-
*Αλλαγές στον τρόπο εξέτασης για διπλώματα οδήγησης φέρνει το πολυνομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή, οι οποίες πιθανότατα θα ισχύσουν από την 1η Μαΐου.
Πιο συγκεκριμένα, το άρθρο 219 του πολυνομοσχεδίου προβλέπει τέλος στις παραστάσεις και νέο σύστημα εξετάσεων, οι οποίες θα γίνονται με τη χρήση του ίντερνετ και άλλων τεχνολογικών μέσων.
Το άρθρο 219 αναφέρει:
“Για τη διασφάλιση της συνέχειας της εκτέλεσης του έργου της δοκιμασίας των προσόντων και της συμπεριφοράς υποψηφίων οδηγών και οδηγών, την εξυπηρέτηση των υποψηφίων, την προάσπιση της οδικής ασφάλειας, τη διαφύλαξη των εσόδων του Κράτους, και μέχρι την ομαλή μετάβαση στο νέο καθεστώς διενέργειας εξετάσεων, το οποίο αποσκοπεί στον πλήρη, αξιόπιστο και αξιοκρατικό έλεγχο των ικανοτήτων των υποψηφίων οδηγών και οδηγών μέσω ανέπαφων μηχανισμών, ήτοι με τη χρήση διαδικτυακών και τεχνολογικών μέσων, προβλέπεται μέχρι την 30η Απριλίου 2018, οπότε θα αρχίσει η εφαρμογή του νέου συστήματος, η εξακολούθηση της διενέργειας του έργου αυτού, όπως πραγματοποιείτο μέχρι την 31.12.2017, συνακολούθως, δε, το σύστημα αμοιβής στους εξεταστές υποψηφίων οδηγών και οδηγών, και στα ελεγκτικά όργανα του εν λόγω έργου (Σ.Ε.Ε.Υ.Μ.Ε.). Με την προτεινόμενη διάταξη, από την 30η Απριλίου το έργο θα εκτελείται εντός του κανονικού ωραρίου εργασίας των δημοσίων υπηρεσιών και εντός του χρόνου που καλύπτεται από την προβλεπόμενη από την νομοθεσία υπερωριακή απασχόληση”.Εξάλλου, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης, περιγράφοντας το νέο τρόπο εξετάσεων, ανέφερε ότι θα δημιουργηθεί ένα control system, για τον έλεγχο της όλης διαδικασίας των εξετάσεων με στόχο ο εξεταστής να βρίσκεται σε απόσταση από τον εξεταζόμενο.
Παράλληλα θα ελέγχεται ηλεκτρονικά όλη η διαδικασία πριν τις εξετάσεις, δηλαδή, στα υποχρεωτικά μαθήματα που πρέπει να κάνει ο υποψήφιος για το δίπλωμα.
Σκοπός είναι να εξαλειφθεί το φαινόμενο της έκδοσης διπλωμάτων με χρηματισμό του εξεταστή.
Με την ψηφιοποίηση των σχολών οδήγησης θα υπάρχει αυστηρός έλεγχος των μαθημάτων για την πιστοποίηση των υποχρεωτικών ωρών διδασκαλίας μέσω συστήματος που θα ελέγχει την παρουσία των εκπαιδευόμενων στον χώρο διδασκαλίας.*
-
*Αλλαγές στον τρόπο εξέτασης για διπλώματα οδήγησης φέρνει το πολυνομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή, οι οποίες πιθανότατα θα ισχύσουν από την 1η Μαΐου.
Πιο συγκεκριμένα, το άρθρο 219 του πολυνομοσχεδίου προβλέπει τέλος στις παραστάσεις και νέο σύστημα εξετάσεων, οι οποίες θα γίνονται με τη χρήση του ίντερνετ και άλλων τεχνολογικών μέσων.
Το άρθρο 219 αναφέρει:
“Για τη διασφάλιση της συνέχειας της εκτέλεσης του έργου της δοκιμασίας των προσόντων και της συμπεριφοράς υποψηφίων οδηγών και οδηγών, την εξυπηρέτηση των υποψηφίων, την προάσπιση της οδικής ασφάλειας, τη διαφύλαξη των εσόδων του Κράτους, και μέχρι την ομαλή μετάβαση στο νέο καθεστώς διενέργειας εξετάσεων, το οποίο αποσκοπεί στον πλήρη, αξιόπιστο και αξιοκρατικό έλεγχο των ικανοτήτων των υποψηφίων οδηγών και οδηγών μέσω ανέπαφων μηχανισμών, ήτοι με τη χρήση διαδικτυακών και τεχνολογικών μέσων, προβλέπεται μέχρι την 30η Απριλίου 2018, οπότε θα αρχίσει η εφαρμογή του νέου συστήματος, η εξακολούθηση της διενέργειας του έργου αυτού, όπως πραγματοποιείτο μέχρι την 31.12.2017, συνακολούθως, δε, το σύστημα αμοιβής στους εξεταστές υποψηφίων οδηγών και οδηγών, και στα ελεγκτικά όργανα του εν λόγω έργου (Σ.Ε.Ε.Υ.Μ.Ε.). Με την προτεινόμενη διάταξη, από την 30η Απριλίου το έργο θα εκτελείται εντός του κανονικού ωραρίου εργασίας των δημοσίων υπηρεσιών και εντός του χρόνου που καλύπτεται από την προβλεπόμενη από την νομοθεσία υπερωριακή απασχόληση”.Εξάλλου, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης, περιγράφοντας το νέο τρόπο εξετάσεων, ανέφερε ότι θα δημιουργηθεί ένα control system, για τον έλεγχο της όλης διαδικασίας των εξετάσεων με στόχο ο εξεταστής να βρίσκεται σε απόσταση από τον εξεταζόμενο.
Παράλληλα θα ελέγχεται ηλεκτρονικά όλη η διαδικασία πριν τις εξετάσεις, δηλαδή, στα υποχρεωτικά μαθήματα που πρέπει να κάνει ο υποψήφιος για το δίπλωμα.
Σκοπός είναι να εξαλειφθεί το φαινόμενο της έκδοσης διπλωμάτων με χρηματισμό του εξεταστή.
Με την ψηφιοποίηση των σχολών οδήγησης θα υπάρχει αυστηρός έλεγχος των μαθημάτων για την πιστοποίηση των υποχρεωτικών ωρών διδασκαλίας μέσω συστήματος που θα ελέγχει την παρουσία των εκπαιδευόμενων στον χώρο διδασκαλίας.*
-
*Αλλαγές στον τρόπο εξέτασης για διπλώματα οδήγησης φέρνει το πολυνομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή, οι οποίες πιθανότατα θα ισχύσουν από την 1η Μαΐου.
Πιο συγκεκριμένα, το άρθρο 219 του πολυνομοσχεδίου προβλέπει τέλος στις παραστάσεις και νέο σύστημα εξετάσεων, οι οποίες θα γίνονται με τη χρήση του ίντερνετ και άλλων τεχνολογικών μέσων.
Το άρθρο 219 αναφέρει:
“Για τη διασφάλιση της συνέχειας της εκτέλεσης του έργου της δοκιμασίας των προσόντων και της συμπεριφοράς υποψηφίων οδηγών και οδηγών, την εξυπηρέτηση των υποψηφίων, την προάσπιση της οδικής ασφάλειας, τη διαφύλαξη των εσόδων του Κράτους, και μέχρι την ομαλή μετάβαση στο νέο καθεστώς διενέργειας εξετάσεων, το οποίο αποσκοπεί στον πλήρη, αξιόπιστο και αξιοκρατικό έλεγχο των ικανοτήτων των υποψηφίων οδηγών και οδηγών μέσω ανέπαφων μηχανισμών, ήτοι με τη χρήση διαδικτυακών και τεχνολογικών μέσων, προβλέπεται μέχρι την 30η Απριλίου 2018, οπότε θα αρχίσει η εφαρμογή του νέου συστήματος, η εξακολούθηση της διενέργειας του έργου αυτού, όπως πραγματοποιείτο μέχρι την 31.12.2017, συνακολούθως, δε, το σύστημα αμοιβής στους εξεταστές υποψηφίων οδηγών και οδηγών, και στα ελεγκτικά όργανα του εν λόγω έργου (Σ.Ε.Ε.Υ.Μ.Ε.). Με την προτεινόμενη διάταξη, από την 30η Απριλίου το έργο θα εκτελείται εντός του κανονικού ωραρίου εργασίας των δημοσίων υπηρεσιών και εντός του χρόνου που καλύπτεται από την προβλεπόμενη από την νομοθεσία υπερωριακή απασχόληση”.Εξάλλου, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης, περιγράφοντας το νέο τρόπο εξετάσεων, ανέφερε ότι θα δημιουργηθεί ένα control system, για τον έλεγχο της όλης διαδικασίας των εξετάσεων με στόχο ο εξεταστής να βρίσκεται σε απόσταση από τον εξεταζόμενο.
Παράλληλα θα ελέγχεται ηλεκτρονικά όλη η διαδικασία πριν τις εξετάσεις, δηλαδή, στα υποχρεωτικά μαθήματα που πρέπει να κάνει ο υποψήφιος για το δίπλωμα.
Σκοπός είναι να εξαλειφθεί το φαινόμενο της έκδοσης διπλωμάτων με χρηματισμό του εξεταστή.
Με την ψηφιοποίηση των σχολών οδήγησης θα υπάρχει αυστηρός έλεγχος των μαθημάτων για την πιστοποίηση των υποχρεωτικών ωρών διδασκαλίας μέσω συστήματος που θα ελέγχει την παρουσία των εκπαιδευόμενων στον χώρο διδασκαλίας.*
-
Πως θα γίνεται ο έλεγχος;Με ηλεκτρονικά βραχιολάκια;
-
Δείτε και εδώ , αναφέρει ο υπουργός περισσότερες λεπτομέρειες.
-
Δωράκι σε κάποια εταιρεία που αναπτύσσει τέτοια συστήματα παρακολούθησης και ελέγχου μυρίζομαι. Αλλά επειδή κάτι τέτοιο θέλει πολύ χρόνο να ετοιμαστεί και να μπει σε όλες τις σχολές οδηγών, μου φαίνεται αδύνατο να παίξει από το Μάιο.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Το βίντεο δεν μου παίζει.
Αυτό με τα υποχρεωτικά μαθήματα, είναι μια ηλιθιότητα που αυξάνει το κόστος για το δίπλωμα.
Για μια χήρα 60 ετών, που αποφάσισε να μάθει οδήγηση, επειδή ο μακαρίτης άφησε ένα αυτοκίνητο στο γκαράζ, και τώρα έχει ανάγκες μετακίνησης, να καταλάβω τα υποχρεωτικά μαθήματα (που και αυτά δεν της φτάνουν!) αλλά ένας νέος άνθρωπος που οδηγεί από πιτσιρικάς;Οι εξετάσεις έπρεπε να ήταν πιο δύσκολες, και όχι αυτή η αστειότητα των δύο παρκαρισμάτων και της οπισθογωνίας.
Οι σχολές προσαρμόζουν την εκμάθηση ανάλογα με τις εξετάσεις, αν υπήρχαν και άλλες δοκιμασίες θα ήταν διαφορετικά, αλλά με τι υποδομές θα κάνει κάτι καλύτερο το «υπουργείο»; -
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Δωράκι σε κάποια εταιρεία που αναπτύσσει τέτοια συστήματα παρακολούθησης και ελέγχου μυρίζομαι.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Βρακί δεν έχει ο κωλος μας λουλούδια θέλει ο λουτσος μας.
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Αυτό με τα υποχρεωτικά μαθήματα, είναι μια ηλιθιότητα που αυξάνει το κόστος για το δίπλωμα.
.........? αλλά ένας νέος άνθρωπος που οδηγεί από πιτσιρικάς;Που οδηγεί δλδ παράνομα χωρίς διπλωμα
-
Τα νέα μέτρα απλά θα ανεβάσουν το κόστος του λαδώματος. Κατά τα άλλα business as usual.
-
Θα γίνεται με bitcoin?
-
Ειναι ενα βημα στο να αποφευχθει το φακελακι ομως.Θα δουμε!
-
Οι εξετάσεις έπρεπε να ήταν πιο δύσκολες, και όχι αυτή η αστειότητα των δύο παρκαρισμάτων και της οπισθογωνίας.
Οι σχολές προσαρμόζουν την εκμάθηση ανάλογα με τις εξετάσεις, αν υπήρχαν και άλλες δοκιμασίες θα ήταν διαφορετικά, αλλά με τι υποδομές θα κάνει κάτι καλύτερο το «υπουργείο»;Μετά την προηγούμενη αλλαγή στη διεξαγωγή των εξετάσεων,το απαιτούμενο παρκάρισμα είναι πλέον ένα (1) κατά την διάρκεια των πρακτικών.Προσωπικά,εξετάστηκα τον Νοέμβριο και πέρασα χωρίς λάδωμα.Οι εξεταστές είχαν πιάσει κουβεντούλα και δεν πήραν χαμπάρι ότι ξεκίνησα με μισοκατεβασμένο χειρόφρενο,πράγμα που συνειδητοποίησα όταν είχα μπει σε πορεία πλέον.Μετά από διαδρομή του 15 λέπτου με όλες τις δοκιμασίες,μου είπαν να κάνω στην άκρη,να ασφαλίσω και στο τέλος 'Να είσαι προσεχτικός'.
Το τωρινό σύστημα εξετάσεων σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο είναι σαφώς ανεπαρκές.Ελπίζω οι αναμενόμενες αλλαγές να μας αλλάξουν τη νοοτροπία του 'Μπαξίς' και 'Ρουσφέτ' που λέει και ο Δ.Αποστολάκης. -
*Από 17 ετών θα μπορούν πλέον οι έφηβοι της χώρας να αποκτήσουν δίπλωμα οδήγησης, όπως προβλέπει το νομοσχέδιο το οποίο θα κατατεθεί στην Βουλή τις επόμενες ημέρες.
Οι 17χρονοι οδηγοί για να έχουν το δικαίωμα να καθίσουν πίσω από το τιμόνι θα πρέπει να περάσουν πρώτα από θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση, ενώ το κανονικό δίπλωμα θα εκδίδεται όταν κλείσουν τα 18 και πάλι μετά από πρακτική εξέταση.
Επιπλέον το νομοσχέδιο περιλαμβάνει την πλήρη χρήση ψηφιακών οπτικοακουστικών μέσων σε κάθε στάδιο της εξεταστικής διαδικασίας, ενώ προβλέπει ελέγχους και επιθεωρήσεις όλων των εμπλεκομένων. Συγκεκριμένα:
Ο ανήλικος θα έχει τη δυνατότητα πριν τα 18 έτη να οδηγεί για διάστημα έξι μηνών ή 100 ωρών, εκ των οποίων οι 10 μπορούν να πραγματοποιηθούν μια ώρα μετά τη δύση του Ηλίου.
Το λεγόμενο σύστημα συνοδευόμενης οδήγησης προβλέπει για άτομα 17 ετών εκπαίδευση από ειδικό εκπαιδευτή, η διεξαγωγή θεωρητικής εκπαίδευσης και η βεβαίωση από την οικεία Διεύθυνση Μεταφορών.
Με το νέο θεσμικό πλαίσιο αρχικής χορήγησης άδειας οδήγησης κατηγορίας Β, καθιερώνεται, σύμφωνα με το νομοσχέδιο ολοκληρωμένο σύστημα συνοδευόμενης οδήγησης για νέους υποψήφιους οδηγούς, μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των 17 ετών, που περιλαμβάνει τα παρακάτω στάδια:
-Συστηματική θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση από εκπαιδευτή υποψηφίων οδηγών.
-Επιτυχή θεωρητική εξέταση.
-Χορήγηση βεβαίωσης από την οικεία Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας του τόπου κατοικίας του ενδιαφερομένου για συνοδευόμενη οδήγηση με συνοδεία ενήλικα-έμπειρου οδηγού που δεν έχει κανένα βαθμό ποινής στο Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών Αυτοκινήτων, Μοτοσικλετών και Μοτοποδηλάτων (Σ.Ε.Σ.Ο.) για διάστημα τουλάχιστον έξι (6) μηνών και επιβεβαιωμένο χρόνο συνοδευόμενης οδήγησης τουλάχιστον εκατό (100) ωρών, εκ των οποίων οι δέκα (10) αφορούν οδήγηση μία ώρα μετά τη δύση του ηλίου.
-Επιτυχή δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς, εφόσον έχει συμπληρωθεί η ηλικία των δεκαοκτώ (18) ετών, προκειμένου να του χορηγηθεί το δικαίωμα άδειας ανεξάρτητης οδήγησης σύμφωνα με τις διατάξεις του π.δ.51/2012
-Η δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς διενεργείται με όχημα κατηγορίας Β που έχει παραχωρηθεί για το σκοπό αυτό στον ενδιαφερόμενο.Ο ανήλικος υποχρεούται σε ασφαλιστική κάλυψη με ευθύνη έναντι τρίτων λόγω σωματικής βλάβης ή ζημιών, περιλαμβανομένης και της χρηματικής ικανοποίησης λόγω ηθικής βλάβης. Ο ενήλικος που θα τον συνοδεύει θα πρέπει να είναι ηλικίας τουλάχιστον 30 ετών, κάτοχος άδειας οδήγησης επί μία πενταετία και να μην του έχει καταλογιστεί κανένας βαθμός ποινής στο point system για χρονικό διάστημα ενός έτους.
Με τη συμπλήρωση των 18 ετών ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί να λάβει την κανονική άδεια οδήγησης, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα έχει υποπέσει σε παραβάσεις για τις οποίες καταλογίζονται βαθμοί ποινής στο Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών.
Αλλαγές και στις εξετάσεις.Συγκεκριμένα με κάμερες και μικρόφωνα τα οποία θα είναι διασυνδεδεμένα στο ίντερνετ ώστε τα οχήματα να είναι on line με το κέντρο ελέγχου του υπουργείου Υποδομών θα είναι το επόμενο διάστημα, τα οχήματα εξέτασης νέων οδηγών. Με το νέο νομοσχέδιο γίνεται προσπάθεια να μπουν νέοι κανόνες και να παταχθεί η παραβατικότητα και η συναλλαγή μεταξύ εξεταστή και εξεταζόμενου.
Κατά την εξέταση των υποψηφίων κάθε εκπαιδευτικό όχημα θα πρέπει απαραίτητα να διαθέτει διαδικτυακή σύνδεση, ώστε να επιτυγχάνεται αδιάλειπτη σύνδεση με το κέντρο ελέγχου του υπουργείου.
Εντός του οχήματος πρέπει να τοποθετείται κάμερα με μικρόφωνο που θα απεικονίζει ευδιάκριτα ολόκληρη την καμπίνα του οχήματος ή τις θέσεις ανάβασης των μοτοσικλετών, σε αδιάλειπτη σύνδεση με το κέντρο ελέγχου. Η θεωρητική εξέταση και η δοκιμασία προσόντων θα μεταδίδονται σε πραγματικό χρόνο και θα καταγράφονται με τη χρήση οπτικοακουστικών μέσων, απεικονίζοντας τον χώρο, τους συμμετέχοντες, το εσωτερικό του εκπαιδευτικού οχήματος και το οδικό δίκτυο στο οποίο κινείται.
Οι υποψήφιοι οδηγοί θα υποβάλλονται πρώτα σε θεωρητική εξέταση και μόνο εφόσον αυτή είναι επιτυχής θα ακολουθεί η δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς.
Η πρακτική εξέταση θα διενεργείται σε δύο στάδια, την ίδια ημέρα. Στο πρώτο στάδιο θα εξετάζονται οι γνώσεις και οι δεξιότητες οδήγησης (πορεία) και εφόσον αυτό ολοκληρωθεί με επιτυχία, θα ακολουθεί η εξέταση στις ειδικές δοκιμασίες. Αν ο υποψήφιος αποτύχει στο δεύτερο στάδιο, θα επανεξετάζεται και στο πρώτο.
Στο πρώτο στάδιο της δοκιμασίας θα εξετάζονται οι γνώσεις και οι δεξιότητες οδήγησης (πορεία). Εφόσον αυτό ολοκληρωθεί με επιτυχία, θα εξετάζονται στο δεύτερο που είναι οι ειδικές δοκιμασίες (π.χ κίνηση και ακινητοποίηση δικύκλου χωρίς λειτουργία κινητήρα, ελικοειδής διαδρομή, πέδηση εκτάκτου ανάγκης, οπισθοπορεία με στροφή κ.α). Οι δοκιμασίες διενεργούνται χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή και εξεταστή, μέσα σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους ή Πίστες Εκπαίδευσης και Εξέτασης Υποψηφίων Οδηγών, οι οποίοι βρίσκονται σε οικεία ή όμορη Περιφερειακή Ενότητα.
Η δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς θα διενεργείται μόνο από έναν εξεταστή, χωρίς την παρουσία του εκπαιδευτή εντός του οχήματος, ενώ και στα δίκυκλα οι υποψήφιοι θα είναι μόνοι τους επί της εκπαιδευτικής μοτοσικλέτας.
Ο εξεταστής για κάθε υποψήφιο θα προκύπτει μέσω ηλεκτρονικής κλήρωσης πριν από την εξέταση κάθε σταδίου.
Οι εξεταστές θα είναι αποκλειστικής απασχόλησης. Το σχέδιο νόμου αναμένεται να καθορίζει και νέα αναδρομική παράταση στην αποζημίωσή τους έως το τέλος του χρόνου, προκειμένου να επιστρέψουν στα καθήκοντά τους και να ξεκινήσουν εκ νέου οι εξετάσεις οδήγησης, οι οποίες έχουν «παγώσει» σε πολλές περιοχές της χώρας λόγω της αποχής των εξεταστών.
Καθορίζονται ειδικά διαμορφωμένοι χώροι για τη διενέργεια των ειδικών δοκιμασιών προσόντων.
Οι παραβάσεις που σχετίζονται με τη διαδικασία χορήγησης διπλωμάτων θα διαχωριστούν σε τρεις κατηγορίες: τις πολύ σοβαρές, στις οποίες θα συμπεριληφθούν η δωροδοκία και η αλλοίωση των αποτελεσμάτων εξέτασης, τις σοβαρές και τις ελαφρές. Σε αυτές τις περιπτώσεις θα αφαιρούνται –μεταξύ άλλων – από τους εκπαιδευτές και τις σχολές οδηγών οι σχετικές άδειες.*
Πηγή -
100 ώρες οδήγησης, οι 10 εκ των οποίων μετά τη δύση του ήλιου. Και πώς θα του ελέγξουν αυτό; Ποιο λαμπρό μυαλό το σκέφθηκε πάλι;
-
Καλά...σιγά μην εφαρμοστούν όλα αυτά! Ποιος θα τα ελέγχει...μπάχαλο θα γίνει και τελικά θα έχουμε 17χρονους κ@υλωμένους στο τιμόνι και κατακόρυφη αύξηση των τροχαίων.
-
Κατατέθηκε στη Βουλή προς ψήφιση το νέο νομοσχέδιο για τη διεξαγωγή των εξετάσεων για τα διπλώματα οδήγησης.
Οι προβλέψεις του νομοσχεδίου δίνουν τη δυνατότητα οδήγησης στους 17χρονους με συνοδό, ενώ υποχρεώνουν τους άνω των 74 ετών σε ανανέωση της άδειας οδήγησης.
Η επιλογή των εξεταστών θα γίνεται με ηλεκτρονική κλήρωση και η διαδικασία θα καταγράφεται από κάμερες εντός των οχημάτων, συνδεδεμένες με το Υπουργείο.
Τα εξέταστρα ανέρχονται στα 15€ ενώ τα πρόστιμα για τους παραβάτες εκπαιδευτές ή εξεταστές φτάνουν μέχρι και τα 6.000€. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
100 ώρες οδήγησης, οι 10 εκ των οποίων μετά τη δύση του ήλιου. Και πώς θα του ελέγξουν αυτό; Ποιο λαμπρό μυαλό το σκέφθηκε πάλι;Πραγματικά
-
Σύλληψη κυκλώματος που εξέδιδε πλαστά διπλώματα οδήγησης με 9 συνολικά συλληφθέντες, 7 υπαλλήλους(ένας εκ των οποίων σε διευθυντική θέση) της Διεύθυνσης Μεταφορών και 2 ιδιοκτήτες σχολών οδήγησης.Κλειστή για το κοινό η διεύθυνση του Υπουργείου Μεταφορών στον Άγιο Δημήτριο.
Όπως ειπώθηκε στις ειδήσεις, ο ''πελάτης'' δεν πήγαινε καν να δώσει εξετάσεις και το δίπλωμα ερχόταν κατευθείαν στο σπίτι του.Ταρίφα από 1.500-2.000€.
Με την υπόθεση ασχολήθηκε το Τμήμα Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ. σε συνεργασία με το Σώμα Ελεγκτών Δημοσίου μετά από ενδείξεις αδικαιολόγητα πολυτελούς και χλιδάτης ζωής κάποιων υπαλλήλων.
Νέο σύστημα διεξαγωγής εξετάσεων για διπλώματα οδήγησης