-
Αν βγαίνεις εκτός δρόμου, προφανώς η τετρακίνηση είναι αδιαπραγμάτευτη!
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Πηγα σε χιονι-παγο
Να σας ενημερωσω λοιπον οτι σε μια ανηφορα τα πραγματα ηταν ιδιαιτερως δυσκολα
Για να το κανω πιο λιανα, τα Μ&S ελαστικα και το snow mode ηταν αχρηστα
Το αλλο αυτοκινητο της παρεας με τετρακινηση και αστικα ελαστικα, πηγε ανεταΤο grip control είναι ένα ωραιο παιχνίδι του marketing .Tο αυτοκίνητο είναι 2 κινητό .Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με 4κινητο .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Πηγα σε χιονι-παγο
Να σας ενημερωσω λοιπον οτι σε μια ανηφορα τα πραγματα ηταν ιδιαιτερως δυσκολα
Για να το κανω πιο λιανα, τα Μ&S ελαστικα και το snow mode ηταν αχρηστα
Το αλλο αυτοκινητο της παρεας με τετρακινηση και αστικα ελαστικα, πηγε ανεταΤο grip control είναι ένα ωραιο παιχνίδι του marketing .Tο αυτοκίνητο είναι 2 κινητό .Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με 4κινητο .
Sent from my iPhone using Tapatalk
το προφανες...
...εδω χωρις αλυσιδαι αλλα και καπου ενας συνβιταρουχος που τις χρειαστηκε ή μαλλον τα χρειαστηκε
με τα μαμα conti = θερινα
με τα lat cross ουτε μπορειτε να φανταστειτε που φτανει...
απο πλαστικα ομως ειπαμε, αναλογα με τους κουβαδες στη λαϊκη...αν δεν ειχα σημαδεψει και ενα κοκορετσακι παρακατω, εβγαινε ανετα δερβενοχωρια.
ΑρΕς
ειπαμε, γαματον το τριο-οχτω, αλλα ως αψηλο και μονον, ουχι σουβ. -
Η διαδρομη αυτη που ανεβασες νομιζω δεν ειχε καποια σοβαρη ανηφορα, βεβαια ειχε πυκνο χιονι,περισσοτερο απο οσο συναντησα εγω
-
Πυκνό χιόνι και πολύ γκρεμό. Εάν δεν έχεις εμπιστοσύνη στην πρόσφυση του αυτοκινήτου και τις ικανότητες σου, δεν πας από εκεί με τέτοιες συνθήκες. Καλά λάστιχα και 4κίνηση οπωσδήποτε δρουν ως αγχολυτικό σε τέτοιους δρόμους. Οσο για τον γάτο από μόνος του αποτελεί ένα συν καθώς ως οδηγός είναι πολύ άνω του μετριου και το λέω γνωρίζοντας από πρώτο χέρι...
-
Τι ακριβώς αποδεικνύει το βιντεάκι ρε παιδια; Γιατί εγώ βλέπω ένα όχημα να κινείται με 10-15km/h σε πατημένο χιόνι και κάτι 5-7km/h στην κατάβαση και στο πιο πυκνό;
-
To βιντεάκι σε εμένα τουλάχιστον δείχνει πως με ένα καλό λάστιχο μπορείς να πας πολύ μακρύτερα από τους άλλους. Ετσι ενώ ο Γάτος ανεβοκατέβηκε ένα χιονισμένο (και σε κάποια σημεία παγωμένο δρόμο) έχοντας αξιοπρεπέστατη ταχύτητα διπλάσια τουλάχιστο από αυτή που γράφεις, το δίδυμο του χρειάστηκε να βάλει αλυσίδες. Για αυτό αναφέρει χαρακτηριστικά την λέξη 'προφανές'. Καλή 4κίνηση (όχι μούφα) και λάστιχο μπορούν να κάνουν την διαφορά. Ελπίζω το κοκορέτσι να ήταν επίσης καλό.
-
Πολλές φορές έχει πάγο, οπότε μην το βλέπεις τόσο απλό... ειδικά όταν δίπλα έχεις μπαριέρες ή χειρότερα γκρεμό.
Πόσα θέλεις να πηγαίνεις με χιόνι ;
Και εγώ έχω πάει σε πολύ χιόνι με 50 km/h αλλά σε 3 λωρίδες δρόμο αφού είχε περάσει η αλατιέρα κανα τέταρτο πριν , με 3008 (το παλιό και m+s).To grip δεν ξεπερνάει το 4χ4 ούτε το φτάνει. Αλλά με m+s που δίνει η peugeot το αυτοκίνητο σου δίνει αυτό το κάτι παραπάνω που θα σε σώσει ή θα σε απαλλάξει κάποιες φορές από το να φορέσεις αλυσίδες ή χιονοκουβέρτες.
Εμένα μου χρειάστηκε 2 φορές και με βοήθησε πολύ.
Αν ήμουν άνθρωπος που πήγαινα χιονοδρομικά ή έμενα σε Καστοριά,Φλώρινα, κ.λ.π θα έπαιρνα 4χ4 μόνο !Οι δυνατότητες του όμως δεν είναι καθόλου άσχημες.
Υπάρχουν video στο youtube
-
Πολύ σωστή προσέγγιση από τον silversurferGR .
-
Σε ενα forum υποστηριζε ενας Ισλανδος οτι εχει καλυτερα αποτελεσμα στο χιονι με το mud παρα με το snow mode
-
Αν εμενα καστορια φλωρινα ΠΡΩΤΑ θα εβαζα χιονολαστιχο και οχι καλοκαιρινο mud and snow και αν περισσευαν λεφτα τοτε μονο θα κοιτουσα να αγορασω αμαξι με τετρακινηση....Αυτο ειναι το μονιμο λαθος των χεραδων ελληνων με τις τζιπαρες που καταληγουν στα χαντακια...Κανεις αφου το αγορασει δε ξοδευεται για μια τετραδα σωστων ελαστικων...και οταν τη μια κυριακη π θα σκεφτει να ανεβει σε κανα χιονοδρομικο η οπουδηποτε αλλου θα τη κανει τη μαλ...
Τα πανω βιντεακια που εχετε ποσταρει πραγματικα μπορει να τη βγαζει τη διαδρομη και οποιοδηποτε δικινητο με καλοκαιρινο κ εμπειρο οδηγο...
Δικινητο με χιονολαστιχο τα εχει για πολυ πλακα..
Σε αυτο επιμενω βαλτε ενα χιονολαστιχο και θα δειτε διαφορα...ειναι σχεδον σα να φορας μονιμα αλυσιδες..Κανονικο χιονολαστιχο οχι αυτο το conti της πεζο...Υγ εκει π γραφω τζιπαρες βαλτε και τα αγροτικα που οταν χιονιζει επισης βγαινουν στο δρομο για να αποδειξουν ποσο καλα πανε...
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Εχοντας περάσει από τα μέρη αυτά καταλαβαίνω πόσο δίκιο έχεις. Εδώ στο νότο τα πράγματα δεν είναι τόσο ακραία. Η διαδρομή που λες υπέροχη από τον παλιό εκείνο δρόμο, αλλά δεν είναι για πειραματισμούς τον χειμώνα. Εκεί έτυχε να ξεκινήσω για Πρέσπες 9 το πρωϊ Μάρτη μήνα με -5.
-
Εγω αυτο που ειδα παντως ειναι τετρακινητο με αστικα λαστιχα με 45αρι προφιλ να περναει ανετα εκει που εγω κολλησα
Αρα δεν ειναι δευτερον η τετρακινηση,συν του οτι ειναι πιο πρακτικο να εχεις τετρακινηση απο το να αλλαζεις ελαστικα.
Ακομα και η Φλωρινα δεν ειναι οτι βρισκεται θαμμενη απο το χιονι ολο το χειμωνα,ουτε μενουν ολοι στο Νυμφαιο. -
Κατω απο μια θερμοκρασια τα καλοκαιρινα ελαστικα αλλάζουν κατακορυφα την προσφερομενη αποδοση τους.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Youtube VideoΑντιστοιχο βιντεακι εβαλα λιγο παραπανω....
Tiger εχετε και οι 2 καλοκαιρινα λαστιχα...Λογικο να πηγε παραπανω ο φιλος σου με τετρακινηση...επισης αντε και ανεβηκε πιστευεις πως καπως βοηθαει η τετρακινηση την καταβαση;;Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγω εχω και αμφιβολιες γενικα για τα απλα awd οτι βοηθουν καπου ουσιαστικα σε ενα απλο αυτοκινητο. Περα απο εφαρμογες οπως της σουμπαρου με μονιμη τετρακινηση και τη δυνατοτητα χρησιμοποιησης της ροπης των εξωτερικων τροχων συνεχως και παντα στις στροφες και στους ελιγμους (το ιδιο και στο νισσαν τζιουκ και στο σουπερκαρ της, σκαϊλαϊν) η ταχυτητα ενεργοποιησης της τετρακινησης οπως επισης και ο χρονος ανταποκρισης της ολης διαδικασιας μου βγαζει πως ειναι πρακτικα αχρηστη. Μου μοιαζει πως τα εξελιγμενα ηλεκτρονικα συστηματα μαζι με ειδικα λαστιχα μπορουν να κανουν θαυματα.
Ο μονος λογος που κολλα το 3008 ειναι το οτι οι μπροστινοι τροχοι δεν βρισκουν αρκετη προσφυση για να τραβηξει την μαζα του αμαξωματος. Αν βρεις λαστιχα σωστα και με ενα καλο ηλεκτρονικο με σωστο αλγοριθμο που μπλοκαρει την οποια υποψια σπινιαριαματος πριν τη γενεσει της, δεν εχει λογω να κολλησει στο χιονι ή στον παγο, σε νορμαλ βατα μονοπατια παντα. Για τα σκληρα υπαρχουν ειδικα οχηματα.
Δηλαδη υπαρχουν φοβερα ελαστικα ως κονσεπτ που στο μελλον μπορει να καταργησουν την τετρακινηση στα απλα σουβ.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Δηλαδη υπαρχουν φοβερα ελαστικα ως κονσεπτ που στο μελλον μπορει να καταργησουν την τετρακινηση στα απλα σουβ.Η ελκτική πρόσφυση των 4 τροχών θα είναι πάντοτε ανώτερη και πάντα θα χρειάζεται εκτός δρόμου.
-
ναι βρε παιδιά, η τετρακίνηση δίνει πάντα καλύτερη ελκτική πρόσφυση από τη κίνηση σε ένα μόνο άξονα. Πάντα παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες (βάρος, λάστιχα, διάσταση ελαστικών) αλλά αν όλα τα άλλα είναι ίδια ή περίπου ίδια η τετρακίνηση κάνει την μεγάλη διαφορά....
-
Έχοντας βρεθεί σε κακοτραχαλους δρόμους με τεράστια νεροφαγωματα λόγω δουλειάς ως οδηγός ή ως συνοδηγός λέω ότι ποτέ κανένα λάστιχο δεν θα αντικαταστήσει τα αργά ενός hilux ή ενός l200. Μόνο όταν κουμπωσεις τα αργά και νιώσεις την ανακούφιση και την σιγουριά που σου δίνουν οι δύο άξονες σε πραγματικά δύσκολες συνθήκες θα καταλάβεις ότι αυτό δεν κερδίζεται από κανένα λάστιχο.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Την ταχύτητα στο βίντεο δεν την έβγαλα απο το μυαλό μου...την έχει κατω δεξιά! Παραπάνω απο όσο ανέφερα δεν πήγε. Μπαριέρα στο πλάι ή χωρίς, η ουσία ειναι μια. Στο χιόνι το βασικότερο πρόβλημα ειναι η κατευθυντικοτητα και το φρενάρισμα, και για να το δεις πρέπει να έχεις ταχύτητα.. Η τετρακίνηση δεν προσφέρει τίποτα απο αυτά, τα λάστιχα το κάνουν. Και το δικινητο (το οποίο εσείς λέτε ότι ειναι δικινητο, εγώ βλέπω αλυσίδες και στους τέσσερις τροχούς) βιταρα αν ήταν πιο έμπειρος ο οδηγός κι οδηγούσε τόσο αργά και στρωτά μια χαρά θα πήγαινε και χωρίς αλυσίδες...δεν αποδεικνύει τίποτα για την ανωτερότητα της τετρακίνησης.
Επίσης πουθενά στο βίντεο δεν φαίνεται να υπάρχει πάγος. Το μεγαλυτερο τμήμα της διαδρομης ειναι χιόνι που λιώνει (slush), απλώς εμείς που δεν έχουμε τόση επαφή με τα χιόνια εχουμε ένα όνομα για τα παντα, ενώ δεν ειναι ετσι.. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Types_of_snowΗ πραγματικοτητα ειναι 2wd->4wd(αλλα απλως για την λίγο καλύτερη πρόσφυση στην εκκίνηση)->2wd με χειμερινά->4wd με χειμερινά..κι αυτό δεν χωράει και πολύ συζήτηση κι ούτε έχει να κάνει με σοβαρές και ασοβαρες τετρακινησεις. Και το λέω έχοντας απο το 2005 και μετά μόνο τετρακίνητα...
Peugeot 3008 2016