Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νissan Qashqai J11 [2014-__]
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νissan Qashqai J11 [2014-__]
    • 1
    • 2
    • 186
    • 187
    • 188
    • 189
    • 190
    • 201
    • 202
    • 188 / 202
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    4036
    30811
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xplicit last edited by

      Ευχαριστώ για το thread. Απ' ότι παρατηρώ, σε αντίθεση με το ήδη υπάρχων, αριστερά και δεξιά τα κουμπιά είναι μονής επιλογής και δεν υπάρχει εισαγωγή για sd. Μήπως είναι καμιά από τις γνωστές επιλογές OEM που κυκλοφορούν και την περνάει ο εισαγωγέας? Όταν ρώτησα για την accenta μου έδωσε ο dealer μία επιλογή infotainment στα 800 ευρώ σαν και αυτό από το qq club

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        iceman7 last edited by

        Όχι αυτό είναι μαμα τελείως.

        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          axel12p last edited by

          Συναρμολόγηση Nissan Qashqai - Επεισόδιο 324:

          Κλείνω χθες την πόρτα του χώρου αποσκευών με λίγο περισσότερη δύναμη. Μπαίνω στο αυτοκίνητο και βλέπω την πίσω πλαφονιέρα να έχει πέσει και να κρέμεται από την οροφή από τα καλώδια της

          Εντωμεταξύ, οδηγώντας προχθές το βράδυ, σκεφτόμουν το υπερσύγχρονο συστήμα ημι-αυτόνομης οδήγησης που προσφέρει η Nissan στο νέο Qashqai, πασχίζοντας ταυτόχρονα να δω τον δρόμο με αυτά τα άθλια φώτα με λάμπες αλογόνου που διαθέτει το QQ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spi_duster last edited by

            Η πλαφονιέρα μπορεί πολύ εύκολα να 'πέσει' εάν έχει βγει ηθελημένα έστω μια φορά και δεν τοποθετηθεί σωστά. Συνήθως μπαίνουν χωνευτά. Παίζει να άλλαξες κάποια στιγμή το λαμπάκι της?

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              axel12p last edited by

              Η πλαφονιέρα δεν είχε ξαναβγεί από την θέση της και το λαμπάκι είναι το εργοστασιακό. Ελπίζω να μην της γίνει συνήθεια μόνο και την βλέπω από τον καθρέφτη να κρέμεται!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sera2008 last edited by

                ακριβώς το ίδιο έχω κι εγώ με την πλαφονιερα στο εταιρικό qashqai (28μήνες -68300ΚΜ) - μετά από κλεισιμο του πορτ μπαγκαζ επεσε απο την οροφη και κρεμοταν απο τα καλώδια. Εκτοτε έχει ξανακρεμασει αλλες 2 φορές περνώντας από λακούβες στο δρόμο με ταχύτητες πόλης - 50-60Km/h - Καλα να μην μιλησω για τριγμους και θορυβους - ευτυχως που ειναι εταιρικό και σε 20 μηνες πρώτα ο Θεος θα αλλαχθεί....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spi_duster last edited by

                  Παιδιά δοκιμάστε να βάλετε - σφηνώσετε ένα κομμάτι αφρολέξ μέσα στην φωλιά της πριν την τοποθετήσετε ξανά. Πιστεύω πως θα ησυχάσετε οριστικά. Στα περισσότερα αυτοκίνητα στις φωλιές της πλαφονιέρας τοποθετείται αφρολέξ ακριβώς για αυτό τον λόγο.

                  ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fidelio last edited by

                    Με αυτό το αυτοκίνητο έπρεπε να δίνουν εξαρχής DIY κιτ με αφρολεξάκια και υφασμάτινες ταινίες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Υπερβολές. Δηλαδή στα του ομίλου vag που (σε κάποια) κάποτε έπεφτε ο ουρανός μαζί με τις πλαφονιέρες, τι θα έπρεπε να δίνουν?

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                        Υπερβολές. Δηλαδή στα του ομίλου vag που (σε κάποια) κάποτε έπεφτε ο ουρανός μαζί με τις πλαφονιέρες, τι θα έπρεπε να δίνουν?

                        Αυτά είναι premium....δικαιολογούνται!!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Για κανέναν δεν υπάρχει δικαιολογία πρίμουμ ή όχι. Σιγά μη δικαιολογήσω τον πρίμιουμ χαρακτήρα πχ της bmw Χ1 όταν στα 2,5 χρόνια αποκολλήθηκαν τα καπάκια στις ασφάλειες των θυρών αφήνοντας γυμνό σιδερένιο καρφί που μπρούσε να σκίσει ρούχο, χέρι κλπ.

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                            Για κανέναν δεν υπάρχει δικαιολογία πρίμουμ ή όχι. Σιγά μη δικαιολογήσω τον πρίμιουμ χαρακτήρα πχ της bmw Χ1 όταν στα 2,5 χρόνια αποκολλήθηκαν τα καπάκια στις ασφάλειες των θυρών αφήνοντας γυμνό σιδερένιο καρφί που μπρούσε να σκίσει ρούχο, χέρι κλπ.

                            Ως χιούμορ (και αυτοσαρκασμό) το έγραψα φίλτατε Σπύρε...μην το λαμβάνεις τις μετρητοίς!

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fidelio last edited by

                              Εγώ δεν ξέρω τι λέτε αλλά QQ είχα και στα 4 χρόνια μου είχε βγάλει αρκετά προβλήματα. Όσο για τους τριγμούς, πολλοί και με πολύ DIY για να έρθουν σε αξιοπρεπές επίπεδο. Σε εμπείρία μου με VW σε 2 μέχρι τώρα στην οικογένεια, κανένα απολύτως πρόβλημα. Το ένα (VW BORA) 14 χρόνια απροβλημάτιστα. Το 2ο (VW scirocco 160 Hp) 4 χρόνια δεν έβγαλε τίποτα. Αν θα έβγαζε μετά δεν ξέρω, πάντως και στα 2 δεν έτριξε ποτέ τίποτα και η ποιότητα κύλισης άψογη. Δοκίμασα και Japan «δε σπάει δε χαλάει», αλλά κάηκα δυστυχώς. Ενώ ομολογουμένως ήταν ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο, η ποιότητά του ήταν από άλλο ανέκδοτο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spi_duster last edited by

                                Φάνη, απλά θυμήθηκα πραγματικό γεγονός που συνέβη σε ανθρώπους της οικογένειας μου. Γιατί το σιδερένιο καρφί την έκανε την ζημιά του.

                                ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  @fidelio: Δυστυχώς το QQ α) δεν είναι Japan, αλλά Αγγλία (τραγικό record σε ποιότητα!) και β) δεν επιβεβαιώνει την φήμη του (όπως π.χ. κάποια Αγγλικά Honda). Πέτυχες στην περίπτωση του Ιάπωνα!

                                  @SPI: Σπύρε, το κατάλαβα και σε καταλαβαίνω...απαράδεκτο.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • I
                                    iceman7 last edited by

                                    Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                    Φάνη, απλά θυμήθηκα πραγματικό γεγονός που συνέβη σε ανθρώπους της οικογένειας μου. Γιατί το σιδερένιο καρφί την έκανε την ζημιά του.

                                    Σε ποια Χ1 αναφέρεσαι Σπύρο ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iceman7 last edited by

                                      Ο χρήστης fidelio έγραψε:
                                      Εγώ δεν ξέρω τι λέτε αλλά QQ είχα και στα 4 χρόνια μου είχε βγάλει αρκετά προβλήματα. Όσο για τους τριγμούς, πολλοί και με πολύ DIY για να έρθουν σε αξιοπρεπές επίπεδο. Σε εμπείρία μου με VW σε 2 μέχρι τώρα στην οικογένεια, κανένα απολύτως πρόβλημα. Το ένα (VW BORA) 14 χρόνια απροβλημάτιστα. Το 2ο (VW scirocco 160 Hp) 4 χρόνια δεν έβγαλε τίποτα. Αν θα έβγαζε μετά δεν ξέρω, πάντως και στα 2 δεν έτριξε ποτέ τίποτα και η ποιότητα κύλισης άψογη. Δοκίμασα και Japan «δε σπάει δε χαλάει», αλλά κάηκα δυστυχώς. Ενώ ομολογουμένως ήταν ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο, η ποιότητά του ήταν από άλλο ανέκδοτο.

                                      Παπαρια τζαπαν είχαμε παρει φίλε.
                                      Γαλλακι με κατασκευή από μεθυσμένους αγγλαρες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iceman7 last edited by

                                        Ο χρήστης fidelio έγραψε:
                                        Με αυτό το αυτοκίνητο έπρεπε να δίνουν εξαρχής DIY κιτ με αφρολεξάκια και υφασμάτινες ταινίες.

                                        Μονο για μερακλήδες που πιάνουν τα χέρια τους. Γι αυτό και έχει τόσο φανατικούς οπαδούς. Είναι όσοι έχουν ερωτική σχέση με το αμάξι. Γουστάρουν να του βάζουν χέρι [emoji12][emoji14]

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

                                          Εγώ δεν ξέρω τι λέτε αλλά QQ είχα και στα 4 χρόνια μου είχε βγάλει αρκετά προβλήματα. Όσο για τους τριγμούς, πολλοί και με πολύ DIY για να έρθουν σε αξιοπρεπές επίπεδο. Σε εμπείρία μου με VW σε 2 μέχρι τώρα στην οικογένεια, κανένα απολύτως πρόβλημα. Το ένα (VW BORA) 14 χρόνια απροβλημάτιστα. Το 2ο (VW scirocco 160 Hp) 4 χρόνια δεν έβγαλε τίποτα. Αν θα έβγαζε μετά δεν ξέρω, πάντως και στα 2 δεν έτριξε ποτέ τίποτα και η ποιότητα κύλισης άψογη. Δοκίμασα και Japan «δε σπάει δε χαλάει», αλλά κάηκα δυστυχώς. Ενώ ομολογουμένως ήταν ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο, η ποιότητά του ήταν από άλλο ανέκδοτο.

                                          Παπαρια τζαπαν είχαμε παρει φίλε.
                                          Γαλλακι με κατασκευή από μεθυσμένους αγγλαρες.

                                          = χαμένο το παιχνίδι από τα αποδυτήρια!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mrclouzo last edited by

                                            Και το civic και το προηγούμενο crv ήταν made in england. Αλλά δεν έχουν σχέση με το qq. Καμία σχέση η honda με τη nissan. Απλά οι περισσότεροι αγοραστές νομίζουν ακόμα και σήμερα ότι τα nissan είναι γιαπωνέζικα, τους έμεινε το όνομα και έχασαν τη χάρη.

                                            Όπως έχω ξαναγράψει έκανα πέρυσι περισσότερα από 2.000 χλμ με ένα νοικιάρικο qq 1.5 dci σε Ισπανία και Πορτογαλία. Το αυτοκίνητο ήταν η πλούσια έκδοση (με πανοραμική οροφή, area view κάμερες, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας κλπ). Χάρηκε όλη η παρέα μόλις το είδαμε. Αλλά από τα πρώτα μέτρα κατάλαβα πόσο μέτρια ήταν η ποιότητα κατασκευής και -ακόμα περισσότερο- η συναρμολόγηση. Το αυτοκίνητο ΕΤΡΙΖΕ από παντού. Και στο κοντέρ είχε λιγότερα από 15.000 χλμ. Το πρόβλημα επέτεινε το γεγονός ότι πολλοί δρόμοι εντός πόλεων ήταν πλακόστρωτοι. Δυνάμωνα τη μουσική για να την παλέψουμε. Και δεν σας είπα το καλύτερο. Ο πίσω προφυλακτήρας στην δεξιά πλευρά του είχε βγει ελαφρώς προς τα έξω (στο σημείο που αγκαλιάζει το αμάξωμα, πίσω από τον πίσω δεξιά τροχό). Το είδα κατά την παραλαβή, ο υπάλληλος μου λέει κανένα πρόβλημα. Βγαίνοντας στην εθνική και με 120 στο κοντέρ ακούμε ένα δυνατό θόρυβο σαν να σκάει λάστιχο. Είχε αποκολληθεί ο προφυλακτήρας, τον κράταγαν ελάχιστες βιδούλες. Ο πορτογάλος από την οδική βοήθεια κουνούσε το κεφάλι του, δεν μπορούσε να πιστέψει ούτε αυτός την προχειρότητα της κατασκευής.
                                            Ένα μέτριο αυτοκίνητο είναι που λόγω καλής τιμής (τουλάχιστον στις απλές εκδόσεις), εμφάνισης και ονόματος πουλάει παλαβά. Στο facelift ελπίζω να τα βελτίωσαν όλα αυτά. Έχει πάρει φίλος το 1.6 dci 4x4 στην πολύ πλούσια έκδοση, το πλήρωσε το 2016 32 χιλιάρικα, μπορεί και παραπάνω. Τώρα έχει κάνει περίπου 35.000 χλμ και θέλει να το πουλήσει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 201
                                            • 202
                                            • 188 / 202
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr