-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Για το Jimny βέβαια πολλοί έχουν εκφράσει μια απογοήτευση που το αυτόματο με το οποίο εξοπλίζεται είναι 'μόνο' 4τάχυτο. Από την άλλη υπάρχει η άποψη ότι το συγκεκριμένο είναι απλούστερο/ανθεκτικότερο κατασκευαστικά, άρα και πιο κατάλληλο εκτός δρόμου.Αυτοί που το λένε, γνωρίζουν την παροιμία 'όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια'; Μην κάνουμε δα και πλεονέκτημα ένα καραμπινάτο μειονέκτημα...
Επιπλέον δεδομένου του χαρακτήρα του Jimny που δεν έχει ούτως ή άλλως ιδιαίτερες επιδόσεις στην άσφαλτο, δεν είναι ότι το 'πνίγει' εντός δρόμου.
Εδώ κάνεις λάθος! Επειδή έχει ένα σχετικά αδυναμο κινητήρα, γι' αυτόν ακριβώς το λόγο θα έπρεπε να έχει ένα κιβώτιο με περισσότερες σχέσεις ώστε να είναι ευκολότερο να κρατάς τον κινητήρα στην περιορισμένη περιοχή στροφών που αποδίδει καλύτερα. Αν είχε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα σαν τον χιλιάρη (ή ακόμη περισσότερο το 1400άρη) Boosterjet, ένα εξάρι κιβώτιο θα του ήταν λιγότερο απαραίτητο.
-
Δε θα διαφωνήσω... Κι εμένα μου κακοφαίνεται το 4άρι εν έτει 2018 αλλά γενικά βλέπεις ότι η Suzuki χρησιμοποιεί πιο 'παραδοσιακή' προσέγγιση στο Jimny (ατμοσφαιρικό κινητήρα κτλ.) σα να προάγει την αξιοπιστία έναντι πιο μοντέρνων επιλογών. Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι δε θα μπορούσε να το εξοπλίσει τουλάχιστον μ' ένα 5άρι αυτόματο. Καλώς ή κακώς όμως αυτό είναι τώρα.
Σε κάθε περίπτωση θα ήθελα να διαβάσω κατά πόσο ταιριάζει στο Jimny. Όχι τίποτε άλλο, για πολλούς το αυτόματο είναι (σχεδόν) μονόδρομος για εκτός δρόμου οχήματα και θα ήταν κρίμα ένα - κατά τα φαινόμενα - τόσο ικανό off road να μη συνδυάζεται μ' ένα τουλάχιστον αξιοπρεπές αυτόματο. Αν βέβαια είναι αδύνατο σημείο του αυτοκινήτου επίσης καλό θα ήταν να το γνωρίζουμε.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Αν είχε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα σαν τον χιλιάρη (ή ακόμη περισσότερο το 1400άρη) BoosterjetΈνας ατμοσφαιρικός είναι μάλλον καλύτερος εκτός δρόμου. Εκτός δρόμου συχνά είσαι με 1500-2000 ΣΑΛ, οπότε θα είσαι ατούρμπιστος. Έπειτα, η κλωτσιά του τούρμπο θα είναι πρόβλημα καθώς θα σκάψει εκεί που δεν πρέπει.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν είχε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα σαν τον χιλιάρη (ή ακόμη περισσότερο το 1400άρη) Boosterjet
Ένας ατμοσφαιρικός είναι μάλλον καλύτερος εκτός δρόμου. Εκτός δρόμου συχνά είσαι με 1500-2000 ΣΑΛ, οπότε θα είσαι ατούρμπιστος. Έπειτα, η κλωτσιά του τούρμπο θα είναι πρόβλημα καθώς θα σκάψει εκεί που δεν πρέπει.
Σκέφτεσαι με λογική παλαιάς κοπής turbo κινητήρων, με μεγάλο lag, 'άδειο' turbo χαμηλά και με κλωτσιά στις μεσαίες στροφές. Όλα τα συνήθη υπερτροφοδοτούμενα σύγχρονα μοτέρ έχουν σχετικά μικρά turbo που αποδίδουν από πολύ χαμηλά (σπουλάρουν από κάτω απο τις 1500 στροφές) και αποδίδουν την ροπή τους πολύ ομαλά, με τη μέγιστη τιμή της συχνά να εμφανίζεται περί τις 2000 στροφές και να διατηρείται σταθερή για άλλες 1500-2000 στροφές.
Σε κάθε περίπτωση βέβαια, δεν ήταν αυτό το νόημα του σχολίου μου, αλλά αφορούσε το κιβώτιο... -
Για το κιβώτιο δεν υπάρχει καμία διαφωνία.
Σχετικά με τους κινητήρες όμως, η ίδια η Suzuki το ανέφερε αυτό και από προσωπική εμπειρία δεν μπορώ να διαφωνήσω. Όταν είσαι στις 1000 ΣΑΛ με 1η κοντή, ένας μεγάλος ατμοσφαιρικός είναι σαφώς προτιμότερος από έναν μικρό τούρμπο. -
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Όχι τίποτε άλλο, για πολλούς το αυτόματο είναι (σχεδόν) μονόδρομος για εκτός δρόμου οχήματα και θα ήταν κρίμα ένα - κατά τα φαινόμενα - τόσο ικανό off road να μη συνδυάζεται μ' ένα τουλάχιστον αξιοπρεπές αυτόματο. Αν βέβαια είναι αδύνατο σημείο του αυτοκινήτου επίσης καλό θα ήταν να το γνωρίζουμε.Έχεις καμία αμφιβολία ότι δεν θα είναι αδυναμία το 4άρι κιβώτιο;
4άρι, το τονίζω και το υπογραμμίζω! Έλεος ρε Suzuki, έχουμε 30 χρόνια και βάλε να δούμε 4άρι κιβώτιο! -
Αδυναμία θα είναι, σε τι βαθμό είναι το ερώτημα. Τόσο ώστε ν' απόρριψεις το μοντέλο; Ρητορική η ερώτηση... Ο καθένας αποφασίζει αναλόγως. Απλά περιμένω περισσότερα reviews.
-
4αρι φοραν τα χιουνταϊ ι10 και πικαντο.
Επισης μεχρι πριν δυο χρονια ο ατμοσφαιρικος 1,4 στο ι20 εβγαινε με τεσσαρι.
Τεσσαρι ειχε ως αυτοματο και το προηγουμενο σουιφτ.
Σε ενα αυτοκινητο που παει απο το α στο β χωρις οδηγικες απαιτησεις ή επιταχυνσης μια χαρα ειναι και τα τεσσαρια, οπου λειπει η ροπη πατιναρει ολιγον τι και ο μετατροπεας και η βολτα συνεχιζεται.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Τεσσαρι ειχε ως αυτοματο και το προηγουμενο σουιφτ.
Σε ενα αυτοκινητο που παει απο το α στο β χωρις οδηγικες απαιτησεις ή επιταχυνσης μια χαρα ειναι και τα τεσσαρια, οπου λειπει η ροπη πατιναρει ολιγον τι και ο μετατροπεας και η βολτα συνεχιζεται.Το είχα οδηγήσει το προηγούμενο Σουιφτ σε αστικες διαδρομές, και μου φανηκε μια χαρα το αυτόματο. Οπως λες, για να πας ησυχα και ωραία απο το Α στο Β (οπως θελει ο περισσότερος κόσμος). Δεν ηξερα οτι ειναι 4αρι, δεν με ενδιέφερε. D και γκάζι και όλα μια χαρά.
-
Αυτά τα κιβώτια που μπαίνουν πλέον μόνο σε μικρά πόλης παρέχουν την ευκολία οδήγησης. Και αυτό χρειάζονται και ας φιμωνουν τις επιδόσεις.
Το ζητούμενο και στο Jimny ήταν ένα ανθεκτικό και εντελώς απλό αυτόματο κιβώτιο. Σωστή η επιλογή τους.
Νομίζω ότι όσο η συζήτηση στο Jimny περιστρέφεται γύρω από τις επιδόσεις, είμαστε off topic. Ξέρουμε εξαρχής ότι δεν θα προσφέρει οδηγικη ευχαρίστηση αλλά ευχαρίστηση χρήσης. -
Πολύ σωστή η τοποθέτηση του cosneo, αλλά θα μπορούσαν να βάλουν ένα 5άρι. Οι 4 σχέσεις είναι περιοριστικές.
-
Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 30 Νοέμ 2018 05:33
Και αυτόματο απ' όσο βλέπω! Και με μαμά ελαστικά... Επιβεβαιώνει τις προσδοκίες και με το παραπάνω!
Σε ποιό σημείο φάνηκε ότι είναι αυτόματο ?
-
Το γράφει στα σχόλια ο κάτοχος.
-
Είχα 4Χ4 με συμβατικό 4άρι και δύο χρόνια αργότερα του έβαλαν 5άρι.Το οδήγησα και δεν μπορώ να πω ότι κατάλαβα κάτι διαφορετικο....
-
Και γιατί όχι με 3άρι ρε παίδες; Ακόμη πιο ελαφρύ και αξιόπιστο!
Είπαμε να μας αρέσει μια εταιρία, αλλά μη γινόμαστε και σαν τα τρία πιθηκάκια 'see nobody, hear nobody, talk nobody', προκειμένου να δικαιολογήσουμε αυτά που άμα τα έκανε άλλη εταιρία, θα κατακεραυνώναμε...
-
@harisma23: σαφώς θα προτιμούσα ένα 5άρι στο Jimny και έχεις δίκιο ότι δεν πρέπει να δικαιολογούμε πρακτικές που θα κριτικάραμε σε άλλα μοντέλα/εταιρίες. Όμως καλώς ή κακώς στο Jimny το κιβώτιο είναι αυτό που είναι και δεν μπορούμε να το αλλάξουμε. Άρα, όπως έγραψα και πριν, το ερώτημα (για μένα τουλάχιστον) είναι εάν η συγκεκριμένη επιλογή της εταιρίας χαντακώνει το αυτοκίνητο ή είναι κάτι που μπορούμε απλά να αναγνωρίσουμε ως αρνητικό αλλά όχι ως deal breaker κι αυτό προσπαθώ να καταλάβω απ' την κουβέντα και τα reviews.
Τώρα, το να συζητάμε ότι υπάρχουν και τομείς που μπορεί να υπερέχει το 4άρι ή έστω να μην κάνει μεγάλη διαφορά απ' το 5άρι στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο δε σημαίνει ότι θα το προτιμούσαμε. Μέρος της κουβέντας είναι και καλό είναι να τα λέμε, αρκεί να μην ξεχνάμε ότι αναλύονται στο πλαίσιο ότι του ότι ένα 5άρι θα ήταν πιο ισορροπημένη επιλογή. Από την άλλη κάποιος μπορεί πράγματι να θεωρεί ότι το 4άρι ταιριάζει καλύτερα (ή ότι δεν κάνει διαφορά από 5άρι), οπότε ας επιχειρηματολογήσει αναλόγως.
PS: δεν έχω πλάνα ν' αγοράσω το Jimny απλά το θεωρώ πολύ πολύ ενδιαφέρον ενώ ως off road μάλλον θα προτιμούσα το αυτόματο.
-
φυσικά δεν ξέρουμε αν χωράει το 5άρι ή 6άρι , μπορούν να τα κάνουν μικρά σε μέγεθος και να τα χωρέσουν σε αυτοκίνητα πόλης , μπορούν όμως να γίνουν και μικρά και **ανθεκτικά και με μετατροπέα ροπής **και να συνεργάζονται με 4Χ4 μετάδοση
-
Ακριβώς αυτό. Τα κοντά καταλαμβάνουν πολύ χώρο, γ αυτό και το μεγάλο τόξο στροφής λόγω της μικρής γωνίας στριψηματος των τροχων..
Εντάξει το 5 ειναι καλύτερο από το 4, αλλά και πάλι δεν είναι φοβερή έλλειψη και αυτό λόγω του μετατροπέα ροπής που καλύπτει με πατιναρισμα το κενό της επιπλέον σχέσης.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Ακριβώς αυτό. Ο χώρος για τα κοντά καταλαμβάνει πολύ χώρο, γ αυτό και το μεγάλο τόξο στροφής λόγω της μικρής γωνίας στριψηματος των τροχων..Αυτό που λες ισχύει λόγω των διαφορικών, όχι του κιβωτίου υποπολλαπλασιασμού.
Θεωρώ ότι το 4άρι είναι απλά για περιορισμό του κόστους, όχι λόγω της μίας λιγότερης σχέσης, αλλά επειδή δεν χρειάστηκε να εξελίξουν νέο κιβώτιο.
-
Εγκάρσια δεν είναι τοποθετημένο;
Πιάνει χώρο το κοντο
Suzuki Jimny IV (2018)