Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 900
    • 901
    • 13 / 901
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18008
    407787
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Αν φορτίζεις με νυχτερινό τιμολόγιο, θα έχεις πιο χαμηλή χρέωση. Αν έχεις επιλέξει άλλο πάροχο, θα έχεις πιο χαμηλή χρέωση. Βέβαια, πολύ δύσκολα θα μείνεις στην κατώτερη κλίμακα σε νοικοκυριό που έχει να φορτίσει ΚΑΙ ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        jimptso last edited by

        Το νισαν λιφ θέλει 18.9 kwh x 0.18 =3.4 euro/100 χλμ.
        Όσο καίνε τα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο δηλαδή..κι αν βάλουμε και κέρδος του βενζινα η της εταιρείας με τους φορτιστές..το ξεπερνά το φυσικό αέριο.
        Ξέρει κανείς πόσο στοιχίζει η kwh στους φορτιστές; ; πόσο χρεώνουν; ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • J
          jimptso last edited by

          Dimsabas..που θα το βρεις το νυχτερινό; ; στο σπίτι; ;
          Πόσοι είναι αυτοί που ζουν σε μονοκατοικία και έχουν αυλή να βάλουν το αμάξι σε αυτή; ;
          Αυτοι που ζουν σε διαμερίσματα και τα έχουν παρκαρισμενα τα αυτοκίνητα στο δρόμο..πως θα τα φορτιζουν; ;
          Αυτοι που ζούνε στα διαμερίσματα και έχουν στη πιλοτη πάρκινγκ..από ποιά πρίζα θα πάρουν ρεύμα να φορτισουν; ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by

            Το άρθρο στο καντολιανά είναι βλακώδες. Ξεκινάει σωστά, παραθέτει, επιτέλους, τις σωστές τιμές του ηλ. ρεύματος, αλλά μόνο του ημερήσιου.
            Όταν ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ο μ.ο. των κατόχων ηλεκτρικών τουτού τα φορτίζει το βράδυ με νυχτερινή χρέωση με πιο καλή τιμή και, ευτυχώς και εξόχως, με λιγότερα πηκς στην καμπύλη ζήτησης. Είναι τεχνικο-περιβαλλο-οικονομικό έγκλημα η ημερήσια φόρτιση, και δη η ταχυφόρτιση που τόσο διακαώς περιμένουν κάποιοι και εδω μέσα με ιαχές σε στυλ : 'που είναι το κράτος, που είναι οι ταχυφορτιστές δ.χ.? '
            Εκτός αυτού υπάρχει και η δυνατότητα ιδιοπαραγωγής ρεύματος, με ακόμη πιο ελκυστικές τιμές από και αυτή του νυχτερινού.
            Τζίμπσο, οι ερωτήσεις σου έχουν απαντηθεί πολλάκις στις προηγούμενες σελίδες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              dimsabas last edited by

              Ο χρήστης jimptso έγραψε:
              Dimsabas..που θα το βρεις το νυχτερινό; ; στο σπίτι; ;
              Πόσοι είναι αυτοί που ζουν σε μονοκατοικία και έχουν αυλή να βάλουν το αμάξι σε αυτή; ;
              Αυτοι που ζουν σε διαμερίσματα και τα έχουν παρκαρισμενα τα αυτοκίνητα στο δρόμο..πως θα τα φορτιζουν; ;
              Αυτοι που ζούνε στα διαμερίσματα και έχουν στη πιλοτη πάρκινγκ..από ποιά πρίζα θα πάρουν ρεύμα να φορτισουν; ;

              Όντως έχουν απαντηθεί αλλά ο Jim είναι του φυσικού αερίου και δε διάβαζε τα 'λεκτρικά'.

              Στην επαρχία, που είναι η μισή Ελλάδα, σχεδόν όλοι ζουν σε μονοκατοικία ή έχουν πυλωτή.
              Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όσοι έχουν πυλωτή ή πρόσβαση σε ρεύμα είναι ένα ικανό ποσοστό. 30%; Δε γνωρίζω, τα νούμερα είναι τελείως κατά προσέγγιση. Στα νότια προάστια που μένω εγώ, σχεδόν όλοι.
              Αυτοί που μένουν σε πολυκατοικίες με θέσεις στάθμευσης, ίσως χρειαστεί να κάνουν κάποιες ηλεκτρολογικές εργασίες για να αποκτήσουν πρίζα στη θέση τους. Θα γίνει μια φορά και θα υπάρχει για πάντα.
              Στο σύνολο του πληθυσμού, φαντάζομαι ότι το 40% έχει πρόσβαση σε πρίζα τη νύχτα.

              Αυτοί που ζουν σε διαμερίσματα θα κρίνουν αν τους βολεύει ή όχι. Στο εξωτερικό, πολλοί άπριζοι έχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα φορτίζουν σε ταχυφορτιστές όποτε πάνε για ψώνια, στο σινεμά, σε πολυκαταστήματα. Σίγουρα όμως θα πληρώνουν την κιλοβατώρα πιο ακριβά.

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • fanis75
                fanis75 moderator last edited by

                Ο χρήστης jimptso έγραψε:
                Dimsabas..που θα το βρεις το νυχτερινό; ; στο σπίτι; ;
                Πόσοι είναι αυτοί που ζουν σε μονοκατοικία και έχουν αυλή να βάλουν το αμάξι σε αυτή; ;
                Αυτοι που ζουν σε διαμερίσματα και τα έχουν παρκαρισμενα τα αυτοκίνητα στο δρόμο..πως θα τα φορτιζουν; ;
                Αυτοι που ζούνε στα διαμερίσματα και έχουν στη πιλοτη πάρκινγκ..από ποιά πρίζα θα πάρουν ρεύμα να φορτισουν; ;

                Γίνεται να μένεις σε διαμέρισμα με πάρκινγκ σε πυλωτή (κλειστή όμως ως προς την πρόσβαση) ή υπόγειο να να βγάλεις πρίζα φόρτισης στην δικιά σου θέση στάθμευσης. Πάρα πολλά διαμερίσματα διαθέτουν διακριτές θέσεις στάθμευσης σε υπόγειο ή πυλωτή.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • J
                  jimptso last edited by

                  Αδιαβαστος παιδια..θα καθισω να διαβασω της προηγουμενες σελιδες..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Καθαρά για εγκυκλοπαιδικούς λόγους. Γιατί ως κάτοχος δύο οχημάτων φυσικού αερίου, δε σε αγγίζει τίποτα στο βασίλειο της οικονομίας.

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Game changer το Kona Electric:

                      Youtube Video

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fiverg last edited by

                        http://sportdog.gr/sports/aytokinito/ar ... rw-100-xlm
                        Αυτονομία της πλάκας, δεν πας ούτε Χαλκίδα αν δεν φροντίσεις εκεί να σου δώσει μπαλαντέζα
                        η εκεί τοπική ταβέρνα, για τα ταξίδια σου προφανώς πρέπει να έχεις κάτι άλλο (νοικιάρικο ή οτιδήποτε).
                        Με την τιμή των 32000 ευρώ, αν έχεις όχημα με κόστος κίνησης 8 ευρώ/100 που κοστίζει περί τις
                        25000, θέλεις περίπου 120000 χλμ αστικών -και μόνο- μετακινησεων για να αποσβέσεις την διαφορά.
                        Μπορεί βέβαια να βγει ο Κούλις και μετά το 2020 να γεμίσει η ελλάδα ταχυφορτιστές (θα σας πάει
                        και την κιλοβατώρα όμως στα 5 ευρώ όπως λένει οι συριζαίοι), με Αλάξις θα τρώτε πιτρέλαιο στην μάπα εσ' αεί 🙂

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Όπως έχει η κατάσταση σήμερα στη χώρα μας, 'ταξίδι' και 'ηλεκτρικό αυτοκίνητο' δε συνδυάζονται στην ίδια πρόταση. Ή 'ηλεκτρικό αυτοκίνητο' και 'μοναδικό αυτοκίνητο της οικογένειας'.
                          (Εδώ που μένω έχει μερικά ωραία γκαράζ, όπου η i3 παρκάρει δίπλα σε Μ6 ή σε Range Rover).

                          Τώρα, για κοντινές βολτίτσες, μια χαρά κάνει το Leaf. Από τη Βουλιαγμένη, η Χαλκίδα είναι 100 χιλιόμετρα, 105 αν πάω από την Αττική οδό. Εννοείται πως αν σου έρθει η όρεξη να πας να προσκυνήσεις στον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσσο, το ξεχνάς την ίδια στιγμή. Η δε μπαλαντέζα, εκτός που είναι λίγο ξεφτίλα, δε θα σου δώσει παρά 20-25 χιλιόμετρα αυτονομίας. Το άρθρο λέει ότι χρειάζεται 21 ώρες φόρτισης σε απλή πρίζα. Πόσο θα κάτσεις στην ταβέρνα; Ένα δίωρο;

                          Το Kona έχει τη διπλάσια αυτονομία κι αρκετά κοντινή τιμή. Καθιστά το Leaf μια ανούσια αγορά.

                          Από εκεί και πέρα, η σύγκριση με το όχημα των 25 χιλιάδων ευρώ και των 8 ευρώ στα 100 γίνεται μόνο επί οικονομικής βάσης. Γιατί σε οδηγική βάση, απλώς δεν μπορεί να γίνει σύγκριση.

                          1. τα ηλεκτρικά έχουν τόσο ανωτέρα χαρακτηριστικά οδήγησης, που μετά δε θες με τίποτα να γυρίσεις σε κινητήρα εσωτερικής καύσης.
                          2. και τόσο μειωμένη γκάμα, που αφήνουν παραπονεμένες πολλές κατηγορίες αμαξώματος. Αν θες επταθέσιο. Αν θες τετρακίνητο τζιπ, τι επιλογές έχεις; Μόνο το Tesla Model X με εξαψήφια τιμή αγοράς. Αστεία πράγματα...

                          Τέλος πάντων, σε 2-3 θα έχουμε κατακλυσμό μοντέλων. Ας ελπίσουμε να έχουμε και κατακλυσμό ταχυφορτιστών.

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            Ο χρήστης fiverg έγραψε:
                            http://sportdog.gr/sports/aytokinito/article/488502/dokimh-nissan-leaf-to-hlektriko-poy-kaiei-1-9-eyrw-100-xlm
                            Αυτονομία της πλάκας, δεν πας ούτε Χαλκίδα αν δεν φροντίσεις εκεί να σου δώσει μπαλαντέζα
                            η εκεί τοπική ταβέρνα, για τα ταξίδια σου προφανώς πρέπει να έχεις κάτι άλλο (νοικιάρικο ή οτιδήποτε).
                            Με την τιμή των 32000 ευρώ, αν έχεις όχημα με κόστος κίνησης 8 ευρώ/100 που κοστίζει περί τις
                            25000, θέλεις περίπου 120000 χλμ αστικών -και μόνο- μετακινησεων για να αποσβέσεις την διαφορά.

                            Με 220 χλμ αυτονομία άνετα πας και γυρνάς Χαλκίδα (είναι περί τα 150-160χλμ, ανάλογα που μένεις) χωρίς άλλη φόρτιση και χωρίς να αδειάσει τελείως η μπαταρία. Απλά θα πηγαίνεις αργά (με 100-110 χαω).

                            Απόσβεση ναι, θα αργήσεις πολύ να κάνεις - εάν κάνεις ποτέ, γιατί δεν ξέρουμε πως θα διαμορφωθεί το κόστος ρεύματος στο μέλλον και επίσης εάν η απόσβεση γίνει π.χ. στα 10 χρόνια, μπορεί η αλλαγή μπαταρίας να ανεβάσει τον χρόνο απόσβεσης ακόμα περισσότερο.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Απόσβεση δε θα κάνεις με τίποτα. Πέρα από κόστος ρεύματος κι ενδεχόμενη αντικατάσταση μπαταρίας, τα ηλεκτρικά έχουν τρομερή απαξίωση γιατί:

                              1. ο κόσμος είναι επιφυλακτικός με τη ζωή των μπαταριών. Όσο περνούν τα χρόνια, όλο και σαφέστερη εικόνα έχουμε για την πτώση τους.
                              2. οι εξελίξεις τρέχουν με καταιγιστικό ρυθμό. Τα ηλεκτρικά πρώτης γενιάς έχουν φάει φρίκη στην Ευρώπη. BMW i3 πενταετίας με τη μικρή μπαταρία; 50 χιλιάρικα το 2013; Άλλα αυτοκίνητα με αυτονομία στα 150 χιλιόμετρα; Ποιος να δώσει σοβαρά χρήματα για αυτά, όταν πλέον έχουμε μοντέλα των 500 χιλιομέτρων;

                              Εν ολίγοις, καινούριο ηλεκτρικό ΔΕΝ αγοράζεις στην Ελλάδα του 2018, εκτός αν είσαι πολύ φραγκάτος. Αυτό που ίσχυε δηλαδή και μέχρι σήμερα.

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fiverg last edited by

                                Με 220 χλμ Χαλκίδα δεν πας που να χτυπιέσαι χωρίς να φορτίσεις εκεί. Για τον ίδιο λόγο που δεν αφήνεις να γυρίσεις με 'λαμπάκι' βενζίνης ή πετρελαίου. Γιατί αν σου τύχει κάτι στον δρόμο και πρέπει να περιμένεις καμιά ώρα με την οικογένεια μέσα με a/c η καλοριφέρ αναμμένα, χαίρεται...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Τώρα θα διαφωνήσουμε για τη Χαλκίδα; Ή είχες σκοπό να αγοράσεις Leaf κι έχεις εξοχικό στη Χαλκίδα και χαλιέσαι;

                                  Επίσης, η αυτονομία του Leaf μπορεί να κυμανθεί αρκετά πάνω από τα 220 χιλιόμετρα. Τόσο μέτρησαν αυτοί, κινούμενοι προφανώς με κανονικούς ρυθμούς, δηλαδή στον αυτοκινητόδρομο με 130.
                                  Το Drive έλεγε για 240 χιλιόμετρα στη δοκιμή του. Αν το πας συντηρητικά, τότε θα πλησιάσεις το επίσημο νούμερο των 270 χιλιομέτρων. Θα είναι ξενέρωμα να κινείσαι στη δεξιά λωρίδα με 90 αλλά στην ανάγκη (ας πούμε στα μισά της επιστροφής βλέπεις ότι έχει πέσει η αυτονομία) θα το κάνεις.

                                  Να και το δίκτυο με τους φορτιστές στη χώρα μας:

                                  https://www.nissan.gr/vehicles/new-vehi ... ving_tools

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fiverg last edited by

                                    Καλά, βάλε και Σούνιο, το ίδιο είναι σχεδόν. Απλά καταδυκνείω την μη πρακτικότητα του συγκεκριμένου οχήματος
                                    για οτιδήποτε άλλο εκτός αστικών διαδρομών.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Σούνιο από πού; Γιατί μου φαίνεται εύκολος προορισμός. Το θέμα είναι αν έχεις εξοχικό στην Πάτρα, πηγαίνει ή όχι; Τα μέχρι τώρα δεδομένα λένε ότι πηγαίνει αλλά συντηρητικά.

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • nickthetrib
                                        nickthetrib last edited by

                                        @dimsabas
                                        Κάναμε αμάν για γλιτώσουμε τα κολωνάκια στο Κορινθος - Πάτρα να μπορούμε να πάμε σαν άνθρωποι σε 2 ώρες Ρίο με 120-140χαω και μετά για Άρτα.
                                        Τώρα θα έχουμε τα κινητά εμπόδια με τα Ρεύματα και τα Φυσικά Αέρια που θα πηγαίνουν σαν κότες με 80 χλμ για να φτάσουν στον προορισμό τους !!!
                                        Αν ΘΕΛΕΤΕ να κάνετε οικονομία ΠΑΡΤΕ ΚΤΕΛ και σταματήστε αυτά τα περί συντηρητικών και λοιπών μ@λ@κιών.
                                        Ρευμα μονο για πόλη και αν έχεις κλειστό γκαράζ, αλλά και πάλι αν κάνεις 100-150χλμ την μέρα μέσα στην πόλη τον ήπιες με το ρέυμα
                                        Φ.Α αν τα πρατήρια είναι max 5 χλμ από το σπίτι, την δουλειά σου ή το μέρος των διακοπών σου

                                        Καλή η οικονομία αλλά όχι να βάζουμε και μπελάδες στο κεφάλι μας, που θα φορτίσω ή που θα βάλω Φ.Α., ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!

                                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          super-t last edited by

                                          Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
                                          @dimsabas
                                          Κάναμε αμάν για γλιτώσουμε τα κολωνάκια στο Κορινθος - Πάτρα να μπορούμε να πάμε σαν άνθρωποι σε 2 ώρες Ρίο με 120-140χαω και μετά για Άρτα.
                                          Τώρα θα έχουμε τα κινητά εμπόδια με τα Ρεύματα και τα Φυσικά Αέρια που θα πηγαίνουν σαν κότες με 80 χλμ για να φτάσουν στον προορισμό τους !!!
                                          Αν ΘΕΛΕΤΕ να κάνετε οικονομία ΠΑΡΤΕ ΚΤΕΛ και σταματήστε αυτά τα περί συντηρητικών και λοιπών μ@λ@κιών.
                                          Ρευμα μονο για πόλη και αν έχεις κλειστό γκαράζ, αλλά και πάλι αν κάνεις 100-150χλμ την μέρα μέσα στην πόλη τον ήπιες με το ρέυμα
                                          Φ.Α αν τα πρατήρια είναι max 5 χλμ από το σπίτι, την δουλειά σου ή το μέρος των διακοπών σου

                                          Καλή η οικονομία αλλά όχι να βάζουμε και μπελάδες στο κεφάλι μας, που θα φορτίσω ή που θα βάλω Φ.Α., ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!

                                          ¯_(ツ)_/¯

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Αν κάνεις 100-150 χιλιόμετρα την ημέρα μέσα στην πόλη, θα βρεις την υγειά σου με το ρεύμα. Εκεί που θα ήθελες 12-18 ευρώ με τη βενζίνη, θα σου αρκούν 2-3 ευρώ. Και θα βρούμε την υγειά μας κι οι υπόλοιποι, αφού δε θα επιβαρύνεις στο ελάχιστο την αττική ατμόσφαιρα με ρύπους.

                                            Από εκεί και πέρα, πόσα Leaf θα πουληθούν στην ελληνική αγορά ώστε να τα πετυχαίνεις συνέχεια μπροστά σου όποτε πας στην Πάτρα και να σε ενοχλούν; Μπορώ να δεχτώ οποιοδήποτε λογικό επιχείρημα. Απολαμβάνω το διάλογο και μαθαίνω συνέχεια πράγματα από τις κουβέντες μας με όλα τα μέλη. Αλλά το να μου λες ότι τα ηλεκτρικά που θα πηγαίνουν συντηρητικά θα σου δυσχεραίνουν το ταξίδι, σόρι αλλά είναι πολύ υπερβολικό. Απορώ γιατί τόσο μένος και τόση εμπάθεια με την ηλεκτροκίνηση...

                                            Το φυσικό αέριο δεν πρόκειται να κινηθεί στη δεξιά λωρίδα. Όπως τώρα στην αριστερή κινούνται μόνο οι πολύ φραγκάτοι με τις Χ5 και τα μικρά πετρέλαια (πχ Clio που καίνε ελάχιστα), σκέψου πώς θα κινούνται τα ΦΑ με τόσο χαμηλό κόστος κίνησης. Εκτός αν είναι οι καταθλιπτικές στιγμές που θα καίει βενζίνη. Αλλά όχι ότι θα κινηθεί με 90, απλώς θα πηγαίνει με 120-130 αντί για 160+.

                                            ΥΓ. Ωραίες αυτές οι ταμπέλες για ακτίνα 5 χιλιομέτρων από τον τόπο διαμονοεργασιοδιακοπών.

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 900
                                            • 901
                                            • 13 / 901
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr