-
Τα μοντέλα που αναφέρεις βασίζονται σε πλατφόρμες μικρομεσαίων και ναι έχουν μεγαλύτερους χώρους. Το μεταξόνιο του ds3 crossback είναι αρκετά μικρό (μόλις 2558) για μικρομεσαίο μοντέλο γιαυτό το θεωρώ ότι είναι μια κατηγορία κάτω. Οι πέντε πόντοι μπορούν να αλλάξουν μια ολόκληρη κατηγορία σε ένα αυτοκίνητο.
-
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Εντάξει μακράν ότι πιο όμορφο στην κατηγορία!
Και αν δείχνει έτσι στο βίντεο από κοντά θα είναι επικό!
Έναν ενδοιασμό έχω για το εσωτερικό αλλά εδώ ακόμη περισσότερο έχει σημασία να το δεις από κοντά και να δοκιμάσεις και την θέση οδήγησης για να βγει συμπέρασμα.Τις τιμές να προσέξει, αν και αξίζει άνετα να κινηθεί σε επίπεδο Q2 , πρέπει να μείνει κοντά στο Troc ,αν από την άλλη πάει κοντά στο Mini θα πάει άκλαφτο.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Τιμούλες και εξοπλισμοί στην Γαλλία
http://www.planete-citroen.com/forum/sh ... 2017794231
https://www.largus.fr/mondial/tarifs-ds ... 03391.html
100 και όχι 110 άλογα ο βασικός κινητήρας
-
Κοιτώντας λίγο τις γαλλικές εκδόσεις , θέλω να σχολιάσω ότι υπάρχει κάτι περίεργο στους κινητήρες-κιβώτια .
Ενώ το αιρκρος-2008-κροσλάντ έχει 82 με 5άρι και 110 με 6άρι βενζίνη , 110 αυτόματο και 130 χειροκίνητο 6άρι και 100 με 6άρι ντίζελ και έρχεται και 120 με 6άρι αυτόματο , το κροσμπάκ έχει 100 με 5άρι και μετά πάει στα 130 μόνο αυτόματο 6άρι βενζίνη και 155 αυτόματο 8άρι βενζίνη , ενώ στα ντίζελ έχει μόνο 100 με 5άρι και με αυτόματο 6άρι .
Προφανώς προσπαθεί να διαφοροποιηθεί από τα αδέλφια του με αυτό τον τρόπο και ίσως θεωρεί ότι το 100 με 5άρι κιβώτιο , θα είναι δέλεαρ για να το πάρει κάποιος σε σχέση με μια πλούσια έκδοση των 82 και μεσαία των 110 .
Οποιος έχει διάθεση , ας δει πόσο πουλάνε εκεί τα 4 μικρά ώστε να καταλάβουμε τι θα παίξει και εδώ .
-
-
Το ds που θα κυκλοφορήσει τον Απρίλη το έδειξε ! Το c5 air που θα βγει νωρίτερα τπτ...κάπου φαίνεται σε άσπρο εντός της έκθεσης ενώ παρκάρει το ds
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μα το 5 θα βγάλει και τιμές λογικά μέσα στην εβδομάδα , γιατί θα πωλείται από τον Γενάρη , ενώ το άλλο πάει για Απρίλη .
Μην ξεχνάτε ότι 13 του μηνός τελειώνει και το εμπάργκο για το COTY .
-
Θα τα δούμε όλα από αυρίο στην έκθεση. Δεν ξέρω βέβαια εάν θα έχουν βγάλει τιμές (τα κάνει αυτά ο Σ. είναι λίγο '80's σαν αντιπροσωπεία, λίγο καλύτερος από τον άλλο Σ.).
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Μα το 5 θα βγάλει και τιμές λογικά μέσα στην εβδομάδα , γιατί θα πωλείται από τον Γενάρη , ενώ το άλλο πάει για Απρίλη .Μην ξεχνάτε ότι 13 του μηνός τελειώνει και το εμπάργκο για το COTY .
Μακάρι να βγάλει αλλά δεν το βλέπω. Στην έκθεση θα πετάνε την γνωστή καραμέλα ξεκινά από 2ΧΧΧΧ αλλά δεν ξέρω κινητήρα εξοπλισμό κλπ όταν μας ενημερώσουν θα σας πούμε ....
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το βρίσκω απλά τραγικό. Απλά μη ξανακουσω για Κινεζικη και Ιαπωνική 'περίεργη' αισθητική'. Οι Γάλλοι δείχνουν το δρόμο (που ίσως να ειναι και έτσι για να τραβήξει κόσμο στην Ασία).
Βασικά ο δρόμος που εχει τραβήξει η μάρκα ειναι πολύ κλαρινάτος. -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Κοιτώντας λίγο τις γαλλικές εκδόσεις , θέλω να σχολιάσω ότι υπάρχει κάτι περίεργο στους κινητήρες-κιβώτια .Ενώ το αιρκρος-2008-κροσλάντ έχει 82 με 5άρι και 110 με 6άρι βενζίνη , 110 αυτόματο και 130 χειροκίνητο 6άρι και 100 με 6άρι ντίζελ και έρχεται και 120 με 6άρι αυτόματο , το κροσμπάκ έχει 100 με 5άρι και μετά πάει στα 130 μόνο αυτόματο 6άρι βενζίνη και 155 αυτόματο 8άρι βενζίνη , ενώ στα ντίζελ έχει μόνο 100 με 5άρι και με αυτόματο 6άρι .
Προφανώς προσπαθεί να διαφοροποιηθεί από τα αδέλφια του με αυτό τον τρόπο και ίσως θεωρεί ότι το 100 με 5άρι κιβώτιο , θα είναι δέλεαρ για να το πάρει κάποιος σε σχέση με μια πλούσια έκδοση των 82 και μεσαία των 110 .
Οποιος έχει διάθεση , ας δει πόσο πουλάνε εκεί τα 4 μικρά ώστε να καταλάβουμε τι θα παίξει και εδώ .
Προφανώς οι Γάλλοι κάνουν πουστιες για να σπρώξουν κόσμο που θέλει το αυτοκίνητο, από την φθηνή έκδοση 110hp 6 mt στην ακριβή αυτόματη με τους 130 ίππους.
-
Εδώ μία διόρθωση γιατί δεν ξέρω Γαλλικά . Το κιβώτιο των 100 ίππων είναι 6άρι . 5 είναι οι φορολογήσιμοι ίπποι...
Και βενζίνη και ντίζελ .
Η τιμή προφανώς είναι νωρίς για να ανακοινωθεί αφού το αμάξι θα έλθει τον Απρίλιο . Γιατί το να έχεις τιμές αλλά όχι αμάξι στις εκθέσεις είναι βλακεία . Τι να δει ο άλλος και τι να παραγγείλει ιδιαίτερα όταν πρόκειται για νέα εταιρεία .Μην βλέπετε την άουντι που βγάζει τιμές χωρίς αμάξια . Το κάνει γιατί έχει επαναληψιμότητα παραγγελιών , αλλά και γιατί πουλάει πολύ στο λήζινγκ και θέλει να κλείσει παραγγελίες , ενώ με τις παραγγελίες μπορεί να πετύχει ειδικές τιμές από το εργοστάσιο , ώστε να παίξει με τους φορολογικούς συντελεστές .
Στο θέμα της αισθητικής το γκρουπ προσπαθήσει να διαφοροποιήσει αισθητικά κάθε μάρκα , αλλά βέβαια η αγορά της Κίνας είναι τεράστια για να αγνοηθεί .
Από την άλλη η διαχείριση του γκρουπ πάει μια χαρά , βλέποντας και την Όπελ και το σχετικό σημερινό άρθρο στο σάιτ των 4Τ . Οπου η οπελ θα είναι γερμανική , ή βοξολ αγγλική , αλλά θα φτιάχνουν και το γκράντλαντ στην αφρική για τις εκεί αγορές .
-
Εντάξει θεωρώ πως θα είναι πολύ πιο ωραίο από κοντά , μην βλέπετε πως φαίνεται στις φωτό.
Όλα τα DS πάντα έτσι ξενίζουν στην αρχή , από κοντά είναι πολύ εντυπωσιακά και μετά θέλουν λίγο χρόνο για να τα συνηθίσεις.
Ακόμη και σήμερα το DS5 δείχνει πολύ πιο σύγχρονο και όμορφο από το 80% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στο δρόμο.
Το ίδιο και το μικρό DS3 , αν το δείτε παρκαρισμένο δίπλα σε καινούργια fiesta , polo , Clio , κλπ τα σβήνει σχεδιαστικά.
Σε αυτό δεν έχουν αντίπαλο οι Γάλλοι.
Δείτε το DS7 δίπλα στα X1, Tiguan , Kuga , κλπ , φαίνεται σαν Supercar.Έχει ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα στο βιντεάκι ο Σαριμπαλιδης παραπάνω που κάποιοι περαστικοι λογικά σχετικοί με τον χώρο του αυτοκινήτου ρωτάνε τι είναι , χαζεψαν μόλις το είδαν , τους λέει DS αυτός μια νέα πολυτελής μάρκα (δεν τους λέει Citroen ο γάτος) , κολλάνε λίγο μετά ρωτά κάποιος σε ποιό γκρουπ ανήκει και απαντά στο PSA και έδειξαν να ξενερώνουν , σε φάση εντάξει μωρέ ...
Ε εκεί είναι που χάνουν , μόνο προπέλα , αστέρι , κυκλακια ξέρει και εμπιστεύεται ο κόσμος στην κατηγορία αυτή. Θεωρώ πως μόνο με πολύ ανταγωνιστικές τιμές και επικεντρώνοντας σε νεανικό κοινό από 30-45 που δεν έχουν κολλήματα με μάρκες και προκαταλήψεις όπως οι μεγαλύτεροι θα μπορούσαν να έχουν μια πολύ καλή πορεία.Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όχι στις χαμηλες τιμές αν πάνε να φτιάξουν premium brand
-
Πράγματι στο βίντεο αυτοί που ρωτάνε , είναι του χώρου και μετά το στρίβουν , γιατί σου λέει θα μας πάρει πωλήσεις , οπότε το μαγαζί πρέπει να στηριχτεί .
Λογικό και αναμενόμενο
Κίλο οι τιμές λογικά θα ξεκινάνε εκεί που θα τελειώνει το αιρκρός οπότε ναι είναι ψηλές . Το βλέπω από 20000 με τα 100 άλογα βενζίνη .
Μπορεί και 19999 αφού το 7 πήγε 27999 ...
-
Ας πω τη γνώμη μου στη συζήτηση....
όντως πολύ ωραίο εμφανισιακά το εν λόγω...επειδή πρωτίστως πρεσβεύει κατι διαφορετικό, πέραν των τετριμμένων.Ας ξεκινήσουμε απο την κατηγορία στην οποία ανήκει...με διαστάσεις 4.10...4.11....4.12....δεν είναι συγκρίσιμο ούτε με το t-roc, ούτε με το Q2...ανήκει στην ίδια κατηγορία με τα t cross, arona, stonic,kona κλπ...ως εκ τούτου λοιπόν μπορεί να αποτελέσει το στιλάτο, μουράτο και μοδάτο 2ο αυτοκίνητο (και) πόλης, μιας 4μελούς οικογένειας που δεν στοχεύει το ευρώ μέσα απο το μακαρόνι.
Το μπροστά μέρος το βρίσκω υπερβολικό.....αντιγραφή της τζάγκουαρ με λίγο απο φώτα CHR...το πλαινό είναι εξαιρετικό από κάθε άποψη....και το πίσω μέρος είναι εμπνευση πραγματικά (αντίστοιχης ομορφιάς αν και μη συγκρισιμα, του πίσω μερους του t roc που αγόρασα πριν 4 μηνες). Όλα αυτα βέβαια ειναι σαφώς υποκειμενικά αλλά εξωτερικά οβερολ ειναι ενα πολύ ομορφο αυτοκίνητο, ξεχωριστό και ιδιαίτερο.
Το εσωτερικό ειναι εκπληκτικό και θαυμάζω πραγματικά την κονσολα με το λεβιε ταχυτητων την ποτηροθήκη και το υποβραχιόνιο...που τα θεωρώ στο ματι έτη φωτός μπροστα απο BMW AUDI VW. Και μέχρις εκει...ότι άλλο βλέπω στο εσωτερικό, δεν το ψέγω, δεν αφαιρει κατι απο την ομορφιά, αλλά δεν την ενισχύει κιολας. Τον πίνακα οργάνων της VW AUDI κλπ. τον θεωρώ άψογο...πολύ δεν περισσότερο το active info που έχει και το δικό μου t roc....και πάμε στα infotainment των εταιρειών. Δεν ξέρω την άποψη ενός εκάστου, αλλά μου αρέσει το τάμπλετ μου να το εχω στο σαλόνι μου και στην ξαπλώστρα....αν οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να το πάνε έτσι, ας φτιάχνουν τις κονσόλες έτοιμες, στα εντρυ λέβελ για 7αρι, στα άπερ λέβελ για 10αρι τάμπλετ...και ο καθενας μπαινοντας στο αυτοκίνητό του, θα καρφώνει στην γιουνισεξ υποδοχή το δικό του....κι όλα όμορφα.....όχι αυτη την αηδία που προεξέχει στο κεντρο...βέβαια ολοι εκεί το πανε, οπότε απο τη μια ποιός είμαι εγω που θα φέρω αντιρρηση.....από την άλλη ειμαι πανευτυχής που την επόμενη δεκαετία το αυτοκινητο μου θα εχει τέλεια ενσωματvμενη την 8αρα οθόνη με τα GPS κλπ του πραγματικά καθ;oλα άψογου infotainment.
Αν θέλει λοιπόν να πουλήσει το DS σε αυτό το χωριό,με τα κολλήματά του, τις ιδιαιτερότητές του και όλα αυτα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει, νομίζω ότι θα πρέπει η τιμή του να κινείται κοντά στην τιμή του t cross, ώστε να δείχνει ότι υπερέχει σε φινέτσα και ομορφιά απο την γερμανική...γοτθικότητα....αλλά ισοφαρίζεται απο την στιβαρότητα και κλασσικότητα (για τα ίδια φυσικά επίπεδα εξοπλισμού)......κι από την άλλη λίγο πιο πάνω από τα stonic, kona κλπ....επειδή θέλουμε κι έχουμε αρχίσει ως DS να επιβαλλόμεθα ως εναλλακτική πρίμιουμ επιλογή.......τώρα για 25αρια....27αρια.....30αρια.....για ενα αυτοκίνητο διαστάσεων 4.11 και βάλτε εσεις πάνω ότι εξτρα κατεβάζει η κουτρα του καθενός....ας μην το συζητησουμεκαλύτερα παρα μονο σαν ανέκδοτο..... -
Καλά, μπες μια μέσα πρώτα και μετά ξανά συγκρίνεις με τα vw... Τα ίδια λέγαμε με τοDS7 , μπες μετά σε κάνα γερμανικό αυτής της κατηγορίας και να μιλήσουμε για σύγκριση αισθητικά, εξωτερικό η εσωτερικό.
-
Λυπάμαι που θα σε στεναχωρήσω....όλα αυτά που εκκινούν απ τη λέξη 'αισθητική' ...και τα παράγωγά της.....είναι απολύτως υποκειμενικά...
-
Προφανώς, όπως και η 'ανέκδοτη' αποψη πιο πάνω ότι πρέπει να πάει σιγά σιγά με εκπτώσεις για να χτυπήσει τα γερμανικά.
NEO DS3-CROSSBACK