-
Πήγα σήμερα το πρωί στην έκθεση και το είδα.
Το αμάξι ήταν ότι ποιοτικότερο υπήρχε στην έκθεση!
Βέβαια, από χώρους είναι στην ουσία το c3 σε crossover,όμως βλέποντας και το DS7, στην ποιότητα δεν έχει γίνει καμία έκπτωση με τον μεγαλύτερο αδερφό του.Είναι μια ποιοτική μικρογραφία του!
Πολύ καλό! -
Και εγώ τα βρήκα λίγο μικρά για τα γούστα μου , και το DS3 και το DS7 αλλά η αισθητική τους είναι'αλλού'' για αυτοκίνητα τέτοιας κατηγορίας.
-
Το αμάξι αυτή την στιγμή θα είναι μία κατηγορία μόνο του , εκτός αν το Τ-κρος είναι πολύ ποιοτικότερο του Αρόνα . Αν βγεί Q1 πάλι θα έχει αντίπαλο .
Οι τιμές του θα είναι κοντά στο Τ-ροκ , αλλά στην Ελλάδα δεν θα πάει ιδιαίτερα . Πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες έχει να πάει το μεγάλο το 7 γιατί οι τιμές του είναι καλές , αλλά είναι και μεγάλο .
Οι τιμές του μικρού μπαίνουν σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα , οπότε μόνο σαν αμάξι πλουσίων μαμάδων ή πλουσιοκόριτσων θα παίξει . Δεν είναι κατ΄ ανάγκη κακό αυτό , αφού τέτοιο κοινό θέλει .
Επιλογή για μαζικότερες πωλήσεις μόνο μέσω λήζινγκ θα μπορούσε, με λογική Τογιότα .Βέβαια ίσως είναι και επιλογή της εταιρείας να μην πουλάει πολλά , άλλωστε δεν θα έχει και τα μαγαζιά για να τα υποστηρίξει , ώστε να κερδίσει τον πρίμιουμ χαρακτήρα που έχει βάλει στόχο για το 2030 .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Οι τιμές του μικρού μπαίνουν σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα , οπότε μόνο σαν αμάξι πλουσίων μαμάδων ή πλουσιοκόριτσων θα παίξει.
Πλουσιοαγοριων δλδ όχι? Τι υπονοείς ότι είναι αυτοκίνητο gay?
-
Συνήθως τα πλουσιοαγόρια ενδιαφέρονται για επιδόσεις και στησίματα , οπότε μάλλον θα κοιτάξουν άλλα μοντέλα γενικά και όχι τόσο για δέρματα κλπ .
Οι γκέι θεωρούνται από τις πιο σοβαρές αγορές γιατί ξοδεύουν ασύστολα .
Πιστεύω ότι το αμάξι πάει ακριβώς απέναντι στο κάντρυμαν και στοχεύουν το ίδιο κοινό .
-
Εμένα μ'αρέσει, πολύ. Να ανησυχώ;
-
Μπα , μπορεί να σου αρέσουν και τα πλουσιοκόριτσα...
-
Θελω να το δω και απο κοντά, αλλα εαν βγει σε υβριδικό βλέπω να είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου!
-
Πήγα χθες στην έκθεση και τα είδα. Ενώ το DS7 μου άρεσε παρά πολύ (αν υπήρχε και τετρακίνητο θα ήταν κορυφαίο) , το DS3 Crossback το βρήκα για τα γούστα μου ότι ασχημότερο έχω δει τα τελευταία χρόνια μέσα και έξω.Ευτυχώς που ήταν μαύρο και έκρυβε την ασχήμια.....Πραγματικά με εντυπωσίασε αρνητικα.
-
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Πήγα χθες στην έκθεση και τα είδα. Ενώ το DS7 μου άρεσε παρά πολύ (αν υπήρχε και τετρακίνητο θα ήταν κορυφαίο) , το DS3 Crossback το βρήκα για τα γούστα μου ότι ασχημότερο έχω δει τα τελευταία χρόνια μέσα και έξω.Ευτυχώς που ήταν μαύρο και έκρυβε την ασχήμια.....Πραγματικά με εντυπωσίασε αρνητικα.Μήπως είσαι απ αυτούς που τους αρέσει το multipla??? [emoji12]
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Το είδα σήμερα το απόγευμα στην έκθεση. Παρά πολύ όμορφο, μέσα - έξω, για τα δικά μου γούστα. Η ποιότητα του εσωτερικού όμως δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Ειδικά με το t roc, η σύγκριση είναι αδύνατη, μιλάμε για χαοτική διαφορά. Απίστευτο μαλακό δέρμα παντού, μεγάλες οθόνες και τρομερή αισθητική. Όμως από χώρους δυστυχώς είναι το ίδιο με το c3, πολύ πιο στενάχωρο από το c3 aircross.
-
Φαίνεται και από τις διαστάσεις ότι θα είναι πιο στενάχωρο από το αιρκρος . Το αιρκρος πράγματι είναι μακράν το πιο άνετο και το πιο ευρύχωρο Β σουβ . Αλλά το κρος-μπακ απευθύνεται σε άλλο κοινό και αυτή είναι και η μαγκιά του ομίλου να πιάνουν όλες τις επιθυμίες του κοινού . Περιμένουμε και το νέο 2008 του χρόνου .
Στην κατηγορία του 3008 πάντως και τα 4 έχουν διαφορετική στόχευση .
-
Επίσκεψη σήμερα στην έκθεση .
Το μικρό 3άρι ντι-ες . Είναι μικρό . Οπως είπα τα πλουσιοκόριτσα μετά τις επιλογές 500 . μίνι , σμάρτ , θα έχουν και το 3 ντι-ες . Ο κόσμος εντυπωσιασμένος από τα δέρματα , το σχήμα του ιδιαίτερο αλλά εμένα δεν με βόλεψε .
Πολύ πιο άνετο το 3 αιρκρός
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Πολύ πιο άνετο το 3 αιρκρόςΤο C3 Aircross έχει απίστευτους χώρους για το μέγεθός του...έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά οι Γάλλοι. Εάν είχαν λίγο πιο όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό και δυνατότητα για φώτα LED, θα ήταν ακόμα πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό. Για εμένα είναι το καλύτερο B SUV με εξαίρεση το Vitara εάν κάποιος θέλει 4κίνηση.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Το μικρό 3άρι ντι-εςΈβλεπα προχθές το βίντεο με το παλικάρι στο λιμάνι που παρουσιάζει ότι καινούριο αυτοκίνητο έρχεται εδώ νομίζω από το zougla.gr και έδειχνε το ξεφορτωμα του DS3 crossκάτι.
Σχεδιαστικά μου φάνηκε αποκρουστικο. Πολύ ασχημια και ιδίως στην πρόσοψη μου θύμισε Lexus.
Μου μπερδεψαν το εντυπωσιακό με το αντιαισθητικο οι Γάλλοι ... -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πολύ πιο άνετο το 3 αιρκρός
Το C3 Aircross έχει απίστευτους χώρους για το μέγεθός του...έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά οι Γάλλοι. Εάν είχαν λίγο πιο όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό και δυνατότητα για φώτα LED, θα ήταν ακόμα πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό. Για εμένα είναι το καλύτερο B SUV με εξαίρεση το Vitara εάν κάποιος θέλει 4κίνηση.
Συμφωνώ απόλυτα Φάνη .
Και βλέπω πλέον και πάρα πολλά στον δρόμο , παρ΄ ότι αν θέλεις να το παραγγείλεις περιμένεις 4-5 μήνες .Το μικρό 3άρι ντι-ες
Έβλεπα προχθές το βίντεο με το παλικάρι στο λιμάνι που παρουσιάζει ότι καινούριο αυτοκίνητο έρχεται εδώ νομίζω από το zougla.gr και έδειχνε το ξεφορτωμα του DS3 crossκάτι.
Σχεδιαστικά μου φάνηκε αποκρουστικο. Πολύ ασχημια και ιδίως στην πρόσοψη μου θύμισε Lexus.
Μου μπερδεψαν το εντυπωσιακό με το αντιαισθητικο οι Γάλλοι ...Από κοντά σε καμία περίπτωση δεν είναι άσχημο . Είναι περίεργο και ιδιαίτερο και ψιλομοναδικό στο στύλ . Αλλά αρέσει πολύ στον κόσμο στην έκθεση .
Θα μπορούσα να πω ότι είναι μια κυριλέ έκδοση του κάκτου . Είναι περισσότερο κροσόβερ παρά σουβ .
Από την άλλη είδα και τον κάκτο στην έκθεση .
Αυτό το αμάξι η μλκια της εταιρείας με τον αεραγωγό του συνοδηγού , τα πίσω παράθυρα και το στροφόμετρο έχει κάνει πολύ κακό ενώ έχει πολύ καλά στοιχεία και καλές τιμές σαν αμάξι . -
Το κακτους αν εφτιαχνε αυτες τις βλακειες, θα ηταν φοβερη προταση, εγω δεν το οδηγησα αλλα μπηκα σε εκθεσιακό.
Το καθισμα ειναι εξαιρετικο. Αμεσως το καταλαβαινεις.
Η αισθηση που σου αφηνει ειναι σαν τα ακριβα στρωματα τα οποια περα απο την σωστη στηριξη της πλατης, εχουν και ενα υποστρωμα το οποιο ειναι σαν βαμβακι, το οποιο ομως επανερχεται στην θεση του.
Δεν εκατσα πολυ αλλα φανταζομαι θα αεριζεται και πιο σωστα η πλατη του οδηγου.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Και βλέπω πλέον και πάρα πολλά στον δρόμο , παρ' ότι αν θέλεις να το παραγγείλεις περιμένεις 4-5 μήνες .Με παραγγελία μου είχαν πεί τον Οκτώβριο, περίπου 2.5-3 μήνες. Αλλά υπήρχαν πολλά αυτοκίνητα στον δρόμο (στο καράβι, προς παραγωγή κλπ., είχαν ωραίο σύστημα να βλέπεις τι αυτοκίνητα έρχονται Ελλάδα και πότε!), κάποια με επιπλέον εξοπλισμό αλλά σε 3-4 μόνο εμπορικά χρώματα. Σε αυτόματο που ρώτησα, είχε περί τα 15 αυτοκίνητα που θα ήταν διαθέσιμα μέχρι τέλος του έτους.
Από την άλλη είδα και τον κάκτο στην έκθεση .
Αυτό το αμάξι η μλκια της εταιρείας με τον αεραγωγό του συνοδηγού , τα πίσω παράθυρα και το στροφόμετρο έχει κάνει πολύ κακό ενώ έχει πολύ καλά στοιχεία και καλές τιμές σαν αμάξι .Συμφωνώ! Ο πωλητής της Ωμέγα μου είπε ότι αρκετοί πάνε στην έκθεση για τον Κάκτο και τελικά φεύγουν με παραγγελία για το C3 Aircross!
-
Εξαρτάται τι έχεις φάει
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Από την άλλη είδα και τον κάκτο στην έκθεση .
Αυτό το αμάξι η μλκια της εταιρείας με τον αεραγωγό του συνοδηγού , τα πίσω παράθυρα και το στροφόμετρο έχει κάνει πολύ κακό ενώ έχει πολύ καλά στοιχεία και καλές τιμές σαν αμάξι .+1
NEO DS3-CROSSBACK