youtube Video

          ...αν δεν ειχα σημαδεψει και ενα κοκορετσακι παρακατω, εβγαινε ανετα δερβενοχωρια.

          ΑρΕς
          ειπαμε, γαματον το τριο-οχτω, αλλα ως αψηλο και μονον, ουχι σουβ.

          #milf-a-man

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tiger last edited by

            Η διαδρομη αυτη που ανεβασες νομιζω δεν ειχε καποια σοβαρη ανηφορα, βεβαια ειχε πυκνο χιονι,περισσοτερο απο οσο συναντησα εγω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spi_duster last edited by

              Πυκνό χιόνι και πολύ γκρεμό. Εάν δεν έχεις εμπιστοσύνη στην πρόσφυση του αυτοκινήτου και τις ικανότητες σου, δεν πας από εκεί με τέτοιες συνθήκες. Καλά λάστιχα και 4κίνηση οπωσδήποτε δρουν ως αγχολυτικό σε τέτοιους δρόμους. Οσο για τον γάτο από μόνος του αποτελεί ένα συν καθώς ως οδηγός είναι πολύ άνω του μετριου και το λέω γνωρίζοντας από πρώτο χέρι...

              ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                volvozeus last edited by

                Τι ακριβώς αποδεικνύει το βιντεάκι ρε παιδια; Γιατί εγώ βλέπω ένα όχημα να κινείται με 10-15km/h σε πατημένο χιόνι και κάτι 5-7km/h στην κατάβαση και στο πιο πυκνό;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spi_duster last edited by

                  To βιντεάκι σε εμένα τουλάχιστον δείχνει πως με ένα καλό λάστιχο μπορείς να πας πολύ μακρύτερα από τους άλλους. Ετσι ενώ ο Γάτος ανεβοκατέβηκε ένα χιονισμένο (και σε κάποια σημεία παγωμένο δρόμο) έχοντας αξιοπρεπέστατη ταχύτητα διπλάσια τουλάχιστο από αυτή που γράφεις, το δίδυμο του χρειάστηκε να βάλει αλυσίδες. Για αυτό αναφέρει χαρακτηριστικά την λέξη 'προφανές'. Καλή 4κίνηση (όχι μούφα) και λάστιχο μπορούν να κάνουν την διαφορά. Ελπίζω το κοκορέτσι να ήταν επίσης καλό.

                  ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    silversurfergr last edited by

                    Πολλές φορές έχει πάγο, οπότε μην το βλέπεις τόσο απλό... ειδικά όταν δίπλα έχεις μπαριέρες ή χειρότερα γκρεμό.
                    Πόσα θέλεις να πηγαίνεις με χιόνι ;
                    Και εγώ έχω πάει σε πολύ χιόνι με 50 km/h αλλά σε 3 λωρίδες δρόμο αφού είχε περάσει η αλατιέρα κανα τέταρτο πριν , με 3008 (το παλιό και m+s).

                    To grip δεν ξεπερνάει το 4χ4 ούτε το φτάνει. Αλλά με m+s που δίνει η peugeot το αυτοκίνητο σου δίνει αυτό το κάτι παραπάνω που θα σε σώσει ή θα σε απαλλάξει κάποιες φορές από το να φορέσεις αλυσίδες ή χιονοκουβέρτες.

                    Εμένα μου χρειάστηκε 2 φορές και με βοήθησε πολύ.
                    Αν ήμουν άνθρωπος που πήγαινα χιονοδρομικά ή έμενα σε Καστοριά,Φλώρινα, κ.λ.π θα έπαιρνα 4χ4 μόνο !

                    Οι δυνατότητες του όμως δεν είναι καθόλου άσχημες.

                    Υπάρχουν video στο youtube

                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Πολύ σωστή προσέγγιση από τον silversurferGR .

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tiger last edited by

                        Σε ενα forum υποστηριζε ενας Ισλανδος οτι εχει καλυτερα αποτελεσμα στο χιονι με το mud παρα με το snow mode

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giannis3011 last edited by

                          Αν εμενα καστορια φλωρινα ΠΡΩΤΑ θα εβαζα χιονολαστιχο και οχι καλοκαιρινο mud and snow και αν περισσευαν λεφτα τοτε μονο θα κοιτουσα να αγορασω αμαξι με τετρακινηση....Αυτο ειναι το μονιμο λαθος των χεραδων ελληνων με τις τζιπαρες που καταληγουν στα χαντακια...Κανεις αφου το αγορασει δε ξοδευεται για μια τετραδα σωστων ελαστικων...και οταν τη μια κυριακη π θα σκεφτει να ανεβει σε κανα χιονοδρομικο η οπουδηποτε αλλου θα τη κανει τη μαλ...
                          Τα πανω βιντεακια που εχετε ποσταρει πραγματικα μπορει να τη βγαζει τη διαδρομη και οποιοδηποτε δικινητο με καλοκαιρινο κ εμπειρο οδηγο...
                          Δικινητο με χιονολαστιχο τα εχει για πολυ πλακα..
                          Σε αυτο επιμενω βαλτε ενα χιονολαστιχο και θα δειτε διαφορα...ειναι σχεδον σα να φορας μονιμα αλυσιδες..Κανονικο χιονολαστιχο οχι αυτο το conti της πεζο...

                          Υγ εκει π γραφω τζιπαρες βαλτε και τα αγροτικα που οταν χιονιζει επισης βγαινουν στο δρομο για να αποδειξουν ποσο καλα πανε...
                          Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spi_duster last edited by

                            Εχοντας περάσει από τα μέρη αυτά καταλαβαίνω πόσο δίκιο έχεις. Εδώ στο νότο τα πράγματα δεν είναι τόσο ακραία. Η διαδρομή που λες υπέροχη από τον παλιό εκείνο δρόμο, αλλά δεν είναι για πειραματισμούς τον χειμώνα. Εκεί έτυχε να ξεκινήσω για Πρέσπες 9 το πρωϊ Μάρτη μήνα με -5.

                            ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tiger last edited by

                              Εγω αυτο που ειδα παντως ειναι τετρακινητο με αστικα λαστιχα με 45αρι προφιλ να περναει ανετα εκει που εγω κολλησα
                              Αρα δεν ειναι δευτερον η τετρακινηση,συν του οτι ειναι πιο πρακτικο να εχεις τετρακινηση απο το να αλλαζεις ελαστικα.
                              Ακομα και η Φλωρινα δεν ειναι οτι βρισκεται θαμμενη απο το χιονι ολο το χειμωνα,ουτε μενουν ολοι στο Νυμφαιο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by

                                Youtube Video

                                Κατω απο μια θερμοκρασια τα καλοκαιρινα ελαστικα αλλάζουν κατακορυφα την προσφερομενη αποδοση τους.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giannis3011 last edited by

                                  Ο χρήστης Lap έγραψε:
                                  Youtube Video

                                  Αντιστοιχο βιντεακι εβαλα λιγο παραπανω....
                                  Tiger εχετε και οι 2 καλοκαιρινα λαστιχα...Λογικο να πηγε παραπανω ο φιλος σου με τετρακινηση...επισης αντε και ανεβηκε πιστευεις πως καπως βοηθαει η τετρακινηση την καταβαση;;

                                  Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Εγω εχω και αμφιβολιες γενικα για τα απλα awd οτι βοηθουν καπου ουσιαστικα σε ενα απλο αυτοκινητο. Περα απο εφαρμογες οπως της σουμπαρου με μονιμη τετρακινηση και τη δυνατοτητα χρησιμοποιησης της ροπης των εξωτερικων τροχων συνεχως και παντα στις στροφες και στους ελιγμους (το ιδιο και στο νισσαν τζιουκ και στο σουπερκαρ της, σκαϊλαϊν) η ταχυτητα ενεργοποιησης της τετρακινησης οπως επισης και ο χρονος ανταποκρισης της ολης διαδικασιας μου βγαζει πως ειναι πρακτικα αχρηστη. Μου μοιαζει πως τα εξελιγμενα ηλεκτρονικα συστηματα μαζι με ειδικα λαστιχα μπορουν να κανουν θαυματα.

                                    Ο μονος λογος που κολλα το 3008 ειναι το οτι οι μπροστινοι τροχοι δεν βρισκουν αρκετη προσφυση για να τραβηξει την μαζα του αμαξωματος. Αν βρεις λαστιχα σωστα και με ενα καλο ηλεκτρονικο με σωστο αλγοριθμο που μπλοκαρει την οποια υποψια σπινιαριαματος πριν τη γενεσει της, δεν εχει λογω να κολλησει στο χιονι ή στον παγο, σε νορμαλ βατα μονοπατια παντα. Για τα σκληρα υπαρχουν ειδικα οχηματα.

                                    Δηλαδη υπαρχουν φοβερα ελαστικα ως κονσεπτ που στο μελλον μπορει να καταργησουν την τετρακινηση στα απλα σουβ.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης Lap έγραψε:
                                      Δηλαδη υπαρχουν φοβερα ελαστικα ως κονσεπτ που στο μελλον μπορει να καταργησουν την τετρακινηση στα απλα σουβ.

                                      Η ελκτική πρόσφυση των 4 τροχών θα είναι πάντοτε ανώτερη και πάντα θα χρειάζεται εκτός δρόμου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        elplat last edited by

                                        ναι βρε παιδιά, η τετρακίνηση δίνει πάντα καλύτερη ελκτική πρόσφυση από τη κίνηση σε ένα μόνο άξονα. Πάντα παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες (βάρος, λάστιχα, διάσταση ελαστικών) αλλά αν όλα τα άλλα είναι ίδια ή περίπου ίδια η τετρακίνηση κάνει την μεγάλη διαφορά....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tkin73 last edited by

                                          Έχοντας βρεθεί σε κακοτραχαλους δρόμους με τεράστια νεροφαγωματα λόγω δουλειάς ως οδηγός ή ως συνοδηγός λέω ότι ποτέ κανένα λάστιχο δεν θα αντικαταστήσει τα αργά ενός hilux ή ενός l200. Μόνο όταν κουμπωσεις τα αργά και νιώσεις την ανακούφιση και την σιγουριά που σου δίνουν οι δύο άξονες σε πραγματικά δύσκολες συνθήκες θα καταλάβεις ότι αυτό δεν κερδίζεται από κανένα λάστιχο.

                                          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            volvozeus last edited by

                                            Την ταχύτητα στο βίντεο δεν την έβγαλα απο το μυαλό μου...την έχει κατω δεξιά! Παραπάνω απο όσο ανέφερα δεν πήγε. Μπαριέρα στο πλάι ή χωρίς, η ουσία ειναι μια. Στο χιόνι το βασικότερο πρόβλημα ειναι η κατευθυντικοτητα και το φρενάρισμα, και για να το δεις πρέπει να έχεις ταχύτητα.. Η τετρακίνηση δεν προσφέρει τίποτα απο αυτά, τα λάστιχα το κάνουν. Και το δικινητο (το οποίο εσείς λέτε ότι ειναι δικινητο, εγώ βλέπω αλυσίδες και στους τέσσερις τροχούς) βιταρα αν ήταν πιο έμπειρος ο οδηγός κι οδηγούσε τόσο αργά και στρωτά μια χαρά θα πήγαινε και χωρίς αλυσίδες...δεν αποδεικνύει τίποτα για την ανωτερότητα της τετρακίνησης.
                                            Επίσης πουθενά στο βίντεο δεν φαίνεται να υπάρχει πάγος. Το μεγαλυτερο τμήμα της διαδρομης ειναι χιόνι που λιώνει (slush), απλώς εμείς που δεν έχουμε τόση επαφή με τα χιόνια εχουμε ένα όνομα για τα παντα, ενώ δεν ειναι ετσι.. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Types_of_snow

                                            Η πραγματικοτητα ειναι 2wd->4wd(αλλα απλως για την λίγο καλύτερη πρόσφυση στην εκκίνηση)->2wd με χειμερινά->4wd με χειμερινά..κι αυτό δεν χωράει και πολύ συζήτηση κι ούτε έχει να κάνει με σοβαρές και ασοβαρες τετρακινησεις. Και το λέω έχοντας απο το 2005 και μετά μόνο τετρακίνητα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 196
                                            • 197
                                            • 429
                                            • 430
                                            • 195 / 430
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr