-
Ανεξάρτητα από μαρκες κλπ εμένα ως τρίτο ένα πράγμα που είδα σήμερα με ξένισε απίστευτα.
Σε όλη την έκθεση τόσες αμαξάρες ανοιχτές και προσβάσιμες.
Το Τουαρεγκ κλειστο!
Έλεος ρε τσιπηδες !!! -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ανεξάρτητα από μαρκες κλπ εμένα ως τρίτο ένα πράγμα που είδα σήμερα με ξένισε απίστευτα.
Σε όλη την έκθεση τόσες αμαξάρες ανοιχτές και προσβάσιμες.
Το Τουαρεγκ κλειστο!
Έλεος ρε τσιπηδες !!!Μια μερα πήγα εγώ και δεύτερη αλλη παρέα , μια χαρά ανοιχτό ηταν. Ευτυχως δηλαδή γιατί θα ξενέρωνα πολυ!
Εσυ ποτέ πηγές και ηταν κλειστό ?
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Ανεξάρτητα από μαρκες κλπ εμένα ως τρίτο ένα πράγμα που είδα σήμερα με ξένισε απίστευτα.
Σε όλη την έκθεση τόσες αμαξάρες ανοιχτές και προσβάσιμες.
Το Τουαρεγκ κλειστο!
Έλεος ρε τσιπηδες !!!Μια μερα πήγα εγώ και δεύτερη αλλη παρέα , μια χαρά ανοιχτό ηταν. Ευτυχως δηλαδή γιατί θα ξενέρωνα πολυ!
Εσυ ποτέ πηγές και ηταν κλειστό ?
Sent from my iPad using Tapatalk
απόψε και ήμουν κανα 3ωρο + εκεί και δεν ....
Σχολιάζονταν αρνητικά και ήθελα να το δω πραγματικα.Παντως πολύ φθηνό πλαστικό ρε σεις στα περισσότερα πια αμάξια.
Ακόμα και 30.000 + αμάξια απέπνεαν φθήνια.
Μόνο οθονιτσες και γκατζετακια και η απτή ποιότητα χαμένη. -
Κρίμα βλακεία ! Εμένα με είχε χαλάσει το κλειδωμένο Grand Ch. Όταν xc90, x5, Touareg ήταν ανοιχτά.
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
https://korkortonline.se/en/theory/reac ... -stopping/
Δειτε και μετα τα μετρα ακινητοποιησης του αυτοκινητου σας στις ταχυτητες που θελετε και βγαλτε συμπερασμα.
Τα τιγκουαν τι αποστασεις ακινητοποιησης επιτυγχανει;
Υπαρχουν σχετικες δοκιμες;Στα τουνελ μη τρεχετε με πολυ υψηλες ταχυτητες. Ο κινδυνος πολλαπλασιαζεται.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
https://korkortonline.se/en/theory/reaction-braking-stopping/Δειτε και μετα τα μετρα ακινητοποιησης του αυτοκινητου σας στις ταχυτητες που θελετε και βγαλτε συμπερασμα.
Τα τιγκουαν τι αποστασεις ακινητοποιησης επιτυγχανει;
Υπαρχουν σχετικες δοκιμες;Στα τουνελ μη τρεχετε με πολυ υψηλες ταχυτητες. Ο κινδυνος πολλαπλασιαζεται.
36 μετρα με επαναλαμβανομενες μετρησεις!!!
Κορυφαια απλα ενω μερικοι εδω μεσα το περασαν στο ντουκου γιατι ειναι vw -
Νίκο δεν νομίζω κανείς να ασχολήθηκε με το τι μάρκα είναι το αμάξι . Αυτό που σχολιάσαμε είναι ότι στους Α/Δ υπάρχουν όρια , κάμερες , κακοί οδηγοί , προκλητικοί οδηγοί , ηλίθιοι οδηγοί , προβλήματα σχεδιασμού και διάφορα άλλα θέματα που είναι δύσκολο να πηγαίνεις με τέτοιες ταχύτητες για μεγάλο διάστημα .
Ολοι έχουμε πάει 200+ κάποιες φορές , αλλά για λίγο σε ανοικτό δρόμο με θέα , καλές καιρικές συνθήκες και χωρίς να έχουμε άλλους κοντά .
Προχτές πηγαίνοντας στο κομμάτι Κηφισιά - Αγιος Στέφανος , είχαμε νταλίκες που πήγαιναν στην μεσαία και ξαφνικά μία ξεφόρτωτη νταλίκα πήγε και προσπέρασε από την αριστερή .
Στην Γερμανία θα έχανε το δίπλωμα του και αυτός και οι άλλοι της μεσαίας , αλλά εδώ ο καθένας κάνει ότι θέλει .
Δηλαδή αν κάποιος ερχόταν με 180 θα έπρεπε να κατέβει στα 80-90 που προσπέρναγε η νταλίκα την άλλη φορτωμένη νταλίκα .Επειδή γράφτηκαν πολλά από χτες , αρχικά να σου πω ότι δεν προσβάλλομαι και η κοντρίτσα μου αρέσει .
Γράφτηκε όμως για την Γερμανία και τους δρόμους .
Την περίοδο 1990-2010 παίζει να έχω κάνει κοντά 50.000 χλμ στους γερμανικούς Α/Δ . Εχω δει πολλά . Τα πρώτα χρόνια είχε φώτα , αλλά τους κυνήγησαν , οπότε είχαμε κόλλημα στους προφυλακτήρες . Ηταν ενοχλητικό και φοβιστικό , ιδιαίτερα γιατί το μεγαλύτερο κομμάτι είναι 2 λωρίδες , οπότε έβγαινες στην αριστερή να προσπεράσεις με 120-130 μία νταλίκα και από το πουθενά σου ερχόταν ένα αμάξι προφυλακτήρα .Οσο περνάνε τα χρόνια αυτό άρχισε να μειώνεται , ενώ η αύξηση της κυκλοφορίας και τα συχνά μποτιλιαρίσματα άλλαξαν την λογική του κόσμου , όπως και η αύξηση της τιμής των καυσίμων .
Από την άλλη , περνάμε και εμείς πάντα την κρίση της μέσης ηλικίας , εκεί γύρω στα 40-50 , όπου κοιτάμε τι έχουμε κάνει και θέλουμε να πάρουμε το αντίτιμο του κόπου μας με την κατοχή ενός καλού αυτοκινήτου , μια και γυναίκα είναι δύσκολο και ακριβό να αλλάξουμε , ενώ δεν έχουμε τις άκρες των μουσουλμάνων που επιτρέπονται μέχρι τέσσερις .
Είναι ωραίο το συναίσθημα όντως . Αλλά η σύνεση πρέπει να υπάρχει .
Με τον φίλο μου που τρέχει , το ταξίδι είναι βαρετό . Μέχρι και ο ίδιος βαριέται τον εαυτό του και το άγχος του...
Οπότε συνήθως προτιμάει να έρχεται μαζί μου σαν συνοδηγός απολαμβάνοντας γαλλική άνεση με μεγάλη μωτ , αλλά όχι αγχωτική καθότι το όρια +20 -30 τηρείται σχεδόν πάντα , μια και παραπάνω και καίμε πολύ και το άγχος για κάμερες και ραντάρ είναι ενοχλητικό . -
Την αγαπη μου
Καλημερα -
Άψογη τοποθέτηση cruiser!
Το μόνο που έχω να προσθέσω σε σχέση με τις ταχύτητες σε εθνικές οδούς, είναι ότι έχοντας οδηγήσει αρκετά χιλιάδες χιλιόμετρα στις autobahn πάντα αισθανόμουν πιο ασφαλής από οποιαδήποτε άλλης χώρας (από τις κλασικές δυτικοευρωπαϊκές που γνωρίζω) εθνική οδό.
-
Και τα αμαξια ομως ειναι πολυ καλυτερα κανοντας τις προσπερασεις ευκολες και πιο ασφαλεις προφανως...σε αντιθεση προφανως με τον ελληνικο μ.ο οχηματων
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
https://korkortonline.se/en/theory/reaction-braking-stopping/
Δειτε και μετα τα μετρα ακινητοποιησης του αυτοκινητου σας στις ταχυτητες που θελετε και βγαλτε συμπερασμα.
Τα τιγκουαν τι αποστασεις ακινητοποιησης επιτυγχανει;
Υπαρχουν σχετικες δοκιμες;Στα τουνελ μη τρεχετε με πολυ υψηλες ταχυτητες. Ο κινδυνος πολλαπλασιαζεται.
36 μετρα με επαναλαμβανομενες μετρησεις!!!
Κορυφαια απλα ενω μερικοι εδω μεσα το περασαν στο ντουκου γιατι ειναι vwΣτα οποία μέτρα δεν έχεις υπολογίσει την απόσταση που θα έχεις διανύσει μέχρι να ξεκινήσεις να πατάς το φρένο (reaction distance) και η οποία είναι τουλάχιστον άλλα 20 μέτρα.
Στα 200Kmh η reaction distance προφανώς διπλασιάζεται, ενώ η απόσταση φρεναρίσματος τετραπλασιάζεται.Αν επομένως με το Tiguan θέλεις 36+20=56 μέτρα για να φρενάρεις από τα 100Kmh, τότε για να ακινητοποιηθείς από τα 200Kmh θέλεις 144+40=184 μέτρα! Οπότε αν δεις κάτι μπροστά σου στα 200 μέτρα να σου κόβει τον δρόμο, πιθανότατα θα προλάβεις να σταματήσεις εγκαίρως!
-
Απορώ πόση εμβέλεια έχει το ραντάρ του adaptive cc που έχουν όριο τα 160kmh. Προφανώς τα έχουν υπολογίσει όλα αυτά για να έχει συγκεκριμένο όριο, ενώ αυτό δεν έχει και τον παράγοντα χρόνο αντίδρασης που έχει ένας άνθρωπος.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ανεξάρτητα από μαρκες κλπ εμένα ως τρίτο ένα πράγμα που είδα σήμερα με ξένισε απίστευτα.
Σε όλη την έκθεση τόσες αμαξάρες ανοιχτές και προσβάσιμες.
Το Τουαρεγκ κλειστο!
Έλεος ρε τσιπηδες !!!σήμερα το μεσημέρι στο praktiker αργυρουπολης παρκάρω το δικό μου δίπλα δε ένα γκρι r line .Καθως σκεφτόμουν ότι έπρεπε πάρω έκδοση r line ,παρκάρει ένα Touareg χρυσάφι .Το ποιο ωραιο suv που έχω δει ποτέ .Μακρα καλητερο από Volvo XC90 και Audi q8.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Εξωτερικά ήταν πράγματι πολύ όμορφο και γι αυτό ήθελα γεύση και από μέσα
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Ανεξάρτητα από μαρκες κλπ εμένα ως τρίτο ένα πράγμα που είδα σήμερα με ξένισε απίστευτα.
Σε όλη την έκθεση τόσες αμαξάρες ανοιχτές και προσβάσιμες.
Το Τουαρεγκ κλειστο!
Έλεος ρε τσιπηδες !!!σήμερα το μεσημέρι στο praktiker αργυρουπολης παρκάρω το δικό μου δίπλα δε ένα γκρι r line .Καθως σκεφτόμουν ότι έπρεπε πάρω έκδοση r line ,παρκάρει ένα Touareg χρυσάφι .Το ποιο ωραιο suv που έχω δει ποτέ .Μακρα καλητερο από Volvo XC90 και Audi q8.
Sent from my iPhone using Tapatalk
το καινουριο touareg θεωρειται εξαιρετικο αμαξι. Κριμα ομως που η τιμη του ειναι σχεδον 3χ του tiguan
Να πω επισης οτι εχουμε καινουριο τιμοκαταλογο vw , ο οποιος περιλαμβανει και tiguan με ημερομηνια 7/11.
https://www.volkswagen.gr/content/dam/vw-ngw/vw_pkw/importers/gr/pricelists/november2018/Tiguan.pdf/_jcr_content/renditions/original./Tiguan.pdfΕνδιαφερον εχει το γεγονος οτι οι 1.5 κινητηρες δεν ειναι στο 'πορτοκαλι' και δειχνει (υποτιθεται) τους σωστους ρυπους/τελη. Μηδαμινες διαφορες. Μονο, που δεν εχω ιδεα αν θα συνεχισουν να μετρωνται και απο 1/1 με τον ιδιο τροπο
-
Ο χρήστης dtzgr έγραψε:
Από τότε που στην Ελλάδα άνοιξαν τα ιδιωτικά, περνάει ο πάσας ένας!
Ενώ το ελληνικό δημόσιο είναι συνώνυμο της αδεκαστης εφαρμογής του νόμου και των διαδικασιών, γνωστό για την υπευθυνότητα και την αποτελεσματικότητα του σε ο,τι εμπλέκεται.
Ντάξει, ξεσπάθωσες κατά του Δημοσίου;
Γεγονός είναι ότι στα δημόσια μπορούσες να κοπείς, ενώ στα ιδιωτικά περνάς και κάρο με γαϊδουράκι!!! -
Σε δύο εκθέσεις που επισκέφτηκαν σήμερα για να πάρω προσφορές μου είπαν ότι από το νέο έτος θα αυξηθούν τα τελη ταξινομησης κατά περίπου 11%...!
Ο ένας μου είπε ότι σε επικείμενη παραγγελία κλειδώνει η τιμή, ο άλλος ότι θα το επομισθω εγώ. Έχετε ακούσει τίποτα για αύξηση των τελών.? -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από τότε που στην Ελλάδα άνοιξαν τα ιδιωτικά, περνάει ο πάσας ένας!
Ενώ το ελληνικό δημόσιο είναι συνώνυμο της αδεκαστης εφαρμογής του νόμου και των διαδικασιών, γνωστό για την υπευθυνότητα και την αποτελεσματικότητα του σε ο,τι εμπλέκεται.
Ντάξει, ξεσπάθωσες κατά του Δημοσίου;
Γεγονός είναι ότι στα δημόσια μπορούσες να κοπείς, ενώ στα ιδιωτικά περνάς και κάρο με γαϊδουράκι!!!Έχω την εντύπωση ότι έχεις τις ίδιες πιθανότητες να περάσεις ένα σαπάκι από ιδιωτικό ή δημόσιο ΚΤΕΟ. Αλλάζουν μόνο τα 'διαδικαστικά'. Στο ιδιωτικό ΚΤΕΟ ο υπάλληλος θα στο περάσει για να διατηρήσει την δουλειά του, ακολουθώντας την εντολή (γραμμή) της διεύθυνσης, η οποία προσδοκά να παίρνει εσαεί το πενηντάρικο από σένα ως πελάτη. Στο δημόσιο ΚΤΕΟ θα περάσει αφού λάβει το πενηντάρικο ο υπάλληλος (ο οποίος δεν έχει φόβο για τη δουλειά του) ή το 'κύκλωμα'.
Αυτά με βάση τις διηγήσεις διαφόρων, καθώς προσωπικά δεν είχα ποτέ σαπάκι στην κατοχή μου.
-
Από προσωπική εμπειρία, άριστο αυτοκίνητο κόπηκε σε δημόσιο για παρέκκλιση 2% στο φρενόμετρο. Μπορεί να ήθελαν απλά λάδι, αλλά δεν μου το ζήτησαν. Αντιστρόφως, μεγάλα μπουρδέλα πέρασαν άνετα στα ιδιωτικά...
-
Ο χρήστης chronis.marinis έγραψε:
Σε δύο εκθέσεις που επισκέφτηκαν σήμερα για να πάρω προσφορές μου είπαν ότι από το νέο έτος θα αυξηθούν τα τελη ταξινομησης κατά περίπου 11%...!
Ο ένας μου είπε ότι σε επικείμενη παραγγελία κλειδώνει η τιμή, ο άλλος ότι θα το επομισθω εγώ. Έχετε ακούσει τίποτα για αύξηση των τελών.?πριν περιπου ενα μηνα μου ειχαν πει οτι η κοσμοκαρ θα εχει τις ιδιες τιμες μεχρι 31/8/18 και οτι οποιαδηποτε αλλαγη θα την επωμιστει ο αγοραστης απο 1/9 και μετα. Το μονο κομματι της τιμης που δεν μπορουν να πουν με σιγουρια ειναι τα τελη κυκλοφοριας. Το καινουριος τιμοκαταλογος (νοεμβριου) που εχει βγει, εχει τα ισχυοντα τελη κυκλοφοριας, αλλα περιμενουν να δουν τι θα γινει απο πρωτοχρονια.
Αν δεις τη συζητηση μας στις προηγουμενες σελιδες, θα δεις οτι η αβεβαιοτητα υπαρχει λογω αλλαγης τροπου μετρησης ρυπων, η οποια επηρεαζει εκτος απο τα τελη κυκλοφοριας και το τελος ταξινομησης . Μου κανει φοβερη εντυπωση ομως που σου ειπε ο ενας οτι ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ θα αυξηθουν τελη ταξινομησης. Εκτος αν φοβουνται οτι θα υπαρχουν μεγαλοι χρονοι αναμονης για νεα αυτοκινητα και σκεφτονται οτι σε παραγγελια που μπει τον ιανουαριο μπορει να το αυτοκινητο να μην εχει εκτελωνιστει εως 31/8. Δεν διευκρινισα ποτε αν αυτο το 'κλειδωμα' τιμων ισχυε για αυτοκινητα που θα εκτελωνιζοταν μεχρι 31/8 ή για αυτοκινητα που θα εμπαιναν παραγγελια εως 31/8.Αν ενδιαφερεσαι για αγορα μεσα στον επομενο χρονο (ανεξαρτητου μαρκας), περιμενε μεχρι να εχουν ολοι σαφη εικονα των ρυπων που θα ισχυσουν για την νεα χρονια και μετα μην καθυστερησεις πολυ να βαλεις παραγγελια. Δεν θελω να επεκταθω περισσοτερο μιας και τα εχουμε συζητησει εις μακρος εδω, ψαξε λιγο τις προηγουμενες σελιδες (πριν το debate γυρω απο το αν ειναι ασφαλες να πηγαινει ενα αυτοκινητο με 200χλμ/ω για μεγαλο χρονικο διαστημα )
VW Tiguan 2016