-
Βαρυμπόμπη -είσοδος παλαιάς περιφερειακής Θεσσαλονίκης είναι ακριβώς 478 χλμ .
Πριν 28 χρόνια με τα ραντάρ ανύπαρκτα , αλλά και με τον δρόμο 1+1 . τα διόδια λιγότερα , αλλά με σταμάτημα , το έκανα σε 4 ώρες ακριβώς με μια ΒΧ 1,4 των 75 αλόγων . Με πέρασμα μέσα από Αγιο Κωνσταντίνο , με φανάρια στην Λάρισα και στην Κατερίνη και με τα Τέμπη .
Πριν λίγα χρόνια φίλος με μεγάλο σεντάν με εξακύλινδρο κινητήρα και με άκρες στην εξουσία το έκανε σε 3,05 .
Οπότε σιγά το κατόρθωμα . Και το καύσιμο πολύ για ντίζελ . Πάρα πολύ .
Το δικό μου δίλιτρο ατμοσφαιρικό γαλλικό σεντάν βενζίνης έχει 65 λίτρα ρεζερβουάρ και σε ταχύτητες όρια+20 στον αυτοκινητόδρομο παίζει στα 8,5-9 λίτρα .
Σε ταξίδια στο εξωτερικό την περασμένη δεκαετία που νοίκιαζα αμάξια , ντίζελ και σεντάν όλα , οι καταναλώσεις σε ταξίδια στους Γερμανικούς αυτοκινητόδρομους ήταν γύρω 7 λίτρα . Εχω νοικιάσει και γκράντ ντίζελ την ίδια εποχή που το είχα εδώ βενζίνης . 12,5 μέση το ντίζελ , 16,5 η βενζίνη...
-
Μια και τα θυμάσαι τόσο καλά, μήπως θυμάσαι πόσα κιλά ήταν τότε το αυτοκίνητο αλλά και ο οδηγός του? Για την κατανάλωση να πω πως για τέτοια μέση ταχύτητα, δεδομένου του βάρους του οχήματος συν των επιβατών (τουλάχιστον δύο) πιστεύω πως είναι πολύ καλή.
-
Το αυτοκίνητο 945 αλλά ο οδηγός του ήταν πάντα άρχοντας ....
Υπήρξα και διψήφιος μέχρι τα 25 μου , ας όψεται ο στρατός...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
.... Και το καύσιμο πολύ για ντίζελ . Πάρα πολύ .Το δικό μου δίλιτρο ατμοσφαιρικό γαλλικό σεντάν βενζίνης έχει 65 λίτρα ρεζερβουάρ και σε ταχύτητες όρια+20 στον αυτοκινητόδρομο παίζει στα 8,5-9 λίτρα .
Σε ταξίδια στο εξωτερικό την περασμένη δεκαετία που νοίκιαζα αμάξια , ντίζελ και σεντάν όλα , οι καταναλώσεις σε ταξίδια στους Γερμανικούς αυτοκινητόδρομους ήταν γύρω 7 λίτρα . Εχω νοικιάσει και γκράντ ντίζελ την ίδια εποχή που το είχα εδώ βενζίνης . 12,5 μέση το ντίζελ , 16,5 η βενζίνη...
Εχεις χασει λιγο τη μπαλα κανωντας παντα αναφορες για εποχες του 1821[emoji28]
Το καυσιμο δεν ειναι πολυ οταν η ταχυτητα ηταν γυρω απο τα 200 και μονο στα διοδια τουνελ ηταν χαμηλα.
Το δικο σου ατμοσφαιρικο που πηγαινειες +20 σημαινει 150 μαξιμουμ. Καταλαβαινεις οτι δεν εχει σχεση με τα 210 μαξιμουμ?
Η καταναλωση για diesel εινια παρα πολυ καλη και σιγουρα τη πετυχαίνουν πολλα 2λιτρα -
Νικο συμφωνούμε. Μια διόρθωση μόνο... δεν είναι 150 μαξιμουμ αλλά 151 με την βοήθεια του θεού και του αέρα.
-
Ο άλλος που το έκανε 3.05 είχε 300 άλογα σε σεντάν και πήγαινε συνέχεια 230-250 γιατί είχε άκρες είπαμε . Και αυτό μόλις πριν 3-4 χρόνια .
Οπότε μάλλον θα πέρναγε από πάνω σας χαλαρά...
Σε τρολάρω βέβαια , γιατί αυτό που έκανε είναι άνευ ουσίας . Το έχουν κάνει μερικά εκατομμύρια οδηγοί σε όλο τον κόσμο , αλλά ελάχιστοι το ανεβάζουν στα φόρουμ σαν κατόρθωμα...
Προφανώς και εμένα αν δεν με ακουμπούσε η εξουσία και μου πλήρωναν την βενζίνη , θα το πήγαινα 210 που το έχω πάει κάποιες φορές στην αρχή που το πήρα ...
Τώρα για να είμαι ήσυχος και να ρισκάρω μόνο το 20άρι , όρια + 20...
Αλλά κομπλεξικοί υπάρχουν πάντα . Οπως ένα ζώο με Χ3 που στα τούνελ του Αγίου Κων/νου πήγαινε με 150 .
Τουλάχιστον είχε πληρώσει έξτρα για να ανάψουν αυτόματα τα φώτα . Γιατί κυκλοφορούν πολλοί κλειδολάγνοι που στα τούνελ δεν ανάβουν φώτα . -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Τα λογια περιττα
Ο Χάρος βγήκε παγανια... σίγουρα σταματούσε στα διόδια και δεν έσπαγε μπάρες;.... συγχαρητήρια στην τροχαία εθνικης οδού! Για 3.5 ώρες πήγαινε με 210 και ακόμα κυκλοφορεί και ποσταρει φωτογραφίες....
Τα λόγια περιττά.
https://m.youtube.com/watch?v=XHQMu9LNgIU
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Καθόλου χάρος, αν οι συνθήκες το επέτραπαν!!!
-
210Χ3,5 ώρες και σπασμένες μπάρες… το ξεχειλώσαμε πάλι.
Χωρίς στάση και χωρίς ουρές στα διόδια (άδειος δρόμος ή e-pass) και με τα όρια στα τούνελ, ο χρόνος και η μέση ταχύτητα βγαίνει με 160-180. Λίγες είναι οι καμπές στην Ε75 που πας κάτω από 150, αλλά είναι θέμα συνθηκών και οδηγού. Ο συγκεκριμένος οδηγός μπορεί να πάει και πολύ καλύτερα, άρα το αυτοκίνητο είναι πολύ σταθερό, εμπνέει εμπιστοσύνη για να μην κόβεις και μάλλον είναι και άνετο για να κρατάς τέτοιο ρυθμό χωρίς στάση.
Η κατανάλωση είναι καλή, αλλά τόσο (8-9) καίνε και τα ανταγωνιστικά. Η μέση ταχύτητα είναι το αξιοσημείωτο για ψηλό και βαρύ όχημα, σε ίδιου κινητήρα σεντάν ή κουπέ δεν θα μου έκανε εντύπωση -
Το 210 ο ίδιος που ανέβασε την φωτογραφία το έγραψε δεν το έγραψα εγώ. Κάτι θα ξέρει. Και epass να έχεις πρέπει να κόβεις ταχύτητα από τα 180 στα 40-50 για να σε πιάσει αυτό σου ρίχνει πολύ τον μο. Επίσης τα τούνελ μόνο των Τεμπών είναι σχεδόν 12 χλμ και συνολικά καμία 20αρια οπότε αν κινούταν με 80-100 που είναι το όριο την σταθερή ταχύτητα των 160 την ξεχνάμε δεν βγαίνει το 136.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το ερώτημα είναι γιατί θα έπρεπε να ανέβει στο φόρουμ αυτή η φωτό , αν δεν είσαι 15χρονος και λες πόσο μακρυά κατουράς ...
Τι σημαντικό έκανε που δεν μπορούμε να κάνουμε όλοι οι υπόλοιποι , αν είμαστε το ίδιο ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ με αυτόν .
Οπότε επειδή δεν είμαστε το ίδιο ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ πρέπει να τον κράξουμε και μάλιστα αγρίως . Για να καταλάβει και να προσέχει και τον εαυτό του και τους άλλους .Γιατί έχουμε πήξει στους χεράδες που σκοτώνουν ανθρώπους και σκοτώνονται και οι ίδιοι , όπως με την πόρσε του Βακάκη που σκότωσε την μάνα και το παιδί , αλλά και τον φίλο του και τον εαυτό του .
Ο φίλος μου που έτρεχε με το 6κύλινδρο των 100000 € , έκανε το ίδιο και ήμουν μέσα στο πίσω κάθισμα , όταν στην αριστερή λωρίδα της Αθηνών-Κορίνθου λίγο πριν τα τούνελ μας έσκασε το πίσω αριστερό λάστιχο , όταν έτρεχε με 210 χαω . Ευτυχώς και το αμάξι και αυτός μας κράτησε . Ευτυχώς τώρα το έχει πουλήσει , έχει μία πόρσε , αλλά εκεί δεν χωράω και δεν μπαίνω μέσα και έχω ησυχάσει .
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καθόλου χάρος, αν οι συνθήκες το επέτραπαν!!!**Ποιός **κρίνει αν οι συνθήκες το επέτρεπαν; Ο χάρος, μάλλον.... ε;
-
Για να βγάλεις μεσο όρο 130 χλμ ΑΘήνα Θεσσαλονική δεν χρειάζεται να κάνεις μεγάλες καγκουρίες.
Έχει μαξ 50 χλμ που πρέπει είσαι μαξ100,(τούνελ,Αλμυρός κα) . (βάζοντας μέσα και τα μπλόκα που σου βγάζει το αππλικεισον)
Έχεις υπολοιπα που μπορείς να είσαι 160-170 χωρίς ιδιαίτερη πίεση.
Και έχεις αρκετά slowdown για τα διόδια. (επιβράδυνση εως τα 20 και επιτάχυνση)
λίγο παραβάτης -->130 (3¨41)
σχεδον νομοταγής -->117 (4¨05) βάζοντας κόφτη στα 145
νομοταγής --> 110 (4¨22) βαζοντας κοφτη στα 135 -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Έχεις υπολοιπα που μπορείς να είσαι 160-170 **χωρίς ιδιαίτερη πίεση.
**Ρωτήθηκαν και οι υπόλοιποι χρήστες της οδού που πηγαίνουν χωρίς να πιέζουν τους υπόλοιπους και το νόμο κι όμως έχουν έναν κάγκουρα να τους ανάβει φώτα,να τους κολλάει από πίσω και να τους στολίζει κάθε 2-3 λεπτά;
Αλλά... αυτά είναι κινητά εμπόδια που εμποδίζουν το τεστ μας, θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλειά μας (το ακούσαμε κι αυτό -- να διαμαρτύρεται ο κινούμενος με 180 χλμ ότι φταίει αυτός που πάει με 130χλμ που δεν εκανε στην άκρη με αποτέλεσμα να κινδυνέψουν και οι δύο) και όχι μόνο δεν μας νοιάζουν αλλά αν ήταν στο χέρι μας θα τους κλείναμε στο σπίτι να πλέκουν αντί να οδηγούν -- δεν ντρέπονται λίγο... ε;
-
Ο χρήστης dtzgr έγραψε:
Έχεις υπολοιπα που μπορείς να είσαι 160-170 **χωρίς ιδιαίτερη πίεση.
**Ρωτήθηκαν και οι υπόλοιποι χρήστες της οδού που πηγαίνουν χωρίς να πιέζουν τους υπόλοιπους και το νόμο κι όμως έχουν έναν κάγκουρα να τους ανάβει φώτα,να τους κολλάει από πίσω και να τους στολίζει κάθε 2-3 λεπτά;
Αλλά... αυτά είναι κινητά εμπόδια που εμποδίζουν το τεστ μας, θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλειά μας (το ακούσαμε κι αυτό -- να διαμαρτύρεται ο κινούμενος με 180 χλμ ότι φταίει αυτός που πάει με 130χλμ που δεν εκανε στην άκρη με αποτέλεσμα να κινδυνέψουν και οι δύο) και όχι μόνο δεν μας νοιάζουν αλλά αν ήταν στο χέρι μας θα τους κλείναμε στο σπίτι να πλέκουν αντί να οδηγούν -- δεν ντρέπονται λίγο... ε;
Δοκιμές αυτού του είδους προυποθέτει σχετικά άδεια αριστερή λωρίδα. Έαν έχει κίνηση συνήθως προσαρμόζεσαι σε αυτήν εκτός και εαν είσαι θερμοαιμος εικοσάρης.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
...Ενα δίκιο το εχεις, οι συνεχόμενες υψηλές ταχύτητες θέλουν τέλεια συντηρημένο αυτοκίνητο γιατί η καταπόνηση σε κινητήρα ,σασμάν, διαφορικό, φρένα είναι πολύ μεγάλες και φυσικά θέλεις τέλεια αμορτισερ και ελαστικά . Δυστυχώς εκτός απο ελάχιστα τμήματα των εθνικών οδών οσοι εχουν δοκιμάσει να οδηγήσουν με μεγάλες ταχύτητες θα εχουν διαπιστώσει οτι η επιφάνεια του δρόμου δεν είναι τόσο ομαλη οσο φαίνεται στις μικρότερες ταχύτητες ,υπάρχουν λακούβες που μπορούν να διαλύσουν ενα ελαστικό για να μη πω για τα διάφορα εξαρτήματα οχημάτων και κομμάτια διαλυμένων ελαστικών απο νταλίκες που σε κάθε ταξίδι συναντώ.
Το τελευταίο καιρό εχω γίνει υποστηρικτής του μεγάλου Χουάν Μανουέλ Φάτζιο που σε κάποιο παλιό τεύχος των 4Τ είχε δηλώσει πως ποτε δεν έτρεχε πάνω απο τα 180 χλμ/ωρα σε δημόσιο δρόμο ,το θεωρούσε επικίνδυνο ακόμα και στην αυτομπαν , την εποχή που το διάβασα είχα ενα swift gti που κάπου εκει ήταν η τελική του και έβλεπα στις φωτο του άρθρου την SL που είχε ο Φάτσιο και έλεγα αυτό στα 180 θα εχει 3000 στρ τι μας λέει τώρα ο παππούς αλλα μετα απο πολύχρονη εμπειρία με αυτοκίνητα με υψηλές τελικές τελικά είχε δίκιο δεν αξίζει τον κόπο ,τα έξοδα και προπάντων τον κίνδυνο που βάζεις τον εαυτό σου (θεωρώ δεδομένο οτι τέτοια παιχνίδια γίνονται μόνο με τον οδηγό και χωρίς αλλα αυτοκίνητα στον ορίζοντα) !
-
Το λάστιχο μας έσκασε γιατί χτύπησε μάλλον με το πλάι πάνω σε κάτι μάτια γάτας που είχε περίπου 30 πόντους απόσταση από το στηθαίο , πηγαίνοντας με τα 210 χαω .
Αλλά θα πρέπει πάντα να σκεφτόμαστε ότι είμαστε πάνω σε μηχανήματα που όσα συστήματα ασφάλειας και να έχουν η στραβή μπορεί να γίνει .
-
Εμένα αποκολλήθηκε το πέλμα σε ελαστικό σε φρενάρισμα … - 100 όταν μου βγήκε νταλίκα να περάσει άλλη νταλίκα , κολοgoodyear ουτε λακκούβα ουτε σίδερο ουτε μάτια γάτας ενα οριακό φρενάρισμα ενός χρόνου λάστιχο!
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Το ερώτημα είναι γιατί θα έπρεπε να ανέβει στο φόρουμ αυτή η φωτό , αν δεν είσαι 15χρονος και λες πόσο μακρυά κατουράς ... [emoji38]Τι σημαντικό έκανε που δεν μπορούμε να κάνουμε όλοι οι υπόλοιποι , αν είμαστε το ίδιο ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ με αυτόν .
Οπότε επειδή δεν είμαστε το ίδιο ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ πρέπει να τον κράξουμε και μάλιστα αγρίως . Για να καταλάβει και να προσέχει και τον εαυτό του και τους άλλουςΕνω εσενα οταν λες '
Πριν 28 χρόνια με τα ραντάρ ανύπαρκτα , αλλά και με τον δρόμο 1+1 . τα διόδια λιγότερα , αλλά με σταμάτημα , το έκανα σε 4 ώρες ακριβώς με μια ΒΧ 1,4 των 75 αλόγων . Με πέρασμα μέσα από Αγιο Κωνσταντίνο , με φανάρια στην Λάρισα και στην Κατερίνη και με τα Τέμπη'
πριν τοσα χρονια με εκεινους τους δρομους και αυτο το αυτοκινητο πρεπει να σε αφησουμε γιατι οδηγουσες citroen και εξαιρεισαι!!!
Εχεις ξεφυγει προ πολλου -
Παιδιά δεν χρειάζεται να κάνουμε τις μιξοπαρθένες. Όλοι μας κάποια στιγμή (μάλλον περισσότερες ) έχουμε υπερβεί τα όρια και όχι μόνο στις ηλικίες των 15... Είναι η ανάγκη για έκκριση αδρεναλίνης που σποραδικά έως και συχνά την έχουμε... Τέσπα, με την τροπή που πήρε η κουβέντα μου θυμίσατε δυνατές συγκινήσεις. Καλά όλα τα σύγχρονα καλούδια ασφάλειας άνεσης κλπ μα τίποτε δεν συγκρίνεται με τα 200 του μιραφιόρι έξω από τα καμένα βούρλα ξημερώματα με τελικό προορισμό την Λάξμαν . Ωραίο και το πισοκίνητο έσκορτ και πολύ παιχνιδιάρικο αν κατεβαίνεις ξημερώματα από Αράχωβα για Λιβαδειά. Απίστευτη η Αλφα σουντ στα στροφιλίκια του Διστόμου όπως και η Α33 εκεί που κάτι 3άρες και ΒΧ σου έβγαζαν τα συκώτια. Να στε καλά και οι δύο.
Τώρα μας έχουν φτιάξει ΕΟ με προδιαγραφές να προσγειωθεί αιρ-μπας. Όποιος λέει πως δεν έχει τρέξει έστω και μια φορά σε αυτούς τους δρόμους με το καινούργιο του τουτού... απλά λέει πως ποτέ δεν τον ένοιαζε να πηδήξει την όμορφη καθηγήτρια στο σχολείο που όλοι μα όλοι γούσταραν. Αυτός δεν θα μπορούσε σε καμιά περίπτωση να είναι φίλος μου.
VW Tiguan 2016