Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI Q5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI Q5
    • 1
    • 2
    • 255
    • 256
    • 257
    • 258
    • 259
    • 264
    • 265
    • 257 / 265
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    5282
    25611
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      takisot last edited by

      Πωπω, τρελό κουστούμι indeed..
      Ελπίζω ότι ήταν να πάθει, να το έπαθε..
      Το παλιό δικό μου, μόνο μπόλικο λάδι έκαιγε μετά τα 100 Κ αλλά είχα το manual...
      Ελπίζω να έχουν βελτιώσει την αξιοπιστία των αυτόματων κιβωτίων στα καινούργια (ευτυχώς η 5ετης εγγύηση με βοηθάει να κοιμάμαι πιο ήσυχα)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        takisot last edited by

        Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
        Με γεια σου ! Να το χαρεις με απροβλημάτιστα χιλιόμετρα !

        Ευχαριστώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tkin73 last edited by

          Ο χρήστης takisot έγραψε:
          Πωπω, τρελό κουστούμι indeed..
          Ελπίζω ότι ήταν να πάθει, να το έπαθε..
          Το παλιό δικό μου, μόνο μπόλικο λάδι έκαιγε μετά τα 100 Κ αλλά είχα το manual...
          Ελπίζω να έχουν βελτιώσει την αξιοπιστία των αυτόματων κιβωτίων στα καινούργια (ευτυχώς η 5ετης εγγύηση με βοηθάει να κοιμάμαι πιο ήσυχα)

          Μακάρι φίλε να μην την χρειαστείς να έχεις απροβληματιστα χλμ. Αλλά όταν οι ζημιές βαραίνουν να ξέρεις όλες οι αντιπροσωπείες τις βλάβες τις περνάνε από κόσκινο και ψάχνουν να βρουν τις εξαιρέσεις και πως να σου φορτώσουν ενα μέρος του κόστους και σε εσένα.
          Είναι αποριας άξιο πάντως πως έχουν τόσο χαμηλή αξιοπιστία τόσο ακριβά αμάξια!...άκου εκεί 1 λτ κάθε 1700 χλμ !!! Δλδ μέχρι να αλλάξεις λάδια σύμφωνα με τον Γερμανό φωστηρα μηχανικό τα έχεις αλλάξει ήδη κάνα δυο φορές συμπληρώνοντας!! Αυτό θα πει γερμανική τεχνολογία!!

          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leftgalan last edited by

            Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
            Αμάν ρε Λευτέρη, τι κουστούμια είναι αυτά; Μακάρι να είναι η τελευταία βλάβη και να το απολαμβάνεις χωρίς σκοτούρες από δω και μπρος.

            Για βλάβες στο Q5 γράφει και το μέλος Stefan147, έχει δώσει κι αυτός τα έκτακτά του για το μοτέρ. Νομίζω πως την έχει γλιτώσει από σασμάν.

            Ευχαριστω φιλε μου !

            Σιγα σιγα θα το ξανακατασκευασω και θα ναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΗ ΜΑΣΑΣ !!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              takisot last edited by

              Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:

              Πωπω, τρελό κουστούμι indeed..
              Ελπίζω ότι ήταν να πάθει, να το έπαθε..
              Το παλιό δικό μου, μόνο μπόλικο λάδι έκαιγε μετά τα 100 Κ αλλά είχα το manual...
              Ελπίζω να έχουν βελτιώσει την αξιοπιστία των αυτόματων κιβωτίων στα καινούργια (ευτυχώς η 5ετης εγγύηση με βοηθάει να κοιμάμαι πιο ήσυχα)

              Μακάρι φίλε να μην την χρειαστείς να έχεις απροβληματιστα χλμ. Αλλά όταν οι ζημιές βαραίνουν να ξέρεις όλες οι αντιπροσωπείες τις βλάβες τις περνάνε από κόσκινο και ψάχνουν να βρουν τις εξαιρέσεις και πως να σου φορτώσουν ενα μέρος του κόστους και σε εσένα.
              Είναι αποριας άξιο πάντως πως έχουν τόσο χαμηλή αξιοπιστία τόσο ακριβά αq5μάξια!...άκου εκεί 1 λτ κάθε 1700 χλμ !!! Δλδ μέχρι να αλλάξεις λάδια σύμφωνα με τον Γερμανό φωστηρα μηχανικό τα έχεις αλλάξει ήδη κάνα δυο φορές συμπληρώνοντας!! Αυτό θα πει γερμανική τεχνολογία!!

              Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              Όλα σχετικά είναι αναλόγως των έμπειριων του κάθε ενός από εμάς. Από ότι έμαθα πχ το θέμα του λαδιού αφορά τα q5 πρώτης γενιάς. Ένα μεταγενέστερο ενός φίλου, έχει μηδέν προβλήματα. Εμένα μόνο το λάδι, μετά τα 100 Κ. Βάσει της δίκης μου εμπειρίας, το αυτοκίνητο ήταν σχεδόν απροβλημάτιστο στα 8 χρόνια που το είχα, γι αυτό πήρα το νέο.
              Αν είχα τη δίκη σου εμπειρία, προφανώς θα αγόραζα κάτι άλλο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leftgalan last edited by

                Παντως μεσ τα νευρα μου κανοντας μια καινουρια ερευνα αγορας ….
                ΓΜΤ μου … παλι το Q5 μου γυαλιζει !!!

                το ΑΤΙΜΟ !

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Μπράβο ρε Λευτέρη. Φτιάξ' το και συνέχισε τα χιλιόμετρα. Έτσι κι αλλιώς, αν πουληθεί, δε θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Όταν δουλεύει σωστά, πρέπει να είναι πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο.

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spyrosk last edited by

                    Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
                    Παντως μεσ τα νευρα μου κανοντας μια καινουρια ερευνα αγορας ….
                    ΓΜΤ μου … παλι το Q5 μου γυαλιζει !!!

                    το ΑΤΙΜΟ !

                    Ε τα θέλεις τότε...
                    Καλώς τον Λευτέρη μετά από τόσα χρόνια. Παρακολουθούσα το τοπικό του Q5 το οποίο ήταν από τα μεγάλα σουξέ του φορούμ το 2009,10 όταν μαςπρεοτρεπαν να παίρνουμε δίλιτρα και μετά τα σκίσαν. Τότε εγώ επέλεξα τη Χ3 λόγω χαμηλότερης τιμής και καλύτερου τιμονιού.
                    Θυμάμαι το πόσοι είχαν αγοράσει τότε το q5, πουλούσε τρελά νούμερα παρά τη τιμή του. Είναι αλήθεια ότι ήταν εντυπωσιακό και ξεχώριζε απ όλα τα premium suv της κατηγορίας.
                    Όμως δυστυχώς τα προβλήματα άρχισαν να βγαίνουν σιγά σιγά με το αυτόματο σασμάν και τα λοιπά γνωστά των φίλων μας των Γερμανών (λάδια, γρυλοι, πολλαπλασιαστές). Και στη BMW τα ίδια έχει. Βέβαια αυτό με το κινητήρα και καδένα... τι να πω κρίμα.
                    Δυστυχώς αν και σαν αυτοκίνητα έχουν αρκετα θετικά που ελκύουν τους υποψήφιους της κατηγορίας, από αξιοπιστία πάσχουν και μας ξενερώνουν απίστευτα.

                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                      Μπράβο ρε Λευτέρη. Φτιάξ' το και συνέχισε τα χιλιόμετρα. Έτσι κι αλλιώς, αν πουληθεί, δε θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Όταν δουλεύει σωστά, πρέπει να είναι πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο.

                      Φυσικα και θα πάρει τα λεφτά του πίσω ..
                      Αρκεί το επόμενο...θύμα... Ε ο επόμενος αγοραστής να μην μάθει ποτέ την ιστορία του μοντέλου..
                      Απορώ πόσο λίγες απαιτήσεις έχουν κάποιοι από τόσο ακριβά αμάξια!! Όταν δουλεύει σωστά!....και όταν δεν δουλεύει τι θα κάνουμε; Θα γινόμαστε συνέταιροι και χρηματοδότες των αντιπροσώπων; Τι να πω ίσως κάποιοι βγάζετε τόσο εύκολα τα χρήματα σας που δεν τα υπολογίζετε δεν εξηγείται αλλιώς...

                      Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Eίνα τραγική η κατάσταση στα πρώτα μοντέλα...Και μάλιστα με πολύ μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε ίδια αυτοκίνητα ίδιας περιόδου ,από ότι έχω παρατηρήσει.
                        Ειδικά άμα υπάρχει το dsg...
                        Μόνο στην Αμερική που οι καταναλωτές έχουν δύναμη γινόντουσαν οι επισκευές δωρεάν .Κάπου τα είχα γράψει εδώ από το 2008...
                        Στην Ελλάδα τους έλεγαν ότι η κατανάλωση λαδιού είναι φυσιολογική
                        Και το πρόβλημα είχε παρουσιαστει και νωρίτερα ακόμα και σε passat 2.0fsi πχ.Επίσης κάπου το εχω γράψει εδώ γύρω στο 2005
                        Τέλος πάντων εγω ημουν τυχερός ,εχω ένα Α5 του 2010 και ένα Α4 allroad του 2011 και δεν έχουν παρουσιάσει κάτι.
                        Τα τωρινά μοντέλα πάντως δεν έχουν τόσα προβλήματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:

                          Μπράβο ρε Λευτέρη. Φτιάξ' το και συνέχισε τα χιλιόμετρα. Έτσι κι αλλιώς, αν πουληθεί, δε θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Όταν δουλεύει σωστά, πρέπει να είναι πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο.

                          Φυσικα και θα πάρει τα λεφτά του πίσω ..
                          Αρκεί το επόμενο...θύμα... Ε ο επόμενος αγοραστής να μην μάθει ποτέ την ιστορία του μοντέλου..
                          Απορώ πόσο λίγες απαιτήσεις έχουν κάποιοι από τόσο ακριβά αμάξια!! Όταν δουλεύει σωστά!....και όταν δεν δουλεύει τι θα κάνουμε; Θα γινόμαστε συνέταιροι και χρηματοδότες των αντιπροσώπων; Τι να πω ίσως κάποιοι βγάζετε τόσο εύκολα τα χρήματα σας που δεν τα υπολογίζετε δεν εξηγείται αλλιώς...

                          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          Εγώ προσωπικά δεν τα βγάζω καθόλου εύκολα τα χρήματα. Για αυτό κι όταν κλήθηκα να αγοράσω όχημα, διάλεξα το πιο αξιόπιστο κι όχι αυτό που μου άρεσε.

                          Όμως, ο Λευτέρης έχει δώσει 60 χιλιάρικα να το αγοράσει. 5 χιλιάρικα για το κιβώτιο κι άλλα 3 τώρα. Συν τα τέλη κυκλοφορίας και το φόρο πολυτελείας. Μιλάμε για 70 χιλιάρικα χοντρικά. Αν πάει να το πουλήσει, θα πάρει κάτω από 20. Από τη στιγμή που θα το έχει κάνει καινούριο και δεν έχει δα και τόσα πολλά χιλιόμετρα, νομίζω ότι το πιο λογικό είναι να το κρατήσει και να κάνει άλλα τόσα χιλιόμετρα. Τώρα ξέρει τα τρωτά του σημεία, έχει βρει σωστό μάστορα (σταυρώνουμε τα δάχτυλα να αποδειχθεί ότι είναι τέτοιος), δε νομίζω πως έχει να φοβηθεί πολλά από δω και πέρα.

                          Όσο για το ότι είναι αμαξάρα όταν δουλεύει σωστά, δε νομίζω να διαφωνεί κανείς.

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tkin73 last edited by

                            6 λίτρα λάδι κάθε 10.000 χλμ θα εξακολουθεί να θέλει συμπλήρωμα από τον κάτοχο ή όχι;

                            Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Το 200αρη tfsi φέρει ιμάντα και το
                              211αρη tfsi φέρει καδένα ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                Το 200ρι έχει ιμάντα ναι.Αλλα εχει και δύο μικρές καδένες.Η μια για το δεύτερο εκκεντροφόρο και η δεύτερη για την αντλία λαδιού.

                                Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leftgalan last edited by

                                  Ακριβως . Δεν πρόκειται να το πουλησω . Διοτι για να ξαναπαρω το ιδιο τωρα θελω 70.000 , Ούτως η αλλως τα αυτοκίνητα τα κραταω .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fidelio last edited by

                                    Τουλάχιστον τώρα με την επισκευή θα σταματήσει να καίει και λάδια. Εγώ δε μπορώ να αποκλείσω το γεγονός πως και αυτό έπαιξε το ρόλο του στη βλάβη. Στην ουσία ο κινητήρας δούλευε μόνιμα με χαμηλότερη στάθμη και με ανομοιογενές μείγμα λαδιού.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Αν συμπλήρωνε και ήταν εντός των ορίων, δεν δούλευε με ανεπαρκή πίεση ελαίου. Το ότι έκαιγε λάδια ήταν το σύμπτωμα, όχι η γενεσιουργός αιτία. Η αιτία μάλλον ήταν στα τσιμουχάκια των βαλβίδων.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fidelio last edited by

                                        Ή τα ελατήρια που ανέφερε πως έτσι κι αλλιώς ήταν προβληματικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostis20 last edited by

                                          Aπό τα ελατήρια ήταν το πρόβλημα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 last edited by

                                            Συγνώμη αλλά να ρωτήσω κάτι? Αφού γνωστό εδώ και κοντά 6-7ετία πόσο ριμάδια είναι τα Q5 2009-2012 και παρατήρησες την κατανάλωση λαδιού, δεν έκανες τίποτα γι' αυτό? Άπλα συμπλήρωνες? Εγώ πχ στα 110Κ χλμ που απλά δεν πήγαινε άλλο, μαζί με τα μπλιελοπίστονα άλλαξα και καδένα και αντλία νερού μιας και ήταν ανοιχτό το μοτέρ οπότε ίσως έτσι γλίτωσα κάποια επιπλέον παρατράγουδα.

                                            Όπως και να χει έχουμε υποστεί τραγικό service από πλευράς εισαγωγικής και πολύ κοροϊδία. Ευτυχώς από το 2012 και μετά έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ τα Audi. Παραμένουν άχρωμα και άοσμα αλλά τουλάχιστον είναι πλέον αξιόπιστα. Βοηθάει πολύ και η εγγύηση 5ετίας που δίνουν πια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 255
                                            • 256
                                            • 257
                                            • 258
                                            • 259
                                            • 264
                                            • 265
                                            • 257 / 265
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr