-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Χωρίς να τα οδηγήσει είναι σίγουρος
Βγάλε συμπέρασμα....Τα εχει οδηγησει τα αμαξια αυτα. Το Στινγκερ ειναι η ιδια πλατφορμα με τα πισωκινητα χιουνται που κυκλοφορουν τα τελευταια χρονια. Χονδρικα ειναι αντιστοιχο με το Α5 σε σχεση με το Α4. Δηλ μια liftback εκδοση ενος σενταν.
-
'και οδηγικά είμαι σίγουρος ότι θα είναι απότομο και δύσκολο στο όριο, όπως όλα τα κορεάτικα'
Αυτο ειπε ο φιλος σου. Ενα 'ΘΑ' αναφερε εγω βλεπω -
Μολις το οδηγησει θα βαλω λινκ το βιντεο να σου λυθει η απορια.
-
Να σου πω την αληθεια δε με ενδιαφερει το κια. Απλως ειδα πως ο φιλος σου εβγαλε συμπερασμα χωρις να το οδηγησει
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Να σου πω την αληθεια δε με ενδιαφερει το κια. Απλως ειδα πως ο φιλος σου εβγαλε συμπερασμα χωρις να το οδηγησειExει οδηγησει τα Χιουνται που ειναι το ιδιο αμαξι. Υπαρχει κοσμος στο φορουμ που ενδιαφερεται για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, δεν απευθυνομουν μονο σε σενα.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Να σου πω την αληθεια δε με ενδιαφερει το κια. Απλως ειδα πως ο φιλος σου εβγαλε συμπερασμα χωρις να το οδηγησει
Exει οδηγησει τα Χιουνται που ειναι το ιδιο αμαξι. Υπαρχει κοσμος στο φορουμ που ενδιαφερεται για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, δεν απευθυνομουν μονο σε σενα.
Το αντίστοιχο hyundai δεν υπάρχει! Αυτό που θα βγει και θα πατάει στην ίδια πλατφόρμα θα είναι Genesis. Σχετικά με την οδηγική συμπεριφορά δεν μπορώ να γνωρίζω.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχουν δουλέψει πολύ τα τελευταία χρόνια, έχοντας προσλάβει πόλους μηχανικούς από τους Γερμανικους κολοσσόυς οπότε τα νέα μοντέλα θα είναι πολύ διαφορετικά!Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε πιο είναι το αντίστοιχο Hyundai....
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε πιο είναι το αντίστοιχο Hyundai....Σε βίντεο στο ut εκπρόσωπος της εταιρείας είπε ότι το αντίστοιχο που θα βγει θα φοράει σήμα Genesis, όχι hyundai.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Να σου πω την αληθεια δε με ενδιαφερει το κια. Απλως ειδα πως ο φιλος σου εβγαλε συμπερασμα χωρις να το οδηγησει
Exει οδηγησει τα Χιουνται που ειναι το ιδιο αμαξι. Υπαρχει κοσμος στο φορουμ που ενδιαφερεται για το συγκεκριμενο αυτοκινητο...
Εγω βλεπω πως δεν υπαρχει ακομα το συγκεκριμενο χιουνται
Επειδη υπαρχει κοσμος που ενδιαφερεται οπως λες καλο θα ειναι να μην τον ενημερωνουμε με υποθεσεις τυπου 'θα ειναι' παρα μονο οταν υπαρχει δοκιμη -
Δεν υπάρχει Νίκο ούτε Hyundai ούτε Genesis προς το παρών
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Δεν υπάρχει Νίκο ούτε Hyundai ούτε Genesis προς το παρώνΤο ξερω Αντρεα
-
Για οποιον ενδιαφερεται για Κορεατικα πισωκινητα ας διαβασει αυτο
https://www.wheelsmag.com.au/reviews/17 ... ger-review
και ας δει αυτο
-
[emoji106][emoji106][emoji106][emoji106][emoji106]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
-
Από 50.000€ για το 2λιτρο τουρμπάτο ΕΧ των 245ps μέχρι και 73.000€ για το 4κίνητο GT των 3,3 λίτρων με 366ps οι τιμές του στην Ελλάδα.
-
Με leasing κανα 250αρι τον μήνα θα βγαίνει.......ήμαρτον 50κ για ένα stinger....
Είμαι σίγουρος ότι το αμάξι δεν είναι απλά καλό, είναι υπέροχο. Αλλά δεν αρκεί αυτό για να πετύχεις σε αυτό το segment. Ο αγοραστής του premium sedan θέλει και αναγνωρισιμότητα πέρα από τα όρια του underdog....Sent from my iPad using Tapatalk
-
Απορώ γιατί αποφάσισαν με αυτήν την τιμή να το φέρουν Ελλάδα.
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Με leasing κανα 250αρι τον μήνα θα βγαίνει.......ήμαρτον 50κ για ένα stinger....
Είμαι σίγουρος ότι το αμάξι δεν είναι απλά καλό, είναι υπέροχο. Αλλά δεν αρκεί αυτό για να πετύχεις σε αυτό το segment. Ο αγοραστής του premium sedan θέλει και αναγνωρισιμότητα πέρα από τα όρια του underdog....Sent from my iPad using Tapatalk
Σιγα μην ειναι υπεροχο. Καλο πρεπει να ειναι αλλα δεν ειναι BMW/Mercedes. Ισως να ειναι αξιοπιστο ομως γιατι οι Κορεατες εχουν βελτιωθει πολυ.
-
Το έφεραν για αρκετούς λόγους:
- Γιατί το σωστό είναι μια εισαγωγική να έχει διαθέσιμα (έστω και με παραγγελία) όλα τα διαθέσιμα μοντέλα.
- Γιατί αρέσει στο αφεντικό και το ήθελε
- Γιατί θέλουν να δείξουν τι μπορεί να φτιάξει η ΚΙΑ και πόσο έχει αναπτυχθεί και εξελιχθεί
- Γιατί όλο και κάτι θα πουλήσουν
- Η τιμή, εάν έχει καλό εξοπλισμό, δεν είναι απαγορευτική γιατί κοιτάει στα μάτια (σε όλους τους τομείς, ΕΚΤΟΣ του πρεστίζ) την σειρά 3/4 της BMW (μην ξεχνάμε ότι έχει εξελιχθεί από τον πρώην αντιπρόεδρο του M Division) σε αρκετά χαμηλότερη τιμή. Άρα κάποιος που θέλει ένα πισωκίνητο σπορ σεντάν, με καλές επιδόσεις και εξοπλισμό και ενδιαφέρουσα και συμμετοχική οδική συμπεριφορά, θα το βάλει ψηλά στην λίστα του, εφόσον δεν τον ενδιαφέρει το σήμα.
-
Σε σχέση με δίλιτρη τούρμπο πισωκίνητη Τζούλια, είναι φθηνότερο ή ακριβότερο και πόσο; Πώς την ανταγωνίζεται οδηγικά;
Kia Stinger GT