-
Ο χρήστης elplat έγραψε:
όταν το 2004 έψαχνα για αυτοκίνητο είχα πάει και από Audi για να δω το Α3. Το 1,6 με 101 hp. Ο πωλητής με κοιτούσε σαν να είχε μπει ποντίκι στο σαλόνι του. Αν θυμάμαι καλά η προσφορά ήταν περίπου 25000 €. Για τον εξοπλισμό ας μη μιλήσω... Δεν είχε ούτε air condition. Όταν λοιπόν του είπα 'μα καλά ένα αυτοκίνητο 1600 κυβικά να στοιχίζει 25000 € και να μην έχει ούτε air condition δεν είναι υπερβολή;;' η απάντηση ήταν αποστομωτική και συνοδευόταν και με το αντίστοιχο ύφος: ¨είναι Audi...'
Να τα χαίρεστε... Ούτε απ'έξω δε ξαναπερνάω....φιλε το 2006 πήρα την έκδοση attraction 102 ps με clima στα 22500
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
...αν δε θυμάμαι σωστά το ποσό σας ζητάω συγγνώμη, αλλά είμαι σίγουρος ότι το βασικό Α3 1,6 δεν είχε ούτε air condition και πήγαινε στα 25000. Αν κάνω λάθος, μόνο για τη τιμή όχι για την έλλειψη air con για το οποίο είμαι απολύτως βέβαιος και πάλι sorry....
-
Οκ. Μη το κουράζουμε παιδιά. Αυτά που κοστίζει ένα audi Q3 σε μια αρχική έκδοση είναι εκείνα που παίρνεις ένα άλλο της κατηγορίας με full εξοπλισμό. Αυτό που παίρνεις βέβαια είναι αποτέλεσμα ακριβό εξαιτίας όμως άλλων παραγόντων. Για να ευχαριστήσω τα αυτιά του φίλου Λαπ ίσως αυτή την στιγμή να μην υπάρχει κάποιο με καλύτερη στρεπτική ακαμψία πέραν του τιγκ με το οποίο μοιράζονται κοινή πλατφόρμα. Επίσης σε σχέση με αυτό το τελευταίο το q3 συντίθεται από υλικά (απόλυτα από το επάνω ράφι). Προσωπικά θα συνιστούσα σε όποιον θέλει να το δει, να δοκιμάσει παράλληλες εκδόσεις ιδίως κινητήρα με το τιγκ και αν βρει διαφορές που θα αξίζουν την υπέρβαση, ας το προτιμήσει.
-
Ο χρήστης elplat έγραψε:
...αν δε θυμάμαι σωστά το ποσό σας ζητάω συγγνώμη, αλλά είμαι σίγουρος ότι το βασικό Α3 1,6 δεν είχε ούτε air condition και πήγαινε στα 25000. Αν κάνω λάθος, μόνο για τη τιμή όχι για την έλλειψη air con για το οποίο είμαι απολύτως βέβαιος και πάλι sorry....Καινουριο και χωρις αυτοματο κλιματισμο ισως.
Καινουριο χωρις αιρκοντισιον δε παιζει -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Οκ. Μη το κουράζουμε παιδιά. Αυτά που κοστίζει ένα audi Q3 σε μια αρχική έκδοση είναι εκείνα που παίρνεις ένα άλλο της κατηγορίας με full εξοπλισμό. Αυτό που παίρνεις βέβαια είναι αποτέλεσμα ακριβό εξαιτίας όμως άλλων παραγόντων. Για να ευχαριστήσω τα αυτιά του φίλου Λαπ ίσως αυτή την στιγμή να μην υπάρχει κάποιο με καλύτερη στρεπτική ακαμψία πέραν του τιγκ με το οποίο μοιράζονται κοινή πλατφόρμα. Επίσης σε σχέση με αυτό το τελευταίο το q3 συντίθεται από υλικά (απόλυτα από το επάνω ράφι). Προσωπικά θα συνιστούσα σε όποιον θέλει να το δει, να δοκιμάσει παράλληλες εκδόσεις ιδίως κινητήρα με το τιγκ και αν βρει διαφορές που θα αξίζουν την υπέρβαση, ας το προτιμήσει.+1000
-
Μια χαρά τα λέει ο elpat ότι το Audi A3 δεν είχε κλιματισμό. Μέχρι και το 2005 ο κλιματισμός ο απλός ( δε μιλάμε για αυτόματο κλιματισμό η διζωνικο) ήταν έξτρα.. Το αστείο είναι ότι είχε στάνταρ esp κ δεν είχε απλό κλιματισμό λες και ήταν αμάξι του 1985.. Το συγκεκριμένο Α3 θεωρώ ότι ήταν σαν να κάνει κλοπή η Audi.. Αδικαιολογητα ακριβό.. Σαν ασφάλεια ήταν το χειρότερο καθώς ήταν το μοναδικό με 4 αστέρια και αυτά με το ζωρι.. Όταν τα φθηνότερα Astra, C4, focus, Megane κλπ ήταν πενταστερα.. Έγραφε ο τύπος τάχα για την ποιότητα κατασκευής του ενώ σαν ασφάλεια ήταν πάτος και σαν υλικά στο ταμπλό δεν είχε τίποτα το ιδιαίτερο και ούτε μαλακά πλαστικά θα τα χαρακτήριζα απλώς δεν ήταν εντελώς σκληρά.. Εδώ προς το τέλος του άρθρου αναφέρει ότι κλιματισμός ήταν έξτρα: https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/articl ... e=345&cat=Δοκιμές&number=10182
-
Δεκέμβριος 2004
Δοκιμές
Audi A3 1.6 FSiTO ΧΡΩΜΑ TOY ΧΡΗΜΑΤΟΣ
Με 22.400 ευρώ για τη βασική έκδοση Attraction, το A3 Sportback τοποθετείται δυναμικά απέναντι στον άμεσο ανταγωνισμό, και συγκεκριμένα στην BMW 116i (22.900 ευρώ) και τη Mercedes Α-Class 170 (22.800 ευρώ). Σημειώνουμε πως ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα (ABS, ESP, ASR, 6 αερόσακους, κεντρικό κλείδωμα, τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέφτες, ζάντες αλουμινίου και προεγκατάσταση ηχοσυστήματος). «Σχεδόν τα πάντα», όμως, αφού δεν μπορούμε να παραλείψουμε τη σημαντική έλλειψη του κλιματισμού, ακόμα και από τις πλουσιότερες εκδόσεις Ambition και Ambiente (24.300 και 24.200 ευρώ, αντίστοιχα).Επιστροφή στο Q3 τώρα...
Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ. Χωρίς να είναι τεράστιο αυτοκίνητο έχει τεράστιο πορτ μπαγκάζ. Όμως, στις 4κίνητες εκδόσεις έχει το ίδιο μέγεθος ή μικραίνει σημαντικά;
45Κ€ δεν είναι και τόσα πολλά όταν αγοράζεις επιδόσεις και 4κίνηση. Όμως λίγο να το φέρεις στα γούστα σου θα ξεφύγει η τιμή. Το tiguan πόσο φτηνότερο βγαίνει; Σε 4κίνητο πάντα. -
25500 ξαναλεω ο φιλος μου πηρε την ambition που ηταν η σπορ εκδοση με 17αρες και διζωνικο και το εκλεισε μπροστα μου.
Εγω το 2005 πηρα τιμη για το 5πορτο την μεσαια εκδοση στα 25000 με κλιματισμο.
Το τι ελεγαν τα περιοδικα δε μου λεει κατι
Μπορει να ειχαν μια τιμη αρχικης εκδοσης που να μην ειχε κλιματιαμο αλλα 25000 και χωρις κλιματισμο δεν επαιζε. Εξαλλου με κανα 500ρικο εβαζες -
Θα ήθελα κάποιο συγκριτικό για τη στρεπτική ακαμψία των αυτοκινήτων που συζητάμε (με αριθμούς), εάν υπάρχει. Θα βοηθούσε στην επιλογή μου.
Τρία video σχετικά με την ακαμψία tiguan και peugeot 3008 και xc40.
tiguan (ελπίζω όχι του Q3):
Youtube Video3008 (4:50 και μετά)
Youtube Videoxc40:
Youtube Video -
-
Εξαιρετική η συμπεριφορά του βιτ στο 13'50'' όπου η προσομοίωση φτάνει στα όρια 'έπεσα σε γκρεμό αλλά οι πόρτες ανοίγουν και κλείνουν δόξα το θεό' . Όσον αφορά το τιγκ η 5η πόρτα δεν κλείνει με το ηλεκτρικό σύστημα αλλά μια χαρά με ένα ελαφρύ σπρώξιμο του χεριού (μάλλον θα έχει να κάνει με όρους ασφάλειας, ευαισθησίας του μηχανισμού και όχι με την στρεπτική ακαμψία αυτό το ζήτημα και το γράφω καλόπιστα). Παρόμοια συμπεριφορά δηλαδή με ενός πρίμιουμ που αν το ηλεκτρικό παράθυρο στο κλείσιμο συναντά δυσκολία - εμπόδιο απλά ανοίγει εκ νέου (μη πιάσει και καποιο χέρι...). Πολύ καλή συμπεριφορά επίσης του 3008. Για το τιγκ να πω πως η στρεπτική ακαμψία εχει τιμή 28000 ΝΜ/degree ενώ όταν αυτό έχει πανοραμική οροφή η τιμή κατεβαίνει στα 25000 (τέτοιο ήταν το όχημα στο τεστ του βίντεο). Για την ιστορία σε παρόμοιο τεστ ο βασιλιάς των πωλήσεων της κατηγορίας έδειξε απογοητευτικά αποτελέσματα (πόρτες άνοιγαν αλλά δεν έκλειναν με την καμία). Το xc40 δεν ξέρω αλλά για το xc90 η τιμή ήταν στα 27000Nm/degree όπως κάπου είχα δει και είχα σημειώσει. Για το νέο q3 δεν περιμένω κάτι λιγότερο από τα 28000 max του τιγκ (χωρίς sun roof).
-
Τις δηλωμένες τιμές ακαμψίας μην τις πολυκοιτάτε. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές μετρήσεις (κάμψη, στρέψη, σε ποιο σημείο ασκούνται οι δυνάμεις κλπ). Δεν μπορείς να συγκρίνεις αν δεν είναι όλες με την ίδια μεθοδολογία.
-
Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ. Χωρίς να είναι τεράστιο αυτοκίνητο έχει τεράστιο πορτ μπαγκάζ. Όμως, στις 4κίνητες εκδόσεις έχει το ίδιο μέγεθος ή μικραίνει σημαντικά;
45Κ€ δεν είναι και τόσα πολλά όταν αγοράζεις επιδόσεις και 4κίνηση. Όμως λίγο να το φέρεις στα γούστα σου θα ξεφύγει η τιμή. Το tiguan πόσο φτηνότερο βγαίνει; Σε 4κίνητο πάντα.To Tiguan σε δίλιτρο diesel DSG7 4Motion 190 PS με μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού (δεν νομιζω ότι λείπει κάτι αξιόλογο)ξεκινάει οριακά κάτω από 37.000. Γι αυτό και το προτίμησα έναντι του Q2 (ναι το 2) !!!! που με αντίστοιχο εξοπλισμό και κινητήρα έφτανε τα 50.000
-
Συμφωνώ απόλυτα. Και τα βίντεο παραπάνω είναι οκ ενδεικτικά για το αυτοκίνητο αλλά δε μπορείς να συγρίνεις αν δεν γίνουν τα ίδια τεστ στις ίδιες συνθήκες (ράμπες πχ)
-
Παιδιά η τοποθέτηση του βιτ για τον σχετικό έλεγχο ήταν το λιγότερο ακραία. Δεν θα με παραξένευε να δω σε κάτι τέτοιο να αποτυγχάνουν τα 8 στα 10 suv. Κρατώ την εξαιρετική συμπεριφορά του 3008 στην άσκηση αυτή, κρίνω θετικά το τιγκ καθώς με απλή ώθηση η πόρτα έκλεισε επίσης. Προσωπικά απογοητεύτηκα από ότι έχω δει μόνο στην περίπτωση του qq που μετά το άνοιγμα, πόρτες παράθυρα δεν έκλειναν με τπτ και ναι... αυτό είναι θέμα.
-
Σπύρο, για να συμπληρώσω αυτό που ανέφερες παραπάνω, η πίσω πόρτα του xc40 δεν έχει τόσο μεγάλη ευαισθησία όταν βάζεις το χέρι σου ως εμπόδιο (δεν έχω δει καθόλου την πόρτα του tiguan).
Θεωρώ πως η επιλογή ανάμεσα σε audi, bmw, volvo, merc είναι περισσότερο θέμα γούστου και λιγότερο ποιότητας. Κρατάω την επίδοση του 3008 (αν και δυσκολεύομαι να το επιλέξω ως αντικαταστάτη του v40 που έχω τώρα, γιατί επιφυλάσσομαι την αξιοπιστία του).
Την Τετάρτη θα δω το q3. Ελπίζω να χωράνε τα καρεκλάκια πίσω και να μου δώσουν μια καλή προσφορά για τον 190ps diesel quattro.
-
Ο χρήστης iliasandro έγραψε:
Σπύρο, για να συμπληρώσω αυτό που ανέφερες παραπάνω, η πίσω πόρτα του xc40 δεν έχει τόσο μεγάλη ευαισθησία όταν βάζεις το χέρι σου ως εμπόδιο (δεν έχω δει καθόλου την πόρτα του tiguan).Θεωρώ πως η επιλογή ανάμεσα σε audi, bmw, volvo, merc είναι περισσότερο θέμα γούστου και λιγότερο ποιότητας. Κρατάω την επίδοση του 3008 (αν και δυσκολεύομαι να το επιλέξω ως αντικαταστάτη του v40 που έχω τώρα, γιατί επιφυλάσσομαι την αξιοπιστία του).
Την Τετάρτη θα δω το q3. Ελπίζω να χωράνε τα καρεκλάκια πίσω και να μου δώσουν μια καλή προσφορά για τον 190ps diesel quattro.
O αυτόματος μηχανισμός της 5ης πόρτας του Tiguan σε ... παίρνει μαζί του. Έκανα τεστ να βάλω χέρι ενώ κλείνει και κράτησα και με δύναμη αλλά δεν σταμάτησε. Σε σημείο που είναι ένα από τα πράγματα που θα προσέχω πολύ όταν τον χρησιμοποιώ επειδή έχω και παιδιά
-
Και τα τεστ του touran το ίδιο δείχνουν.
-
από dettol » 12 Νοέμ 2018 05:04
O αυτόματος μηχανισμός της 5ης πόρτας του Tiguan σε ... παίρνει μαζί του. Έκανα τεστ να βάλω χέρι ενώ κλείνει και κράτησα και με δύναμη αλλά δεν σταμάτησε. Σε σημείο που είναι ένα από τα πράγματα που θα προσέχω πολύ όταν τον χρησιμοποιώ επειδή έχω και παιδιάΕπομένως, θα έπρεπε η πόρτα του tiguan να κλείνει (στο video )... Τι να πω... Σίγουρα δεν είναι ο πιο αξιόπιστος τρόπος μέτρησης. Ίσως να παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες.
-
Το QQ είναι ουραγός σε αυτές τις δοκιμές.
Audi Q3 2018